Stran 2 od 5

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Sr jul 06, 2011 10:41 pm
Napisal/-a srcnik
Zakaj ga pa ne bi mogel parkirati v podzemnih garažah? Jaz sem mel stalno parkiranega v podzemni garaži...

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Sr jul 06, 2011 10:44 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...

Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Sr jul 06, 2011 11:56 pm
Napisal/-a mihouca
~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...

Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.


Sam imam tank namesto rezervne gune 58L, ce pa zelis si pa lahko vgradis ga v havbo in ga mas komot 100l tako da ti ni treba bit skos na pumpi, o servisih je bilo že povedano vse napeljava ne rabi prov veliko le tega

V podzemnih garazah lahko parkiras z nekaterimi sistemi ki imajo ustrezen certifukat

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 4:51 am
Napisal/-a Valuk
>Šarlatan: Zakaj ne moreš parkirat v garažah, če uporabljaš plin?

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:04 am
Napisal/-a On
~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...

Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.


Zdravo,

Kot prvo ti bi svetoval predelavo na plin, če ne misliš kupiti NOVEGA dizla. Za 8 jurjev neboš dobil dizla pod 120.000 Km. Z tvojo frekvenco vožnje boš kaj hitro na 200.000, kar pomeni dražje vzdrževanje. V primeru da zbereš za NOV dizel bi jaz verjetno vzel slednjega, sicer nevem zakaj ampak tako je moje mnenje :)

Odgovor na zgornji post: Diezel je dražji za vzdrževanje in PIKA. Če hočeš konkretne cifre pa lahko dobiš podatke iz servisov... Lani je bilo naročenih nekaj sto vztrajnikov in diz, za VW grupo, nekaj glav in turbin.Doma imam astro bencinarja in lahko rečem da je strošek samo olje, filtri in bencin (ZA ZDAJ, ker opel je opel :) ), turbina, vztrajnik in šobe za enkrat še nisem menjal :).... No tudi Opel je imel silne probleme z glavami bencinarjev tudi to se strinjamm tako da....

Včasih se mi obrača v želodcu ko nekdo reče, da je dal za popravilo 1000 + Eur, jaz bi ga ZAPALU :)

Kar se pa tiče servisev na 30 000 Km je pa tvojo menenje. Vsak mehanik toplo odsvetuje vožnjo 30 000 na enem olju, TUDI JAZ. Pa sej olje ni nevem kako drago....

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:56 am
Napisal/-a tristan01
On je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...

Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.


Zdravo,

Kot prvo ti bi svetoval predelavo na plin, če ne misliš kupiti NOVEGA dizla. Za 8 jurjev neboš dobil dizla pod 120.000 Km. Z tvojo frekvenco vožnje boš kaj hitro na 200.000, kar pomeni dražje vzdrževanje. V primeru da zbereš za NOV dizel bi jaz verjetno vzel slednjega, sicer nevem zakaj ampak tako je moje mnenje :)

Odgovor na zgornji post: Diezel je dražji za vzdrževanje in PIKA. Če hočeš konkretne cifre pa lahko dobiš podatke iz servisov... Lani je bilo naročenih nekaj sto vztrajnikov in diz, za VW grupo, nekaj glav in turbin.Doma imam astro bencinarja in lahko rečem da je strošek samo olje, filtri in bencin (ZA ZDAJ, ker opel je opel :) ), turbina, vztrajnik in šobe za enkrat še nisem menjal :).... No tudi Opel je imel silne probleme z glavami bencinarjev tudi to se strinjamm tako da....

Včasih se mi obrača v želodcu ko nekdo reče, da je dal za popravilo 1000 + Eur, jaz bi ga ZAPALU :)

Kar se pa tiče servisev na 30 000 Km je pa tvojo menenje. Vsak mehanik toplo odsvetuje vožnjo 30 000 na enem olju, TUDI JAZ. Pa sej olje ni nevem kako drago....



Dajmo že enkrat začet ločevat med rednim servisiranjem in izrednimi popravili. Med dizlom in bencinarjem pri rednem servisu ni velike razlike, saj rabita oba približno isto količino olja in oljni filter. Tisto malo razlike kolikor je lahko olje dražje za dizla pa zapravimo pri bencinarju ob menjavi svečk. Tudi zobati jermen je za oba motorja približno enake cene. Torej v stroških rednega vzdrževanja ni med bencinarji in dizli bistvenih razlik.

Druga zgodba pa je pri izrednih popravilih oz okvarah. Tu so dizli lahko precej dražji od atmosferskih bencinarjev. Saj imajo precej problematičnih delov: turbino, EGR ventil, DPF filter in morda še kakšno malenkost. Je pa vprašanje zopet koliko se razlikuje cena izrednega popravila sedaj tako popularnega turbodizla v primerjavi z zadnjo generacijo turbinsko podprtih bencinskih motorjev, ki so med drugim doživeli tudi konkreten downsizing. Prave številke bo pokazal le čas.

LP Tristan01

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 8:16 am
Napisal/-a Badzo
tristan01 je napisal/-a:
Dajmo že enkrat začet ločevat med rednim servisiranjem in izrednimi popravili. Med dizlom in bencinarjem pri rednem servisu ni velike razlike, saj rabita oba približno isto količino olja in oljni filter. Tisto malo razlike kolikor je lahko olje dražje za dizla pa zapravimo pri bencinarju ob menjavi svečk. Tudi zobati jermen je za oba motorja približno enake cene. Torej v stroških rednega vzdrževanja ni med bencinarji in dizli bistvenih razlik.

Druga zgodba pa je pri izrednih popravilih oz okvarah. Tu so dizli lahko precej dražji od atmosferskih bencinarjev. Saj imajo precej problematičnih delov: turbino, EGR ventil, DPF filter in morda še kakšno malenkost. Je pa vprašanje zopet koliko se razlikuje cena izrednega popravila sedaj tako popularnega turbodizla v primerjavi z zadnjo generacijo turbinsko podprtih bencinskih motorjev, ki so med drugim doživeli tudi konkreten downsizing. Prave številke bo pokazal le čas.

LP Tristan01


No pa ko že ravno omenjaš: svečke pridejo slabih 2eur po komadu.

Olje za dizelske motorje načeloma ni bistveno dražje, ko pa je govora o DPF filtru, pa je občutno dražje od olja za bencinske motorje.
Količina olja je tudi različna - renojev 1.6 pogoltne 5.5L elfovega 5-40 Evolution-a, med tem ko recimo 2.0dCi pogoltne 7L Elfovega Solarisa 5-30 ki te v trgovini pride 5L kantica 50eur. Potem je pa tu še en malenkosten problem - količina je 7L.
(zgoraj navedeni podatki so preverjeni - ena motorizacija je pri hiši, druga pa pri znancih oboje servisirano na AH real na Vodovodni)
Tako da dejansko servisi dizlov, sploh z DPF filtri, koštajo več in to je dejstvo.
ko sem se zanimal za Octavio, je bilo rečeno: 1.2TSI 130-140eur za servis, 1.6TDI z DPFjem 200-210. Tako da razlika sigurno je!
Koliko pa pride servis za recimo kakega 1.9TDI brez DPFja pa žal ne vem.

Se pa strinjam, da to kar je omenil On (1000+eur) je strošek IZrednega servisa in ne rednega vzdrževanja, veliki servis stane približno isto kot pri dizlu (jasno so spet neke razlike) in ne nazadnje servis bencinskega motorja + servis plinske naprave te zelo približa ceni servisa dizelskega motorja.

Moje mnenje je še vedno v tem primeru predelava - avto je doma, z znano zgodovino in ker deluje brez težav, bi ga jaz obdržal.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 8:31 am
Napisal/-a On
Jaz gledam ob nakupu avto kot celotno vzdževanje vozila in ne le redni servis, saj me namreč vse stane in ne samo redni servis če je potrebno popravilo. Se pa strinjam, da bistvenih razlik v rednih servisih ni (+ - 50 Eur), po drugi strani pa jih tudi nemore biti, saj je Olje pri bencinarjih tudi kvalitetno in posledično drago, jermen je tudi isti,....

Še enkrat: Če ti avto dobro služi in nimaš nameba kupovati NOVEGA dizla predelaj trenutni avto na plin in se vozi še kakšno leto.

Katerega izvajalca za vgradnjo boš izbral. Jaz tudi razmišljam o vgradni plina, vendar le če bom dobil pozitiven odgovor za zaposlitev :)...

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 11:13 am
Napisal/-a nevermind
Plin je težji od zraka in se zadržuje pri tleh. Če bi prišlo do uhajanja je dovolj iskra in BUM. Zato se ne sme parkirat v podzemnih garažnih hišah.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 11:29 am
Napisal/-a vojkostar
Valuk je napisal/-a:V bistvu se da tudi dizle predelat na plin, samo je baje poseg tako drag, da se ne izplača.

Drugače pa govorim o cenah avtomobilov na podlagi spletne strani avto.net
Kake so realne cene potem, tega pa ne vem.

Generalno gledano pa so dizli malce dražji. Se motim? Govorim izključno o rabljenih.

predelava pride okol 1500, se mi zdi da to ni tolk dražje od bencinarja

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 3:42 pm
Napisal/-a Šarlatan
Valuk je napisal/-a:>Šarlatan: Zakaj ne moreš parkirat v garažah, če uporabljaš plin?


Običajno je nad vhodom v podzemne garaže napis "prepovedano za vozila na plin", ali pa okrogel znak z rdečo obrobo, v katerem piše "gas", ipd. To se sicer od garaže do garaže razlikuje. Za Ljubljano lahko rečem, da je v kar nekaj garažah prepovedano parkirati vozila na plin (Bežigrajski dvor, Tehnološki park, stadion Stožice, mislim da tudi Kolizej, ipd...). Ni pa prepovedano parkirati na primer v trinadstropni nadzemni garaži ob Cityparku v BTC (tam je urejeno zračenje), kjer tudi ni znaka za prepoved. Priporočljivo je, da se upošteva varnostne standarde, tako da malo poglejte, kje lahko parkirate in kje ne.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 3:58 pm
Napisal/-a FLINK
Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela).
-ce bos pa imel dizla, bo le-ta bolj drzal ceno (v primerjavi z bencincom) in veliko lazje ga bos prodal-se posebej, ce bos imel vse 'dokaze', da si ga redno servisiral.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 6:57 pm
Napisal/-a zuzek
FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela).
-ce bos pa imel dizla, bo le-ta bolj drzal ceno (v primerjavi z bencincom) in veliko lazje ga bos prodal-se posebej, ce bos imel vse 'dokaze', da si ga redno servisiral.


kdor z glavo kupuje, in je vajen tudi novih stvari (se naučit kako delujejo, preučit) potem bo z veseljem kupil bencinarja na plin!

pa še splača se, saj ne plačaš predelave (če se ne motim so cene iste kot samo navaden avto na bencin)

uglavnem.. tako gledat, na prodajo je bedarija. z plinom bo ogromno prišparal

nevermind je napisal/-a:Plin je težji od zraka in se zadržuje pri tleh. Če bi prišlo do uhajanja je dovolj iskra in BUM. Zato se ne sme parkirat v podzemnih garažnih hišah.


če se ne motim, imajo nekatere plinske naprave stikalo, kjer pretakneš na bencin in greš potem lahko v garažo, ali se to ne sme? se motim glede stikala?

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 9:43 pm
Napisal/-a sonic
FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela)..

Res je. Jaz recimo če bi kupoval rabljenega bencinarja, bi plinsko instalacijo imel prej za pomanjkljivost kot prednost - tak avto bi kupil samo, če bi si res želel nek redkejši avto, in bi bil pravzaprav torej prisiljen kupiti 'plinaša'. Pa še potem bi prvo stvar po nakupu, ven vrgel plinsko instalacijo, ker ne rabim in ne želim prevažat plinske bombe v prtljažniku, pa tudi glede vpliva vseh teh p*zdarij na motor sem bolj skeptičen kot ne.

Namreč, se mi zdi da rabljenega bencinarja kupuje nekdo, ki itak ne planira delati veliko letnih kilometrov - sicer bi enostavno iskal pač dizla. Tako da takih kupcev ne gane dosti prihranek s plinom. Pa eni tudi nimamo radi ideje, da moraš vmes nekaj preklapljat itd.

Ja, sem nezaupljiv do raznega takega brkljanja o avtu/motorju, kakršna je vdelava plinske napeljave. Pa če mi kdo 100x reče da sem neozaveščen itd, me ne zanima.

Mislim da je predelava na plin smiselna za nekoga, ki se znajde v situaciji da mora naenkrat delati veliko kilometrov, pri hiši ima pa kak starejši (oz. ne več najbolj nov) bencinski avto, ki je sicer udoben, mu odlično služi itd., le porabi preveč - v takem primeru je morda čisto pametno namesto kakega nakupa dizla (kar je tudi lahko tvegano pri rabljenem, novi pa so za marsikoga predragi) pač obstoječi avto predelati na plin in ga 'zvoziti do konca' še nekaj let.

Ko pa tak avto prodajaš, so potencialni kupci pač skeptični - jebiga, tako pač je. Ne pomaga tarnanje, kako so ljudje glede tega neozaveščeni, nevedni itd - pač tega nočejo, deal with it.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 9:52 pm
Napisal/-a sonic
zuzek je napisal/-a:
kdor z glavo kupuje, in je vajen tudi novih stvari (se naučit kako delujejo, preučit) potem bo z veseljem kupil bencinarja na plin!
...
...
če se ne motim, imajo nekatere plinske naprave stikalo, kjer pretakneš na bencin in greš potem lahko v garažo, ali se to ne sme? se motim glede stikala?
No, če si v prvem stavku hotel soliti pamet, kako se je treba 'naučiti in preučiti nove stvari', potem si sam padel po tem kriteriju. Namreč vedno imaš stikalo za preklop med bencinskim in plinskim pogonom, ker zagon motorja je vedno z bencinom in tudi malo se mora motor ogreti, potem šele preklopiš na plin. (edino, nekdo je zgoraj omenil da ima avtomatski preklop, ni pa napisal ali ima vseeno možnost tudi ročnega preklapljanja).

V vsakem primeru pa ta preklop nima veze z garažami, kjer je prepoved zaradi možnosti uhajanja plina (kjerkoli od bombe preko cevi do motorja), tisto stikalo nima nobene veze glede tega...

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Če jul 07, 2011 11:22 pm
Napisal/-a mihouca
sonic je napisal/-a:
zuzek je napisal/-a:
kdor z glavo kupuje, in je vajen tudi novih stvari (se naučit kako delujejo, preučit) potem bo z veseljem kupil bencinarja na plin!
...
...
če se ne motim, imajo nekatere plinske naprave stikalo, kjer pretakneš na bencin in greš potem lahko v garažo, ali se to ne sme? se motim glede stikala?
No, če si v prvem stavku hotel soliti pamet, kako se je treba 'naučiti in preučiti nove stvari', potem si sam padel po tem kriteriju. Namreč vedno imaš stikalo za preklop med bencinskim in plinskim pogonom, ker zagon motorja je vedno z bencinom in tudi malo se mora motor ogreti, potem šele preklopiš na plin. (edino, nekdo je zgoraj omenil da ima avtomatski preklop, ni pa napisal ali ima vseeno možnost tudi ročnega preklapljanja).

V vsakem primeru pa ta preklop nima veze z garažami, kjer je prepoved zaradi možnosti uhajanja plina (kjerkoli od bombe preko cevi do motorja), tisto stikalo nima nobene veze glede tega...


Avtomatski preklop je v vseh plinskih napravah ki se vgrajujejo, poleg avtomatskega pa imaš še ročnega tako da lahko po želji preklapljaš :idea:

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Pe jul 08, 2011 12:30 am
Napisal/-a ~toMmy~
Ob vseh teh izrednih stroških z dizli ne pozabite, da dizli ponavadi delajo precej več kilometrov od bencinarjev (pa tudi ti imajo lahko hude težave) in če k temu prištejemo uvožene (večinoma dizle) s konkretno zbitimi kilometri ter občutljivost dizlov na prekratke razdalje, pač zadeva ni primerljiva 1:1.

In še ta interval na 30k km... itak da ga pri nas odsvetujejo, ker večina nima tako "blagodejnega" režima vožnje, kot avtor te teme. V tem primeru je čisto ustrezen.

Glede trga so že pred mano jasno napisali. Dejstvo je, da je povpraševanje za rabljenimi dizli dosti večje, kot za rabljenimi (neatrakitvnimi) "plinaši". Ne me razumet, kot da sem popolnoma proti plinu, bi pa rad predstavil še drugo plat te zgodbe, ker se je začelo več ali manj s hvalo predelave na plin.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Pe jul 08, 2011 6:24 am
Napisal/-a Valuk
Po branju vseh teh postov vidim, da je predelava na plin smiselna, "ugodna", bo pa avto težko prodat, oziroma težje s 130.000 km, kot, da bi bil "samo" bencinar.

Po drugi strani pa pravite nekateri, da bo Ford Focus s 100.000 prevoženimi, sicer 2 leti mlajši, verjetno z zbitimi kilometri in z nekoliko višjimi stroški vzdrževanja.

Ne pa pozabit, da se tudi pri obstoječem Scenicu začenjajo bolj pogosti servisi, menjava gum, veliki stroški goriva, tako, da ne vem ravno koliko lahko "prišparam" na vzdrževanju bencinarja.
Če k temu prištejemo še servis plinske inštalacije na 20.000 km, kar pri meni znese na 5 - 6 mesecev, pa je zgodba "bencin vs. dizel" nekje enaka.

OK, v prid Scenicu je potem še to, da je avto večji, udobnejši, poznan,...

Ne vem no, še razmišljam.

Sicer pa pride na naše ceste novi Ford Focus in bi morale cene obstoječim pasti.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Pe jul 08, 2011 7:05 am
Napisal/-a Vikking
sonic je napisal/-a:
1. Res je. Jaz recimo če bi kupoval rabljenega bencinarja, bi plinsko instalacijo imel prej za pomanjkljivost kot prednost - tak avto bi kupil samo, če bi si res želel nek redkejši avto, in bi bil pravzaprav torej prisiljen kupiti 'plinaša'. Pa še potem bi prvo stvar po nakupu, ven vrgel plinsko instalacijo, ker ne rabim in ne želim prevažat plinske bombe v prtljažniku, pa tudi glede vpliva vseh teh p*zdarij na motor sem bolj skeptičen kot ne.

2. Namreč, se mi zdi da rabljenega bencinarja kupuje nekdo, ki itak ne planira delati veliko letnih kilometrov - sicer bi enostavno iskal pač dizla. Tako da takih kupcev ne gane dosti prihranek s plinom. Pa eni tudi nimamo radi ideje, da moraš vmes nekaj preklapljat itd.

3. Ja, sem nezaupljiv do raznega takega brkljanja o avtu/motorju, kakršna je vdelava plinske napeljave. Pa če mi kdo 100x reče da sem neozaveščen itd, me ne zanima.

4. Mislim da je predelava na plin smiselna za nekoga, ki se znajde v situaciji da mora naenkrat delati veliko kilometrov, pri hiši ima pa kak starejši (oz. ne več najbolj nov) bencinski avto, ki je sicer udoben, mu odlično služi itd., le porabi preveč - v takem primeru je morda čisto pametno namesto kakega nakupa dizla (kar je tudi lahko tvegano pri rabljenem, novi pa so za marsikoga predragi) pač obstoječi avto predelati na plin in ga 'zvoziti do konca' še nekaj let.

5. Ko pa tak avto prodajaš, so potencialni kupci pač skeptični - jebiga, tako pač je. Ne pomaga tarnanje, kako so ljudje glede tega neozaveščeni, nevedni itd - pač tega nočejo, deal with it.


1. Si že sam odgovoril na tvojo skepso pri nakupu plinaša. Če ti ne paše preprosto vržeš zadevo ven, z minimalnimi popravki (sesalni kolektor, porezana plastika...).
Bomba, od tu lahko rečem da plina niti približno ne poznaš. Plinski tank je bolj varen od bencinskega, prav tako je dodatno varovalno pri trku zaradi svoje konstukcije. Plinska napeljava pa ima 3 varnostne ventile, ki pri puščanju plina avtomatsko zaprejo plin (upad tlaka). Pri menjavi olja na 15.000km je olje čisto, veliko veliko bolj kot pa če bi se vozil na bencin.

2. Za plin ne rabiš delati dosti kilometrov, po 30.000km se naprava nekje izplača. Pri nakupu rabljenega plinaša, pa je že več kot očiten prihranek pri 5.000km letno in manj.

3. Kakšno brkljanje? saj se zadeva v bistvu samo doda na motor, napeljave pa ni nič več v vozilu kot če bi vlekel inštalacijo za avtoakustiko iz motornega prostora v prtljažnik.

4. Plinska naprava je smiselna za vsakogar, ki oceni da njegovo vozilo dosti popije, želi še nekaj let obdržati vozilo, ter se sedaj voziti občutno ceneje.

5. 100 ljudi 100 čudi.

Re: Nakup dizla ali predelava na plin

Objavljeno: Pe jul 08, 2011 7:12 am
Napisal/-a Valuk
Glede bombe v prtljažniku ja.
To je mnenje mnogih ljudi.

Poznam ljudi, ki nočejo v kuhinji plinskega štedilnika, ker nočejo "bombe" v kuhinji.

Poznam tudi take, ki so dolga leta kurli s premogom in drvami, potem pa niso hoteli preit na kurilno olje, ker so se bali "bombe" v kleti.

:DDD