Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Pe okt 27, 2006 2:57 pm

.. To je skica ... načrt vsebuje še izmere posameznih delov - debeline in širine cevi radiuse teh in pravilno razmerje med naravno velikostjo in podano skico ter vrisane zvare ... in opis izdelave, opis uporabljenih materialov itd. izgleda pa v grobem nekako takole ja ... pa cevi, ki se uporabljajo morajo biti brezšivne in debelostenske pa tudi material iz katerega so narejene je drugačen kot pri vodovodnih uporablja se večinoma cr-mo Krom-molibden in posebne varilne elektrode zanj ... L.p. Mad


sej mere cevi so napisane u desnem zgornjem vogalu (2"*2"*3mm pa 1"*1"*3mm) so neki u materjali pa še piše u teksti načrta ku ta načrt je 33 strani pa je 10 str sam teksta pol pa se skic pa nacrtov kukr ces aja pa kuk pa pridejo ke take cevi ?
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe okt 27, 2006 5:19 pm

Mad je napisal/-a:...Včeraj sem šel Dejana na Bar-Metal v Kopru vprašat za ceno 20 mm brezšivnih debelostenskih cevi iz cr-mo materiala za naredit roke za avto (dobil sem za skopirat en primerek grupe A od AX-a sport) in izvedel ceno - palica 1 m stane 35000 sit ... nič kaj vzpodbudno ... za bodoče modelarje ;) L.p. Mad
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 So okt 28, 2006 12:24 am

ja sam sej niso iz zlata te cevi pa kake mere so to ker jz bi rabu 5*5cm pa debeline 3mm pa se 2,5*2,5cm isto 3mm debeline
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 28, 2006 5:41 am

jfast33 je napisal/-a:ja sam sej niso iz zlata te cevi pa kake mere so to ker jz bi rabu 5*5cm pa debeline 3mm pa se 2,5*2,5cm isto 3mm debeline
... pokliči oziroma kontaktiraj : barmetal@krajnik.si oziroma : www.barmetal.si ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 So okt 28, 2006 12:01 pm

no bom vidu jz sem poslou email zde pa cakam na odgovor me pro zanima kok so cene
sam zanima me pa tut zakaj je treba to tocn iz teh cevi delat kaj je tok posebnga na njih a so take bol jeklene al kaj je na njih ?
 
Uporabniški avatar
Gagi84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 516
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:48 pm
Kraj: Podpec

Napisal/-a Gagi84 So okt 28, 2006 5:55 pm

Jfast33 imas privatno sporocilce
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po okt 30, 2006 4:01 pm

odgovora se zde nism docaku a mi lahka gdo pove posebnost teh cevi iz cr-mo materjala
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po okt 30, 2006 4:47 pm

jfast33 je napisal/-a:odgovora se zde nism docaku a mi lahka gdo pove posebnost teh cevi iz cr-mo materjala
... Nerjaveče jeklo precej močno nosilno odporno na udarce ... iz njega delajo orodje za šravfat in tudi roll bare za tekmovalna vozila kletke ojačitve podvozij deli tekmovalnih biciklov okvirji motorjev vilice le teh ... čeprav zaradi svoje velike teže počasi izginja in ga nadomeščajo nove legure iz aluminija in Titan ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po nov 06, 2006 10:35 pm

ja sam jz enga poznam ku voz avto cros pa prau da za kletko pridejo cevi tm 20 juriju pa more bit tut ta kletka homologirana
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 07, 2006 5:23 am

jfast33 je napisal/-a:ja sam jz enga poznam ku voz avto cros pa prau da za kletko pridejo cevi tm 20 juriju pa more bit tut ta kletka homologirana
eni skačejo tudi Bunjee brez elastike :P ... brezšivne jeklene debelostenske cevi ... pa malo večkrat tistih 20jur. omeni ;) ... Cevi so drage odkar smo v Evropi ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Sr nov 08, 2006 5:20 pm

a ker smo u evropi so se podražile in a je nujno da se uporabjo te cevi
sam kaj pa recimo da ti naredis avto na osnovi drugega avta recimo hrosca kuk je ke vazn kake so cevi pol navrh za ogrodje za školko
 
perhan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To mar 06, 2007 12:27 pm

homologacija v tuji državi?

Napisal/-a perhan To mar 06, 2007 12:40 pm

zdravo jst mislim da s to stvarjo (homologacija v tujini, uporaba v sloveniji) ne bo šlo...
sam sem hotel to izvesti (transporter t2-oldtimer)! že zaradi tega 'oldtimer' bi tukaj v sloveniji komplicirali čeprav bi imet tuv homologacijo iz nemčije. kupiti sem ga namreč mislil v nemčiji, kjer je poceni, dobro ohranjen.. pa sem se pozanimal, pa nebi šlo. se prav če delaš prptotip nimaš šans... zd to je tko. jst sm te podatke dubu iz prve roke, tko d mislim d so tapravi
lp
 
P944
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe mar 30, 2007 2:24 pm

Napisal/-a P944 Po apr 09, 2007 5:20 pm

Da pa se naredit buggy, kateri je delan na osnovi VW hrošča, pod pogojem, da moraš porabiti kompletno šasijo ter podvozje. Na ta način se v Lj in okolici trenutno delata dva Lotusa 7. Glede uvoza in registracije oldtimer-ja pa po mojih virih ni nobenih problemov in zapletov. V Lj lepo pelješ na Viator oz. LPP, predložiš vse zahtevane papirje, oni ti tam strokovno pregledajo vozilo, po potrebi moraš zamenjati kakšne zavorne cevke, in naj bi bilo to to. Lp in še veliko veselja pri preučevanju nepotrebne birokracije. Vas bom pa obveščal, kako bo potem z Lotusom.
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 Sr maj 30, 2007 7:42 am

Pozdravljeni KIT CARS in REPLICA feni!

Moram priznati, da sem s tem že okužen in zasvojen več kot 3 leta. Študiram, raziskujem in kombinaniram, da se mi že počasi na hipe meša. Zato vam bom podal svoje izkušnje in ugotovitve ter tudi razočaranja v zvezi z homologacijo KIT CARs in REPLICA vozil.

Najbolj žalostno pri nas v SLO je to, kot pri drugih pravnih zadevah, da sicer Pravilnik o skladnosti vozil omogoča možnost t.i. posamično odobritev vozila oz. vozila malih serij do 10 na 1 leto oz. 30 vozil na 5 let. V tem pravilniku tudi enostavno piše, da mora pač proizvajalec predložiti vso dokumentacijo (od tehničnih risb do homologacij in ES certifikatov). Vendar, ko sem se o tem pozanimal na Ministrstvu za promet in zveze, Direkcija za cesta, so mi veselo in malo cinično povedali naslednje (malo bom povedal v prispodobi): Vi lahko homologirate indijske tricikle ali pa tolige brez problema, morate pa le temu vozilu priložiti (za nas fene ZLOGLASNI) evropski certifikat skladnosti, ki je skladen s ES smernicami.

No, pa sem te ljudi tam spomnil, da pa pravilnik o posamični odobritvi velja in zakaj nebi lahko homologiral replike po tem pravilniku. Pa se je ded samo nasmehnil v smislu: Kdo pa vam bo pri nas to pregledal in vdaril štampiljko homologacije?

In končno sem doumel finte, ki vlada v naši bolj papeški deželi Sloveniji od Papeža? Pri nas se na LPP in RTI-ju vedo samo izživljati in zdraviti svoje komplekse na večjih gumah, temnih šipah ali kaki plastiki, na povečanju moči motorjev pa so že v temi in jim pridejo friki, ki jih v znanju nesejo svetlobna leta. Da pa bi bili sami taki strokovnjaki, da bi bili sposobni sami preučiti predložene načrte in izračune in da bi lahko imeli celoten pregled in občutek nad vozilom pa se jim še sanja ne! Želite dokaz, evo jih:
1. V SLO še ni bilo primera homologacije posamično odobrenega vozila oz homologacije kake strašne, npr. 400 konjske replice (npr. Diabola ali AC Cobre),
2. En poskus je bil na RTI-ju v MB (vozilo g. Šinkovca) pa še ta je bil nekdanji zaposleni RTI-ja in nek frik na strojnem faksu v MB. In ne vem točno, če je bilo to vozilo sploh kdaj legalno na naših cestah. Tak da če že – sploh imajo malo izkušenj.
3. Ko sem pa jim dal primer replike (Diabolo) in blefiral, da sem pripravljen dati UN LIMITED casha, pa so na obeh velecenjenih pooblaščenih organizacijah priznali, da tega ne bodo delali, niti ne vedo kak bi, niti ne vedo koliko bi zaračunali sroškov, niti nimajo za to laboratorijev (merjenje plinov v motorju) in niti to ne želijo, ker se bojijo, da bi se za menoj vsul plaz še večjih optimistov.

Zaključek:
Od teh dveh institucij je za pričakovati samo to, da prepišejo ES certifikate, ki so skladni z evropskimi smernicami, za to mastno zaračunajo in so na koncu veliki carji. Vsa ta nova tovarniška vozila, ki jih morajo uvozniki homologirati, so homologirana prav na ta način, da uvozniki predložijo certifikate izdanih v drugih državah, naši pa jih samo kao prevzamejo in si s tem operejo roke z izgovorom: To je bilo že homologirano s strani ene od evropskih institucij, mi samo preverimo ali so res skladni s evropskimi smernicami in pri tem oderuško zaslužimo …. Razumete; ne pa da bi naši carji bili certificirani kot laboratorij na evropski ravni!

Nauk te zgodbe:
Če želimo torej izdelati bilokakšno vozilo, si moramo nekje v Evropi pridobiti ES (EC ali EU) certifikat skladnost vozil, ki jih predpisuje EU. Če imamo to v rokah za svoj gepl, ga lahko po zagotovilu ljudi na Direkciji za ceste in LPP-ju brez problemov, zadržkov in nekih večjih stroškov homologiramo. Ta strošek bi naj bil nekje 500 EUR.

Lažno upanje:
Pa sem se takoj spomnil na t.i. SVA test (Single Vehicle Approval test), ki ga podeljuje VOSA (www.vosa.gov.uk) v GB. Pa sem bil ves nor pa sem na Direkciji zopet dobil hladen tuš: SVA test je nacionalen test, ki velja samo v GB in ni skladen s ES smernicami.

Pa vseeno obstaja možnost …

A. Ena varianta po mojem je, da sicer vozilo izdelaš, pa poiščeš nekega Angleža (npr. v SLO jih je nekaj, ki so si tu kupili hiše ali kako drugače živijo) in ga spraviš preko SVA testa in pač registriraš na njegovo ime. Dobra stran te variante so nizki stroški (SVA test je nekje manj kot 300 funtov + njihova registracija), slaba pa ta, da koga pa boš za to našel, ker karkoli boš naredil, Bog ne daj, z avtom, bo na tapeti prav ta Anglež? Pa tudi obojestransko zaupanje mora biti.

B. Druga varianta pa se mi zdi boljša in sicer tako, da bi se v SLO zbrali fanatiki za repliko DIABOLA, vsi delali po enem načrtu nato pa poiskali evropsko inštitucijo za homologacijo. Glede vgrajenega motorja ni komplikacij – mora imeti le EURO 4 papir in ni potrebno dodatnih meritev. Glavni problem je šasija oz. okvir, roke, body oz. plastika vozila, sedeži, luči, varnostni pasovi in zavore. Ker se vgrajujejo deli iz drugih vozil je potrebno dobiti homologacijo le na vgradnjo in na koncu za celo vozilo. In ko ta papirje imaš, kot že prej rečeno, pri nas v SLO naj nebi bilo ovir.

Zato pozivam vse LAMBO frike, da se organiziramo in prepalamudimo carje na LPP-ju in RTI-ju. Kdor je za to zainteresiran, mi naj to sporoči preko foruma, da si izmenjamo kontaktne podatke.

Lep pozdrav,

Lambostyler69.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 30, 2007 8:43 am

Kako je z uvozom, homologacijo in registracijo specialnih vozil. Samo vozilo je letnik 1990, ampak predelano je bilo v specialko leta 2001 - je že po standardu evro3.

Ali se to lahko uvozi?
Old subarus never die, they just get faster!
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 Sr maj 30, 2007 9:00 am

Najbolje in direkt v glavo je, če se direktno po telefonu obrnete na g. Jerončiča na Direkciji za ceste:

Kontaktne informacije za področje ugotavljanja skladnosti vozil
Direkcija Republike Slovenije za ceste
Sektor za vozila
Tržaška 19 (vhod iz Tržaške 19a)
1000 Ljubljana
Telefon: (01) 478 8430
Fax.: (01) 478 8417

oz. v Prometni svetovalnici:

http://www.varnostvprometu.org/index.ph ... v&nSvet=rj

Vendar že čujem v ušesih odgovor: Če imate certifikate certificirane hiše v Evropi ali če je bilo vozilo registrirano in homologirano po ES predpisih in smernicah pri nas ne bo problem.

Torej moj topel nasvet: ZELO ZELO pazite in 3X preverite papirje preden daste kak evro za to vozilo. Obvezno zahtevajte kopije papirjev in če ne boste le-teh dobili, si izborite številke dokumentov in ime institucije, ki jih je izdala. ker naši carji vse to pri njih tudi preverijo, če slučajno ni kaj ponarejeno!!!

Namreč na evropskih forumih sem že zasledil, da je nekdo uvozil kakšno posebno ali repliko vozilo iz GB ali ZDA, pa ga v EU ni mogel homologirati in s tem legalizirati v evropskem prometu.

Lp, Boris.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 30, 2007 1:25 pm

Kako pa je potem Mihelič homologiral svoj unikat?
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 Sr maj 30, 2007 1:31 pm

Ne vem za kakšno vozilo gre, niti kdo ga je predelal. Morda po vezah ali tretji poti, ko gre za unikatno vozilo. Samo ti prepričaj tam one iceke, da bi bila tvoja replika unikat!!!

LP, Boris.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 30, 2007 10:07 pm

... Lepo Boris, da si se nameril delat svoj projekt in računaš da boš podrl steno z glavo... Čestitam ti za pogum - ker vedno manj ljudi razmišlja z svojo glavo pri nas in išče drugačne rešitve od tistih, ki so klasične povprečne . Mislim, da bi se dalo z sodelovanjem kakega strojnega faksa recimo tvoj projekt izdelati v obliki absolventove (ali več njih) diplomske naloge in torej to ne bi smela biti ovira za naše pametne aparatčike na Lpp -ju druga pot je, da se pritisne skozi kak časopis kakor je naš Mehanikin voznik - če rabiš tam kontaktno osebo ti dam številko enega mojega kolega, ki je njihov novinar ... Društva bi tudi morala imeti kaj veljave pa tudi javno mnenje(forumi) bi z kako peticijo malo potegnilo lahko jeziček na vagi ... Konec koncev če se človek odloči ga nič ne ustavi in če ti inštitucije prepovedo narediti bilo kaj za na cesto vseeno lahko tako vozilo še vedno vozi na Drag race tekmovanjih v Slalomih in na dirkališčih ... :tomidelej: :tomidelej: :tomidelej: L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 30, 2007 10:24 pm

lambostyler69 je napisal/-a:Ne vem za kakšno vozilo gre, niti kdo ga je predelal. Morda po vezah ali tretji poti, ko gre za unikatno vozilo. Samo ti prepričaj tam one iceke, da bi bila tvoja replika unikat!!!

LP, Boris.


Gre se za vozilo iz te teme
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 31&start=0

Mislil sem predvsem to, da niso usposobljeni (laboratorij itd) za kompletno homologacijo. Za njega so očitno bili...
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov