Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a ironmann Pe avg 08, 2008 5:05 pm

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup novega avta. Nameravam kupiti rabljenega seat leona 2.0 tdi FR. Zanima me, če ga je že kdo sprobal in če mi lahko kdo kaj pove o tem avtu. Ali je dobra izbira glede na ponudbo drugih vozil takega cenovnena razreda?

lp

hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: Nakup Seat Leon 2.0 TDI FR

Napisal/-a el_diablo So avg 09, 2008 1:05 am

ironmann je napisal/-a:
Odločam se za nakup novega avta. Nameravam kupiti rabljenega seat leona


wtf? :lol:

vem kaj si mislu,ampak si se tok čudno izrazu...
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted So avg 09, 2008 7:09 am

Ja... vsi vemo da je to mislil kot SVOJ nov avto in ne v dobesednem pomenu NOV (nerabljen) avto. :roll:

Ps: sorry za OT :?
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So avg 09, 2008 8:00 am

Sam imam navadnega Leona 1.9 TDI S 105 KM, sicer pa sem vozil tudi Cupro, Alteo s 140 KM TDIjev, FRja konkretno pa ne. Zdej če si bral teste, splošne lastnosti avtomobila tako ali tako veš: odlična lega na cesti, super dizajn zunaj ter borna notranjost noter, s tem, da s v FR modelu že športni sedeži in vsaj za odetenek bolj obarvana notranjost, a napram drugim znamkam še vedno živi dolgčas. Mogoče dodam le še to, da se tako spredaj kot zadaj sedi dobro, prostora za kolena je dovolj, za kakšno družinsko rabo pa je avto uporaben pod pogojem da nabaviš trugo: ko daš v prtljažnik otroški voziček, zraven dodaš še par pirov in tri kreme, pa je stvar polna. 140 KM TDI s kombinaciji s 100kg težjo alteo je že super odziven... se pravi da bo Leon z 170 KM TDIjem letel. Koliko te dve leti, odkar imam Leona berem forume, nekih postov, o problemih z Leonom/Alteo nisem bral. Konec koncev je med malimi enoprostorci Altea med prvimi tremi po zanesljivosti. Vsi trije taveliki Seati (Toledo, Altea in Leon) pa imajo itak isto podvozje, isto elektroniko, motorje...

Opozoril pa bi te na naslednji tri potencialne problemčke, ki so sicer zanemarljivi:
- če imaš vgrajen serijski mp3 radio z 8 zvočniki in upravljanjem na volanu, preveri, ali ta bere cdje in cdje s mp3ji. Meni so ga menjali, ker je crknil - in teh radijev so menjali kar precej (tudi VW ima probleme s to firmo).
- ob višjih hitrostih, recimo 130+ se pojavlja zvok, identičen tistemu, kot da bi imel odprta okna zadaj. Delno je to kriva oblike kljuk v vratih, pri določenih modelih pa ne "tesnijo" okna kot je potrebno. To zdej ne pomeni, da boš mel zdej vodo v najhujšem nalivu noter, ne, vendar pa se okno "spusti" ravno toliko, da je veter moteč.
- tretji potencialni problem: pri določenih modelih se nabira v sprednjih lučeh (po dežju občasno) kondez v skrajnem robu (smer tablice) pri žmigavcih. Opazil na svojem modelu ter tudi na nekaterih testnih Leonih ki so stali zunaj po dežju.

Pred nakupom se drži klasičnih pravil kupovanja avtomobilov, ki jih najdeš na tam forumu. Osebno pa bi dobil FR-ja zastojn, pa ga nebi kupil od lastnika, ki ga je vozil na servis v Maribor, k Avto Jarc. Ta servis je eden najboljših primerkov nesposobnežev v Sloveniji.

Pa še ena opomba, če bi slučajno našel kakšen drug ugoden nakup navadnega leona: serijskega podvozja pri FR tako ni, ampak je športno, vendar pa če s tem avtomobilom misliš vozit hitro, je nakup konkretnih gum nujen + šprtnega podvozja. Pri meni del krivde nosi serijsko podvozje ter Mihchelin Energy+ serijske pnevmatike. Npr. če si se kdaj peljal po "avtocesti" od maribora do krožišča proti Šentilju, ko prideš nazaj na avtocesto, je tam en čas fajn ovinek. Če tam pelješ z mojim avtom nekje 110 - 120 avto povsem zgubi na suverenosti in začne plavat. Podobna zgodba je npr. ovinek iz Celja proti Ljubljani pred Trojanami, ko se začne omejitev. Identična zgodba. Recimo v Altei s športnim podvozjem in 17" pnevmatikami, je šlo 20 več brez težav.
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ironmann So avg 09, 2008 9:09 am

Kael dobro si to napisal, da se mi bo lažje odločit za nakup.

Najprej sem se odločal za nakup 1.9tdi 105KM. Potem sem šel na testno vožnjo s 105KM in kot prva vožnja z novim leonom mi je bila super, kot si napisal lega na cesti in prostornost v avtomobilu. Pospeški leona 105KM so bili zadovoljivi in poraba goriva tudi. Registracija bi bila tudi manjša glede na moč avta. Tako, da bi bil to tudi bolj stroškovno cenejši avto. Sam sem bolj za športne dizle, zato sem se tudi odločil za testno vožnjo seat leona fr 125kW 170KM. Prvič, ko sem sedel v avto sem opazil športnost avtomobila bolj trdo podvozje in malo bolj športno zasnovano notranjost. Meni se je zdelo, da ni podvozje pretrdo, kar se izkaže tudi na cesti. Pospeški so pri tem avtu zelo dobri in avto, kar vleče. Šesta prestava se mi je zdela super za na avtocesto. Poraba goriva pa majhna glede na tako 170KM mašino. Na relacijo sem imel 6L. Drugače pa mešani ciklus 6,5l spet odvisno od načina vožnje. Je pa res, da je za zavarovanje avtomobila odšteješ verjetno, kar malo več kot za 77kW 105KM. Gume tudi verjetno prej menjaš pri takem avtu. Verjetno ti potem avto več nudi za športno in boljšo vožnjo. Ponudba teh modelov FR je majhna v Sloveniji. Tukaj imam par avtov, ki bi si jih ogledal.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2187769
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1848669
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2103573
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So avg 09, 2008 10:01 am

1.9 TDI je za moje pojme zgolj ekonomičen nakup, z vidika racionalnosti: najcenejše možno zavarovanje če ravno kupuješ Leona s TDI motorjem (90 KM TDI je bolj za okras) in vse ostalo, kar ta motor za sabo potegne. Da pa je 1.9 TDI motor varčen, pa je bolj tako, za lase privlečeno. Dobro, dokler voziš do 110 na uro pa lepo pospešuješ, boš porabo držal med 5.1 do 5.5 l s klimo vret. Čim pa se začne mestna vožnja, "dirjanje" po avtocesti s 150 na uro in podobno pa poraba hitro spleza proti 8L. Na daljših potovanjih po avtocesti namreč se je od 130 dalje se je treba zaradi manjka 6 prestave in obratov pri blizu 3000 (pri 150 na uro) treba že res naglas pogovarjati, pa tudi potovanje ni več tako udobno zaradi trušča. Zato je ta motor primeren le za nižje hitrosti na avtocestah ter relacijsko uporabo med mesti. Pa motorju ob klimi in vožnji na počitnice z manjših klacih zaradi pozna, da ima premalo konjev, je pa kot rečeno, za normalno uporabo dovolj.

Osebno poante v nakupu 170 KM motorja ne vidim, razen če veš, zakaj rabiš tako močan motor - 2.0 TDI 140 KM je povsem dovolj. Sam sem imel med popravilom Leona (en falus naredil ris na vratih) Alteo 2.0 140 KM TDI ki je od Leona težja za 100 kg, ima večji koeficient upora, ter imela dimezijo večj pnevmatike 225 R17 (moj pa 205 R16) ter športno podvozje. Vsemu navkljub, tudi ko sem avto naložil, moči ni zmanjkalo, avtocestna potovanja pa so bila pravi užitek, saj 6 prestava pri 130 krasno zniža trušč in porabo goriva. Ob identični vožnji kot vozim svojega Leona, sem Alteo spravil po stari cesti Lj-Ce celo pod 5L (redno vozil med 90 in 100 razen krajev), medtem ko Leona ne spravim pod 5.2 L / 100km. Podobno je bilo na avtocesti, 0.5 L manj porabe (zanemarljivo, vendar...), zato če bi se izšlo finančno in bi kupoval še enkrat, obvezno tega 2.0 TDI s 140 KM. Podobno športno podvozje pokaže svoje adute, saj je bila Altea še mnogo bolj prilepljena na cestu v ovinkih, kakor sem pisal v gornjih postih. Sam namreč odneham tišat v ovinku zelo hitro ko čutim, da avto ni več popolnoma miren - in športno podvozje prinese precej. Tako, da če boš iskal Leona bi sam v upoštev, dal tudi 2.0 TDI motor s 140 KM, teh pa imaš že na avto.net precej.

Pa da ne bova samo o dizlih: če bi človek npr. kupoval bencinsko gnanega Leona, je 1.6 102 KM samomor za denarnico (nepremičnina ki žre bencin - mesto 11L, relacije 9L), medtem ko imaš eno svetlo izjemo: 1.4 TFSI s 125 KM s 6 prestavam. Vozil ga še nisem, vendar po prebranem, naj bi bil ta motor tudi prekleto varčen 6-7.5 litra (odvisno kako voziš) ter ponujal tudi precej užitkov za ceno, kakršno ga dobiš. Mogoče greš odpeljat kakšen krog. Seveda maš potem tudi 1.8, pa dve veziji 2.0, vendar tisto, je za sinove direktorja Petrola :).

Med izbranimi avtomobili imaš Avto Jarc. Še enkrat roko na srce: pusti to mariborsko trgovino pri miru. Poznam kar nekaj mariborčanov, ki se vozijo na servis v Celje (ter precej celjanov, ki hodijo v Maribor na servis za VW, ker so A2S bedaki)... malo poglej na forum, pa ti bo jasno o čem govorim...

Ob enem pa premisli še nekaj glede FR: večina Fr-jev ki jih najdeš je testnih vozil, oz bilo testnih vozil. Pri dizlih mislim, da si slišal, da je dobro prvih nekaj 1.000 km malo pazit motor, da se motor uvozi. Nadaljne moraš pri dizlih počakat, da se ti ogrejejo nakar lahko začneš pritiskat + če pritiskaš na cilju pustiš avto na mestu teči 2-3 minute, da se turbina ohladi, nato ga ogasneš (vse našteto je meddrugim v navodilih za uporabo napisano z odbeljenim tiskom). Ker dobro poznam kaj folk dela s tesnimi vozili - obrne ključ in vrooom, kar je smrt za dizelske motorje. Nebo se to ponavadi poznalo takoj, ampak po nekaj 10.000 km. Mene npr. je šefica servisa 3x opozorila, ko sem novega TDIja vzel: počak da se segreje, upoštevaj navodila za uvozit motor, ipd... Če daš še zraven, da so ravno FR-ji najbolj poudarjeni kot leoni za VROOOM bi osebno kupil TDI-ja izključno od nekoga, ki bi vedel da je avto uvozil kot je treba, ter da ni bil testen. Je pa res še nekaj: FR s 170 KM rabljen stane toliko kot nov stylance (športno podvozje je samo par €) s 2.0 TDI in 140 KM. Premisli... avto ti namreč služi tako, kot z njim ravnaš.
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 So avg 09, 2008 10:26 am

zelo izčrpne informacije :tomidelej: bodo še men koristle,ko bom čez par let kupu tega leona :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 So avg 09, 2008 10:50 am

Kolega ima 1.6 bencin novega leona in pravi da nardi s keslom okoli 750km, hm hm.....

Da bi tko malo žru skoraj ne verjamem.
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ironmann So avg 09, 2008 11:02 am

Če bi se odločal med 2.0 tdi 140KM in 2.0 tdi 170KM. Potem bi izbral 170KM zato, ker te pride registracija enako kot za 140KM. Ter športni zunanji in notranji izgled Fr mi je nekako bolj všeč. Čeprav če bi bila kakšna dobra ponudba leona nitro bi se tudi za to opcijo verjetno odločil. Samo ponudbe je malo pa veliko je testnih vozil, kar pa se jih rajši izogibam vsaj glede nakupa. Za testno vožnjo seveda, da se jih ne izogibam :) . Veliko teh leonov je črne barve. Pa se mi zdi da ne pridejo do izraza pri črni barvi linije avta. Trenutno pa nič pametne ponudbe v sloveniji glede fr-ov ali pa leonov nitro. Veliko je navadnih leonov. Samo, kar se tiče izgleda ni zako izrazit, kot pri nitro ali fr opremi.
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 663
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm
Kraj: ok. MB

Napisal/-a Kukec So avg 09, 2008 11:05 am

ja avto pa ma vsaj 60l kesl
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So avg 09, 2008 11:06 am

dnovak24 je napisal/-a:Kolega ima 1.6 bencin novega leona in pravi da nardi s keslom

Uradni podatki porabe za 1.6 s 102 KM:
Vrsta goriva neosvinčeni bencin ROŠ 95
Mestna vožnja, l/100 km 10,3
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,9
Skupna poraba, l/100km 7,5

Če recimo tanka vsakič 50L (51L) tuk kuker gre noter, je potem poraba 6.6 L / 100km. Ok ob varčevanju s klimo, penzionistični vožnji ter ustreznim pritiskom pa praznim avtom, recimo da gre, čeprav sem se sam trudil, da bi prišel na vsaj 7.5L, ker sem mel možnost na ta avto dobil 3.000 € popusta, pa ni šlo. Sam sem pred nakupom naredu nekaj čez 1000 km s tem bencincem - res je mel le 5000 prevoženih, vendar je bla poraba astronomska. Mesto 10+, relacija (90 na uro) res pod 7, mešano pa vsekakor vsaj 8.3, bolj blizu 9L. O avtocesti pa sploh ne bom....

Medtem ko bi temu podatku verjel, če bi imel 1.4 TSI s 125 KM. To pa bi šlo ja...
Mestna vožnja, l/100 km 8,2
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,4
Skupna poraba, l/100km 6,4

Leon ima ~50L kesl, če greš tankat ko zasveti lučka, uradno je 55L.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So avg 09, 2008 11:42 am

Kael ti je povedal že popolnoma vse kar moraš vedet. avto je definitivno za kupit. sploh un rumen s šibedahom in 18" feltnami je res zelo lep. Jaz sem ga vozil in potegne avto kar konkretno, če je premalo maš s čipom 200HP, kar pa je že precej visoka konjaža. Sam imam ibizo FR, sicer ni senca leonu, ampak sta pa izdelana na istem, Seat Motorsport, oddelku. Podvozje je v teh avtomobilih biser. V kombinaciji z esp-jem se avto kot priliman drži ceste. Sedeži so pesem zase. Dajo se naštelat po višini, po naklonu, in pa bočne oprijeme, katerih nastavljivost precej prav pride če nisi glih pri tasuhih, tko kot jz :lol: Prostora je dovolj, tako spredaj kot zadaj, prtljažnik je sicer dovolj velik, ampak je problem zelo visok nakladalni rob, tako da treba odstranit polico da se lahko kaj večjega da notr. Glede armaturke itak sam veš kakšna je. Enim je ogabna, enim je sprejemljiva, nobenega še nisem srečal ki bi rekel da je lepa :lol: A se jo navadiš in s kakšnim 2din dvd radiem ali original navigacijo se da videz armaturke precej popraviti. Prav tako imaš za slabih 60€ v dodatni opremi kromirane kroge okrog števcev, ki popolnoma spremenijo izgled "poceni" armature.
Nekih večjih napak avto nima. Problemi so bili z motorčki za odpiranje šip, kateri imajo notri računalnike za notranje luči in za zaklepanje. To je bilo pri (upam) vseh zamenjano pod garancijo. Prav tako avto rad cuka pod nizkimi obrati ko se segreje. To je rešljivo z original tesnilom za blindiranje AGR ventila. strošek 2.8€ za tesnilo in pa nekaj 10min dela. Potem se rada majejo vzvratna ogledala. To je rešljivo z odstranitvijo tapete in zategovanjem vijaka, kateri drži ogledalo. Glede vetra ti je že Kael lepo napisal. To je problem pri vseh Seatih in ni rešljivo, niti z zamenjavo tesnila vrat. Se navadiš in ne moti več. To pa mislim da je vse kar je bilo napakih na avtomobilih. Mašine pa niso problematične, edino kar mene malo moti je DPF filter in moraš notri točilo olje longlife 3, kateri je kar nekaj dražji od navadnega, sploh če ga kupiš na servisu.
Še glede porabe. Ob umirjeni vožnji se da avto spraviti na 6.5l porabe, ob priganjanju pa boš pod 8l težko prišel. Če tako pogledaš pa to sploh ni tako visoka poraba za 170HP pod ritjo, kajne? Pa še to da te opozorim. Potovalni računalnik glede porabe laže za okoli 0.6litra/100km. Pa ko ti pri leonu napiše da je do pumpe možno napraviti še 0km, to misli zares :lol: po pripovedovanju ljudi ki si avto lastijo se lahko naredi še kakih 500m, pol pa avto crkne. mislm da sem ti napisal vse kar moraš vedet o avtomobilu. pa veliko sreče pri nakupu.
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ironmann So avg 09, 2008 12:11 pm

Veliko novega sem izvedu o tem avtu od vas.

Sem se pozanimal in poklical za tega rumenga fr, ki ga prodaja avto jarc. Pa so mi rekl, da ta avto ni bil testen. Kar pa težko verjamem, ker jih je veliko teh fr-ov testnih. Moral bi dejansko govoriti z lastnikom avta. Veliko so že pisal glede te avtohiše.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So avg 09, 2008 12:25 pm

ironmann je napisal/-a:Veliko novega sem izvedu o tem avtu od vas.

Sem se pozanimal in poklical za tega rumenga fr, ki ga prodaja avto jarc. Pa so mi rekl, da ta avto ni bil testen. Kar pa težko verjamem, ker jih je veliko teh fr-ov testnih. Moral bi dejansko govoriti z lastnikom avta. Veliko so že pisal glede te avtohiše.


na koroškem maš avtohišo lampret za seatova vozila, večkrat stoji zunaj identični rumeni leon, če ti ni predaleč se lahko greš pozanimat, natančneje Pameče pir Slovenj Gradcu :D
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 09, 2008 12:33 pm

Kael je napisal/-a:
dnovak24 je napisal/-a:Kolega ima 1.6 bencin novega leona in pravi da nardi s keslom

Uradni podatki porabe za 1.6 s 102 KM:
Vrsta goriva neosvinčeni bencin ROŠ 95
Mestna vožnja, l/100 km 10,3
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,9
Skupna poraba, l/100km 7,5

Če recimo tanka vsakič 50L (51L) tuk kuker gre noter, je potem poraba 6.6 L / 100km. Ok ob varčevanju s klimo, penzionistični vožnji ter ustreznim pritiskom pa praznim avtom, recimo da gre, čeprav sem se sam trudil, da bi prišel na vsaj 7.5L, ker sem mel možnost na ta avto dobil 3.000 € popusta, pa ni šlo. Sam sem pred nakupom naredu nekaj čez 1000 km s tem bencincem - res je mel le 5000 prevoženih, vendar je bla poraba astronomska. Mesto 10+, relacija (90 na uro) res pod 7, mešano pa vsekakor vsaj 8.3, bolj blizu 9L. O avtocesti pa sploh ne bom....

Medtem ko bi temu podatku verjel, če bi imel 1.4 TSI s 125 KM. To pa bi šlo ja...
Mestna vožnja, l/100 km 8,2
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,4
Skupna poraba, l/100km 6,4

Leon ima ~50L kesl, če greš tankat ko zasveti lučka, uradno je 55L.


moj prijatu ma tega leona 1.6 8v... za tako nepremičnino res veliko porabi... ga ni še spravu pod 10....
Slika
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po avg 11, 2008 9:50 am

hladni je napisal/-a:za tega jarcovega nisem lih prepričan, ker je redno da cesti za videt.Drgač pa še ena varianta, ki je vsaj meni bolj sprejemljiva. 105+čip. V notranjosti ma fr le male dodatke, ki se le lahko naknadno kupijo. Pa raje novega seveda+sport up paket.

Marsikaj so si pri Avto Jarc že privoščili,... nič kar je od tam, čeprav ima žig, knjigo, uradne dokumente, ne pomeni da je res tako. Sam namreč nisem zbiral Leona samo pri Drev, amapak sem bil pri Jarc tudi...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3579
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po avg 11, 2008 10:11 am

Doc_ je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:
dnovak24 je napisal/-a:Kolega ima 1.6 bencin novega leona in pravi da nardi s keslom

Uradni podatki porabe za 1.6 s 102 KM:
Vrsta goriva neosvinčeni bencin ROŠ 95
Mestna vožnja, l/100 km 10,3
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,9
Skupna poraba, l/100km 7,5

Če recimo tanka vsakič 50L (51L) tuk kuker gre noter, je potem poraba 6.6 L / 100km. Ok ob varčevanju s klimo, penzionistični vožnji ter ustreznim pritiskom pa praznim avtom, recimo da gre, čeprav sem se sam trudil, da bi prišel na vsaj 7.5L, ker sem mel možnost na ta avto dobil 3.000 € popusta, pa ni šlo. Sam sem pred nakupom naredu nekaj čez 1000 km s tem bencincem - res je mel le 5000 prevoženih, vendar je bla poraba astronomska. Mesto 10+, relacija (90 na uro) res pod 7, mešano pa vsekakor vsaj 8.3, bolj blizu 9L. O avtocesti pa sploh ne bom....

Medtem ko bi temu podatku verjel, če bi imel 1.4 TSI s 125 KM. To pa bi šlo ja...
Mestna vožnja, l/100 km 8,2
Izvenmestna vožnja, l/100km 5,4
Skupna poraba, l/100km 6,4

Leon ima ~50L kesl, če greš tankat ko zasveti lučka, uradno je 55L.


moj prijatu ma tega leona 1.6 8v... za tako nepremičnino res veliko porabi... ga ni še spravu pod 10....

Jst mam pa golfa 1.6 8V, narjenih 15kkm, povprečna poraba 8.3, se pa velik vozm po mestu. Z enim tankom (50l) nardim cca 600 km, zadnč sem šel po AC do Kopra pa nazaj, po AC sem naredu 350 km, skos šlo 130-140, pržgana klima, pa sem naredu 700 km. Tako da ne vem kako mate eni 10+ porabo. Se pa da s tem motorjem čist lepo vozt do 3 k o/min.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1408
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr avg 13, 2008 7:10 pm

A prav tole po hitrem branju razumem, da vsi Leoni nad 130km/h (al koliko že) brnijo, kot da bi imeli odprto zadnjo šipo? :roll:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če avg 14, 2008 6:09 am

hladni je napisal/-a:A mi lahko mogoče nekdo (kael), pove, kak je kaj z tesnili okoli oken na zadnjih vratih. Namreč sem opazil, da tesnilo odstopa in ne tesni dobro, posledično se sliši ko da je okno odprto. Je to kakšna napaka pri večini al ne?
LP

Glede nato, da je tudi v Cupri pihalo, mislim, da mi naprej ni treba razlagat. Drugače pa me v kratkem čaka servis na 30.000 km, kjer bodo v celoti "prenovili" obojna zadnja vrata: namreč obe zadnji stekli ne tesnita tako kot je treba in se sliši da piha in kot drugo pojavlja se identičen problem kot ga opisuje hladni. Pa potem napišem kako so stvar rešli. Sam zadaj nimam električnega pomika stekel.

Update: Fr je napisal, da j**e električni pomik stekel. Očitno je VW zajebal celotno serijo teh pomiko el. stekel. Mat so na servisu na 30k km menjali oba zadnja motorja za stekla, ker je ena šipa ustala v vratih (pa človek da 32.000 € za avto.... :P )
 
igor0203
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po avg 11, 2008 8:18 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a igor0203 Če avg 14, 2008 6:23 am

Meni pa ni jasno, kako lahko proizvajalec pri avtu za 20k€ nudi ročni pomik zadnjih stekel, električnega pa za doplačilo. :roll:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov