berem najnovejši članek o novem meganu
na siolu, pa tako kot vedno poteka borba v komentarjih VW vs Renault. Eni pravijo da bi se francozi morali držati parfumov in vin, na tehnološki biser kot je airbus itak pozabljajo in še bi lahko našteval, npr F1.
Skratka, VW ljubitelji v komentarjih grajajo novega megana po dolgem in po čez, čeprav ne vem kje so ga že preiskusili(če sploh so ga), jaz pa lahko povem svoje mnenje glede primerjave starega megana III v primerjavi golfom 7. Oba sem si lastil slabo leto dni.
V meganu sem imel v vsem času lastništva 2 težavi, ki so mi ju na reklamaciji menjali brez težav, sklopka je škripala in sprednje tapete vrat so vibrirale. To je bilo vse, naj še dodam da pri renaultu ni bilo nikoli pregovarjanja ali izgovorov to je normalno, kar je pri vw stalna praksa pri večini serviserjev-le redki vw serviserji takoj odobrijo garancijo in kaj zamenjajo. Za tapete sem šel pri meganu dvakrat, ker prvič nisem hotel da jih razdirajo, drugič so pa kar nove naročili in jih podložili z neko peno in je bilo potem vse ok. Škoda je da sem tako dolgo odlašal. Za sklopko so mi pa sami rekli da je fedra preglasna in jo menjali. Skratka finese-malenkosti.
Megane ni imel enega črička v armaturi, ni imel vode v potniški kabini ali na filcu vrat, ni bilo škripanje podvozja, dihanja karoserije, megle v lučeh, ni škripalo ko si odprl šipo, piša vetra ni bilo pri vratih, niso se tresla celotna vrata, pri odpiranju vrat ni cvililo kot stara omara.... golf 7 je to vse imel. Motor 1.2 tce pri meganu je tekel zelo dobro in ni bilo nikoli nobenih težav, pri vw je tsi poguba. Edino kar sem še opazil pri meganu III da je po pol leta začelo pokat v ležaju sprednjih vrat pri odpiranju, ampak se mi ni lubilo vozit za to malenkost.
Res je da je v golfu 7 boljša plastika v notranjosti na dotik, tudi radio je dosti boljši v g7(pri meganu mi ni skoraj nič vlekel), ampak celokupno gledano tisti dober občutek na dotik pri materialih pri g7 in mehko odpiranje sovoznikovega predala ne odtehta celokupne slabe kvalitete. Moj "športni" megane je imel bolj direkten volan kot ga ima g7-kar sem pri golfu pogrešal, tudi podvozje je pri meganu lepše požiralo ovinke- pri obeh sem imel športno podvozje.
Ne morem generalizirat, ampak v mojem primeru je imel megane veliko veliko manj čričkov oziroma razen tapet vrat jih ni imel. Glede mehanskih delov pa razen fedre sklopke ni bilo težav, torej 3 napake pri renaultu proti cirka 12 napak pri vw vključno z poraznim motorjem, mi osebno ne pretehta boljšega ambienta v notranjosti pri vw, pa še renault je bil nekaj cenejši od vw.
Vrata pri g7 se veliko manj kompaktno zapirajo kot so se pri g6 in so sedaj na nivoju francozev, v marsikateri stvari so pa za njimi. Karoserijo kako bi se lomila pri meganu 3 nisem nikoli slišal, pri g7 pač. Pri g7 so bili manj slišni kamenčki ko posipajo cesto kot pri meganu, bo pa golf zaradi tiste pene pod koloteki( ki duši zvok in nase vleče vlago) prej začel cveteti zaradi rje.
Kako se bo pa nov megane odrezal bomo pa videli in pokomentirali ko ga bomo probali. Pravijo da je podoben kot nissan pulsar.