сделано в России
Made in Russia
Ruska avtomobilistična revija За рулем (Za rulem) je ponovno izvedla vzdržlivostni test 60 часов/ 60 ur, kjer naj bi avtomobili ob 60 urnem priganjanju ponazali kaj zdržijo. Tokrat so se pomerili avtomobili izdelani v Rusiji.
Pomerili so se avtomobili:
Lada Kalina Karavan 1,4 16V 89 KM, max. hitrist 165 km/h, povp. po. 7.0 l/100 km. Cena testnega vozila cca 8770 eur
Volga Siber 2,4 143 KM, avtomatik,, max. hit. 195 km/H, povpreč. poraba 9,4. Cena testnega vozila: 16860 eur
Škoda Octavia 1,6 115 KM, max hitr. 198 km/h, povp. poraba 7,2. Cena testnega vozila: 18140 eur.
Vsi avtomobili so izdelani v Rusiji.
Avtomobili so vozili 60 ur, po različnih terenih z maksimalno povprečno hitrostjo. Test je bil za bralce precej nezanimiv, saj se ni zgodilo nič presenetljivega. Noben od teh avtov se ni pokvaril. Avtomobili so vozili 5 dni, po 10-13 ur z maksimalno hitrostjo.
Zmagovalci testa so bili vsi avtomobili, najbolj pa so bili testni vozniki presenečeni nad Lado Kalino in njenim novim motorjem 1,4 16V ki je preizkus odlično opravil. Pokvarilo se ni nič.
Lada Kalina 1,4 16V je vozila 60 ur s povprečno hirtostjo 153 km/h, prevozila 9050 kilometrov, pri tem pa na 100 km porabila v povprečju 15,1 litra.
Volga Siber 2,4 avtomatik je vozila 60 ur s povprečno hitrostjo 178,3 km/H, prevozila 10442 kilometra in porabila v povprečju 19,3 litra na 100/km.
Škoda Octavia 1,6 je vozila 60 ur s povprečno hitrostjo 167.6 km/h, pri tem porabila 17,4 l/100 km in prevozila 9884 kilometre.
Najbolj je presenetila Lada, ki se je glede na liter prostornine motorja skoraj po vseh karakteristikah odrezala najbolje (hitrost, poraba...).
Prodaja vozil Lada se v baltiških državah izjemno povečuje. V oktobru je bil v Latviji vsak 3. prodani avtomobil znamke LADA, prodanih je bilo 449 lad. Lani jih je bilo za pol leta samo 80.(!!!!)Sicer pa se je prodaja avtomobilov zmanjšala v primerjavi z lani za 1,7 krat.
Na Kubo bo AvtoVAZ v letu 2009 poslal 2000 lad, v letošnjem letu so jih poslali na ta otok 630.
AvtoVAZ je za prvih 10 mesecev leta 2008 v primerjavi z letom 2007 povečal izvoz za 10,4 %. V prvih 10 mesecih je bilo tako izvoženih 96 200 lad. AvtoVAZ izvaža trenutno v 30 držav. Po velikosti si trgi sledijo:
Ukraijina, Kazahstan, Uzbekistan, Nemčija itd.
Lada gre naprej
MKS1 je napisal/-a:Naj še jaz malo napišem moje izkušnje z lado desetko karavan (1.5 gte 16V).
Avto ni bil moj ampak služben ga je šef nabavo sam men osebno ter tudi mojim sodelavcem ni bila nekako priljubljena.
Avto je bil trd za vozt, menjalnik isto trd, potem poraba 10 - 12litrov pa še mali tank non stop na črpalki. Vedno se je nek zvonc oglaso za vsako malenkost pa kr neki v tri dni da ne omenjam ročke za nažiganje brisalcev, enkrat je šefu zdrobilo menjalnik (še dobr da njem drugač bi bil polom) s mi zdi da so ga v garanciji zamenjal.
Pri večjih hitrostih se je čudno obnašal vse se je treslo skoz neko žvižganje vetra, nobenga udobja, glasna kabina
Ni mi jasno da si lahko pri nažganem motorju potegno ključ iz ključavnice.
Tko, da za 1 leto star avto in 12Kkm ne vem kaj naj rečem jaz osebo si bi rajš rablenga jugota nabavo.
Zastopu bi da bi bil to 20 let star avto ne pa da še danes v evropi to prodajajo. S samaro se je vsaj mal bolš pelat.
Poraba 10-12 litrov so navadne buče. Moja 111 1,5 8V Li 78 KM porabi od 5.5 do 8.0 po potovalnem računalniku. Trenutno imam krajše vožnje in porabo 7.0. Res pa je da jo bolj ali manj šparam, ker jo hočem še nekaj časa voziti, povečini vozim po omejitvah, trenutno stanje števca 84 000 km (letnik 2000, reg 2001). Če ni na cesti, kar je bolj malo, je pod streho.
"kukavica" se oglaša za vsako nepravilnost (nažge se tudi lučka, ki jih je veliko)+ odprta ali premalo zaprta vrata in podobno, tudi za neprepet pas (odvisno od opreme).
Lega na cesti je zanesliva, Npr,Corsa, ki je tudi pri hiši, letnik 2005 (Podobna teža avtomobila in enaka nedosna razdalja) se ne mora niti približno primerjat. Veliko udobnejša je tudi po slabšem asfaltu in lukjah.
Šuma okrog kabine je precej, sploh pri hitrostih večjih od 120 km/h(sicer je slaba zvočna izolacija klasika pri Ladah, Kalina in Priora na tem področju nista ravno napredovali), trest pa ne sme popolnoma nič, tut pri max. hitrosti,če je vse OK (začnemo z balansiranjem
Pri Desetki motijo velike in neenakomerne špranje in ostale šlamparije, jih je veliko vendar avto še vedno dobro stoji skupaj in se bom z njim še nekaj časa vozil.
Nove Lade so povsem na ravni cenovne konkurence, sem vozil Prioro in Kalino.
Ja menjalnik se je v kombinaciji z 1,5 16 V motorjem pri Desetki rad zdrobil. Kilometri niso pomembni, pri kolegu se je pri okoli 100 000. Sicer pa ta motor in menjalnik že dolgo nista več v ponudbi (od leta 2004/05)
LP