Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs So jul 05, 2014 11:24 am

Pozdravljeni,

pred časom sem od ekipe Avtomobilizem.com prejel na test 4 pnevmatike Michelin Pilot Super Sport v dimenziji 205/45 R17 za vozilo MINI Cooper S.

Moja naloga je, da gume dodobra stestiram po domače povedano.
Gre za športno gumo, ki je namenjena športnejši vožnji in uporabo na t.i. track dayjih. Nameščena bo na vozilo MINI Cooper S letnik 2002 z 280 konjskimi močmi. V primeru testiranja na dirkališču, bo premeščena na drugega MINI ja, ki ima tudi do 350 konjskih moči in visokih 450 Nm navora (odvisno od nastavitev za posamezni dan in stezo).

Gume sem za začetek napumpal na 2.6 bar spredaj (mrzle za cestno uporabo) in 2.3 bar zadaj.

Z športnimi gumami imam veliko izkušenj, saj sem preizkusil večinoma že vse znane (in neznane) proizvajalce, ki imajo to ali podobno dimenzijo v programu. Tako da v suhem vremenu posebnosti nisem pričakoval.
Ker pa se guma resnično pokaže v mokrem, je moj prvi vtis tam več kot samo pozitiven. Guma je v mokrem odlična. Tako me je že v kratkem obdobju uporabe (500km) prepričala, da če bo za trackday napovedn dež - gre ta set gum zagotovo z menoj.

Več pa sledi v nadaljevanju testiranja. Za vsa vprašanja sem na voljo.

Še slika avta (več detajlov avta za cestno uporabo - modrega - boste imeli v članku, ki bo objavljen). Slika je sicer za namene marketinga bila posneta na dirkališču Grobnik že v letu 2010.

Slika

Še slika dirkalnega: Gume na slikah so simbolične! Namreč z aktualnimi žal še nimam nobene slike.

Slika

LP
Kavs
 
bucko_99
Novinec
 
Prispevkov: 499
Pridružen: Ne jul 07, 2013 8:00 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a bucko_99 So jul 05, 2014 12:42 pm

Pa prav michelin je bil sponzor lemansa 24h, kjer so se tudi zelo dobro izkazali, kakšno naključje :)
Vprašal bi zakaj si sprednje gume več napumpal kot zadnje? mogoče, ker imajo sprednje manj col? Jaz pri svojem vedno zadnje dam za desetinko ali dve več. hvala.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a sašo5 So jul 05, 2014 2:25 pm

Kavs je napisal/-a:Gume sem za začetek napumpal na 2.6 bar spredaj (mrzle za cestno uporabo) in 2.3 bar zadaj.


malo "mimo" ampak dobro:(mislim, da vem zakaj razlika)) - si pumpal z zrakom :?: Osebno zraka ne uporabljam že več kot desetletje... Zanima me še, če maš namen "rotirat" :?: Prav Michelin ne bom rekel zahteva, ampak proporoča, menjavo "spredaj/zadaj" na vsakih 7000-10.000 km Potemtakem je bolje, da so vse štiri enako pumpane. Siicer na žalost ne poznam Minija in njegovih "zahtev" glede gum, samo kot rečem verjetno, samo težišče zadnjega konca sili, da zadaj pumpaš manj....
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Daedalus So jul 05, 2014 2:49 pm

Načeloma se pri prednjem pogonu spredaj bolj napumpa zaradi tega, ker je pogon spredaj...kaj zmanjša podkrmarjenje. Torej je razlog za to početje pri športnem Mini-ju jasno. Če pa imaš npr. BMW-ja, pumpaš zadaj malo bolj, ker ima pogon zadaj, torej hočeš povečati podkrmarjenje.

Tudi višja teža na aksi vpliva...npr. če avto naložiš na polno, je dobro zadnje gume izenačiti s prednjimi.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs So jul 05, 2014 4:59 pm

Gume pumpam glede na težo. Niti na Lotusu, ki ima sredinski motor nimam enako napumpanih. :)

Uporabljam zrak. Ne vidim in opazim težav pri temu. Tudi na dirkališču, vedno zrak. Par krogov, nastavit tlak - po nekaj krogih še enkrat preveriš in to je to.

Zadaj je MINI precej lažji kot spredaj, sploh tukaj ko je še olajšan, zato je takšna razlika. Tlak je seveda odvisen od veliko dejavnokov. Geometrija pri tem igra veliko vloge. Pri športni vožnji je potrebno vedeti, da se išče optimalen grip in NE optimalno obrabo. Pri večjih naklonih (Camber) koles, prevelik tlak povzroči, da si brez roba gume. Če temu dodaš še nastavitev za fun toy se to zgodi še toliko prej. Najverejtneje bom zadaj tlak še nižal. Je camber tudi za cestno vožnjo blizu 2.0°. Spredaj pa bom verejtno moral camber povečati za nižji tlak, če bom hotel obdržati "žive" robove gum.

Gume vedno rotiram. Pri 10.000 pa ne bo kaj rotirati več, ker kot sem vpisal v prvo temo - gre za športno pnevmatiko, katero ima smisel tako tudi uporabljati. Tako da rotacije, glede sicer na lokacije in stil voženj se bodo izvajale. Predvidoma in po izkušnjah pa bo to med 1000 in 2000 km.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 06, 2014 1:12 am

Pri vsakem avtu z motorjem/pogonom/težiščem spredaj, je logično, da je zadaj tlak nižji, tako ponavadi piše tudi v navodilih. To seveda velja, če se najpogosteje vozita največ dva v avtu, vsak dodatni potnik ali pa prtljaga pomenijo potrebo po nekoliko višjem tlaku spredaj in zadaj, s tem da naj bi ob polni obremenitvi bil zadaj bistveno višji.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Daedalus Ne jul 06, 2014 1:50 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Pri vsakem avtu z motorjem/pogonom/težiščem spredaj, je logično, da je zadaj tlak nižji, tako ponavadi piše tudi v navodilih. To seveda velja, če se najpogosteje vozita največ dva v avtu, vsak dodatni potnik ali pa prtljaga pomenijo potrebo po nekoliko višjem tlaku spredaj in zadaj, s tem da naj bi ob polni obremenitvi bil zadaj bistveno višji.


Bistveno višji napram prvotnemu, ne pa napram tlaku spredaj, da ne bo dilem. :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 06, 2014 9:38 pm

Tudi napram tistemu spredaj, ker recimo en primer je prazen spredaj 2.1, zadaj 1.9, poln spredaj 2.3, zadaj 2.9, drugače so pa podobna razmerja spredaj/zadaj, zadaj je načeloma pri polni obremenitvi precej višji kot spredaj.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a scmoky Ne jul 06, 2014 10:56 pm

@sašo5 Razlog zakaj ne uporabljaš zraka? Oz. boš reko da uporabljaš plin, saj zrak je pa mešanica plinov?

@kavs a za trackdaya boš pumpal manj oz. podobno kot slick gume al normalno 2.6?
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Daedalus Po jul 07, 2014 4:22 pm

scmoky je napisal/-a:@sašo5 Razlog zakaj ne uporabljaš zraka? Oz. boš reko da uporabljaš plin, saj zrak je pa mešanica plinov?

@kavs a za trackdaya boš pumpal manj oz. podobno kot slick gume al normalno 2.6?


Plin (ponavadi dušik) se precej manj razteza/krči s temperaturo. Torej je precej manj razlike v tlaku zjutraj/popoldne oz. nenazadnje popoldne na AC pri 130 km/h, ko se guma še dodatno segreje.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Če sep 25, 2014 11:20 pm

Pozdravljeni,
na stezi vedno preverjam tople gume, saj se tak celo med levo in desno stranjo precej razlikuje od steze do steze, če ga preverjaš pri mrzlih gumah.

Kot sem že rekel, zame je dovolj dober zrak, tako da bom le tega še naprej uporabljal. Verjamem pa, da je nekdo tako dober, da mu zrak lahko dela težave.

Z MINI jem sem se preko poletja vozil bolj malo, saj sem naredil le slabih 1000 km. Sem pa takoj v začetku julija zadel žebljiček, ki mi je predrl praktično novo gumo. To smo sanirali in gume so se preko deževnega poletja izkazale za zelo prepričljive v dežju. Tlak še vedno vozim enak, kot na začetku.

Glede razlike v tlakov spredaj zadaj pa tako zelo zavisi od vozila do vozila, da je to temo bolje preskočiti. :)
Priponke
IMG_1501.jpg
Sanacija
IMG_1490.jpg
Žebljiček z notranje strani
IMG_1486.jpg
Žebljiček z zunanje strani
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a pskoda Pe sep 26, 2014 8:57 am

Osebno se tudi počasi odločam za to gumo ker do zdaj sem bil vedno oz že dolgo časa na B RE050A in S0001 ki sta obe zelo dobre mogoče za otenek boljša RE050A zato me malo firbec matra kakšna je Pilot Super Sport.

Osebno gume vedno pumpam enako če pa je mašina sredinsko nameščena ali je teža 50:50 nimaš pa kaj razmišljat
Lp
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Če okt 02, 2014 8:19 pm

pskoda je napisal/-a:Osebno se tudi počasi odločam za to gumo ker do zdaj sem bil vedno oz že dolgo časa na B RE050A in S0001 ki sta obe zelo dobre mogoče za otenek boljša RE050A zato me malo firbec matra kakšna je Pilot Super Sport.

Osebno gume vedno pumpam enako če pa je mašina sredinsko nameščena ali je teža 50:50 nimaš pa kaj razmišljat


Za kakšen avto imaš to?
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Če okt 02, 2014 8:33 pm

Par dni nazaj sem se malo igral s tlakom na cesti.

Zadaj sem "mrzle" napumpal na 1.9 spredaj pa na 2.05.

Po 100 km dinamične vožnje so spredaj imele 2.3 zadaj pa je ostalo na 1.9 ( da takšna razlika). Temp zunanjega zraka 23 stopinj, asfalta nisem meril ker je preveč nihal, sence, mokre nianse itd.....
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Če okt 09, 2014 4:49 pm

Pozdravljeni,

ker je modri avto precej malo v uporabi, sem gume premestil na nadomestnega MINI ja. Gre za JCW 2004 letnik v originalu z 200 HP vendar je seveda pojačan. :D
Avto si lahko v Nedeljo 9.11.2014 ogledate na dirkališču Grobnik, kjer bo na voljo tudi za vožnjo za morebitne interesente.

Danes sem se z njim peljal po znameniti zali (Idrija - Godovič) in tako prvič te gume na tem najdomačnejšem terenu preizkusil. Izkazala se je za več kot odlično, saj so se pojavljale mokre lise, katere pa oprijema niso pretirano motile. :shock:

Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a X-Hair Ne jan 04, 2015 11:17 am

Končno pravi test. Bravo! Tukaj pa ne bodo prišli teoretiki do izraza. :mrgreen: :lol: Lepo napisano. ;)
SlikaSlika
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Pe jan 23, 2015 11:23 pm

Pozdravljeni,

preko zime imam na tem belem MINI ju kar te letne Michelin Pilot Super Sport gume. Snega pri nam navadno ni, razen par dni v letu, tako da ne kompliciram.
Moram pa iskreno napisat, da mi v suhih in mokrih (teh je kar precej) dneh služi bolje kot vsaka guma doslej. Pravzaprav ljudje, ki niso navajeni avta in teh gum, so na določenih točkah kar malo prestrašeni (pa ne zaradi divjanja). Guma preprosto drži in ti na grip ni potrebno kaj veliko mislit, če je zunaj 0°C ali pa 30°C.

Pod 0°so pa druge težave, kjer je dobro mal s pametjo vozit ne glede na gume katere imamo.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Če jun 11, 2015 10:01 pm

Pozdravljeni,

z gumami je sedaj prevoženih cca. 3000 km.
Redno jih rotiram naprej nazaj in sem poleg oprijema zelo zadovljen tudi z obrabo, ki je manjša od pričakovane. Guma navkljub DOT 4112 v mokrem drži še vedno nadpovprečno.
V nedeljo 14.6.2015 bomo Michelinove pnevmatike uprabljali tudi na Grobniku, kjer bo mogoče z MINI jem narediti nekaj krogov ali se preprosto peljati na sovoznikovem sedežu za tiste, ki jih vse skupaj malce bolj zanima.

Več informacij pa po nedelji. :)
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a Kavs Ne avg 09, 2015 1:35 pm

Pozdravljeni,

žal zamujam z odgovorom zaradi pomanjkanje časa.

Kot sem rekel dne 14.6.2015 smo na dirkališču Grobnik vozili MINI ja z gumami Michelin. Glede na situacijo žal nismo testirali omenjene Pilot super sport gume z Michelinovega programa, saj smo imeli še kar nekaj navadnih Pilot sport gum za "pokurit".

Glede na to, da gre za sorodni program gume istega proizvajalca pa lahko povem, da guma ni imela težav z 30°C zunaj in pregrevanjem. Presenečen sem bil tudi nad "NEobrabo" gume, saj so zdržale v primerjavi s konkurenčnimi gumami precej več. V natančnih % je težko govoriti, saj je obraba odvisna tudi od načina vožnje.

Vsekakor gumo priporočam vsakemu športnemu navdušencu še posebej, če gre z avtom in istimi gumami na trackday in nato s trackdaya domov. Dežja letos poleti ni veliko, vsekakor sem pa vsakič, ko je naliv zadovoljen, da imam avto opremljen z Michelin Pilot Super Sport pnevmatikami.

Namreč vmes sem na vozilu imel semislick gume drugega proizvajalca, ki so sicer v suhem za odtenek boljše, so pa zato v mokrem 10 odtenkov slabše. Ko pri Michelin Pilot Super Sport gumi ne veš da dežuje, sem pri gumah drugega proizvajalca imel težave voziti po omejitvah, ko je deževalo.
Priponke
IMG_7820.JPG
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1526
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Michelin Pilot Super Sport - TEST

Napisal/-a a_sist Ne avg 09, 2015 9:53 pm

Nevem kakšna je politika, da nimajo gume v 16 ali 15''. še za 17 imajo samo eno dimenzijo. imajo pa za 22 in 23'' :) Škoda.
No escape from the mass mind rape...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov