Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Vozilo ni brezhibno-rabim pomoč (izpušni plini)

Napisal/-a slavcdklavc Po dec 22, 2008 5:39 pm

Danes sem bil na tehničnem pregledu na AMZSju (Otočec), pregleda avto (Renault 19 1.4 57kw) ni prestal, zaradi vrednosti izpušnih plinov.
Sedaj pa me zanima, ali je problem na katalizatorju (kot je predlagal delavec, ki je opravil pregled vozila), ali na sondi lambdi, ali pa je za problem lahko kriv še kakšen drug vzrok? Za katalizator sem se že pozanimal (okoli 127€ z delom), koliko pa bi stala sonda lambda pa ne vem.
Javljene napake:
8202-izpušni plini bencinskih motorjev -> vrednost C02 pri prostem teku motorja
8203-izpušni plini bencinskih motorjev -> vrednost CO2 pri povišani vrtilni hitrosti
8205-izpušni plini bencinskih motorjev -> vrednost lambda

Kako je kaj z rabljenimi katalizatorji, ker vem za rabljen katalizator iz Clia (isti motor), ki je opravil tehnični pregled, nato pa bil čez 14 dni razbit, avto pa sedaj že 2 meseca stoji na suhem pod streho. Zmenil sem se, da če opravim pregled, plačam katalizator, če ne opravim, pa ne.

Kaj mi svetujete?
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 22, 2008 6:52 pm

A ti morda kadi modro in porabi veliko olja :?: Ali kje pušča olje z motorja :?:
LP
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Po dec 22, 2008 7:06 pm

Motor je suh, kot pri novem vozilu, nikjer ne pušča olje, ne na glavi, niti nikjer drugje. Ne kadi modro, vse deluje kot normalno. S tankom bencina (50l) naredim od 630 do 650km, nazadnje sem naredil z 60 litri 797km :D , sem bil za popizdit veseu, glede na to, da sem hitrejši kot povprečni vozniki, res pa da motorja ne vrtim velikokrat čez 5000 in odkar je avto v moji lasti še ni srečalo blokade. Odkar je zunaj hladneje pa se mi je pojavil še problem z vžiganjem, če je avto dlje časa na hladnem (če je res mrzlo in pod 0°C 4h), mi ne vžge v prvo, vergla normalno, le ne vžge, nato pa ponavadi v drugo vžge takoj , malce le zatrese. Za avtom tudi ne smrdi in ne pije mi ne olja in hladilne tekočine ne, redno preverjam.
Aja, v primerjavi z mojim starim vozilom R5 five, je ta avto en len fuks, čeprav ima skoraj 15 konjev več, res pa da je 19 malo težja.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 22, 2008 7:11 pm

Ahaa. Potem pa zamenjaj katalizator s tistega razbitega Cliota pa poglej še lambda sondo.
KLIK > unirvezalne lambda sonde -> eno, dvo, tro, štiri žična

LP
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po dec 22, 2008 7:32 pm

zna biti da bo kar katalizator za menjat....lambda sonde so pa od tam 100 do 250 evrov.Univerzalnih ne priporočam
 
twingo_rs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne feb 03, 2008 1:35 pm

Napisal/-a twingo_rs Po dec 22, 2008 8:03 pm

zapel se na en servis pa ga prklop na racunalnik pa ti po povedalu al je lambda al pa kj druzga...moznu je tut d je senzor zgornje mrtve točke pa da ni vzig dobr...
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 22, 2008 8:30 pm

fičfirič je napisal/-a:zna biti da bo kar katalizator za menjat....lambda sonde so pa od tam 100 do 250 evrov.Univerzalnih ne priporočam


Tudi jaz mu jih ne, ampak original nisem našel pa sem dal zgolj za primerjavo ;)
V Trafficu so mi jo zamenjali z univerzalno, ker original je vredna skoraj kot pol kombija :D
Zadnjič spremenil chevy, dne Po dec 22, 2008 9:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po dec 22, 2008 8:56 pm

19-ke imajo že od nekdaj probleme z katalizatorji tako da ga zamenjaj lambda sonda je pa od 80-100€ univerzalna BOSCH-eva pri kateri je razlika od originala samo v tem da nima konektorja gor ampak daš pač svojega gor.Take sonde sem montiral na 3 avtomobile in vsi normalno delujejo!!
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Po dec 22, 2008 9:37 pm

Za začetek preveri, če izpuh nima lukenj.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Po dec 22, 2008 9:39 pm

čare je napisal/-a:19-ke imajo že od nekdaj probleme z katalizatorji tako da ga zamenjaj lambda sonda je pa od 80-100€ univerzalna BOSCH-eva pri kateri je razlika od originala samo v tem da nima konektorja gor ampak daš pač svojega gor.Take sonde sem montiral na 3 avtomobile in vsi normalno delujejo!!


Če je tko, pol pomoje res ni problema in se ne splača dajat x € več.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Sr dec 31, 2008 11:47 am

GorazdO je napisal/-a:Za začetek preveri, če izpuh nima lukenj.


tut jst to priporočam. pregled loncov.
golf 3 vr6
 
twingo_rs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne feb 03, 2008 1:35 pm

Napisal/-a twingo_rs Sr jan 07, 2009 7:10 pm

slavcdklavc je napisal/-a:Motor je suh, kot pri novem vozilu, nikjer ne pušča olje, ne na glavi, niti nikjer drugje. Ne kadi modro, vse deluje kot normalno. S tankom bencina (50l) naredim od 630 do 650km, nazadnje sem naredil z 60 litri 797km :D , sem bil za popizdit veseu, glede na to, da sem hitrejši kot povprečni vozniki, res pa da motorja ne vrtim velikokrat čez 5000 in odkar je avto v moji lasti še ni srečalo blokade. Odkar je zunaj hladneje pa se mi je pojavil še problem z vžiganjem, če je avto dlje časa na hladnem (če je res mrzlo in pod 0°C 4h), mi ne vžge v prvo, vergla normalno, le ne vžge, nato pa ponavadi v drugo vžge takoj , malce le zatrese. Za avtom tudi ne smrdi in ne pije mi ne olja in hladilne tekočine ne, redno preverjam.
Aja, v primerjavi z mojim starim vozilom R5 five, je ta avto en len fuks, čeprav ima skoraj 15 konjev več, res pa da je 19 malo težja.


in si zrihtal tehnični pregled? kaj je blo narobe?
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov