Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Boris445
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To okt 04, 2011 9:06 am

Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a Boris445 To avg 19, 2014 1:44 pm

Zdravo,

kaj dela oz. čemu je namenjen rekuperator zavorne sile?

Npr. v specifikaciji opreme piše "Start-Stop sistem z rekuperatorjem zavorne sile"
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a Bat_zajla To avg 19, 2014 3:28 pm

Boris445 je napisal/-a:Zdravo,

kaj dela oz. čemu je namenjen rekuperator zavorne sile?

Npr. v specifikaciji opreme piše "Start-Stop sistem z rekuperatorjem zavorne sile"


Vrjetno da ti alternator ob zaviranju polni akumolator, ko pa je elektrike dovolj se pa izklopi iz sistema.
 
Boris445
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To okt 04, 2011 9:06 am

Re: Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a Boris445 Sr avg 20, 2014 7:57 am

Pa ima rekuperator kaj veze s start-stop sistemom ali sta to ločeni zadevi? Gre mogoče za to, da ko avto npr. na semaforju samodejno ugasne dobiva elektriko iz rekuperatorja?
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a belkaena Sr avg 20, 2014 8:03 am

Start-stop je eno. Rekuperator poskrbi, da se odvečna energija spravi v ekumulator. Kam gre ta energija iz akumulatorja je pa nedoločeno, oz. gre tja kjer se jo trenutno rabi. Luči, klima, radijo, ESP, servo, (vsatvi poljubno).

Ko avto na semaforju stoji stoji tudi rekuperator in iz njega ne more dobiti ničesar, lahko pa porablja energijo, ki jo je rekuperator ustvaril pred tem na zaviranju pred semaforjem.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a J.McLane Sr avg 20, 2014 8:40 am

Nekaj linkov kako deluje:
https://www.youtube.com/watch?v=Mc74aqZGSEQ
http://en.volkswagen.com/en/innovation- ... ation.html
http://www.volkswagen.com.au/en/technol ... ystem.html

Poenostavljeno povedano gre za nadzor alternatorja kdaj naj polni baterijo, je pa moč na takem 12V sistemu verjetno zelo majhna (morda 1 kW?).

Bolj napreden sistem rekuperacije ima Mazda s sistemom i-ELOOP, kjer uporabljajo kondenzator, ki lahko sprejme 25 V. Je pa sistem na voljo samo v nekaterih dražjih paketih/motorjih.

Naslednja stopnja je samo še hibrid in EV kjer je rekuperacije nekaj 10+ kW.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Rekuperator zavorne sile

Napisal/-a BBoss Sr avg 20, 2014 2:08 pm

Mazda ima sistem narejen preko velikega kondenzatorja in ne shranjuje direktno v akumulator.

Ja pa dejansko tako kot pravi belkaena saj se "shranjena" eklektrika v kondenzatorju nato porablja za napajanje električnih porabnikov, ki so potrebni med vožnjo. To traja dokler se kondenzator ne sprazni takrat pa zopet "zagrabi" alternator in se el. porabniki napajajo preko njega.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bing [Bot] in 68 gostov