lisko je napisal/-a:kofy je napisal/-a:Tist glede okvar dizlov spet ne bom verjel dokler ne bom preizkusil oz. občutil....ker kr tako se motorja tudi ne da uničit.....Poleg tega če bi kr tako crkovali jih ne bi bilo toliko kot jih je....Ampak vsakemu svoje..
Zdravo!
Za nekatere je Jeep prevozno sredstvo, nekaterim hobi, nekaterim podaljšek kratkega ti_ča, nekateri ga preprosto rabijo....
.....nekateri si želimo mirne, lagodne vožnje z vozilom, katero je glede na njegovo ceno vedno popolnoma brezhibno in 100% zanesljivo v vseh pogojih brez tega, da bi si z njim mazal roke vsak dan, in da nebi vedel, kako se bo končala tvoja pot v službo in domov.
Pomisli, kaj pomeni za povprečnega uporabnika-in ne za navzdušenega mehanika šraufarja (recimo v konkretnem primeru GC 3.1td-pri vozilu v vrednosti 48.500e) počena glava, recimo na letnem dopustu v severni Turčiji!!!!??????????
Če se zgodi kakršna koli okvara pri recimo, 330kkm, je to normalno. Vendar pa se te stvari ne smejo dogajati pri 100kkm!!!!
In če se, in pri prevečih Jeep dizlih (razen svetlih izjem, njim se iskreno opravičujem) se, je to nenormalno, in takim vozilom se je bolje na daleč izogniti.
------------
Sam sem se pri nakupu Jeepovega dizla odločal izključno po preverjanju tovarniških specifikacij porabe in navora. Motor je bil res super oh in sploh brez pripomb, poraba samo 11-14l, navora dovolj, servisi poceni, potenca ti naraste, udobje na višku, avto bleščeč,...
Ampak, nepreizkušen motor kmalu pokaže vse pomankljivosti.
In spoznaš, da po izteku garancije strošek rednega servisa pri uradnem serviserju ne predstavlja nobene pomembne postavke, glede na stroške ostalih popravil. Recimo, počene glave pri takem avtu-vsaj glede na njegovo tržno vrednost- ravno ne moreš dati zavariti za 161e nekemu vaškemu mehaniku, ampak greš na pooblaščen servis, kupi komplet nove in plačaš takratnih mislim da 490.000 sit, in upaš, da bo delalo!!!
Je pa lepo, ko na servisu spoznaš enakomisleče uporabnike dizlov, in vsakomesečno z njimi piješ jutranjo kavico poleg KMAG-a v BTCju, in vsi so neki nalovdani pomembni privatniki s hudimi bejbami, medijske osebnosti iz TV in parlamenta, in ti si oh in sploh ko s tresočo roko odšteješ pol plače za popravilo spet ene stvari na motorju.
Na koncu pa ti prekipi, in ko vsakomesečno poslušaš o vseh težavah, katere so uporabnike, kateri so prevozili že več kilometrov od tebe-in teh je kar nekaj, saj tak avto vsaj nov ne kupiš da bi se vozil samo vsak dan v službo iz Viča v Center in nazaj-se odločiš in avto z velikimi problemi prodaš!!!
In si veliko bolj srečen kot takrat, ko si ga kupil in drago skeširal!!!
Ko pa sešteješ vse stroške, katere si imel z izrednimi popravili na avtu, in primerjaš njegovo porabo z prejšnjim bencincem enakega modela (4.0 r6), vidiš, da bi se upoštevajoč vse faktorje vsaj v konkretnem primeru glede na izgubo vrednosti v treh letih bencinec (brez predelave na plin) nebi izplačal le, če bi njegova poraba presegla 32 litrov!!!!!
--------------
Na koncu pa te sreča pamet-hvala bogu- in kupiš avto, kateri je nevpadljiv, z njim nisi niti približno frajer, ostali te gledajo z viška, BMWji te prehitevaju, tič se ti ne podaljša z njim,..........mesečnih srečanj s servisom ni več (tok-tok),...........ampak prijateljstva z pomembnimi prijatelji iz servisa ne pozabiš nikoli.
In vsakič, ko na TV vidiš njihove obraze, rečeš: Imel je srebrnega, puščal mu je na glavni gredi, crknila mu je trikrat ..............
---U mater sem napisal, to pa ni v moji navadi...rajši berem
LP!