Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 352
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a tom2 To avg 25, 2015 2:28 pm

Pisanje in prepiranje na ravni otrok iz osnovne šole... =I A vam je pri avtu prvo in najpomembnejša lastnost poraba in samo poraba? Za avto ni problema, bi se našlo tudi 30k€, potem pa bi gledali al bo poraba 5, 6 ali 7 litrov...bog ne daj 7 litrov :ue
LP
tom2
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a evilfury To avg 25, 2015 2:41 pm

nebivedu je napisal/-a:Obadva avta sem imel čez vikend in oba sem vozil naokoli in bolj malo po mestu, se pravi je hibrid bolj malo delal, pa je bila poraba 7.2 litra, na xv-ju pa je bila poraba 7 litrov.
XV dizel ima pa porabo okoli 5 do 6 litrov. Samo pri tem avtu moraš računat da ima stalni 4x4 pogon in poganjaš še dodaten diferencial in kradan poleg osnovnega pogona.


Verjetno si že pri 2000 obratih prestavil v višjo
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a ~toMmy~ To avg 25, 2015 2:57 pm

J.McLane je napisal/-a:No to me pa res zanima kaj si delal Priusu da si prišel do 7,2 l/100 km, meni še ni uspelo priti preko 6,5 l/100 km (AC, strešni kovček, 4 osebe, Obertauern)

Prazen Hilux mene tudi do službe in nazaj lahko pelje s 6,5 l/100 km, torej Hilux porabi isto kot Prius?


Deja vu, s Subaruji rekordno nizka poraba, z ostalimi pa nenormalno visoka. Pusti ga, naj živi svoje sanje (oz. v svojih sanjah). ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a nebivedu To avg 25, 2015 3:05 pm

evilfury je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Obadva avta sem imel čez vikend in oba sem vozil naokoli in bolj malo po mestu, se pravi je hibrid bolj malo delal, pa je bila poraba 7.2 litra, na xv-ju pa je bila poraba 7 litrov.
XV dizel ima pa porabo okoli 5 do 6 litrov. Samo pri tem avtu moraš računat da ima stalni 4x4 pogon in poganjaš še dodaten diferencial in kradan poleg osnovnega pogona.


Verjetno si že pri 2000 obratih prestavil v višjo


Pri obeh.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a J.McLane To avg 25, 2015 3:08 pm

Hibrida si prestavljal pri 2.000 obratih? :lol:

Drugače pa za 60k km letno je še kako pomembna poraba, pa tudi če avto stane 25k €
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Dizzy
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe apr 10, 2015 7:51 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a Dizzy To avg 25, 2015 3:51 pm

Ivan36 je napisal/-a:Evo še moje pleve !
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Start...
Renault Espace LIFE Energy dCI 130 Start Stop NOVO UGODNO
diesel motor, 1598 ccm, 97 kW (132 KM) 29.990 €


točno tega! tole probajta, mislim, da potem drugega skoraj ne bo hotela. ko sem ga sam vozil, sem rekel, da je to avto točno za tiste ki delajo ogromno kilometrov. če bi le imel oz. obstajal avto s takšnim položajem za volanom par let nazaj, ko sem jih delal po cca. 30.000 do 45.000 na leto ...

mislim, da ima Renault tudi akcijo testnih voženj, pa se poskusita dogovorit in ga probajta. mislim, da vama ne bo žal ...
 
ecoblue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne avg 09, 2015 12:16 am

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a ecoblue To avg 25, 2015 4:09 pm

J.McLane je napisal/-a:Hibrida si prestavljal pri 2.000 obratih? :lol:

Drugače pa za 60k km letno je še kako pomembna poraba, pa tudi če avto stane 25k €


Sva šla s kolegom( 2 x Golf 7) na 40 km regionalno pot z vožnjo eden za drugim z dovolj veliko razdaljo, da ni bilo zavetrja. Oba sva imela isti model pnevmatike , različnih dimenzij. Vožnja je bila umirjena do zakonsko dovoljene hitrost maksimalno 90(ponekod še to ni bilo možno zaradi gneče), v naselju 50.

Jaz sem vozil prvi 1.6 TDI z malo znižanim podvozjem in pnevmatikami 205/55/R16, kolega 1.2 TSI z standardnim podvozjem in pnevmatikami 195/65/R15. On je imel tudi cirka 12 kilometrov klimo, jaz nič. Porabo po računalniku je imel dizel 3.7, benciner 4.6. Razlika 9 dcl.
Realno verjetno nekje 4 litre dizel in 5 litrov beniciner...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a nebivedu To avg 25, 2015 4:37 pm

J.McLane je napisal/-a:Hibrida si prestavljal pri 2.000 obratih? :lol:

Drugače pa za 60k km letno je še kako pomembna poraba, pa tudi če avto stane 25k €

Priusa nič ne prestavljaš, sam prestavlja in to nekje pri 2000 obratih. Itak dela na elektriko samo nekje do 40km/h, potem pa bencinska mašina dela. Če ga pa po avtocestah dost voziš pa pije lih tako kot vsak bencinar. Verjetno subaru XV hibrid (ki je sedaj ven prišel) manj pije od te toyote.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a Reaper85 To avg 25, 2015 9:15 pm

ecoblue je napisal/-a:Jaz sem vozil prvi 1.6 TDI z malo znižanim podvozjem in pnevmatikami 205/55/R16, kolega 1.2 TSI z standardnim podvozjem in pnevmatikami 195/65/R15. On je imel tudi cirka 12 kilometrov klimo, jaz nič. Porabo po računalniku je imel dizel 3.7, benciner 4.6. Razlika 9 dcl.
Realno verjetno nekje 4 litre dizel in 5 litrov beniciner...

Zdaj naj sicer bo, ker smo v temi o avtu za 60k km na leto.
Tvoja poraba umirjene vožnje po podeželju se kar lepo ujema s tema testoma:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... 2_tsi.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _golf.aspx

Ampak kjer pride do velikanske razlike je pa:
1. mesto - 2,7l
2. avtocesta - 2,4l
3. podeželje športno - 4,2l

Za športno vožnjo po podeželju lahko iz prve roke potrdim, da je že pri 1.2 ali 1.4 turbobencinarju hitro 11l, max pa 13l.
Sam se tako lahko vsak dan vozim na šiht, ker imam pač samo 11km v eno smer, mal užitka pa nič ne škodi. Da bi pri teh km šparal, mi pa ne pride na kraj pameti, že tako je treba čakat ene 4 km da se motor vsaj približno ogreje.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a emozul Ne avg 30, 2015 11:00 am

tristan01 je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:
tristan: kateri motor imaš? Na avto.netu je eden tudi za 28k €. Je pa v trojki že sedela in ji ne potegnejo ostre linije v kabini - vozi se pa z golfom :D Kdo bi jih razumel! Verjetno malo bolj poznaš BMW-je. A je "Toyotin" 2.0 z 143 konji enak kot BMW-jev 2.0 ki je tudi v trojki,...Koliko ima trojka suhe mase? Koliko imaš prevoženega potem s trojko in si imel kaj težav z njo?


Vozim 318d karavana z avtomatiko. Motor je 2.0d s 143km. Težo in ostale podatke poišči na netu, moj je karavan in zato malo težji od limuzine. Mislim da to ni isti motor kot v Toyoti. Kolikor vem je BMW "posodil" le 1.6 litrski motor iz Minija. Nisem pa 100% prepričan.

Linije trojke so stvar okusa, bolj pomembno kot ženski očem lepa armaturka je dobro sedenje, da so stikala na pravih mestih in da je upravljanje vseh igračk (radio, klima, navi....) kar se da intuitivno in ne ovira vožnje.

Omembe vrednih težav do sedaj nisem imel (cca 110.000km). Na forumih boš sigurno našel opise določenih napak, ki se pojavljajo pri tem modelu. Velika prednost pri BMW je tudi BSI (BMW service inclusive), kjer avtomobilu pripada brezplačen redni servis. Pri nas je to 5 let ali 100.000km v Nemčiji pa obstaja tudi paket 3 leta ali 200.000km. Velja v vsej EU.

Pred trojko sem naredil cca 250.000km z Octavijo. Lahko rečem samo eno - BMW je v ergonomiji, vozni dinamiki in še čem svetlobna leta pred Škodo. Glede nakupa bodita previdna, saj je na trgu ogromno avtomobilov z vprašljivim poreklom. Če v SLO ne najdeta pravega, tudi uvoz ni drag, saj je zaradi čistih motorjev DMV nizek.

Če vaju zanima več izkušenj in testen krog pa se lahko dobimo enkrat, pa naj se dama sama odloča.

Lp Tristan01


Nočem se kregat, vendar sem nedolgo nazaj bral v reviji Avtobild, kjer je bil test med BMW 3 in novo Octavijo, in glej ga zlomka, Škoda je bila na koncu bolje ocenjena.
Če mene vprašaš, bi sam raje izbral Škodo kot BMW 3, pa še placa ima več.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a pskoda Ne avg 30, 2015 11:20 am

Je pa ena revija prov o škodah in v tisti reviji so škode top shit drugo je pa sranje samo kar dobesedno ne napišejo tega.

ps.: če gledaš škodo in bmw za 30keur je škoda boljša, ko pa bmw pokaže 3-ko z top opremo pa škoda tudi do gležna ne doseže
Lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a tristan01 Ne avg 30, 2015 2:40 pm

emozul je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:
tristan: kateri motor imaš? Na avto.netu je eden tudi za 28k €. Je pa v trojki že sedela in ji ne potegnejo ostre linije v kabini - vozi se pa z golfom :D Kdo bi jih razumel! Verjetno malo bolj poznaš BMW-je. A je "Toyotin" 2.0 z 143 konji enak kot BMW-jev 2.0 ki je tudi v trojki,...Koliko ima trojka suhe mase? Koliko imaš prevoženega potem s trojko in si imel kaj težav z njo?


Vozim 318d karavana z avtomatiko. Motor je 2.0d s 143km. Težo in ostale podatke poišči na netu, moj je karavan in zato malo težji od limuzine. Mislim da to ni isti motor kot v Toyoti. Kolikor vem je BMW "posodil" le 1.6 litrski motor iz Minija. Nisem pa 100% prepričan.

Linije trojke so stvar okusa, bolj pomembno kot ženski očem lepa armaturka je dobro sedenje, da so stikala na pravih mestih in da je upravljanje vseh igračk (radio, klima, navi....) kar se da intuitivno in ne ovira vožnje.

Omembe vrednih težav do sedaj nisem imel (cca 110.000km). Na forumih boš sigurno našel opise določenih napak, ki se pojavljajo pri tem modelu. Velika prednost pri BMW je tudi BSI (BMW service inclusive), kjer avtomobilu pripada brezplačen redni servis. Pri nas je to 5 let ali 100.000km v Nemčiji pa obstaja tudi paket 3 leta ali 200.000km. Velja v vsej EU.

Pred trojko sem naredil cca 250.000km z Octavijo. Lahko rečem samo eno - BMW je v ergonomiji, vozni dinamiki in še čem svetlobna leta pred Škodo. Glede nakupa bodita previdna, saj je na trgu ogromno avtomobilov z vprašljivim poreklom. Če v SLO ne najdeta pravega, tudi uvoz ni drag, saj je zaradi čistih motorjev DMV nizek.

Če vaju zanima več izkušenj in testen krog pa se lahko dobimo enkrat, pa naj se dama sama odloča.

Lp Tristan01


Nočem se kregat, vendar sem nedolgo nazaj bral v reviji Avtobild, kjer je bil test med BMW 3 in novo Octavijo, in glej ga zlomka, Škoda je bila na koncu bolje ocenjena.
Če mene vprašaš, bi sam raje izbral Škodo kot BMW 3, pa še placa ima več.


Pustimo plačane oglase v revijah in tako ali drugače "strokovne" članke. Kar sem napisal je na podlagi mojih izkušenj z obema avtomobiloma. Z Octavijami imam za sabo cca 250.000 km, aktualno trojko pa vozim slabih 110.000 km. vsi avtomobili (3 Octavije in trojka) so službeni delovni konji, namenjeni dnevno daljšim progam. Z obema avtomobiloma sem prevozil v enem dnevu tudi krepko čez 1.000km (dvomom da je kateri od novinarčkov naredil kaj podobnega). In na kratko, občutek v BMW je opazno boljši zaradi par razlogov: ergonomija sedenja je malce boljša, sedež lepše podpre stegno (čeprav pri mojih 190cm še vedno manjka kak cm sedalne površine), bočna opora hrbtnega dela drži lepše v hitrih ovinkih. Preko volana vrača BMW več informacij o dogajanju pod kolesi, zasnova podvozja dopušča več dinamike tudi ob slabem oprijemu in izklopljenih pomagalih... Večina stvari, ki jih opaziš ko si krepko na meji, v vsakdanjem prometu so to le detajli, ki pa po 10+ urah za volanom naredijo velike razlike.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1373
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a thunderbolt Po avg 31, 2015 5:15 pm

Malo updata. Testno voznjo z MB B sva odpovedala-enostavno nudi premalo.

Sla sva na testno voznjo s fokusom. Od vseh, ki sva jih vozila do sedaj, mi je bil najbolj simpaticen za vozit, je pa res, da je bil od vseh najbolj neudoben. Moji sploh ni bil vsec.

Vozila sva tudi golfa dizla 1,6 in domacega tsi dsg. Zelo udoben, ampak glasen dizel. Mocan je dovolj, ampak vseeno se zdi sibkejsi kot fordov 1,5 in peugeotov 1,6 120 konjski. Po voznem udobju sta s peugeotom tam tam. Razlika v ceni s peugeotom pa je 2500€.

Navdusila se je nad avtomatskim menjalnikom. Dsg poznam, peugeotov eat6, ki je precej nov pa ne. Ga je kdo ze uspel peljat, hvalijo se z ucinkovitostjo in predvsem robustnostjo. Zanima me, kako je s slednjo?

Renault megane odpade, ker pricakujejo karavana sele v letu 2017. Lansiranje renaultov malo zamuja-Talismana so npr. odlozili iz poletja na jesen.
 
ecoblue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne avg 09, 2015 12:16 am

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a ecoblue Po avg 31, 2015 6:10 pm

emozul je napisal/-a:Nočem se kregat, vendar sem nedolgo nazaj bral v reviji Avtobild, kjer je bil test med BMW 3 in novo Octavijo, in glej ga zlomka, Škoda je bila na koncu bolje ocenjena.
Če mene vprašaš, bi sam raje izbral Škodo kot BMW 3, pa še placa ima več.


Nočem se kregat, ampak jaz že dolgo jemljem z rezervo ocene avtomobilističnih novinarjev. Itak ne pišejo vedno objektivno, ker če bi preveč grajal bi sponzorji ali naročniki reklam pipico zaprli. Ima pa vsak novinar tudi svoje mnenje kot vsak drug, eden bo dacio koval v zvezde drugi bo pa pljuval kakšno lux znamko kot sem zadnjič zasledil, ko se je en tepec od novinarja spravil na lexusa in je cel review samo pljuval... Jaz sem danes z mamo šel probat novo opel corso in kaj me je najbolj presenetlo pri njej? Marsikatera stvar je v njej narejena bolje kot v razredu višje, avto za 10 jurjev ni imel čisto nič čričkov, zelo kvalitetno ozvočje, nobenega piša vetra in npr. bolj direkten volan kot ga ima Golf 7. Nič ni narobe če je volan komforten, ampak kje boš to prebral, če ne boš sam probal avto? Na internetu zihr ne.

Testno voznjo z MB B sva odpovedala-enostavno nudi premalo.

Dobra strokovnjaka sta vidva da ocenita avto da ponuja premalo predn ga probata. Kaj nudi premalo, je predrag? Če pogledaš medosno razdaljo z konkurenco, ti je hitr jasn kdo ponuja premalo.. Posebej pri razdalji 60k bi bila to prva stvar(poleg porabe) na katero bi gledal..

Mogoče se motim ampak dostkrat so mi teme nakupa vozil kr neki. 10 ljudi bo lahko imelo 10 mnenj o istem modelu in če človek ne ve kaj bi kupil bo po taki temi še bolj neodločen ...Če pa avto res kupuje je pa že druga tema.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1373
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a thunderbolt Po avg 31, 2015 8:25 pm

Ja, v bistvu zato ker je predrag. Ko sva nanj dala tisto, kar je pri drugih avtomobilih samoumevno (npr. tempomat, avtomatska klima) in še npr. ksenon, kjer ga gledava povsod, pa malo boljša notranjost, da imaš vsaj občutek, da sediš v benzu (pa se z opcijami nisva igrala), bi za 1.5 motor iz Renaulta (pa tu ne mislim slabšalno) dala več kot 28 tisoč. Sicer je servisni interval (pre)dolg, cena servisa pa tudi zasoljena. Tudi garancija je nikakva. In glede na to, da nisem slišal še nobenega res pametnega argumenta zakaj premium avto in v čem je boljši od nepremium znamke, se tega pač ne grem. Je pa tudi na avto.netu kar nekaj benzov s pokvarjenimi 2.2 mašinami. Torej tu ne gre za neko nadstandardno kvaliteto, kakršno namigujeta cena in ugled. Če bi dobil pa kak res pameten argument, bi pa o tem dražjem avtu tudi premišljevala - vsekakor pa ne misliva dajat za avto več kot je potrebno.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a tristan01 Po avg 31, 2015 9:15 pm

thunderbolt je napisal/-a:Ja, v bistvu zato ker je predrag. Ko sva nanj dala tisto, kar je pri drugih avtomobilih samoumevno (npr. tempomat, avtomatska klima) in še npr. ksenon, kjer ga gledava povsod, pa malo boljša notranjost, da imaš vsaj občutek, da sediš v benzu (pa se z opcijami nisva igrala), bi za 1.5 motor iz Renaulta (pa tu ne mislim slabšalno) dala več kot 28 tisoč. Sicer je servisni interval (pre)dolg, cena servisa pa tudi zasoljena. Tudi garancija je nikakva. In glede na to, da nisem slišal še nobenega res pametnega argumenta zakaj premium avto in v čem je boljši od nepremium znamke, se tega pač ne grem. Je pa tudi na avto.netu kar nekaj benzov s pokvarjenimi 2.2 mašinami. Torej tu ne gre za neko nadstandardno kvaliteto, kakršno namigujeta cena in ugled. Če bi dobil pa kak res pameten argument, bi pa o tem dražjem avtu tudi premišljevala - vsekakor pa ne misliva dajat za avto več kot je potrebno.


Pri premium znamki plačaš poleg imena tudi tiste malenkosti, ki se zdijo na prvi pogled nepomembne, nato pa s časoma spoznaš da so vredne zlata. Ampak da prideš do tega spoznanja moraš narediti malce več kot tistih 20 testnih kilometrov ki jih omogočajo avtohiše.

Da boš tole dojel, ti predlagam, da se mi pridružiš na kaki daljši poti. Ni redko, da v dve dneh prevozim 2.000 ali več kilometrov. Potem boš na lastni koži občutil razliko.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a Renault VG To sep 01, 2015 10:20 am

Kaj pa tole? Malo rabljen avtomatik z močnim motorjem in udobnim vzmetenjem?
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10059704&show=1&avto=
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1373
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a thunderbolt To sep 01, 2015 2:21 pm

Tristan, recimo ena od takih malenkosti, ki me pri Francozih recimo moti in je res minimalen strošek, so ogrevane šobe za pranje vetrobranskega stekla. Pozimi zadeva res rada zamrzne. Zdaj ne vem, a je stvar serijska (kar dvomim) ali pa nanjo sploh niso mislili. Kakor testirava in spoznavava, vidiva, da je v bistvu C segment avtomobilov že zelo dober. Se ti pa vseeno prijazno zahvaljujem za izkazano pripravljenost.

C5 je bil tule že večkrat omenjen, moji ni slab, zato ga bova šla pogledat.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a tristan01 To sep 01, 2015 6:37 pm

thunderbolt je napisal/-a:Tristan, recimo ena od takih malenkosti, ki me pri Francozih recimo moti in je res minimalen strošek, so ogrevane šobe za pranje vetrobranskega stekla. Pozimi zadeva res rada zamrzne. Zdaj ne vem, a je stvar serijska (kar dvomim) ali pa nanjo sploh niso mislili. Kakor testirava in spoznavava, vidiva, da je v bistvu C segment avtomobilov že zelo dober. Se ti pa vseeno prijazno zahvaljujem za izkazano pripravljenost.

C5 je bil tule že večkrat omenjen, moji ni slab, zato ga bova šla pogledat.


Ja ogrevane šobe za pranje vetrobranskih stekel so vsaj pri večini nemcev stvar zimskega paketa... Ki se seveda doplača in še par malenkosti pa smo hitro na pregrešno veliki vsoti...

Moj odgovor ni letel le nate... Veliko ljudi se tolaži da so bolj ljudska vozila ravno tako prijetna za vožnjo kot premium znamke. Kot sem že dejal, dokler se voziš v sosednjo vas ali v predmestje v šoping centre ta trditev še pije vodo. Ko pa se začnejo resne kilometrine (kot v vajinem primeru) se tiste malenkosti hitro pokažejo. C segment vozil je že zelo lepo opremljen in udoben, v zadnjih letih pa tudi precej velik. Golf VII je npr tako prostoren kot Passat prvih generacij...

To pove veliko. Kaj človek rabi/želi pa je na koncu osebna odločitev. Sta pa s C5 krepko preskočila zastavljene velikostne cilje... To je že rang BMW serije 5, Audi A6, Superb in podobni...

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
ecoblue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne avg 09, 2015 12:16 am

Re: avto za 60 000 km/leto

Napisal/-a ecoblue To sep 01, 2015 7:04 pm

To je res kar pravi Tristan... Če si veliko na cesti boš razliko med povprečnim avtom in premium znamko hitro opazil/občutil. Če ne prej pa ko se boš vstal po parih urah vožnje brez prestanka. :mrgreen: Nemci, znani da delajo veliko kilometrino imajo verjetno ravno zato po prodajanosti med prvi štiri, 3 višjega razreda(druga najbolj prodajana znamka v Nemčiji MB, tretja Audi, četrta BMW).
Je pa finančno malo težje, to pa sigurno.
Nisem bral vsega, mogoče kakšna odhajajoča Opel Insignija, nova je na avto.net 2.0 dizel za 20 tisoč evrov, kakšen Passat Comfortline 2.0TDI(se mi zdi da sem nekje prebral da Pasat ima radarski tempomat v Comfortline serijsko kar je za relacije dober pripomoček), nova Laguna... Jaz bi gledal ta velikostni razred in 2.0 motor za takšne relacije. Ja pa avto draga investicija, če si dnevni vozač se vsak deci porabe pozna in cena servisov tudi ni zanemarljiv strošek.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov