sonic je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:kkmardigrce je napisal/-a:EDIT; kolega je kupil Kio Ceeda z vsem možnim za 17 jurćkov. Če mene kdo kaj vpraša, je vsaj 8 od tega vrženih stran. Jasno sicer, da mene nihče ne vpraša.
Mene tudi raje nihče nič ne vpraša, ker po mojem je vrgel stran vseh 17 jurčkov
Criuser, se ne strinjam. Glede vsote stran vrženega namreč.
Ker je dobil 7-letno garancijo, je s tem dobil tudi 7-letno odiranje za redne servise. Glede na to kar slišim o oderuških cenah rednih servisov Kia in Hyundai, bo v tem času po nepotrebnem zagonil še vsaj jurja-dva, v primerjavi z bolj normalnimi cenami servisa...
kot prvo, mu itak ni potrebno voziti avtomobil na poobl. servis vseh 7 let, ane?
kot drugo..nevem od kje vam info o tako dragih servisih.. se najvec ponavadi stanje olje 5w30, ki ga racinajo po 80-100 eur. sicer pa so cene normalne za moje pojme.. npr.. i30 1.6 crdi 115km, servis na 30.000 km = bil cca 117 eur + olje, ki sem ga prinesel sam (30k km interval). podoben servis, pri hyundaih, ki imajo interval na 15.000km je okrog 80eur + olje (fotr pred parimi tedni delal servis na santa fe 2.2 crdi, l.2009 (na 135k km) - seveda poobl. hy. servis.
za primerjavo...r. kangoo let 2011, 1.5dci, servis na 20.000 km je bil cca 130 eur + olje. uglavnem bil je drazji 15-20 eur od hyundai servisa.
ne pravim, da so poceni - ravno nasprotno, podrazili so se vsaj 30% napram prej se mi zdi, so pa vseeno dokaj v rangu konkurentov. konkretno imam izkusnje z renaultom.
se opr. za off topic