Kataforeza s potapljanjem (elektrokemični postopek nalaganja delcev zaščite na pločevino) ni noben garant, da ne bo predčasnega rjavenja.
Pragi so še posebej na udaru, ker rjavijo od znotraj navzven in, ko se namehuri zunanji body ali lak je že luknja.
Večina proizvajalcev še dodatno brizga v pragove in vrata dodatno zaščito. Povečini gre ravno za trdi vosek, ki pa ima to negativno plat, da maši drenažne odprtine in posledično voda zastaja in povzroča predčasno rjavenje.
Pri novem je najbolje ščistiti odtočne luknje in brizgniti tekoče penetracijsko zaščito, tipa Dinol ML, ki se zažre v same spoje in prodre globlje od trdih voskov, ter ne maši lukenj. Za debeloslojni nanos po stenah se doda še vosek, ki se nikoli ne strdi, npr.1000.
Od zaščit na osnovi voskov je Dinol v vrhu, medtem ko pri zaščiti starih vozil ali starodobnikov z že okuženo pločevino, pride precej bolje v poštev zaščita s funkcijo zaviranja rjavenja, ki presega sposobnosti voskov (debelina, obstojnost, zaviranje rje). Za razliko od klasičnih voskov, se te zaščite predhodno segrejejo na 100°C in nato brizgajo. Vodilni imeni sta TimeMax in Mike Sanders.
Če mi uspe najti sd kartico, na kateri imam s kamero posneta pragova novega vozila, "nemškega ponosa", objavim slike... za nekoga, ki se hvali s kvaliteto, precej šlampasto.
Za predstavo... pragovi so ventilirani in je prost dostop vode in pozimi tudi soli, tako z zadnjega dela (pod filc oblogo), kot tudi s prednjega dela.
V pragove je nabrizgan vosek (neenakomerno- nekje nič, drugod na debelo), ki je zamašil drenažne odprtine in onemogočal prosto odtekanje vode. Ta vosek sem moral pogreti s pištolo in odstraniti iz lukenj z električarsko vezico, da se je voda sploh iztekla
Druga hiba, ki se zna pojaviti pri vozilu, ki ga vozim, je rja pod plastično oblogo dna, ker v zimskem času se dela meglica v kateri je sol in se prebije mimo plastike do pločevine, pri pranju podvozja pa ni šanse, da voda prodre povsod do te nesnage in sol veselo grize osnovno zaščito
Marsikdo me je čudno gledal, ko sem takrat en teden preživel pod novim avtom, pobiral dol plastike, komplet izpuh, toplotno zaščito izpuha in cel avto temeljito zaščitil. Ravno tako so bili deležni tretmaja pokrov motorja in vsa vrata.
Že od nekdaj se držim nasveta "bolje prepreči, kot zdravi" in še vsak avto, ki sem ga imel je bil zaščiten premišljeno, ker nekaj zaščititi na hitro in z napačnimi materiali je lahko kaj hitro
medvedja usluga pločevini.