Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: 2014 Renault Megane IV.

Napisal/-a Sonderklasse Sr okt 28, 2015 10:47 pm

Lignage je napisal/-a:Pozdravljeni,
naj Vam povem, da takšen nivo komuniciranja na forumu ni zaželjen. Vaše nestrinjanje bi se bi dalo izraziti lepše in vse se da rešiti. Temi o MB E sem razdružil, tako kot je prav, saj ste pisali o bodoči generaciji E modela. Kljub vsemu pa je povsem jasno, da pravil pri obljavljanju niste prebrali hkrati pa pametujete in žalite. Poizkusite s kakšnim drugim forumom, mogoče bo tam več tolerance za vašo nadutost... ;) Lep pozdrav. M.


Pozdravljeni,
Hvala lepa, da ste se odzvali in hvala lepa, da ste premaknili temo v svojo temo, kot je to edino prav in s tem preprečili, da bi prihajalo do zmešnjav in slabše preglednosti.
Sam sem bil dolga leta moderator različnih forumov, zato dobro poznam pravila, postavitve, standard pregledenosti in ostale stvari.
Opravičujem se za moj preveč napadalni post, hkrati pa opozorim na marsikateri drugi post na tem forumu, ki je še bolj negativno nastrojen in vsebuje celo kletvice ter žalitve, pa se ne sankcionira. Zatorej prosim, naj veljajo enaka pravila za vse.
Jaz se bom potrudil, da do takšnega izpada ne pride več, ob enem pa prosim tudi moderatorje, da pokažejo svojo profesionalnost in mi odpišejo-odgovorijo, če jim pošljem vprašanje povezan s problematiko/izboljšanjem/napako/popravkom etc.na forumu, da ne pišem tega javno. Mislim, da si vsi tu želimo čimbolj profesionalen,pregleden ter informativen forum in če bo naša komunikacija pravilna, ne bo problemov pri optimizaciji odnosno vzdrževanju nivoja.
Hvala lepa in LP
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3900
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2014 Renault Megane IV.

Napisal/-a Lignage Če nov 26, 2015 9:53 pm

Limuzinska različica novega Megana, novi Fluence...

http://sf2.viepratique.fr/wp-content/up ... 50x410.jpg
http://sf2.viepratique.fr/wp-content/up ... 50x410.jpg
http://sf2.viepratique.fr/wp-content/up ... 50x410.jpg
(Vir: worldscoop.forumpro.fr)

Bi skoraj raje videl, če bi hiteli s coupejem kot pa z limuzino. Če coupeja ne bo, to pomeni krčenje ponudbe in večjo dolgočasnost.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2014 Renault Megane IV.

Napisal/-a Renault VG Pe nov 27, 2015 5:29 pm

Lignage je napisal/-a: Če coupeja ne bo

Baje da ne ker se ne prodaja dovolj dobro. Sicer pa tudi navaden ne izgleda slabo.
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a Cefizelj Pe nov 27, 2015 8:46 pm

Z limuzino hitijo ker se prodaja za med na nerazvitih trgih. Coupeja pa ne bo zaradi premajhne prodaje ja.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a ModraW So dec 26, 2015 6:15 pm

berem najnovejši članek o novem meganu na siolu, pa tako kot vedno poteka borba v komentarjih VW vs Renault. Eni pravijo da bi se francozi morali držati parfumov in vin, na tehnološki biser kot je airbus itak pozabljajo in še bi lahko našteval, npr F1.

Skratka, VW ljubitelji v komentarjih grajajo novega megana po dolgem in po čez, čeprav ne vem kje so ga že preiskusili(če sploh so ga), jaz pa lahko povem svoje mnenje glede primerjave starega megana III v primerjavi golfom 7. Oba sem si lastil slabo leto dni.

V meganu sem imel v vsem času lastništva 2 težavi, ki so mi ju na reklamaciji menjali brez težav, sklopka je škripala in sprednje tapete vrat so vibrirale. To je bilo vse, naj še dodam da pri renaultu ni bilo nikoli pregovarjanja ali izgovorov to je normalno, kar je pri vw stalna praksa pri večini serviserjev-le redki vw serviserji takoj odobrijo garancijo in kaj zamenjajo. Za tapete sem šel pri meganu dvakrat, ker prvič nisem hotel da jih razdirajo, drugič so pa kar nove naročili in jih podložili z neko peno in je bilo potem vse ok. Škoda je da sem tako dolgo odlašal. Za sklopko so mi pa sami rekli da je fedra preglasna in jo menjali. Skratka finese-malenkosti.
Megane ni imel enega črička v armaturi, ni imel vode v potniški kabini ali na filcu vrat, ni bilo škripanje podvozja, dihanja karoserije, megle v lučeh, ni škripalo ko si odprl šipo, piša vetra ni bilo pri vratih, niso se tresla celotna vrata, pri odpiranju vrat ni cvililo kot stara omara.... golf 7 je to vse imel. Motor 1.2 tce pri meganu je tekel zelo dobro in ni bilo nikoli nobenih težav, pri vw je tsi poguba. Edino kar sem še opazil pri meganu III da je po pol leta začelo pokat v ležaju sprednjih vrat pri odpiranju, ampak se mi ni lubilo vozit za to malenkost.

Res je da je v golfu 7 boljša plastika v notranjosti na dotik, tudi radio je dosti boljši v g7(pri meganu mi ni skoraj nič vlekel), ampak celokupno gledano tisti dober občutek na dotik pri materialih pri g7 in mehko odpiranje sovoznikovega predala ne odtehta celokupne slabe kvalitete. Moj "športni" megane je imel bolj direkten volan kot ga ima g7-kar sem pri golfu pogrešal, tudi podvozje je pri meganu lepše požiralo ovinke- pri obeh sem imel športno podvozje.
Ne morem generalizirat, ampak v mojem primeru je imel megane veliko veliko manj čričkov oziroma razen tapet vrat jih ni imel. Glede mehanskih delov pa razen fedre sklopke ni bilo težav, torej 3 napake pri renaultu proti cirka 12 napak pri vw vključno z poraznim motorjem, mi osebno ne pretehta boljšega ambienta v notranjosti pri vw, pa še renault je bil nekaj cenejši od vw.
Vrata pri g7 se veliko manj kompaktno zapirajo kot so se pri g6 in so sedaj na nivoju francozev, v marsikateri stvari so pa za njimi. Karoserijo kako bi se lomila pri meganu 3 nisem nikoli slišal, pri g7 pač. Pri g7 so bili manj slišni kamenčki ko posipajo cesto kot pri meganu, bo pa golf zaradi tiste pene pod koloteki( ki duši zvok in nase vleče vlago) prej začel cveteti zaradi rje.

Kako se bo pa nov megane odrezal bomo pa videli in pokomentirali ko ga bomo probali. Pravijo da je podoben kot nissan pulsar.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a 5cenic Ne dec 27, 2015 9:09 am

Torej nebo Coupe-ja sploh ali bo samo kasneje?
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a Bucko99 To dec 29, 2015 6:37 pm

5cenic je napisal/-a:Torej nebo Coupe-ja sploh ali bo samo kasneje?


Kaj pa CC ?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a INFINITI Sr jan 06, 2016 3:54 pm

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a tomzzi Sr jan 06, 2016 6:00 pm

Izgleda, da zadaj ni ravno med prostornejšimi. Pa digitalni števci bi lahko bili lepši.
Še vedno pa se ne morem in ne morem navadit na sprednje luči in tist "podaljšek" dnevnih...
Drugače pa solidno. Sama oblika je ok. Le tej "detajli" mi niso ravno všeč.

Kdo ve prostornine prtljažnika z rezervno ali brez rezervne gume?
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a ModraW Sr jan 06, 2016 6:36 pm

Meni so bolj analogni števci všeč posebej za hitrost, ker ko digitalen pri pospeševanju preskakuje na 5 ali 10 km/h izgubim občutek za hitrost. Tist plac pod rezervno gumo mislim da posebej štejejo. Če imaš kompresor potem imaš dodatne litre prostora, če imaš rezervno gumo nimaš dodatnega prostora, tako bi mi bilo logično.
Enkrat sem bil v salonu pa gledam avto c velikostnega razreda in vprašam trgovko koliko pa ima litrski prtljažnik. Pa reče ne vem kakšnih 150 litrov. :)
megane 4
masa 1205kg
dolžina 4359 mm
višina 1447 mm
medosna razdalja 2669 mm
zunanja širina med kolesi spredaj 1591 mm zadaj 1586 mm
prostornina prtljažnika z rezervno gumo 384l, brez rezervne gume 434l
8.7' touchscreen.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a ModraW Ne jan 17, 2016 6:45 pm

Ima kdo mail od uvoznika?
Sem ga že imel pa nikakor ne najdem.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a meganer Pe feb 05, 2016 4:29 pm

Danes videl v Logatcu novega megana. Za moje mnenje najlepši v svojem segmentu. Samo ni mi jasno da śe ni znanih cen. Bravo renault.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a Reaper85 Če feb 11, 2016 8:09 pm

Samo EDC menjalnik pri GT-ju, tako da nimam niti malo zanimanja za avto.
Mogoče je pri 205 konjih malo drugače, ampak pri sedanjih 135 se mi zdi, da prestavljanje na volanu vzame vsaj 20 konjev, če gledaš užitek napram manualu.
Vmes jim pa še vedno manjka 1.6 TCe 160, pa tudi nasploh opažam, da se srednji rang motorjev počasi ukinja, npr. P208 in 308 1.6 THP 155.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3900
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a kljukec Po feb 15, 2016 9:26 am

Reaper85 je napisal/-a:Samo EDC menjalnik pri GT-ju, tako da nimam niti malo zanimanja za avto.
Mogoče je pri 205 konjih malo drugače, ampak pri sedanjih 135 se mi zdi, da prestavljanje na volanu vzame vsaj 20 konjev, če gledaš užitek napram manualu.
Vmes jim pa še vedno manjka 1.6 TCe 160, pa tudi nasploh opažam, da se srednji rang motorjev počasi ukinja, npr. P208 in 308 1.6 THP 155.


Pri sedanji verziji 1.5 dci z manualcem pri pospeševanje nikdar ne pariraš edcju - vsaj v praksi ne

LP
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a martin_krpan Po feb 22, 2016 6:47 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 961
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a matejxx To feb 23, 2016 12:50 pm

In začela se je prodaja novega Megana, cena v se mi pa zdi kar visoka.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a xxl To feb 23, 2016 2:37 pm

Če ni,pa še bo ugodna.Megan mi ni nekaj,ni mi všeč ta "fredi stajl" od zadaj,kot tudi pri Talismanu ne.Ostali modeli so mi ok. :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a pskoda To feb 23, 2016 5:17 pm

xxl je napisal/-a:Če ni,pa še bo ugodna.Megan mi ni nekaj,ni mi všeč ta "fredi stajl" od zadaj,kot tudi pri Talismanu ne.Ostali modeli so mi ok. :)


X2
Lp
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2015 Renault Megane IV. in Fluence II.

Napisal/-a martin_krpan Sr mar 09, 2016 6:56 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov