mtl je napisal/-a:Se nikakor ne strinjam s pavšalno trditvijo, da je vožnja na plin najcenejša, če kupuješ avtomobil. Je čisto odvisno od posameznega avtomobila (in njegovih bencinskih in dizelskih motorjev).
Zgolj en primer, ko je vožnja na plin bistveno dražja od vožnje na dizel. Seveda ob upoštevanju vseh stroškov, ne zgolj porabe: http://www.zurnal24.si/brez-servisa-slika-ni-popolna-clanek-209670 Da niti ne začnemo o tem, da so pri stroških na km pri LPG vozilu upoštevali zgolj vožnjo na plin. Ko dodamo zraven bencin za hladen zagon so že samo stroški goriva najmanj enaki stroškom goriva pri dizlu. In ko dodamo pri konkretni primerjavi recimo še navor vidimo, da je Punto LPG popolnoma nesmiselna izbira za dolge relacije v primerjavi z dizlom. Za majhno število prevoženih km letno pa isto izgubi na celi črti proti bencincu in se ti ne splača v nobenem primeru LPGja kupovat. Mi sploh ni jasno zakaj je Fiat ponudil to možnost, saj je popolnoma neracionalna. Razen, če uporabljajo to v ''promocijske'' namene, kako zelena znamka so.
xyz6 je napisal/-a:U ti mater......tale Punto more pa met eno res hudo HIGHTECH made by Italy LPG robotiko namontirano, da pride servisiranje slednje v 120k km, pazi to: 786,28 EUR
steel je napisal/-a:Pozdravljeni,
zanima me zakaj Petrol v zimskem času vztraja z dodajanjem aditivov plinu? To namreč škoduje novejšim sistemom, ki imajo dodatno mazanje ventilov že vgrajeno. Zapaca filter in aditiv se nabira na injektorjih kar jih uničuje. Dokler bo Petrol vztrajal pri dodajanju aditivov v zimskem času bom tankal drugje. Enako razmišlja kar nekaj somišljenikov.
Hvala za odgovor.
uporabnik2 je napisal/-a:Osebek Jurij Koprivnikar iz Plineksa je prerasel iz preprodajalca tihotapljenih živali v
svetovalca za avtoplin. Odsvetujem vsako sodelovanje, vse kaj pove ima samo eden cilj:
kako vzeti denar. Verjemite da to zdaj dela zelo dobro.
hribovc06 je napisal/-a:Živjo,
sem tik pred nakupom rabljenega C-maxa in malo kolebam med standardno izbiro 1.6 dizlom in 1.6. ecoboost s predelavo na plin. Porba na dizlu bi bila nekje med 6-6,5, po moji oceni pa bi bila poraba plina cca 8-8,5l, kar bi pomenilo, da je plin ugodnejša izbira.
Ker bom z avtomobilom delal letno več kot 30.000 km in ker ga želim imeti do konca (beri 10 let+) mi je poraba goriva bistveni element. Ker se bojim, da bo Evropa postopoma pričela spodbujati bencinske motorje zaradi težav dizlov z izpuhom in da se bo to direktno kazalo v ceni dizla, sem vedno bolj naklonjen plinu.
Zanima me kako je s predelavo ecoboost motorja na plin. Zasledil sem, da se izvede predelava v vbrizgom goriva v tekoči fazi. Zasledil pa sem tudi, da so Fordovi motorji občutljivi na predelavo. Zanima me, ali ima kdo izkušnje s predelavo? Kako je tudi s ceno te predelave? Ali je to standardna cena kot za ostale bencinarje ali je ta sistem dražji?
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 23 gostov