Stran 2 od 3

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To dec 19, 2023 9:23 pm
Napisal/-a meganer
Formentor je notri presenetljivo prostoren (po mojem mnenju) prtalznik pa zadovljiv.

Ampak kdor rabi kufr ... nebo gledal SUV

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To dec 19, 2023 9:39 pm
Napisal/-a Clancy
thunderbolt je napisal/-a:Sam bi pa ravno v ozji izbor dal mazdo, sploh ce mislis imet avto dlje casa. Ce si vajen turbakov, je to avto, ki te na testni voznji nekako ne preprica, ampak ti cez cas zleze pod kozo. Oce ima mazdo cx-30, ki jo je nabavil precej na horuk. Avta se prve pol leta kar ni mogel navadit, zdaj po dveh letih je pa z njo super zadovoljen in je ne menja. Tudi sam, ko se vozim z njo vcasih, moram reci, da je avto res fajn: dobro lezi na cesti, je udoben cez neravnine in tih na AC, tudi motor je ok (ima 150KM verzijo). Ce je cx-5 nadgradnja tega, je super.


No, to si pa opisal, kot bi opisoval mene. Na testni vožnji me avto ni ravno prepričal, ker sem prej vozil turbaka. Potem je bil CX-30 G150 AT/Style, kupljen na horuk, in se ga kar nekaj časa nisem mogel navaditi. Sedaj, po letu in pol uporabe, pa mi je pa avto nekako zlezel pod kožo.
Sama vožnja sedaj, ko je motor utečen, nudi med vožnjo obilo užitka. Sedenje za volanom je kljub kratkemu sedalnemu delu, zelo sproščeno.
Ampak če vklopim razum, moram priznati, da ima avto kar nekaj pomanjkljivosti. Tu mislim predvsem na delovanje asistenčnih sistemov, klimtizacije, radarskega tempomata, senzorja za dež, senčenja matričnih luči, gretja sedežev, prostornosti, preglednosti in praktičnosti. Enostavno te stvari, ki sem jih naštel, niso tako dodelane, kot na prejšnjem, z opremo skoraj polno naloženim VW Sportsvanu TSI.

Jaz bi vzel Karoqa, ker dajem prednost prostornosti, praktičnosti in zanesljivemu delovanju, nekomu pa več pomeni oblika in večji užitek v vožnji. Kakor za koga.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To dec 19, 2023 10:18 pm
Napisal/-a McLaren
Pa sej Mazda naj bi bla zanesljiva al sm kaj zamudu? Neki sm sicer bral da naj bi plugini meli neke tezave, ampak to je dost normalno za cisto nove modele. Ta Mazda "klasika" pa je preverjena roba

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 9:14 am
Napisal/-a Clancy
Glede zanesljivosti nisem mislil na mehaniko, pač pa na delovanje asistenčnih sistemov in funkcij, ki sem jih naštel zgoraj. Pač niso na ravni prejšnjega VW in konec.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 9:25 am
Napisal/-a brett
Clancy je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:Sam bi pa ravno v ozji izbor dal mazdo, sploh ce mislis imet avto dlje casa. Ce si vajen turbakov, je to avto, ki te na testni voznji nekako ne preprica, ampak ti cez cas zleze pod kozo. Oce ima mazdo cx-30, ki jo je nabavil precej na horuk. Avta se prve pol leta kar ni mogel navadit, zdaj po dveh letih je pa z njo super zadovoljen in je ne menja. Tudi sam, ko se vozim z njo vcasih, moram reci, da je avto res fajn: dobro lezi na cesti, je udoben cez neravnine in tih na AC, tudi motor je ok (ima 150KM verzijo). Ce je cx-5 nadgradnja tega, je super.


No, to si pa opisal, kot bi opisoval mene. Na testni vožnji me avto ni ravno prepričal, ker sem prej vozil turbaka. Potem je bil CX-30 G150 AT/Style, kupljen na horuk, in se ga kar nekaj časa nisem mogel navaditi. Sedaj, po letu in pol uporabe, pa mi je pa avto nekako zlezel pod kožo.
Sama vožnja sedaj, ko je motor utečen, nudi med vožnjo obilo užitka. Sedenje za volanom je kljub kratkemu sedalnemu delu, zelo sproščeno.
Ampak če vklopim razum, moram priznati, da ima avto kar nekaj pomanjkljivosti. Tu mislim predvsem na delovanje asistenčnih sistemov, klimtizacije, radarskega tempomata, senzorja za dež, senčenja matričnih luči, gretja sedežev, prostornosti, preglednosti in praktičnosti. Enostavno te stvari, ki sem jih naštel, niso tako dodelane, kot na prejšnjem, z opremo skoraj polno naloženim VW Sportsvanu TSI.

Jaz bi vzel Karoqa, ker dajem prednost prostornosti, praktičnosti in zanesljivemu delovanju, nekomu pa več pomeni oblika in večji užitek v vožnji. Kakor za koga.


Ko sem bral ta zapis, sem se spomnil še ene manjše zamere pri trenutnem avtu CX-3. Ima presneto kratek sedalni del in nima ledvene opore. Sicer sem nižje rasti (173cm) a me na dolgi vožnji sedež "utruja". Golf VI je imel boljše sedeže.
Glede prtljažnika mi je načeloma že sedanjih 350L dovolj za 99% poti. Ker gremo na dopust ponavadi roadtrip po Evropi in smo samo trije, lahko dam vse zadaj oziroma za voznikov sedež na tla.
Se pa pozna tudi število prevoženih km na leto. Odkar oba delava v domačem kraju, nič več LJ, je letno število km padlo na cca 11k. Zato bo tudi drugo leto šel drugi avto (clio 3) stran, ker bo hči dovolj velika, da bo šla sama v šolo peš.

Za CX-30 se bojim, da bi bil v širino malo premajhen in skopo odmerjen prostor za noge v 2. vrsti. Bom pa ga stestiral. Največja zamera pri tem avtu pa mi gre na tisto črno plastiko po blatnikih, vratih. Prav bljak. Če že, bi potem gledal tisto mišjo sivo barvo in dodal bočne krom letvice.

Osebno se mi zelo dopade octavia, a sva se oba "razvadila" višjega sedenja. In mi je prav čudno, če se kdaj vsedem v klasičen avto. Amlo mi je žal, da pred leti nisva kupila VW Sportsvana. Malo nama je bil predrag (25k). Za nas tri bi bil po notranjih merah ravno pravšnji. :-P

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 10:25 am
Napisal/-a xxl
Clancy je napisal/-a:Glede zanesljivosti nisem mislil na mehaniko, pač pa na delovanje asistenčnih sistemov in funkcij, ki sem jih naštel zgoraj. Pač niso na ravni prejšnjega VW in konec.

Se strinjam, tudi Toyota tu zaostaja, vw ima asistence bolj dodelane, kot tudi nekatere praktične rešitve (avt. vklop zadnjega brisalca pri vzvratni vožnji, samodejno znižanje glasnosti radija pri počasni vožnji, "skrita" kamera, samodejni premik desnega ogledala pri parkiranju vzvratno, da ne popraskaš feltno...).

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 10:54 am
Napisal/-a thunderbolt
Brett, ce bi vam bil sportsvan top izbira, pa poglej se mercedesa B klaso. Super motor, dodelani sistemi, edino avtomatskemu menjalniku ne bi mogel uiti (pa ko ga bos imel, ti bo itak top), pa kak kos opreme manj bo imel kot "nepremium".
Sem pa isto visok kot ti, za volanom sedim pravilno, in je za mano se precej prostora za kolena pri cx30. Ti moras upostevat, da cx3 je res zadaj zelo utesnjena.

Clancy, tudi motorizacija in oprema sta isti :-)

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 1:22 pm
Napisal/-a chan
Clancy je napisal/-a: ... Ampak če vklopim razum, moram priznati, da ima avto kar nekaj pomanjkljivosti. Tu mislim predvsem na delovanje asistenčnih sistemov, klimtizacije, radarskega tempomata, senzorja za dež, senčenja matričnih luči, gretja sedežev, prostornosti, preglednosti in praktičnosti. Enostavno te stvari, ki sem jih naštel, niso tako dodelane, kot na prejšnjem, z opremo skoraj polno naloženim VW Sportsvanu TSI.


Se pridružujem nekaterim omenjenim pomanjkljivostim. Radarski tempomat sicer ne deluje sunkovito ter živčno, ampak ga prevečkrat zmedejo večja vozila (npr. tovornjaki) na sosednjem pasu (npr. v ovinkih). Radarski snop je očitno nastavljen preširoko. Omenjena pomanjkljivost je sicer dokaj značilna za novodobne Mazde, tudi pri večjem CX-60. Sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje na podlagi navigacijskih informacij in jih ne bere v realnosti. Ogrevanje v hladnih jutrih je preveč izrazito (kot. npr. pri malce starejših korejskih vozilih), zaradi česar je potrebno večkrat ročno posegati v delovanje klimatske naprave. Med večje zamere spada tudi že poznana slaba kvaliteta volanskega usnja (luščenje povrhnjice), ki je rak rana Mazdinih modelov vrsto let. Tovrstno luščenje je opazno že pri letu dni starih primerkih. Obenem je bil deležen že nekaj vpoklicev (npr. modul klimatske naprave, ki je bil v stalni pripravljenosti, zaradi česar se je lahko povsem izpraznil akumulator).

Vseeno pa gre pri omenjenem modelu za enega bolj vozno orientiranih križancev (btw. sedežni del je opazno daljši, kot pri manjšem CX-3) ter je zelo nenaporen tudi na daljših poteh. Mehansko eden bolj prepričljivih avtomobilov v tem cenovnem razredu - še posebej v kombinaciji z atmosferskim motorjem ter izvrstnim ročnim menjalnikom. Ter ponuja tudi nekatere precej domiselne rešitve, ki smo jih bili vajeni v premijskem razredu (npr. integrirane šobe za pranje sprednje šipe, head-up displej od drugega opremskega paketa dalje, osrednji krmilnik za upravlja nje multimedije, kot pri BMW-ju iDrive). Od letošnjega leta dalje je na voljo še brezžična povezava Android Auto/Apple Carplay ter malenkostno večji zaslon navigacije.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr dec 20, 2023 8:59 pm
Napisal/-a tha_man
TL:DR: Formentor je super za vozit na daljših relacijah in po ovinkih, udoben, s prostorno kabino, povprečno velikim a dobro zasnovanim prtljažnikom, malce tečnim upravljanjem (touch kontrole) in modernim ampak bugastim infotainmentom. Sam sem po dobrem letu lastništva z njim zadovoljen (2.0 190 4x4) in ga lahko priporočam.

Pa še na dolgo...
Dobre strani: 2.0 190 ni dirkalnik, se pa zelo lepo premakne, avto gre skozi ovinke bolje kot marsikateri nižji hatchback, DSG je smooth pri tekoči vožnji, zvočna izolacija zelo dobra (najbolj se slišijo gume, ampak ful manj kot pri npr. Toyotah ali Hondah), sedeži so super (1000 km v eno smer brez kakršnihkoli težav, pa sem imel v marsikaterem avtu na dosti krajših vožnjah težave - dobro dela tud travel assist, ki sam drži smer ter prilagaja hitrost na AC), avto je tud presenetljivo okreten pri manevriranju. Kabina je zelo prostorna, tudi zadaj brez problema sedijo dolgini, materiali so večinoma kvalitetni in praktično brez piano plastike (razen mali nemoteči kvadratek pri menjalniku), opozorilo za mrtvi kot, vgrajeno v ambientalno osvetlitev je res dobro in ga ne moreš spregledat, prtljažnik je uporaben, mersko pravilnih oblik z ravnim dnom in enostavnim podiranjem sedežev iz prtljažnika, standardno serijsko ozvočenje je precej kul (ni zdaj uau, ampak boljše kot pri marsikateri konkurenci), 1.5 motor je povsem spodoben, bi ga pa sam raje imel z ročnim menjalnikom (ki je v redu, slabši kot pri Mazdi, ampak dosti boljši kot npr. Peugeotov). Avtomatskemu se IMO lepše podajo močnejši motorji, čeprav dela lepo tud z 1.5. 2.0 190 je super, upoštevajoč težo/aerodinamiko/zmogljivosti/4x4 ni požrešen, varčen pa tudi ne - dnevno 7,5-8l, na relacijah po omejitvah do pol litra manj, z malce bolj spirited vožnjo pol litra več. 1.5 bo s primerljivo vožnjo kuril mogoče kak (slab) liter manj.

Slabe strani: zaradi ravnega pokrova motorja (kar mi je sicer všeč) je pri parkiranju nepregleden v stran (360 stopinjska kamera bi prišla prav), prtljažnik je za to velikost avtomobila litrsko podpovprečen, na 19" kolesih zna na slabi cesti včasih malo bolj potrest kot bi si želel, občasno se prižge lučka za kak senzor asistenčnih sistemov (predvsem pozimi in v slabem vremenu), lane assist je ful tečen, zato ga vedno ugašam, a se ob vsakem zagonu motorja spet vklopi (najmanj 3 kliki na volanu za izklop, če izklopiš vse virtualne števce, sicer ustrezno klikov več), pozimi okoli ničle redno crkuje prostoročno odklepanje,, ki začne spet samo od sebe delovati, ko ni več tako mrzlo (zaklepanje dela), infotainment se dostikrat na random resetira (po zadnjem update-u pred tednom/dvema se zaenkrat še ni, trkam po lesu), carplay zna imet težave s predvajanjem iz apple music in podcasts (rešitev je izklop sim kartice v infotainmentu in po potrebi ponovna povezava s telefonom), touch kontrole zahtevajo privajanje - po enem letu so mi ok, ampak bi še vedno raje imel gumbe (na srečo avtomatska klima dobro deluje in ni potrebno dosti prilagajanja), DSG zna pri manevriranju naprej/nazaj po parkirišču cuknit in večrat sem ga že zalotil nepripravljenega ob speljevanju v križišču (Peugeotov 8-stopenjski mi je bil skoraj malo bolj všeč, čeprav tud ni idealen), občasno v podvozju nekaj zaškrta (skoraj vedno v istem ovinku v kombinaciji s slabo cesto, na servisu jim ni uspelo replicirat), zadaj levo imam enega črička, ki je pozimi bolj tečen kot poleti (moram enkrat zatežit).

Ko sem kupoval, je bila med favoriti tudi Mazda CX-30, ki se še lepše vozi, ima boljši ročni menjalnik od Formentorja (za avtomatik ne vem), motor v kombinaciji z mild hibridom je ful smooth in vleče praktično iz prostega teka, je še boljše zvočno izolirana in bolj ergonomska z vidika upravljanja z res pametno zasnovanimi gumbi namesto touch kontrol, notranjost deluje bolj premium, ne pa tudi nujno bolj kvalitetno sestavljena, je ful utesnjena (spredaj ok, zadaj je prostora kot v kakem Puntu), prtljažnik je majhen, za podret sedeže je prednje treba premaknit naprej in še vedno ni čist ravno dno, motorji niso niti približno tako poskočni kot v Formentorju in po 10 minutah igranja z infotainmenotom pri ugasnjenm motorju se je prižgalo neko opozorilo za hibridno baterijo, kar mi ni ravno vlilo zaupanja.

Drugače sem pred dobrim letom v najslabšem možnem času za nakup avtomobila vseeno dobil kar lep popust (vsaj na gotovino), ne vem kako je zdaj s tem, ampak predvidevam da slabše ne bi smelo biti...

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Če dec 21, 2023 12:16 pm
Napisal/-a brett
Res Hvala za resnično izčrpen odgovor!
Vsak avto ima kake + in -. Najbolje bi bilo sestaviti vozilo iz seštevka + lastnosti posameznih! :lol:

Zanimivo mi je kako vsepovsod slišim hvale, superlative na ročne menjalnike Mazd. Ker recimo pri moji je že od nakupa težavica, da pri hladnem vozilu menjalnik rad narahlo zaškrta ob prestavljanju navzgor. Včasih, resda zelo poredko, sploh noče iti v višjo, moram skoraj na silo. Ko se segreje na delovno temp. je ok. zelo nerad tudi prestavi za dve prestavi, npr. iz 4 v 6. Navzdol ni nikoli nič narobe, nikdar.
Na servisih, uradnih in sedaj mojem "garažnem", nihče zaznal kakih odstopanj, ki bi zahtevale izredni servis, ipd. Vse v mejah normale :| Meni pa je moteče.
Preješnji avto, VW golf VI TSI ročni menjalnik je bil bolj uglajen in brez teh težavic.

Druga "težavica", ki ne izgine kljub updatu software-a je pri info. enoti: v neenakih intervalih se resetira nastavitev zvočnikov (spredaj-zadaj) in glasnost pade na 0. In to le, ko je izhodna enota USB. Podobno zgodbo je imel tudi golf VI =P

Drugače mi je notranjost Mazd ljubša od VW koncerna; deluje bolj na nivoju in brez teh ogromnih štrlečih lap-topov. Bolj sofisticirano vpeta infoteinment enota v armaturko. In fizični gumbi so velik +.
Mi je (oziroma obema) pa formentor zunaj res hud, CX-30 pa kot že omenjeno, ne. Veliko lepša je 5-tka. Ženi je važen izgled zunaj, notri ji je načeloma vseeno. Le da so sedeži ok. Pri formentorju gledam 1.5TSI 150KM, ročni, prednji pogon. Za moje, naše potrebe dovolj zmogljiv, vsaj na papirju.

Pod črto bo odločilno: prostor v 2. vrsti, udobje sedež spredaj, prostor za mojo levo nogo, končna cena s popusti.
V ožjem izboru so zaenkrat še vedno formentor, CX-5, karoq (z mojim zadržkom, ženi zelo všeč ta škatlasta oblika sportline izvedbe). Potencialno še CX-30...
Kolega, ki je pristaš Renaulta, mi "ponuja" australa kot odlično opcijo, ali qashqai. Pa nisem kaj preveč zagret. Oba me pustita hladnega.
Za oba korejca semtudi zelo rezerviran, prejšnji Tucson mi je bil veliko lepši, Opel grandlanda ima oče, ki je zaenkrat zelo zadovoljen. Ampak dva v familiji ne bosta imela istega :D
Toyote SUV so mi vizualno grdi (in predragi ter samo elektr.), enako Suzuki. Subaru in Honda predraga. Nemška trojka in Volvo(kot je bil predlog za zvezdo) cenovno nedosegljivi, predlagani model pa neprivlačen.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Če dec 21, 2023 2:32 pm
Napisal/-a LeQuack
brett je napisal/-a:Pod črto bo odločilno: prostor v 2. vrsti, udobje sedež spredaj, prostor za mojo levo nogo, končna cena s popusti.
V ožjem izboru so zaenkrat še vedno formentor, CX-5, karoq (z mojim zadržkom, ženi zelo všeč ta škatlasta oblika sportline izvedbe). Potencialno še CX-30...
Kolega, ki je pristaš Renaulta, mi "ponuja" australa kot odlično opcijo, ali qashqai. Pa nisem kaj preveč zagret. Oba me pustita hladnega.
Za oba korejca semtudi zelo rezerviran, prejšnji Tucson mi je bil veliko lepši, Opel grandlanda ima oče, ki je zaenkrat zelo zadovoljen. Ampak dva v familiji ne bosta imela istega :D
Toyote SUV so mi vizualno grdi (in predragi ter samo elektr.), enako Suzuki. Subaru in Honda predraga. Nemška trojka in Volvo(kot je bil predlog za zvezdo) cenovno nedosegljivi, predlagani model pa neprivlačen.


Poglej za Peugeot 3008, ali pa tudi 2008. Za razliko od ostalih znamk niso šli v večje podražitve zadnjih par let, in pa še stilsko so dosti bolj na nivoju, v živo dosti hudo zgledajo in zunaj in posebej znotraj. Pa pejt si jih ogledati v salon, ne samo slike gledati.
https://www.peugeot.si/orodja/nalozi-cenik.html

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Če dec 21, 2023 2:49 pm
Napisal/-a brett
LeQuack je napisal/-a:
brett je napisal/-a:Pod črto bo odločilno: prostor v 2. vrsti, udobje sedež spredaj, prostor za mojo levo nogo, končna cena s popusti.
V ožjem izboru so zaenkrat še vedno formentor, CX-5, karoq (z mojim zadržkom, ženi zelo všeč ta škatlasta oblika sportline izvedbe). Potencialno še CX-30...
Kolega, ki je pristaš Renaulta, mi "ponuja" australa kot odlično opcijo, ali qashqai. Pa nisem kaj preveč zagret. Oba me pustita hladnega.
Za oba korejca semtudi zelo rezerviran, prejšnji Tucson mi je bil veliko lepši, Opel grandlanda ima oče, ki je zaenkrat zelo zadovoljen. Ampak dva v familiji ne bosta imela istega :D
Toyote SUV so mi vizualno grdi (in predragi ter samo elektr.), enako Suzuki. Subaru in Honda predraga. Nemška trojka in Volvo(kot je bil predlog za zvezdo) cenovno nedosegljivi, predlagani model pa neprivlačen.


Poglej za Peugeot 3008, ali pa tudi 2008. Za razliko od ostalih znamk niso šli v večje podražitve zadnjih par let, in pa še stilsko so dosti bolj na nivoju, v živo dosti hudo zgledajo in zunaj in posebej znotraj. Pa pejt si jih ogledati v salon, ne samo slike gledati.
https://www.peugeot.si/orodja/nalozi-cenik.html


Peugeot me je sprva odbijal zaradi kockpita nad volanom, a sem ga vezl v širši nabor zaradi zanimivih cen in všečne zunanjosti. Bilo pa je že tu, v tej temi nekaj namigov, da 1.2 motor ni ok. Ostalo je izven budgeta. 2008 odpade. Premajhen.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 11:44 am
Napisal/-a brett
Kaj pa menite o VW touranu?
Par postov višje sem pisal, da nama je bil všeč sportsvan, a jih ni več, touran pa je bil takrat cenovno preveč daleč. Toliko let kasneje je slika malo drugačna...ogledani SUV so v izhodišču dražji od tourana, s tem, da je slednji bolj prostoren, pregleden, praktičen itn. Edino sodobnim merilom estetike ni dorasel 8)
Nekaj časa je bil na voljo samo pregrešno drag R-Line, pred kartkim so dodali še Family in sedaj še 4All paket. Slednji se mi prav dopade...moja konfig. za 34k€ (brez popustov): https://konfigurator.volkswagen.si/cc-s ... riant=4ALL

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 11:48 am
Napisal/-a ban
Uporaben avto, samo bi te znala tepst poraba pri bencinarju.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 2:09 pm
Napisal/-a Bilbosole
Toyota ima v Corolli Cross asistence porihtane. Sam si ga lastim sedaj 1 leto.
Asistence ima vse kar potrebujem (mrtvi kot, aktivni tempomat, lane asisst...)
Displey je velik z vsem kar potrebujem, brezžični CarPlay...
Potegne zelo dobro.
Edino ob pospeševanju je malo glasna zaradi menjalnika. Ampak se navadiš. Zelo zadovoljen s porabo. Poraba je odvisna kje in kako se voziš. Avtocesta 5,7 -6.5 - 135 km/h tempomat. Vsak dan na AC Po regionalki pa prideš tudi na 4 l. Zdaj, ko je hladnje pije kake pol litra več.

Je pa tudi meni bil Formentor prva izbira, vendar sem bral, da je veliko problemov z infotaimentom.
Pa tudi nisem "prišel" skupaj s ceno staro za novo. Toyota je bila tukaj :D.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 4:56 pm
Napisal/-a xxl
Kako veš, da ima Corolla Cross asistence zdaj porihtane? Si vozil prej VW? Jaz sem, dve leti, letnik 2018, Toyota je pa 2020 in ima vse kar si naštel.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 9:48 pm
Napisal/-a brett
ban je napisal/-a:Uporaben avto, samo bi te znala tepst poraba pri bencinarju.


Glede na ostale ogledane mislim, da je to tam-tam...
Imam pa precej lahko nogo, tako da me to ne bi preveč skrbelo. Na AC "kruzam" na easy do 110km/h, razen če je treba pa več. Izven AC pa striktno po omejitvah, izven naselja skoraj nikoli 90, raje okoli 80. :)

Bo treba sedaj počasi iti na testne vožnje...

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 10:06 pm
Napisal/-a alexwell
...in prišparaš 5 EUR na mesec.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 10:30 pm
Napisal/-a thunderbolt
Ce je zelja po touranu, zakaj ne...

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 10:52 pm
Napisal/-a nasamorpheus
Halogenski žarometi?