Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a zuzek Pe jul 08, 2011 10:33 am

Valuk je napisal/-a:Po branju vseh teh postov vidim, da je predelava na plin smiselna, "ugodna", bo pa avto težko prodat, oziroma težje s 130.000 km, kot, da bi bil "samo" bencinar.



samo ideja:

ob prodaji se plinsko napravo vzame ven in "da" nazaj kakor je bilo original


bojo tisti, ki malo bolj vejo povedali, se mi zdi da ni problem in se da
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a dask Pe jul 08, 2011 10:40 am

FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela).


Tole so pa buče... Jaz sem letos prodal avto predelan na plin v 14-ih dneh. In od nekaj ljudi, kar jih je prišlo avto gledat, je bilo 90 % takih, ki so ga v oglasu pogledali izključno zato, ker sem imel v naslovu oglasa napisano "AVTOPLIN". Glede na to, da je bil dokaj nezanimiv model za Slovenijo, mi je plin celo pomagal pri prodaji.
Je pa res, da s prodajno ceno nisem pokril naprave za plin. Pa sem jo pustil ker bi prenos v drug avto stal 450 EUR.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a FLINK Pe jul 08, 2011 11:40 am

dask je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela).


Tole so pa buče... Jaz sem letos prodal avto predelan na plin v 14-ih dneh. In od nekaj ljudi, kar jih je prišlo avto gledat, je bilo 90 % takih, ki so ga v oglasu pogledali izključno zato, ker sem imel v naslovu oglasa napisano "AVTOPLIN". Glede na to, da je bil dokaj nezanimiv model za Slovenijo, mi je plin celo pomagal pri prodaji.
Je pa res, da s prodajno ceno nisem pokril naprave za plin. Pa sem jo pustil ker bi prenos v drug avto stal 450 EUR.


Zelo malo je takih primerov, so pa.
:)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a sonic Pe jul 08, 2011 12:27 pm

dask je napisal/-a:Jaz sem letos prodal avto predelan na plin v 14-ih dneh. In od nekaj ljudi, kar jih je prišlo avto gledat, je bilo 90 % takih, ki so ga v oglasu pogledali izključno zato, ker sem imel v naslovu oglasa napisano "AVTOPLIN". Glede na to, da je bil dokaj nezanimiv model za Slovenijo, mi je plin celo pomagal pri prodaji.
Me matra firbec: za kateri avto je pa šlo?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a rosonero Pe jul 08, 2011 6:49 pm

še mojih par centov:



Avtor teme tedensko naredi 1100 km...oziroma 220 dnevno oziroma 4400 mesečno oziroma cca 53.000 letno

Predelava na plin bo stala nekje okol 1500 eur, boljše naprave tudi več ( imena naprav in monterjev namenoma niso omenjena )

Poraba plina je realno v letnem povprečju višja za en liter od bencinske, enaka ali malenkost višja plina kot bencina škoduje motorju. Razlog razlike v porabi je v kalorični vrednosti plina in bencina.

Težave zaradi uporabe plina se kažejo v poškodbah glave motorja , ventilov in njihovih sedežev. Zadevo "blaži" tekočina za mazanje ventilov, naprava za doziranje te tekočine mora biti obvezno biti elektronska, za vsak cilinder posebej.

Prednosti :

- Renaultov 1.6 motor prenaša plin ( seveda ob uporabi tekočine za mazanje ventilov ), tudi drugače neproblematični motor

- Cenejša vožnja - liter plina je trenutno občutno cenješi od bencina

- Manj obremenitev za izpušni sistem

- Ekološko čisteješa vožnja

Slabosti:

- visok strošek vgradnje : okoli 1500 eur

- Težave z plinsko instalcijo zaradi nestokvnosti monterja ali kakovosti same naprave

- Uporaba plina pokaže napake, katere pri bencinu niso ponavadi niso opazne ( recimo razna "trokiranja" )

- V primeru raznih okvar zna večina mehanikov krivit plinsko instalcijo za razlog okvare, še sploh ko " norijo" kakšni senzorji

- Različne cene plina: v plinarni na verovški v lj je občutno cenejši kot recimo na petrol, tuš oil ali mol/ omw črpalkah. Na prvi pogled ni veliko ampak pri polnem rezervoraju znese tudi več eur. Cena ni regulirana z strani države ( vsaj vse dokler se ne bo spomnila, famozna uredba o ceni plina katera mora biti 50% cen bencina ne obstaja ), torej lahko ponudniki sami višajo / znižujejo ceno.

- Kakovost plina: le ta vpliva na porabo, če je slaba se poraba poviša ( tudi tukaj velja podoben princip kot za slo bencin ali nafto - slaba kakovost napram zahodu ) in s tem se skrajša servisni interval plinske instalcije zaradi nečistoč v plinu.

- Doseg z plinom : glede na v 1100 km tedensko, lahko avtor ob uporabi toroidnega rezervoarja ( na meste rezervne gume ) pričakuje 2 obiska črpalke tedensko , včasih tudi tudi 3 ( kadar pač matematika porabe pride tako )

- pritisk v črpalkah : Tu velja najprej omeniti varnostno rezervo v rezervoarju plina ki je omejena na 80 % ...torej volumen je 50 natočino lahko 40 litrov plina. In sedaj v takšen rezervoar natočimo 47 l plina. Možna sta dva razloga: ali se nekdo igral z plovcem ventila rezervoarja ( problematično glede vidika varnosti ) ali pa nekaj ne štima z črpalko

- "bojler v prtlažniku": za povečanje dosega z plinom se avtor lahko odloči za motažo cilindričnega rezevoarja( "bojlerja") v prtljažnik. Poveča se doseg a večina prtlažnika je zasedena. Tu velja še omeniti "kit za flikanje gum". katerega uporabniki namestijo v avto namesto da bi s seboj vozili rezervno gumo. Dotični kit je super zadeva, pri majhih luknjicah, ko pa presekaš gumo pa lahko kličeš samo avtovleko. Kdo krijje v tem primeru stroški avtovleke ne vem, ponavadi pa se to običajno zgodi v slabem vremenu ponoči in daleč od doma, pač zakonitosti gospoda Murphya.

- cene servisov plinske instalacije: dodaten strošek na vsakih 10 /15/ 20.000 km .....Nečistoče v plinu kot že omenjeno krajšajo interval . Cena servisa zna varirati eneko kot pri avtomobilu ( mali in veliki servis ). Zaradi uveljavljanja možnih garanacijskih zahtevkov v zvezi z plinsko napravo so servisi seveda obvezni, s čimer se pojavi nov dodaten strošek. ( povprečni strošek servisov za 100.000 km se giblje nekje okoli 450 eur )

Evo zgornji zapis je kratek povzetek zadev, katere lahko avtor pričakuje v primeru predelave svojega vozila na plin.
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a FLINK Pe jul 08, 2011 7:10 pm

En popravek imam: poraba plina je vec kot 1L vecja kot je poraba bencina.
:)
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a matayus Pe jul 08, 2011 8:30 pm

Da se še malo s številkami pošpilam,
Če ti scenic na 100km porabi 7.5l bencina, in če letno narediš (okoli) 53 000km, porabiš 3975l bencina, kar znese 4989€ (1l bencina = 1.255€)
Ob plinski inštalaciji se ti recimo poraba plina dvigne za 1.5l .Torej na 100km porabiš 9l plina ob isti kilometrini 53 000km, porabiš 4770l plina, kar znese 3477€ (1l plina = 0.729€ )
Torej razlika je na letni 1511€ v prid plina, ravno toliko pa te pride inštalacija plinske napaljave. Investicija se ti povrne v roku enega leta. Plus tega če še prišteješ dva servisa plinske instalacije si prvo leto v minusu. Nato pa se ti v roku 3. let (beri, če bi si danes vgradil 4 lete) nabere prihranek v vrednosti 4500€ (to je brez vštetih servisov, izrednih popravil, dviga cene plina...). Če v teh 4. letih narediš 212 000km, je to recimo 10 servisnih intervalov in če, da za vse servise v grobem rečeno 800€ imaš še vedno 3700€ profita, kar pa niti ni tako malo.

Zdaj pa poglejmo še enega dizlarja. Na 100km ti porabi 6.5l D2 in če letno narediš okoli 53 000km, porabiš 3445l D2, kar znese 4220€ (1l D2 = 1.225€)
Če pa da recimo tankal kurilno olje (1l = 0.914) bi letno natankal 3148€, pa pustmo zaj to. Razlika v ceni med bencinarjem in dizlom je slabih 790€ letno. Sedaj pa še v to ceno vključi večje stroške servisov, dražji deli, več stvari ti lahko crkne, ... Z dizlom v 4. letih 212 000km prihraniš 3200€ v primarjavi z bencinarjem.

Če se veliko voziš po Balkanu, v Srbiji na primer vgrajujo plin za 700€, prideš v Slovenijo homologiraš na LPP kar te pride 65€ pa še 10€ za novo prometno dovoljenje. Pa prišparaš polovico pri vgradnji. Dol pri njih se že dlje časa vozijo na plin, tak da so po moje kr primerljivi strokovnjaki.

Vzel sem 4 leta in 212 000km pa poglejmo :
- Cena bencina (če se ne bi spreminjala) = slabih 20.000€
- Cena plina (-II-) = slabih 14.000€ (brez vključenih servisov plinske naprave)
- Cena nafte (-II-) = slabih 17.000€
To so gole cene brez servisov, izrednih popravil, razlike v regestraciji, zavarovanju... To so grobi izračuni za bolj podrobne izračune bi si moral vzeti čas.
To je z moje strani, če so kakšne nejasnosti javite, da pa ne bi prihajalo do prevelik nesoglasij me lahko kontaktirate tudi preko zs.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a simply So jul 09, 2011 11:53 am

Izkušnje z plinom pri Mercedes Benzu S 350 z 272km :
* avtomobil ni hotel vžgat ko je bil vroč ( ne zmeraj )
Posledično je bilo vozilo 4x na servisu - na koncu ugotovili da je težava plinska napeljava. Hkrati tudi izvedeli, da je bilo vozilo ( kupljen od 1 lastnika ) namenjeno prezentaciji plinskega sistema. Stroškov je bilo ogromno, tako da sam plina niti povoham ne.

Pa za konec, ko smo potrgali - dobesedno vso zadevo ven je crknil še kompresor zračnega vzmetenja. :cry:
 
Uporabniški avatar
mihouca
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr mar 23, 2011 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a mihouca So jul 09, 2011 12:23 pm

simply je napisal/-a:Izkušnje z plinom pri Mercedes Benzu S 350 z 272km :
* avtomobil ni hotel vžgat ko je bil vroč ( ne zmeraj )
Posledično je bilo vozilo 4x na servisu - na koncu ugotovili da je težava plinska napeljava. Hkrati tudi izvedeli, da je bilo vozilo ( kupljen od 1 lastnika ) namenjeno prezentaciji plinskega sistema. Stroškov je bilo ogromno, tako da sam plina niti povoham ne.

Pa za konec, ko smo potrgali - dobesedno vso zadevo ven je crknil še kompresor zračnega vzmetenja. :cry:



Ni mi čisto jasno zakaj avto nebi hotel vžgati...saj avto še vedno vžiga na bencin...lahko malo opišeš kakšne točne težave so blile z plinsko napravo in katera je bila vgrajena?
 
hnoda
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Sr maj 27, 2009 12:21 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a hnoda So jul 09, 2011 1:57 pm

@simply

''sam plina niti povoham ne''

:DDD :DDD :DDD
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a dask Po jul 11, 2011 8:02 am

sonic je napisal/-a:
dask je napisal/-a:Jaz sem letos prodal avto predelan na plin v 14-ih dneh. In od nekaj ljudi, kar jih je prišlo avto gledat, je bilo 90 % takih, ki so ga v oglasu pogledali izključno zato, ker sem imel v naslovu oglasa napisano "AVTOPLIN". Glede na to, da je bil dokaj nezanimiv model za Slovenijo, mi je plin celo pomagal pri prodaji.
Me matra firbec: za kateri avto je pa šlo?


Mitsubishi Lancer 1,6 SW 2007. Super avtoček, sam totalno nezanimiv za nemško naravnane slovence :roll:
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a zuzek Po jul 11, 2011 1:54 pm

ma seveda da je pri prodaji + če ima avto vgrajeno pinsko napravo

samo eni so preveč staromodni :roll:
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a bajker Pe jul 15, 2011 1:54 pm

rosonero je napisal/-a:še mojih par centov:
Avtor teme tedensko naredi 1100 km...oziroma 220 dnevno oziroma 4400 mesečno oziroma cca 53.000 letno
Predelava na plin bo stala nekje okol 1500 eur, boljše naprave tudi več ( imena naprav in monterjev namenoma niso omenjena )
Poraba plina je realno v letnem povprečju višja za en liter od bencinske, enaka ali malenkost višja plina kot bencina škoduje motorju. Razlog razlike v porabi je v kalorični vrednosti plina in bencina.
Težave zaradi uporabe plina se kažejo v poškodbah glave motorja , ventilov in njihovih sedežev. Zadevo "blaži" tekočina za mazanje ventilov, naprava za doziranje te tekočine mora biti obvezno biti elektronska, za vsak cilinder posebej.
Prednosti :
- Renaultov 1.6 motor prenaša plin ( seveda ob uporabi tekočine za mazanje ventilov ), tudi drugače neproblematični motor
- Cenejša vožnja - liter plina je trenutno občutno cenješi od bencina
- Manj obremenitev za izpušni sistem
- Ekološko čisteješa vožnja
Slabosti:
- visok strošek vgradnje : okoli 1500 eur
- Težave z plinsko instalcijo zaradi nestokvnosti monterja ali kakovosti same naprave
- Uporaba plina pokaže napake, katere pri bencinu niso ponavadi niso opazne ( recimo razna "trokiranja" )
- V primeru raznih okvar zna večina mehanikov krivit plinsko instalcijo za razlog okvare, še sploh ko " norijo" kakšni senzorji
- Različne cene plina: v plinarni na verovški v lj je občutno cenejši kot recimo na petrol, tuš oil ali mol/ omw črpalkah. Na prvi pogled ni veliko ampak pri polnem rezervoraju znese tudi več eur. Cena ni regulirana z strani države ( vsaj vse dokler se ne bo spomnila, famozna uredba o ceni plina katera mora biti 50% cen bencina ne obstaja ), torej lahko ponudniki sami višajo / znižujejo ceno.
- Kakovost plina: le ta vpliva na porabo, če je slaba se poraba poviša ( tudi tukaj velja podoben princip kot za slo bencin ali nafto - slaba kakovost napram zahodu ) in s tem se skrajša servisni interval plinske instalcije zaradi nečistoč v plinu.
- Doseg z plinom : glede na v 1100 km tedensko, lahko avtor ob uporabi toroidnega rezervoarja ( na meste rezervne gume ) pričakuje 2 obiska črpalke tedensko , včasih tudi tudi 3 ( kadar pač matematika porabe pride tako )
- pritisk v črpalkah : Tu velja najprej omeniti varnostno rezervo v rezervoarju plina ki je omejena na 80 % ...torej volumen je 50 natočino lahko 40 litrov plina. In sedaj v takšen rezervoar natočimo 47 l plina. Možna sta dva razloga: ali se nekdo igral z plovcem ventila rezervoarja ( problematično glede vidika varnosti ) ali pa nekaj ne štima z črpalko
- "bojler v prtlažniku": za povečanje dosega z plinom se avtor lahko odloči za motažo cilindričnega rezevoarja( "bojlerja") v prtljažnik. Poveča se doseg a večina prtlažnika je zasedena. Tu velja še omeniti "kit za flikanje gum". katerega uporabniki namestijo v avto namesto da bi s seboj vozili rezervno gumo. Dotični kit je super zadeva, pri majhih luknjicah, ko pa presekaš gumo pa lahko kličeš samo avtovleko. Kdo krijje v tem primeru stroški avtovleke ne vem, ponavadi pa se to običajno zgodi v slabem vremenu ponoči in daleč od doma, pač zakonitosti gospoda Murphya.
- cene servisov plinske instalacije: dodaten strošek na vsakih 10 /15/ 20.000 km .....Nečistoče v plinu kot že omenjeno krajšajo interval . Cena servisa zna varirati eneko kot pri avtomobilu ( mali in veliki servis ). Zaradi uveljavljanja možnih garanacijskih zahtevkov v zvezi z plinsko napravo so servisi seveda obvezni, s čimer se pojavi nov dodaten strošek. ( povprečni strošek servisov za 100.000 km se giblje nekje okoli 450 eur )
Evo zgornji zapis je kratek povzetek zadev, katere lahko avtor pričakuje v primeru predelave svojega vozila na plin.

K temu dobremu prispevku dodajam še par komentarjev:
- na plin prevozil z istim avtom 150k km brez kakršnih koli težav, le menjava filtra na 20k km in malo nazaj menjava plinkih injektorje (po 150k km so bili že izrabljeni), strošek 80€
- poleg plina je treba upoštevati še (majhno) porabo benca za vžig in ogrevanje (pri meni okoli 0.8 l/100)
-kot že povedano, tekočina za mazanje ventilov je koristna, ker pri zgorevanju plina ni nečistoč, ki običajno mažejo ležišča ventilov, obvezno nabaviti elektronsko napravo in ne tako na podtlak
- alternativa temu je tudi redno nastavljanje ventilov (na 30k km), če se to da narediti poceni in brez težav
- kar se tiče podzemnih garaž, je prepoved neumnost. Plinska instalacija ima na rezervoarju elektromagnetni ventil, ki je vedno zaprt, razen ko avto deluje na plin. Torej bi bila edina možnost, da plin izteče, okvara tega ventila (v preostanku instalacije je pri stoječem vozilu zanemarljivo malo plina), ker pa je le-ta varnostni (torej eksplicitno zaprt dokler ga vklop ne odpre), je taka možnost zelo zelo majhna.
- kar se tiče varnosti, je bencinski rezervoar precen nevarnejši kot plinski. Ta je za razliko od bencinskih, narejen iz jekla in testiran na 30barov. Kot rečeno ima tudi
varnostni ventil, ki ob prevelikem tlaku kontrolirano izpusti plin. Če se rezervoar predre, plin izpari v usmerjenem curku in se ne razlije, tako kot bencin. Tule je link na video, kjer so zažgali na plin predelan avto. Avto je mirno :) zgorel in ne eksplodiral, kot bi pričakovali ljubitelji ameriških akcionerjev :) . Iz tega sledi, da je avto precej bolj bencinska kot pa plinska bomba.
- delovanje plisnke naprave je precej odvisno od izkušenj monterja, izberite takega, ki ima veliko referenc na forumih in je že vgrajeval v tvoj avto.
- kvaliteta plina: jaz osebno tankam na petrolu, probal sem tudi z Verovškovo, a je bila poraba za liter večja (tankal enih petkrat zapored). Take so pač moje izkušnje, nekateri imajo drugačne. Mogoče bi moral le dlje časa "trenirati" računalnik na nov plin.
- aja, še to, moj avto je Subaru Forester prejšnji model.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a simply Pe jul 15, 2011 5:39 pm

kar se tiče podzemnih garaž, je prepoved neumnost. Plinska instalacija ima na rezervoarju elektromagnetni ventil, ki je vedno zaprt, razen ko avto deluje na plin. Torej bi bila edina možnost, da plin izteče, okvara tega ventila (v preostanku instalacije je pri stoječem vozilu zanemarljivo malo plina), ker pa je le-ta varnostni (torej eksplicitno zaprt dokler ga vklop ne odpre), je taka možnost zelo zelo majhna.


Kaj pa pri starejšem avtomobilu?

Verjemi, si ne predstavljaš kaj pomeni eksplozija plina v zaprtem prostoru.

http://www.youtube.com/watch?v=fQdU65hzyQQ
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a TOYOTA Pe jul 15, 2011 6:35 pm

ima mogoče kdo podatke oz. ima sam plinsko inštalacijo, katera namesto dodatnega mazanja ventilov, zraven pokuri nekje do 10 % bencina in s tem maže ventile?
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a Vikking So jul 16, 2011 8:59 pm

simply je napisal/-a:Kaj pa pri starejšem avtomobilu?

Verjemi, si ne predstavljaš kaj pomeni eksplozija plina v zaprtem prostoru.

http://www.youtube.com/watch?v=fQdU65hzyQQ


Parkirna garaža je 40x40cm velika škatla (video) oz. 4x5m velika soba, v kateri potem nekdo namenoma odpre plinsko bombo.

Če pride do tako hude nesreče da se predre plinski tank, potem plin preprosto izhaja, pri takšnem trku pa je dovolj odprtin, da plin nemoteno odhlapi/igori vstran iz vozila. Prav tako se ne bo nabiral v prtljažnem prostoru ter potem eksplodiral. Če bi si kdaj vzel čas, ter pogledal lukno skozi katero je napeljana inštalacija, bi vedel o čem je govora.

Plin je nevaren ko se v majhnem prostoru skoncentrira, ter prižge.
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a rosonero So jul 16, 2011 11:24 pm

TOYOTA je napisal/-a:ima mogoče kdo podatke oz. ima sam plinsko inštalacijo, katera namesto dodatnega mazanja ventilov, zraven pokuri nekje do 10 % bencina in s tem maže ventile?



če misliš t.im. tekočo fazo ( eno do komercialnih imen zanje je LPI) je ta procent porabe bencina višji , oz naj bi bil. Točnih info nimam ( s ene spomnin več kaj sem bral ..viale lpi in in alfa z jts motorjem ) sem pa bral da je teoeretično zadeva dosti bolša , praktično porablja samo plin ....v praksi pa so se pojavljale težave, poleg tega pa so bili ti sistemi v času članka precej dražji od klasičnih plinskih instalacij...
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a dask Po jul 25, 2011 7:58 am

simply je napisal/-a:
kar se tiče podzemnih garaž, je prepoved neumnost. Plinska instalacija ima na rezervoarju elektromagnetni ventil, ki je vedno zaprt, razen ko avto deluje na plin. Torej bi bila edina možnost, da plin izteče, okvara tega ventila (v preostanku instalacije je pri stoječem vozilu zanemarljivo malo plina), ker pa je le-ta varnostni (torej eksplicitno zaprt dokler ga vklop ne odpre), je taka možnost zelo zelo majhna.


Kaj pa pri starejšem avtomobilu?

Verjemi, si ne predstavljaš kaj pomeni eksplozija plina v zaprtem prostoru.

http://www.youtube.com/watch?v=fQdU65hzyQQ


Vprašanje, če ni večja verjetnost, da bo bencinskemu puščal tank, pa bo nekdo s čikom to zakuril... Koliko eksplozij se npr. zgodi v gospodinjtvih zaradi okvare ventilov ali jeklenk? Jaz ne vem za nobeno, vedno je problem človek, jo pusti odprto ali pri menjavi jeklenke ne menja tesnil, slabo privije itd. To je v avtu izključeno, ker človek ne more posegat v ta del inštalacije. Tankaš in to je to.
Tudi testi eksplozij pri nesrečah so dokazali, da je ob vžigu veliko bolj nevaren bencninski tank kot plinski. Plinski ne eksplodira, ima ventil, ki sprosti pritisk, tudi če se tu vžge, gori usmerjeno. Bencin pa se enostavno razlije povsod.
 
parus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr maj 25, 2011 3:37 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a parus Po jun 11, 2012 10:29 am

"obvezno nabaviti elektronsko napravo in ne tako na podtlak", ker pri višjih hitrostih manjka podtlaka in ni mazanja , ko avto gre na plin. Zato je pri meni sledilo - "odstopanje" ventilov , slabše izgorevanje, problemi pri štangasu, uničen katalizator - po 1,5 letih in cca. 30.000 km vožnje na plin (nov avto S-max 2009). Kateri sistemi nimajo mazanja na podtlak??? Vabljeni , da se javite s podobnimi problemi...
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Napisal/-a andrejus Po jun 11, 2012 10:58 am

[quote]Vprašanje, če ni večja verjetnost, da bo bencinskemu puščal tank, pa bo nekdo s čikom to zakuril... Koliko eksplozij se npr. zgodi v gospodinjtvih zaradi okvare ventilov ali jeklenk? Jaz ne vem za nobeno, vedno je problem človek, jo pusti odprto ali pri menjavi jeklenke ne menja tesnil, slabo privije itd. To je v avtu izključeno, ker človek ne more posegat v ta del inštalacije. Tankaš in to je to.
Tudi testi eksplozij pri nesrečah so dokazali, da je ob vžigu veliko bolj nevaren bencninski tank kot plinski. Plinski ne eksplodira, ima ventil, ki sprosti pritisk, tudi če se tu vžge, gori usmerjeno. Bencin pa se enostavno razlije povsod./quote]

To je oppolnoma res. Jaz sem videl gasilce ki so naredili en tak poizkusek. Hlapi od bencina in bencin na prostem je precej bolj nevaren od plina na prostem, tudi če ta uhaja skozi ventil ven. V priemru vžiga bo plin gorel na ventilo in to je to, Medtem ko pa bencin se bo razlil in zagorelo bo povsod. Nekih eksplozij pa nam jim ni uspelo prikazati.

Problme pru teh vgradnjah je ta, da so naknadne. Če ni original problematično. Splača se mogoče pri velikih bencinskih motorjih. Drugače je cena previsoka in se raje poseže po dizlu.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bing [Bot], Google [Bot] in 24 gostov