Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To jun 24, 2008 8:08 pm

Saj ravno zato se jih toliko pokvari, ker jih je toliko!!!
Ne more se pokvariti 258352 lexusov v enem letu, če jih je vseh skupaj slabih 1000!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 24, 2008 8:49 pm

Torej nobene logike.....če je jeepov malo so nepreizkušeni.....ampak dragi ker jih je malo...torej veliko okvar....renoji pa glede na to, da jih je veliko, bi morali bit preizkušeni...so pa poceni ker jih je veliko....ampak imajo pa veliko okvar....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To jun 24, 2008 9:09 pm

lisko je napisal/-a:Torej nobene logike.....če je jeepov malo so nepreizkušeni.....ampak dragi ker jih je malo...torej veliko okvar....renoji pa glede na to, da jih je veliko, bi morali bit preizkušeni...so pa poceni ker jih je veliko....ampak imajo pa veliko okvar....

Se precej strinjam s tabo!
Le da je problem v temu, da če so reno odloči za dizel, ga izbere iz svojega prodajnega programa, ali pa ga na novo razvije, in Renault je veliko mednarodno podjetje-dizel je za njih tržno še kako pomemben.
jeep pa je v svoje modele (cherokee 1988) vgrabil izposojene motorje 8trafic 2.1. td) preko svoje ekspoziture v grazu!!!
In ti motorji v nobenem primeru niso bili dolgo kos naporom 1600kg terenskega vozila.
Kot tudi odličen šprinter na 1500m ni nujno tudi zmagovalec maratona na 42000 m!!!

In tudi 3.1 td motor je v osnovi super kot agregat, ali linijski ladijski motor, ni pa žal uporaben kot avtomobilski agregat!!! In ravno zato so ga verjetno po manj kot dveh letih opustili, in zamenjali z pri mercedesusposojenemu manj slabemu V6.
Za 2.5 žal ne vem, saj jih pri nas ni bilo veliko prodanih (le cherokee), a je baje manj slab vsaj glede na njegovo konstrukcijo

Večina uporabnikov (kupcev) Jeepa se ne zaveda, vsaj pred nakupom ne, da je riba doma v vodi, in da se na suhem samo premetava, in da ne hodi, in da je dizel Jeep samo približek osnovne ideje , in kako Jeepa približati Evropskemu kupcu-razvajenemu z nizkoporabnimi nemškimi vozili. Razlika v prospektu v količini 2l/100km dela pri uporabniku čudeže!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 24, 2008 9:38 pm

Kofi cherokee 2.1 letnik 1998 ima 1200kg, grand 4.0 letnik 1998 pa 1600.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 24, 2008 10:54 pm

nebivedu je napisal/-a:Kofi cherokee 2.1 letnik 1998 ima 1200kg, grand 4.0 letnik 1998 pa 1600.


No sej ni tok važno....point smo doumeli......

Ker tud sam gledam za novejšimi jeepi ( seveda dizli kak pa :D) me zanima od česa je sploh ta 2.7 in 3.1 motor? In od kdaj dalje so meli pol mercedesove motorje, ki bi naj bli bolši?

Za 2.5 motor pa sem tudi slišal že marsikero grajo....in tudi konstrukcijsko naj bi bil slab ker bi naj bil preslabo oz prešvohno konstruiran....ampak z mojim nimam težav....pustmo to da mu pada pritisk olja ( heh za svojih 330 tisoč je to normaln pojav) ampak drugih extra težav ni....je pa res da sem se v enem letu naučil da zahteva mnogo mnogo več vzdrževanja kot 18 let stara petka..... ampak vzdrževanje je kot so malenkosti....če mu ne mažem zadnjih listnatih vzmeti vsake 14 dni ( posebna mast za vzmeti v kombinaciji z oljem) začne v zadnjem delu avta tako pokat da se ne upaš več peljat....da mu pritisk olja pade po 4-5 tisoč in mu je treba menjat olje na manj kot dva mesca ( interval po knjigi je od 4 tisoč ( hard delovanje) do 8000 tisoč(relacije) ) , da je potrebno enkrat letno namazat vodila stekel.... in komplet vodila zaklepanja drgač pač ne gredo več.....da je treba namazat tečaje vrat vsaki mesec drgač vrata škripljejo.... da je treba kontrolirat vsa olja ( je pa kar nekaj za pregledat) in še in še....do jutra bi lahk pisal o vzdrževanju če smo že pri tem....Ampak za moje pojme bo samo tako vzdrževan avto dolgo dobro služil, zaj pa povejte kdo še avto tako vzdržuje?



Če si privoščiš drag avto je pač drago vzdrževanje.....To je enako kot pri puncah....če hočeš met dobro "raketo" je pač "vzdževanje" drago.....drgač je hitro pri drugem bolj " bogatem" ...

P.S. Ampak zgleda da imam jaz srečo pri obojem :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr jun 25, 2008 9:29 am

[quote="liskoKer tud sam gledam za novejšimi jeepi ( seveda dizli kak pa :D) me zanima od česa je sploh ta 2.7 in 3.1 motor? In od kdaj dalje so meli pol mercedesove motorje, ki bi naj bli bolši?

:D[/quote]

Zdravo!
2.7 je konstrukcijsko namenjen kot avtomobilski motor, izpeljan iz osebnega mercedesa 290 in narejen pri mercedesu , in je bogato podprt z vso možno elektroniko. Je preveč, da bi pisal o vsem, porabil sem šepaše časa, da sem ga vsaj teoretično spoznal (kaj čemo, Jeeparjiimamo čudne hobije)
V GC so ga pričeli vgrajevati po poroki Chryslerja in Daimlerja (2002)

3.1 je konstrukcijsk izdelek MV motori, r5, in je klasični turbodizel. Sama konstrukcija motorja se za uporabo v avtu ni izkazala kot tehnično zanesljiva!!
Zanimivo, da enaki motorji, vgrajeni v plovila deluejo brezhibno (delovni stroji v Benetkah!!)
Motor sam sicer deluje dovolj mirno, moči in navora je dovolj za normalno uporabo. Vgrajevali so ga od 1999-2002.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 25, 2008 10:10 am

Torej če hočem met srečo še naprej morem gledat za 2.7 CRD
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr jun 25, 2008 11:06 am

Absolutno!
Pa na daleč se izogibati cvička in Petrola ;)
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jun 25, 2008 5:22 pm

kofy je napisal/-a:[quote="liskoKer tud sam gledam za novejšimi jeepi ( seveda dizli kak pa :D) me zanima od česa je sploh ta 2.7 in 3.1 motor? In od kdaj dalje so meli pol mercedesove motorje, ki bi naj bli bolši?

:D




3.1 je konstrukcijsk izdelek MV motori, r5, in je klasični turbodizel. Sama konstrukcija motorja se za uporabo v avtu ni izkazala kot tehnično zanesljiva!!
Zanimivo, da enaki motorji, vgrajeni v plovila deluejo brezhibno (delovni stroji v Benetkah!!)
Motor sam sicer deluje dovolj mirno, moči in navora je dovolj za normalno uporabo. Vgrajevali so ga od 1999-2002.[/quote]




Gre za VM - italijanskega proizvajalca agregatov, ki se uporabljajo v široki-raznoliki paleti "uporabnikov" (gradbena mehanizacija, dostavna vozila ...)

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 25, 2008 7:08 pm

kofy je napisal/-a:Absolutno!
Pa na daleč se izogibati cvička in Petrola ;)

Cvička še noben dizl pr men ni videl in ga tudi ne bo....tist o petrolu.... ne verjamem najbolj govoricam....in tankam kjerkoli pač pride. Res pa je da se nekak probam izogibat starim črpalkam.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 25, 2008 7:13 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:



Gre za VM - italijanskega proizvajalca agregatov, ki se uporabljajo v široki-raznoliki paleti "uporabnikov" (gradbena mehanizacija, dostavna vozila ...)

LP


Zaj mi je jasno zakaj ima moj predpisana kamionska olja.... in zakaj mu pada pritisk....zakaj mrzel mal težje vžge....in zakaj se najbolje počuti okrog 2000 obratov....pogledam domačega ICB-ja pa je stvar podobna.... delavni motor , ki je dejansko za delovne stroje :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr jun 25, 2008 7:18 pm

Kir je pol idealen GC za kupit. Recimo predzadnja serija, npr letnik 99-04?
Bencinar, kir?

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
RockyEffE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To jan 13, 2004 9:55 pm

Napisal/-a RockyEffE Sr jun 25, 2008 8:03 pm

Imam GCja 5.2 letnik 94.
Poraba: 14-16 litrov kombinirane vožnje.

Lahko samo pohvalim, sem zelo zadovoljen in Jeep dela BP. Le olje in filter treba menjavat;)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr jun 25, 2008 8:22 pm

YOC je napisal/-a:Kir je pol idealen GC za kupit. Recimo predzadnja serija, npr letnik 99-04?
Bencinar, kir?

lp

YOC

8)


4.0 ali 4.7 nimata napak. Večina GC z limited opremo ima 4.7. Razlika v porabi in vzdževanju ni prevelika, zvok obeh pa je poezija 8) 8)


Ja res gre za VM motorje. Ta kratica mi ne gre nekaj v uho!
MV motori izdeluje helikopterske motorje :lol: , in ne traktorske!
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr jun 25, 2008 8:56 pm

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=
ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=12600&makeModelVariant1.modelId=7&make
ModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false
&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=
KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1997-
01-01&siteId=GERMANY&features=LEATHER_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&damage
Unrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&tabNumber=2

Se prav neki tazga?

Kaj pa 5.2 in 5.9 motorji?
BTW, kako je z dodatki pri zavarovalnini. A ni, ne glede na najvišji razred, še neka varianta glede zavarovalnice, ko ti lahko napiči še kaj za zraven, glede na kubikažo,..

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr jun 25, 2008 9:48 pm

Ja neki tazga, samo tisti dimniki zadej niso tovarniško gor. Bolj pašejo na bemfljicu, kot na Jeepa!
Aja, zavarovanje se plača po moči, in nič drugače! Izjema so oldtimerji, plačajo le 10%. Cestnina pa je odvisna od kubikaže!
V vsakem primeru padeš v najvišjimožni razred! Tukaj lahko prišparaš le tako, da namesto Jeepa kupiš golfico1!!

4.7 je zamenjava za sterejši 5.2 motor. 5.9 pa je bigblock varianta 5.2!
Se mi zdi, da so vsaj v EU ti motorji predzadnji obliki zelo redki, izjema je le 5.9, kateri je bil le v predprejšnji obliki (1998) na koncu proizvodnje! Spoznaš ga po režah na pokrovu motorja.

Mogoče bi kaj uporabnih podatkv dobil na Off road forumu, a že ekaj časa vsaj mene ne spusti gor
 
en3rgie121
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: To jun 03, 2008 6:47 am

Napisal/-a en3rgie121 Pe jul 04, 2008 1:12 pm

Sam vozim Jeepa 99 letnik, z 4.7 v8 mašino in mi dela brez problemov, sicer ga imam le 5 mesecev, vendar v tem času razen rednega servisa in preventivne menjave olja v menjalniku in diferencialih nisem nanj dal nič. Imam predelanega na plin, moja poraba pa je 20,3l. Ga pa ne šparam nikjer, vedno polno pospeševanje, na avtocesti min 150km/h na tempomatu...

P.S.: Če je kdo doma iz Ljubljane, okolice ali kaj proti Dolenjski, in namerava kupiti Jeepa se pa lahko zmenimo tudi za kakšno testno vožnjo ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So jul 05, 2008 10:40 am

en3rgie121 je napisal/-a:Sam vozim Jeepa 99 letnik, z 4.7 v8 mašino in mi dela brez problemov, sicer ga imam le 5 mesecev, vendar v tem času razen rednega servisa in preventivne menjave olja v menjalniku in diferencialih nisem nanj dal nič. Imam predelanega na plin, moja poraba pa je 20,3l. Ga pa ne šparam nikjer, vedno polno pospeševanje, na avtocesti min 150km/h na tempomatu...

P.S.: Če je kdo doma iz Ljubljane, okolice ali kaj proti Dolenjski, in namerava kupiti Jeepa se pa lahko zmenimo tudi za kakšno testno vožnjo ;)


Imaš "zasebno sporočilo"!
LP!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov