_furby_ je napisal/-a:Ce se ne motim so motorje menjali pod garancijo oziroma je slo za vpoklic. Nisem lih 100%. Tako da ce imas nov motor not bos vseeno malo lazje spal
Dokler je bil avto v garanciji so motorje seveda menjali pod garancijo vendar ni šlo za vpoklic. Menjali pa so jih zato ker so nekateri kljub pravilni negi crkavali pri majhnih km, vendar so se napake sčasoma odpravile.
BS-speed je napisal/-a:Najbolš da jo kupiš z slabim motorjem in ga sam obnoviš. Pri obnovi pa ga še predelaš, da bo mazanje z 2t oljem. Tudi če se je lepo delalo z motorjem, vrjetno več kot 100kkm nebo zdržal.
To je definitivno najbolši način, a se trenutno nobena ne prodaja v takem stanju (bi se jo pa skoraj sigurno dalo najti oz uvoziti). Vendar je pa tudi tu problem, ker je treba najti dobro ohranjeno, ki ima samo slabo kompresijo in se jo da relativno poceni popraviti. Pogosto pa so se kljub slabi kompresiji vozile naprej (zato so tudi na tako slabem glasu) kar pa lahko vodi v kakšno poškodbo rotorja ali motorja na sploh, kar pa lahko pomeni da poceni popravilo odpate in je treba menjati motor (dobrih 5000€+delo). Zraven bi bilo pa treba menjati še katalizator, svečke in tuljave, kakšen štarter motor idt. (200-500€,200-300€,100-500€...+ delo)
Tako, da če se spoznaš in najdeš avto pri katerem je treba popraviti samo kompresijo, se to definitivno najbolj splača in boš najbol zadovoljen, po drugi strani pa lahko v avto vložiš 6000€+ pa še vedno nisi čisto siguren kakšen je (sklopka,menjalnik, diferencial...).
Predelave na 2t olje so bile večinoma vedno pohvaljene, glede tega da pravilno negovan motor naredi le 100kkm se pa ne strinjam (seveda so izjeme, a so take motorje že zamenjali). Do toliko je bil še v sami garanciji,tako da je že iz tega logično da se mazdi ne bi splačalo vsakemu avtu brezplačno dati nov motor. Avto za katerega se je pravilno skrbelo naj bi brez težav naredil 150kkm (nekateri tudi 200+), takrat se pa lahko počasi začne razmišlati o menjavi tesnil, na kar se lahko gleda kot na veliki servis.
Daedalus je napisal/-a:Sicer pa, kaj je menjava celega motorja res edina opcija? A ni fora da je potrebna samo generalka? Ker če zamenjaš motor z nekim drugim rabljenim verjetno ne narediš dosti, če pa je obnovljen pri kaki firmi pa sigurno ni poceni...
Res je, na voljo imaš 2 kita za obnovo motorja/tesnil, enega za manj drugega pa za bolj resne probleme z motorjem/ nizko kompresijo. Cene za obnovljene motorje so si lahko zelo različne, novega pa lahko dobiš za 5000€, lahko si pa vzameš čas in čakaš da kdo kakšnega ugodno proda (vem da se je nekaj časa nazaj v slo prodajal nov za 2500).