Stran 2 od 2

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: Če apr 28, 2016 10:56 pm
Napisal/-a nebivedu
Jitter\'s
Subaru in dizel ne gresta skupaj. Tisto je daleč od pravega trpežnega in zanesljivega subaruja.

Problem je pa v ljudeh, ki dizle vozijo in v mentaliteti teh ljudi, ne v samem avtu. Predpisana menjava dvomasnega vstrajnika je namreč med 60 in 80.000 kilometrov, cena je pa 1000 evrov za menjavo. In ker se pri teh kilometrih še nič ne pozna so vsi pametni in vstrajnika ne mnejajo. Ko pa vstrajnik začne crkovat (nekje med 120 in 150k kilometrov), se ne vrti več v centru, ampak ga vrti iz centra (eliptično). Če je slaba gred (2008 do 2011), potem bo odletela gred, če je preveč kaljena gred (2001 naprej) bo odletelo kaj drugega. Ponavadi se zdrobi kr blok motorja. V obeh primerih je popravilo vsaj nekje 4000€, če imaš srečo. Večina je nima in plačujejo po 7000 evrov.

Tako da če pogledaš na net in izbereš Subaru dizel, boš videl, da so vsi, ki se prodajajo, nekje pri teh kilometrih in še brez menjave gredi ali vstrajnika.

Edina varianta, da pri dizlu teh problemov nimaš, je da vzameš avtomatika. Avtomatik pa teh problemov nima (ker nima dvomasnega vstrajnika).

Zanimivo je pa to, da bencinarji nimajo teh problemov.

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: Če apr 28, 2016 11:05 pm
Napisal/-a nebivedu
Jitter\'s je napisal/-a:...Pri vseh kilometrih, ki jih naredim, je veliko krajših relacij (trije postanki na 10 km), potem pa 20 km relacije in spet tako naprej. Sam smatram kot "nizko porabo" pri podobnih vozilih med 7-8 litrov/100 km....


Terenec ali suv in majhna poraba ne gredo skupaj, nikoli niso 4WD bili šparovni avtomobili. Če hočeš šparovca si kupi dizla, če se hočeš vozit povsod in v vsakem vremenu ter v vsakakršnih pogojih, potem pa si kupi 4wd. Druge ni. Šparovnih 4x4 ni, sploh pa ne za po makadamih in hribih.

Tako da mislim da 4wd ni zate. Ker pri kateremkoli stalnem 4wd pogonu boš po slabših cestah in s konstantnim ustavljanjem ter pospeševanjem prej na 10 litrih ali več, kot pa med 7 in 8.
.

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: Pe apr 29, 2016 6:28 pm
Napisal/-a AssKicker
Ti jaz prodam šparovnega AWD :) V70 D5 awd, pa mi kuri na zimskih gumah manj kot 7 litrov mešane vožnje. prostoren je, varen je, močan je, pa še udoben je :)

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: So apr 30, 2016 7:44 am
Napisal/-a Jitter\'s
Hvala za vaše nasvete in mnenja. Potrebno bo najti kompromis med vzdržljivim in varčnim avtom na eni strani ter sposobnim za vožnjo v malo manj prijetnih razmerah na drugi strani. Zavedam se, da povprečen 4wd SUV ni ravno varčen, mi je pa všeč njihova robustnost. Pri dosedanjem Peugeot Partnerju imam največ dela z menjavo končnikov, ležajev, amortizerjev,... Ker se mi še tako ne mudi z nakupom, sem raje prej "potipal" teren. Volvo pa je prenizek za 15x dnevno ven in noter :)

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: So apr 30, 2016 8:36 am
Napisal/-a nebivedu
navadni majhni suvi niso ravno pojem trpežnosti. Večinoma so samo vzeli en navaden osebni avto za osnovo mu dodali večje fedre, večja kolesa in naredili škatlo, da je nečemu podobno.

recimo dacia duster in clio si delita končnike. Zato na dusterju tudi velikokrat menjaš končnike, še posebaj, če se veliko voziš po kolovozih in makadamih.

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: So apr 30, 2016 2:05 pm
Napisal/-a ggorenc
Kaj pa je narejeno malce bolj konkretno? Ker mene tudi podvozja mučijo na vsakem vozilu. Vsako leto nekaj za menjavati. Raje dam enkrat na pet, deset let menjati pa plačam konkretno in imam mir.

Pickupi?

Re: 4x4 vs 2x4 + ESP/ASR

Objavljeno: So apr 30, 2016 2:51 pm
Napisal/-a nebivedu
pickup imajo zadnji pogon. Ko niso naloženi je vožnja po slovenskih cestah, kadar pada dež, loterija. Zadnji konec je lahek in pleše.
Terenci so tisto pravo. Nissan patrol, terrano, Toyota landcruiser, Mitsubishi pajero, Land rover defender, discovery, Mercedes G-wagen,...
Tam bo vse zdržalo dolga leta, če se boš samo po cestah vozil.


Pri subaruju je tako. Je bolj robusten kot navadni osebni avtomobili in zdrži več, ni pa to terenc in ni tako robusten kot terenci.