Stran 1 od 2

JEEP GRAND CHEROKEE 3.1CRD ALI 2.7CRD (ali je to to...)

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 8:23 pm
Napisal/-a Boris B.
Zanimam se za nakup Grand Cherokee-ja 3.1 ali 2.7 crd,(2000-2003)pa ne vem kateri od obeh jer boljši,kar se tiče kvalite,vzdržljivosti ter porabe...
Vsake informacije bom zelo vesel,že v naprej hvala..

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 8:34 pm
Napisal/-a cruiser1
Kle je že blo neki o tem http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Moje mnenje: jeep z dizel motorjem NI jeep!

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 9:03 pm
Napisal/-a kofy
Zdravo!
Nekaj dobronamernih nasvetov:
Če si želiš udobne, prave vožnje z Jeepom, absolutno kupi bencinca!!!
Vsi do sedaj v Jeepa vgrajeni dizel motorji so neprimerni glede na osnovno zasnovo vozila (mogoče je izjema 3.0crd). Predvsem se izogibaj MV motorjem, zaradi neprimerne konstrukcije.
Dober nakup, in JEEEEP!!

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 3:14 pm
Napisal/-a lisko
Če bi že sam kupoval jeepa bencinca potem sigurno SRT8 s 6.1 HEMI motorjem......za vso ostalo jajčkanje po terenu je dizl povsem dovolj.....
Lih zadnjič sem pa gledu odajo kjer so američani ful hvalili 3.1 crd motor kot uglajen in miren.

Za VM motor sem sicer slišal že dost kritik ampak moj 2.5 prede kot muca navkljub 335.000 prevoženimi....

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 6:24 pm
Napisal/-a Boris B.
Hja vidim,da so mnenja kar različna.GK crd,mi je všeč ravno zato,ker je prostoren ima veliko opreme ter baje zelo zmogljiv...
Bencinar sploh ne pride v poštev,ker je poraba večja skoraj kot pri tanku,glede cen goriva pa itak vsi vemo kako je s tem...
Diesel je pa itak za 50% varčnejši kot bencinski..... je tako....

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:19 pm
Napisal/-a primozek69
pa pazi na kšn nateg,da ne bo tko k s sosedom. Ponarjena servisna,preoblečen volan,... realnih pa 380kkm. Italija valda

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:39 pm
Napisal/-a kofy
Lej, američani imajo neko čudno logiko, vsem, kateri ne vozite Jeepa sprva nerazumljivo. Njihovi velikoliterski bencinski motorji delujejo pod bistveno nižjimi obrati, njihopva moč je predimenzionirana(?!), tako, da je tudi poraba znosna.
Sam nisem mogel verjeti, ko z (novo) Opel frontero 2.0i, 8v, r4 motor nisem mogel doseči nižje porabe kot z (novim) Jeepom 4.0 12v, r6 motor.

Glede dizlov v Jeepu sem že večkrat povedal svoje izkušnje, katere glede na mojo starost niso zanemarljive (krepko presegam poprečje uporabnikov tega foruma).

Moj dobrohotni nasvet je, da če želiš varčevati z gorivom si kupi golf tdi, če pa želiš uživati v vožnji na drugačen način - z Jeepom - ne gleg na porabo.
Ne samo moje izkušnje z Jeepom (3.1 td, 2.7crdi) so, da je strošek porabe goriva nepomemben glede na stroške vseh mogočih popravil teh motorjev. Vsaj moje izkušnje so take, in na žalost še izkušnje večih (petih) znancev!
Liskov primer le potrjuje ljudski rek, da izjeme potrjujejo pravila! Veselim se tega, da je vsaj en Jeep z dizlom dočakal kilometrino, pri kateri se VW TDI in Renaultovi DCI šele dobro utečejo- kljub vsem kritikam na njihov račun!!
Želim ti dober nakup in srečno vožnjo!!

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:46 pm
Napisal/-a ghandaed
Boris B. je napisal/-a:Hja vidim,da so mnenja kar različna.GK crd,mi je všeč ravno zato,ker je prostoren ima veliko opreme ter baje zelo zmogljiv...
Bencinar sploh ne pride v poštev,ker je poraba večja skoraj kot pri tanku,glede cen goriva pa itak vsi vemo kako je s tem...
Diesel je pa itak za 50% varčnejši kot bencinski..... je tako....


kupi bencinca pa ga predelaj na LPG ;)

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:50 pm
Napisal/-a kofy
Bereš misli, govoriš in pišeš namesto mene...

Objavljeno: Pe jun 13, 2008 6:18 pm
Napisal/-a Boris B.
Zanimivo,torej GC crd,sploh ne pride v poštev,škoda,a pol potem GC bencinarji V8 DELAJO BREZ PROBLEMOV????Sam kolikor vem imajo porabo OHOHO 20-25 ltr.Pa še registracija vozila je ogromna glede na KW........hm....hm..hmm :(

Objavljeno: Pe jun 13, 2008 7:08 pm
Napisal/-a lisko
kofy je napisal/-a:Lej, američani imajo neko čudno logiko, vsem, kateri ne vozite Jeepa sprva nerazumljivo. Njihovi velikoliterski bencinski motorji delujejo pod bistveno nižjimi obrati, njihopva moč je predimenzionirana(?!), tako, da je tudi poraba znosna.
Sam nisem mogel verjeti, ko z (novo) Opel frontero 2.0i, 8v, r4 motor nisem mogel doseči nižje porabe kot z (novim) Jeepom 4.0 12v, r6 motor.

Glede dizlov v Jeepu sem že večkrat povedal svoje izkušnje, katere glede na mojo starost niso zanemarljive (krepko presegam poprečje uporabnikov tega foruma).

Moj dobrohotni nasvet je, da če želiš varčevati z gorivom si kupi golf tdi, če pa želiš uživati v vožnji na drugačen način - z Jeepom - ne gleg na porabo.
Ne samo moje izkušnje z Jeepom (3.1 td, 2.7crdi) so, da je strošek porabe goriva nepomemben glede na stroške vseh mogočih popravil teh motorjev. Vsaj moje izkušnje so take, in na žalost še izkušnje večih (petih) znancev!
Liskov primer le potrjuje ljudski rek, da izjeme potrjujejo pravila! Veselim se tega, da je vsaj en Jeep z dizlom dočakal kilometrino, pri kateri se VW TDI in Renaultovi DCI šele dobro utečejo- kljub vsem kritikam na njihov račun!!
Želim ti dober nakup in srečno vožnjo!!


Tole s prvo logiko se strinjam nekak ampak ne popolnoma.......sam tankam od 75-82 litrov ( 90 litrski tank) in nardim od 700 do 900 kilometrov ( odvisno ali vlačim prikolico ali delam samo relacije ali pa je v mes tudi kaj terena) pa je 2.5 motor. kolega ima 2.5 bencinarja in mu pije 12 do 14. Zadnjič pa sem se pelu z 2.7 crdi motorjem in sem na relaciji ( lovrenc rogla......gorska makadmska cesta 14km dolga...samo zadnji pogon brez reduktorja ali česa podobnega ) imel povprečno porabo 16 po BC. 5.2 motorji pa pijejo od 18 do 22. Je pa res da je registracija dost dražja...

Tist glede okvar dizlov spet ne bom verjel dokler ne bom preizkusil oz. občutil....ker kr tako se motorja tudi ne da uničit.....Poleg tega če bi kr tako crkovali jih ne bi bilo toliko kot jih je....Ampak vsakemu svoje.

Je pa res da pri men motor ne vidi več kot 2000 obratov dokler je hladen in zelo zelo zelo poredkoma 3000 obratov ko je topel...... Najraje ga vozim od 1800 do 2500 obratov pa tudi klime nima katera bi sigurno prispevala še kak liter če ne več.
Na samem terenu pa tko al tko ne gledaš porabe ampak, da se ne boš zvrnil....takrat pa gre motor tudi do blokade (4800 obratov).

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 8:10 pm
Napisal/-a Boris B.
Se pravi,ko bom šel v nakup za tem avtom,mi prosim svetujte,na kaj naj bom še posebej pozoren,da se ne "nategnem",prosim čimveč nasvetov. Hvala. :lol:

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 11:01 pm
Napisal/-a kofy
lisko je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:Tist glede okvar dizlov spet ne bom verjel dokler ne bom preizkusil oz. občutil....ker kr tako se motorja tudi ne da uničit.....Poleg tega če bi kr tako crkovali jih ne bi bilo toliko kot jih je....Ampak vsakemu svoje..


Zdravo!

Za nekatere je Jeep prevozno sredstvo, nekaterim hobi, nekaterim podaljšek kratkega ti_ča, nekateri ga preprosto rabijo....
.....nekateri si želimo mirne, lagodne vožnje z vozilom, katero je glede na njegovo ceno vedno popolnoma brezhibno in 100% zanesljivo v vseh pogojih brez tega, da bi si z njim mazal roke vsak dan, in da nebi vedel, kako se bo končala tvoja pot v službo in domov.
Pomisli, kaj pomeni za povprečnega uporabnika-in ne za navzdušenega mehanika šraufarja (recimo v konkretnem primeru GC 3.1td-pri vozilu v vrednosti 48.500e) počena glava, recimo na letnem dopustu v severni Turčiji!!!!??????????
Če se zgodi kakršna koli okvara pri recimo, 330kkm, je to normalno. Vendar pa se te stvari ne smejo dogajati pri 100kkm!!!!
In če se, in pri prevečih Jeep dizlih (razen svetlih izjem, njim se iskreno opravičujem) se, je to nenormalno, in takim vozilom se je bolje na daleč izogniti.
------------
Sam sem se pri nakupu Jeepovega dizla odločal izključno po preverjanju tovarniških specifikacij porabe in navora. Motor je bil res super oh in sploh brez pripomb, poraba samo 11-14l, navora dovolj, servisi poceni, potenca ti naraste, udobje na višku, avto bleščeč,...

Ampak, nepreizkušen motor kmalu pokaže vse pomankljivosti.

In spoznaš, da po izteku garancije strošek rednega servisa pri uradnem serviserju ne predstavlja nobene pomembne postavke, glede na stroške ostalih popravil. Recimo, počene glave pri takem avtu-vsaj glede na njegovo tržno vrednost- ravno ne moreš dati zavariti za 161e nekemu vaškemu mehaniku, ampak greš na pooblaščen servis, kupi komplet nove in plačaš takratnih mislim da 490.000 sit, in upaš, da bo delalo!!!

Je pa lepo, ko na servisu spoznaš enakomisleče uporabnike dizlov, in vsakomesečno z njimi piješ jutranjo kavico poleg KMAG-a v BTCju, in vsi so neki nalovdani pomembni privatniki s hudimi bejbami, medijske osebnosti iz TV in parlamenta, in ti si oh in sploh ko s tresočo roko odšteješ pol plače za popravilo spet ene stvari na motorju.

Na koncu pa ti prekipi, in ko vsakomesečno poslušaš o vseh težavah, katere so uporabnike, kateri so prevozili že več kilometrov od tebe-in teh je kar nekaj, saj tak avto vsaj nov ne kupiš da bi se vozil samo vsak dan v službo iz Viča v Center in nazaj-se odločiš in avto z velikimi problemi prodaš!!!

In si veliko bolj srečen kot takrat, ko si ga kupil in drago skeširal!!!

Ko pa sešteješ vse stroške, katere si imel z izrednimi popravili na avtu, in primerjaš njegovo porabo z prejšnjim bencincem enakega modela (4.0 r6), vidiš, da bi se upoštevajoč vse faktorje vsaj v konkretnem primeru glede na izgubo vrednosti v treh letih bencinec (brez predelave na plin) nebi izplačal le, če bi njegova poraba presegla 32 litrov!!!!!
--------------
Na koncu pa te sreča pamet-hvala bogu- in kupiš avto, kateri je nevpadljiv, z njim nisi niti približno frajer, ostali te gledajo z viška, BMWji te prehitevaju, tič se ti ne podaljša z njim,..........mesečnih srečanj s servisom ni več (tok-tok),...........ampak prijateljstva z pomembnimi prijatelji iz servisa ne pozabiš nikoli.

In vsakič, ko na TV vidiš njihove obraze, rečeš: Imel je srebrnega, puščal mu je na glavni gredi, crknila mu je trikrat ..............

---U mater sem napisal, to pa ni v moji navadi...rajši berem
LP!

Objavljeno: Po jun 23, 2008 8:22 pm
Napisal/-a Boris B.
Lep citat, ni kaj.No, malo bom še počakal kaj bodo še drugi napisali.Res škoda za tak stroj da se tko vse sesuva,pol je pa še slabši kot Renault... :lol:

Objavljeno: Po jun 23, 2008 9:40 pm
Napisal/-a kofy
Boris B. je napisal/-a:Lep citat, ni kaj.No, malo bom še počakal kaj bodo še drugi napisali.Res škoda za tak stroj da se tko vse sesuva,pol je pa še slabši kot Renault... :lol:


. hvala za pohvale, še malo pa bom kot drugi Prešeren&co. :D
.je bistveno slabši od Renaulta, a vsaj po mojih izkušnjah še vedno veliko boljši od novega Wolcvagna!
Napisal sem le en mali del izkušenj z Jeepi! Za vse ne vem, nimam izkušenj, a glede modelov 1941 in 1989 dalje ni problema! 8)
LP!

Objavljeno: To jun 24, 2008 3:38 pm
Napisal/-a cruiser1
Ma, kupi Jeepa z 4.0l 6 in line Ful dobri motorji. Jaz ga nisem nikoli imel, poznam pa kar nekaj lastnikov jeepov z različnimi motorji in najbolj so zadovoljni tisti z 4.0l. Tudi z mehaniki sem govoril (chrysler) pravijo, da je s temi motorji najmanj problemov.

Objavljeno: To jun 24, 2008 6:47 pm
Napisal/-a lisko
Je bistveno slabši od renaulta ampak bolši od Vwja.....tole se pa popolnoma strinjam.

Ne razumem pa nekak da vsi pluvajo po renoju in kak se kvarijo ampak vozi jih pa pol slovenije....