2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Toyotini dizajnerji so kasta zase. Kar delajo (na vseh avtih) je povečini obup oz ima kar nekaj zelo faljenih detajlov. Edini kul je novi aygo.
Pri priusu so hoteli dodat nekaj športnega tona (kar v PR tudi izpostavljajo za volan oz odzivnost) in so prejšnjega stopili skupaj z GT86, a so za sušenje uporabili preostre ščipalke. Čeprav - v realnosti bo zelo prepoznaven in tudi zanimiv, slike so zaradi osvetlitev precej slabe oz ga dodatno pogršajo. Tista z luči dol viseča jajčka bodo pa čez par let popravili (verjetno še na slabše).
Obup. Avto je dober, a grd ko hudič. Tu ne gre za polariziranje, ko je nekaj radikalno in je enim všeč, enim pač ne. Če veliki večini ni všeč, to ni polariziranje ampak enostavno slab/napačen/zgrešen dizajn. Obstajajo neka splošno veljavna pravila estetike in oni delajo kontra, češ da bo nekaj novega/zanimivega. Pač ne razumejo bistva Juke-a in podobnih idej ter na silo ustvarjajo. A žal gre tu predvsem za to, da so si s takim dizajnom (vsega) zmanjšali možne kupce na največ tretjino. In tega gotovo niso hoteli.
Zanimivo bo spremljat prodajne številke, še posebno, ker imajo zdaj kar nekaj konkurence.
Clovek bi mislil, da bodo elektricni avtomobili ravno zaradi omejenega dosega najbolj aerodinamicni -> da se cim manj energije izgubi v premagovanje zracnega upora. Pri tem mi izgleda, da ni aerodinamicni presezek ob vseh robovih, pregibih... No , nisem pa ekspert in se mogoce motim.
Je pa zame vsekakor grd. Vsi novi Japonci imajo neke ostre linije, ki so zame totalno neskladne in so avti prav grdi. Vsa sreca da to ni neko splosno pravilo pri vseh novih avtih.
Pred dnevi sem imel nekajdnevno druženje s Priusom ... če slučajno koga zanima, je tukaj nekaj vrstic. Človek bi napisal in poslikal še kaj več, ampak čas ... tega pa ni in ni