Vse to pisarjenje (predvsem moje) je morda za koga brezveze in preveč podrobnosti, pa ni čisto tako. Par sto EUR v 4 letih sicer res ni velik denar v primerjavi s tem, koliko imaš sicer vseh stroškov z avtom.
Ampak se mi zdi pomembno naslednje:
- da se ve, koliko dejansko stane redno vzdrževanje posameznih avtov/znamk (ker so vseeno kar razlike, pa očitno dražji niso vedno tisti ki bi pričakoval)
- da se ve, kakšno vzdrževanje posamezen proizvajalec predpiše; menjava olja na 30kkm/2 leti se meni zdi absolutno predolgo.
Če se na vežem na tole spodaj:
FLINK je napisal/-a:Za moje pojme in razmisljanje (ce bi tako delali vsi, bi bilo super) bi moral vsak narediti na avtu osnovni servis (filtri, olje) na cca. eno leto. Ko imas pac registracijo, das v tistem casu se to nardit. Strosek ni velik in na ta nacin privarcujes marsikateri eur pri okvarah, ko je avto malo starejsi. To mislim predvsem na turbine in podobne stvari-ko ima avto dobrih 100.000km potem beres, kaj vse crkuje.
Jaz bi sicer dodal "osnovni servis (filtri, olje) na cca. eno leto ali na 15.000 km".
Je pa tako da kdor kupuje nov avto za samo par let, ga dolgoročno stanje avta pač ne zanima. Saj zakaj bi ga.
Jaz sem na prejšnjem avtu (Renault Clio) tudi delal menjave olja samo toliko kot je bilo predpisano (ne vem če sem sploh menjal pri 15.000, lahko da prvič res šele pri 30.000, se ne spomnim), pa še to mi je bilo skoraj odveč.
Res da takrat tudi nisem vedel praktično nič o avtih (danes še vedno nisem noben majstr, a vsaj majčkeno vem).
Predvsem pa sem vedel da bom tistega Cliota imel maximalno 3-4 leta in tako je tudi bilo.
Zdaj pa tudi razmišljam, ko se toliko govori o večji kvarljivosti Renautov - če se res bolj kvarijo, morda ni stvar zagolj v kvaliteti izdelave, ampak tudi ker Renault ne zahteva dovolj pogostih intervalov vzdrževanja? Lastniki pa večinoma delajo samo predpisane servise (pravim večina - manjšina pa najbrž še tega ne)