Stran 1 od 1

Volvo XC60 2015

Objavljeno: Po jan 15, 2024 3:40 pm
Napisal/-a anze300
Potrebujem nasvet tistih ki vozijo Volvo oziroma jih poznajo.
Razmišljam o nakupu XC60 automatik okoli letnika 2015 pa do max 200.000km.
Predvsem je tukaj dilema v motorju. Nekaj sem že prebral in slišal, pa da preverim še tukaj.
Prvič mi ni čist jasno kaj so oznake D3 D4 D5.
Nagibam se k D4 2.4l ali D5 2.4l, ker naj bi bili 2.0l slabi z kup težavami.
Rabim motor ki bo naredil 400.000km.
Do sedaj sem vozil nemce predvsem WV in Audi, ampak se mi vse bolj dopade XC60. Sprašujem se tudi kako je s servisi oziroma serijskimi napakami, naj kaj je potrebno biti posebej pozoren ( menjalnik, šobe, visokotlačna črpalka, turbina, zobat jermen itd).
Namreč vse avtomobile si v večini servisiram sam, saj v tem uživam, na vačje servise ga peljem na pooblaščenca ali k sosedu ki dela pri pooblaščencu.
Kako je pa z Volvom? Ali je vzdrževanje XC60 res veliko dražje kot Audi A6?

Hvala za odgovore...

Re: Volvo XC60 2015

Objavljeno: Po jan 15, 2024 6:24 pm
Napisal/-a whitee
Definitvno gledaš takega z 2400 kubiki, oz, redki so bili tudi z 1984. Sta pa oba pet valjnika. 1969 kubični motor je bil štirivaljnik in ja, je imel nekaj težav. Menjalnik je Aisinov, dobra zadeva, meni boljši kot dvosklopčni menjalniki. Je pa fajn, da je do 200000 bilo že vsaj enkrat menjano olje v menjalniku, ker drugače so lahko težave.
Doma ima oče že 7 let Volvota iste generacije in je zelo zadovoljen. Avto ima trenutno 400k prevoženih. Turbo je prvi, šobe so prve, DPF in EGR še vedno delujeta. Največ problemov je bilo z zadnjimi zavorami, ker so tudi po obnovi le kratek čas delovale pravilno, po menjavi klešč je zaenkrat mir.
Enkrat je šel klima kompresor, pa sesalni kolektor ima trenutno manjšo razpoko. Ni hudo, bo pa počasi čas za menjavo.
Ostalo so bile bolj kot ne malenkosti.
Vzdržeavanje? Malenkost je sigurno dražje, sploh na kakšnih rabljenih rezervnih delih se pozna napram recimo Renaultu.