prva uradna fotka nove (no, po moje fejsliftane) Optime:
in jaz ne bi bil "jaz", če ne bi takoj opazil, da je še ena od "novodobnih dizajnerskih for" Citroena, končala na serijskem modelu nekega drugega proizvajalca.... seveda govorim o "megakromolajšni", ki namesto, da bi tako, kot je to "običajno", tekla nad masko od žarometa, do žarometa, teče nad masko in žarometi "od vogla, do vogla" avtomobila.... rešitev smo videli davnega leta 2003, na Citroenovem prototipu C-Airlounge:
in kot takrat na C-Airloungeu, tudi na novi Optimi stvar deluje precej dobro! še več.... v bistvu ji skupaj z (ravno zaradi tega) bolj stilizirano masko daje obilo nezamenjlivega karakterja! sicer bo treba počakat in videt kako stvar deluje v živo (lahko, da bo rahlo kičasto) ampak, na sliki zgleda dobro!
evoga... kot je rekel Slavko Štimac v Sećaš li se Dolly Bell, Kia "svakoga dana u svakom pogledu sve više napreduje", medtem ko Citroen vse bolj tone v raznih "reinvent yourself" strategijah, namesto, da bi v praksi uporabil vse dobre rešitve svojih konceptov, prikazanih v zadnjih 15 letih...
p.s.: zgoraj zapisano ni imelo namena odpirat debate o "kuri in jajcu" ampak je preprosta konstatacija, oziroma opažanje o tem, na kakšen način je kdo v določenem trenutku "stopil iz okvirja" trenutno uveljavljenih "stilskih zapovedi" o tem kako mora oziroma, kako naj bi kej "zgledalo".... prevladujoč "koncept" izgleda sprednjega dela današnjih avtomobilov je že lep čas ta, da "mora" med žarometi bit maska, ki je "okrašena" ali z kromasto letvico (z logotipom ali brez) preko ali na zgornji strani maske, ali s kromasto obrobo okrog maske.... takih je več kot 97% vseh avtomobilov! še sploh tistih, ki imajo "masko", kot enega od "vstopnikov" hladilnega zraka...