xxl je napisal/-a:In zakaj Lade ni v Sloveniji?Ni primerna za razviti zahodni trg?Saj nismo zahodni,še najmanj razviti.Aja,kje pa je ta Slovenija?
Vozil znamke Lada ni v Sloveniji, ker ni prodajne mreže Lada v Sloveniji. Prodajne mreže pa v Sloveniji zaenkrat še ni zaradi tega, ker tovarna AvtoVAZ v mestu Tolijati, Rusija, kjer izdelujejo Lada avtomobile Slovenijo niti Evropsko unijo ne smatra za prioritetni trg. Prioritetni trgi za vozila znamke Lada trenutno ostajajo države CIS (države nekdanje sovjetske zveze) in države članice evrazijske unije (Kazahstan, Ukrajina, Belorusija) se pravi države, ki imajo sporazum o svobodni trgovini z Rusijo.
Starejši modeli vozil Lada (Priora, Kalina, Samara, Niva) imajo tudi starejše motorje z nižjim Euro standardom in starejšo tehnologijo. Tudi izdelava, tehnologija in komponente teh vozil so slabše kakovosti in ne odgovarjajo visokim varnostnim in evropskim standardom. Seveda se z vsakim novim modelom avtomobila, ki ga izdelajo v tovarni AvtoVAZ kvaliteta in tehnologija dramatično izboljšata. To zagotavljajo tudi visoki mednarodni standardi kvalitete, ki ga je v tovarni AvtoVAZ uveljavil koncern Renault-Nissan. Nova vozila kot so (Lada Largus, Granta, Vesta, Datsun, Nissan Almera, Renault Logan) vsi ti izpoljujejo zahteve po kvaliteti koncerna Renault in Nissan.
S časoma bo podjetje Renault-Nissan tudi vzpostavilo prodajno mrežo vozil Lada, vendar ko bodo za to izpolnjeni vsi pogoji. Sicer obstoja nekaj posameznikov in entuziastov, ki prodajajo vozila Lada naprimer v sosednji Avstriji, Nemčiji in Franciji in je o njih že velikokrat v preteklosti pisal (lada man). Osebno ne zaupam takšnim prodajalcem. Saj nimajo ustreznih originalnih avtodelov na zalogi, potrebnih servisnih delavnic in standardizirane opreme ipd (morda imajo kakšne veze v tovarni AvtoVAZ, vendar dvomim). To ima lahko samo uradni pooblaščeni trgovec Renaut-Nissan, ki pa trenutno še ne prodaja avtomobilov Lada v Evropi.
Uvoz novih avtomobilov iz Rusije je tudi pogojen z politiko. Rusija je lansko leto postala polnopravna članica WTO (svetovne trgovinske organizacije), kar seveda olajša uvoz in izvoz, vendar je med EU in Rusijo še veliko birokratskih ovir in težav.