borut.z je napisal/-a:Kar je uradno sigurno velja in naj bi (vsaj minimalno) zagotavljalo da deluje vse brez težav. Če se sklicujem na MPC po uradnem ceniku se bom še glede servisiranja po uradnih podatkih. Vse ostalo je po želji posameznika.
Neumnost. Nisi rekel, da si ekonomist? Ti bi pa ja moral razumet zakaj se tukaj gre...
Menjavanje olja na 15k km ali pa delanje celega rednega servisa na 15k km...razlika je kakšna že? 1 oljni filter, pa 1 zračni? 10€? Ok, sej nekaj je, če jih delaš 5 na leto, se nabere, ampak je pa kaplja v morje, če ti zariba mašina zaradi tega, ker slepo poslušaš "napotke proizvajalca" in menjuješ na 30k km. In ja, vprašaj (predvsem) lastnike Renaultovih dci-jev iz prejšnjega desetletja, kako se jim je obneslo servisirat na 30k km.
Sej, vsak ima svoje mnenje oz. svoj pogled, ampak kar se motorja tiče, je pametno it na "varno stran". Saj vem, da ekonomisti ne poznate varnostnih faktorjev, zato pa je tudi toliko štale v svetu zaradi vaših napak oz. hoje po robu. Malo heca, malo pa tudi resnice. Samo za informacijo: iz druge roke vem, da nepotrošne komponente v avtomobilu dizajnirajo na 300k km, s primerno rezervo (=varnostnim faktorjem). Ne pa na 12 let, kot ti praviš. Tako da, ja, še naprej delaj servise na 30k km, pa boš morda res moral zamenjat mašino na 300k km, kot so si to zamislili. Če pa misliš, da bo zdaj folk kupoval dizle za 300k km...to pa je neumnost, da je ni večje, dizel mora BP zdržat 500+ (večinoma izvenmestnih, seveda) kilometrov.
Sestava olja ni magija, ni čudežev. Aditivi so, in imajo omejen "rok trajanja" oz. prej ali slej začnejo razpadat. Kaj se lahko v takšnem primeru zgodi si videl na zgornji sliki. Poleg tega se v olju zadržuje vsa ostala svinjarija in opilki. In če še nisi, probaj kdaj odpret oljni filter po 15k km...ti razpade v roki.