Stran 1 od 3

Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 6:31 pm
Napisal/-a esem
borut.z je napisal/-a:...Še eno stvar sem hotel pripisati. Octavija ima na 15.000km servis, ta motor 2.0hdi pa na 30.000km. To pomeni ravno dvakratni strošek, če so servisi iste cene, za cene pa ne vem tako da ugibam!

Že precejkrat je bilo na forumu rečeno (in kdaj tudi pojasnjeno, zakaj!), da to (podaljšani intervali) dolgoročno ni zdravo za motor, mdr tudi zato, ker ni olja, ki bi bilo enako kvalitetno po 30000km (že po 10 kkm se tudi najbolj long life olja (aditivi) bistveno slabšajo!). Ker žal marsikdo tega ne ve in v podaljšanem intervalu vidi le prednosti, bomo vsaj tu glede tega korektni in ne bomo zavajali, zato te prosim, da podaljšanega intervala ne navajaš kot prednost, ker to ni.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 6:39 pm
Napisal/-a metor
Potem pa olje menjavaš na 15.000km, kar ni tko velik strošek. Ostali redni servis pa na 30.000km, rešena zadeva in še vedno si v +.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 6:47 pm
Napisal/-a yashica
esem je napisal/-a:
borut.z je napisal/-a:...Še eno stvar sem hotel pripisati. Octavija ima na 15.000km servis, ta motor 2.0hdi pa na 30.000km. To pomeni ravno dvakratni strošek, če so servisi iste cene, za cene pa ne vem tako da ugibam!

Že precejkrat je bilo na forumu rečeno (in kdaj tudi pojasnjeno, zakaj!), da to (podaljšani intervali) dolgoročno ni zdravo za motor, mdr tudi zato, ker ni olja, ki bi bilo enako kvalitetno po 30000km (že po 10 kkm se tudi najbolj long life olja (aditivi) bistveno slabšajo!). Ker žal marsikdo tega ne ve in v podaljšanem intervalu vidi le prednosti, bomo vsaj tu glede tega korektni in ne bomo zavajali, zato te prosim, da podaljšanega intervala ne navajaš kot prednost, ker to ni.


+1

Na dolgi rok te pa pri LL menjavi olja, morebiti čaka presenečenje v obliki dereža:
Slika

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 7:03 pm
Napisal/-a borut.z
metor je napisal/-a:Potem pa olje menjavaš na 15.000km, kar ni tko velik strošek. Ostali redni servis pa na 30.000km, rešena zadeva in še vedno si v +.

ja tko pa je zadeva rešena.

Jaz upoštevam priporočila proizvajalca oziroma njihovih inženirjev in razvojnih oddelkov, tako da sem zato napisal.
Moj sošolec iz srednje šole dela v Nemčiji v BSH grupi s katerim sem redno v kontaktu in ko bi nekateri ljudje vedeli koliko je že nekih razvijanj in testiranj, da sploh pride do potrditve da bo ta stvar šla v serijsko izdelavo, nato še testiranja v nekih fazah pred potrditvijo, vglavnem procedure ki so zelo zelo dolge. Zato sam verjamem priporočila proizvajalcev. Vsak vaški mehanik, da ne rečem povprečni uporabnik avtomobila ve, da olje izgublja kvaliteto po vsakem kilometru in je dvakrat bolje menjati kot enkrat, tako kot je trikrat bolje kot dvakrat... Vendar to so firme z miljardami vložkov v razvoj in tudi njim se gre da je znamka znana po trpežnosti in se čim manjkrat pokvari, ne pa da so glavni vir
zaslužka popravila in rezervi deli. Zame ima prvo in zadnjo besedo priporočilo proizvajalca ne forum. Peugeot pravi 1 leto ali 30.000km in to je uradno.

reYashica ena lastovka ne naredi pomladi, vedno lahko pride do okvar tudi če se držimo pravil, ker ni stvari ki se ne bi pokvarila. Lahko da je pa ta menjal po dveh letih ali pa tudi redno(samo težko verjamem pri tem ekstremnem primeru) in se mu je pokvarilo, nikoli se ne ve.
Statistika česarkoli(tudi pokvarljivosti motorjev) se vedno gleda kot celota vseh vozil, po gaussovi krivulji, ne po ekstremih v enem ali drugem koncu krivulje. Če jih naredijo milion motorjev in se jih pokvari 10.000 bi lahko dal 10.000 takšnih slik, vendar je to samo 1% od milion izdelanih.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 7:44 pm
Napisal/-a Jerch_
daj malo razmisli iz druge plati in pozabi na "strokovnjake". avti imajo 4-7 let garancije. večina 4-5. in teh 4-5 let bo zdržal avto ki bo delal servise makar na 50.000km. to sem prepričan. kaj pa potem? kaj je v interesu teh vrlih štručkotov?? da se po izteku garancije avto čimprej pokvari ali da še dela 20 let?? pa saj premoreš toliko logike, da je jasno, da si želijo čimveč popravil..
kot drugo pa razmisli rajše pri kakšnem kolegu, ki dela v tovarni olj- koliko je šel tam napredek kaj naprej.. ker ne boš trdil, da so olja za 60-80% boljša kot so bila 10 let nazaj? takega napredka še v informatiki in hardwareu ni.. kaj šele pri tehnično nič kaj napredni tehnologiji olj.

vprašaj enega vaškega mehanika, če je opazil pri teh motorjih s podaljšanim intervalom kakšne spremembe glede na tiste, ki so imeli krajše intervale.. lahko da on ni stručko, ampak kakšen dodatni ali spremenjen del motorja bo pa le opazil.. saj pa se v vseh znamkah določeni motorji vgrajujejo že toliko časa da je še svež spomin ko so bili intervali na 15 ali 20kkm!

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 8:15 pm
Napisal/-a borut.z
Kar je uradno sigurno velja in naj bi (vsaj minimalno) zagotavljalo da deluje vse brez težav. Če se sklicujem na MPC po uradnem ceniku se bom še glede servisiranja po uradnih podatkih. Vse ostalo je po želji posameznika.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Ne okt 19, 2014 8:36 pm
Napisal/-a Jerch_
Kar se servisnih intervalov tiče in izrednih popravil ti bom povedal samo eno.. da ne boš rekel, da stalno pljuvam po drugih. BMW je recimo šele pred kratkim odobril, da bo brezplačno menjal ketno na 2.0d motorjih (116km, 143km, 177km, 204km) serije N47 pri motorjih, katerim se sliši ketna in sicer do starosti 5 let in do 200.000km. Znano je, da pokajo ketne pogosteje tistim, ki dosti uporabljajo start/stop sistem, delajo servise na 30.000km kot je priporočeno. Manj pa se to dogaja na avtih, ki se vozijo bolj relacijsko, se ročno izklaplja funkcijo start/stop in se dela servise na 15.000km. do pred enega leta servis ni kril škode- ki je btw ogromna, če je za časa garancije prišlo do poka ketne in s tem do loma motorja.. ja dobro si prebral. enako dela tudi VW s svojimi ketnami na 1.2TSI motorju in enako se dogaja tudi s kompresijo ravno na 110km HDI motorjih ob dolgotrajni mestni vožnji in veliki uporabi start/stop sistema. nekateri deli so se res prilagodili (recimo LGM akumolatorji zdržijo precej več in si lažje opomorejo), velika večina ostali delov pa ni dandanes najboljše prilagojena neumnim sistemom za zmanjševanje goriva. zato podaljševanje servisov definitivno ni produkt znanstvenikov ampak tistih ki delajo v marketingu. sicer pa saj si ekonomist, saj veš kako deluje trg.. nekdo narekuje tempo in drugi mu sledijo. makar s hipotekarnimi krediti onkraj vseh meja :D

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 11:06 am
Napisal/-a sonic
Jerch_ je napisal/-a: ...avti imajo 4-7 let garancije. večina 4-5. in teh 4-5 let bo zdržal avto ki bo delal servise makar na 50.000km. to sem prepričan. kaj pa potem? kaj je v interesu teh vrlih štručkotov?? da se po izteku garancije avto čimprej pokvari ali da še dela 20 let??...
...
... zato podaljševanje servisov definitivno ni produkt znanstvenikov ampak tistih ki delajo v marketingu.


Je Jerch kr dobro povedal, s tem da mogoče drugi citiran stavek še bolj kot prvi.
Pomojem ni nujno da proizvajalci razmišljajo v smeri 'naj se avto čimprej pokvari, da bomo zaslužili s servisi ali pa s prodajo novih'.
Pomojem z daljšimi servisnimi intervali bolj poskušajo namamiti kupce, ki jim je težko 1x letno ali vsakih 15.000 km peljati na menjavo olja. Ali pa je to tudi formalna prednost za 'fleet buyers' (firma ki kupujejo službene avte), kjer na papirju izgleda mamljivo če bo manj stroškov z vzdrževanjem. Cenovno najugodnejši ponudnik pa to...

Sicer na take limanice radi nasedejo tudi 'avtomobilski strokovnjaki', pred nekaj leti je recimo nek slovenski 'avto novinar' v članku o testu Espace-a dizla navdušeno hvalil med prednostmi avta tudi servisni interval na 30.000 km....

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 11:44 am
Napisal/-a J.McLane
Pa ne samo olje v motorju, pri menjalnikih, sploh avtomatskih je vedno več lifetime olj, samo nobeden ne pove kaj si proizvajalec predstavlja kot življensko dobo vozila.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 12:33 pm
Napisal/-a borut.z
Po moje računajo nekje 12 let, toliko kot dajo garancijo na rjo karoserije. Treba je tudi računati to, da je avtomobil lahko tehnično brezhiben, star npr. 12 let, vreden 1000eur, potem pa motor, menjalnik ali kakšna druga draga komponenta crkne, ki je lahko stane toliko kot je vreden avtomobil ali pa še več. Pojavi se vprašanje popraviti ali ne? Za tiste, ki so avtomoto navdušenci tu ni dileme za ekonomiste znamk je pa to dilema, za povprečnega uporabnika še večja. Niti ni garancije da ko bo to popravil, vložil določen visok znesek, da čez pol leta ne bo kaj drugega spet crknilo in spet drago popravilo... Tu se pa začne računanje ;)
Japonci so tipičen narod, kateri po mojem mnenju še zelo lepa vozila vozijo na odpade ali celo zadnje čase popularna divja odlagališča, ker seveda avtoodpad drago stane.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 5:59 pm
Napisal/-a marsus
Pozdravljeni.

Kako je zdaj s temi servisi.Tud sam imam tak servisni interval na 30 000km.Se pravi če delam servise na vsakih 15 000km in to z oljem za podaljšan servis,verjetno nimam kaj zamočit ali pač?

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 6:38 pm
Napisal/-a borut.z
marsus je napisal/-a:Pozdravljeni.

Kako je zdaj s temi servisi.Tud sam imam tak servisni interval na 30 000km.Se pravi če delam servise na vsakih 15 000km in to z oljem za podaljšan servis,verjetno nimam kaj zamočit ali pač?


Menjava olja je predvidena na 30.000km, vse kar je večkrat menjano je seveda bolje za motor ni pa nujno s strani predpisov proizvajalca.
Ravno danes je v službi ta debata padla in rekel sodelavec da je na pol leta starem passatu, pred dvema letoma hotel olje menjati na 10.000km(20.000km jih prevozi letno) na pooblaščenem servisu in ko se je hotel naročiti so mu rekli, da ni govora, interval je na 15.000km in pika( Porsche Ljubljana).

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 6:50 pm
Napisal/-a VW T4
Tega jaz ne verjamem, kot da bi ti vulkanizer rekel, gume se menja 15 novembra in nič prej :roll:

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 7:36 pm
Napisal/-a primozek68
Dej borut nehej basat v 3 krasne. Glede LL olj... tud nehej basat.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 7:59 pm
Napisal/-a emozul
Jaz mam tudi na 30000km, pe delam na 15000.
So me pa začudeno gledali in rekli zakaj?
Pa so mi na koncu rekli, da je res bolje za avto.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 8:01 pm
Napisal/-a Daedalus
borut.z je napisal/-a:Kar je uradno sigurno velja in naj bi (vsaj minimalno) zagotavljalo da deluje vse brez težav. Če se sklicujem na MPC po uradnem ceniku se bom še glede servisiranja po uradnih podatkih. Vse ostalo je po želji posameznika.


Neumnost. Nisi rekel, da si ekonomist? Ti bi pa ja moral razumet zakaj se tukaj gre...

Menjavanje olja na 15k km ali pa delanje celega rednega servisa na 15k km...razlika je kakšna že? 1 oljni filter, pa 1 zračni? 10€? Ok, sej nekaj je, če jih delaš 5 na leto, se nabere, ampak je pa kaplja v morje, če ti zariba mašina zaradi tega, ker slepo poslušaš "napotke proizvajalca" in menjuješ na 30k km. In ja, vprašaj (predvsem) lastnike Renaultovih dci-jev iz prejšnjega desetletja, kako se jim je obneslo servisirat na 30k km.

Sej, vsak ima svoje mnenje oz. svoj pogled, ampak kar se motorja tiče, je pametno it na "varno stran". Saj vem, da ekonomisti ne poznate varnostnih faktorjev, zato pa je tudi toliko štale v svetu zaradi vaših napak oz. hoje po robu. Malo heca, malo pa tudi resnice. Samo za informacijo: iz druge roke vem, da nepotrošne komponente v avtomobilu dizajnirajo na 300k km, s primerno rezervo (=varnostnim faktorjem). Ne pa na 12 let, kot ti praviš. Tako da, ja, še naprej delaj servise na 30k km, pa boš morda res moral zamenjat mašino na 300k km, kot so si to zamislili. Če pa misliš, da bo zdaj folk kupoval dizle za 300k km...to pa je neumnost, da je ni večje, dizel mora BP zdržat 500+ (večinoma izvenmestnih, seveda) kilometrov.

Sestava olja ni magija, ni čudežev. Aditivi so, in imajo omejen "rok trajanja" oz. prej ali slej začnejo razpadat. Kaj se lahko v takšnem primeru zgodi si videl na zgornji sliki. Poleg tega se v olju zadržuje vsa ostala svinjarija in opilki. In če še nisi, probaj kdaj odpret oljni filter po 15k km...ti razpade v roki.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 8:37 pm
Napisal/-a sonic
borut.z je napisal/-a: rekel sodelavec da je na pol leta starem passatu, pred dvema letoma hotel olje menjati na 10.000km(20.000km jih prevozi letno) na pooblaščenem servisu in ko se je hotel naročiti so mu rekli, da ni govora, interval je na 15.000km in pika( Porsche Ljubljana).


To pa močno dvomim. Zakaj bi se na servisu branili delat menjavo olja, saj tega na delajo zastonj, temveč zaračunajo.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 8:45 pm
Napisal/-a borut.z
Prisežem da je tko reku dons. Ne bom se kregu sm zbrisu post, ker ste tukej tko vsi najpametnejši. Pokličte pa vprašte pa poročajte.

Še emozul je napisal, da so ga čudno gledali. Mene tle na tem forumu najbolj moti da so nekateri kot da so se rodili v SDS. Ko poveš drugo mnenje te popluvajo kot klošarja, pa samo poveš svoje mnenje, če pa napišeš še kakšen komentar zraven pa jok in stok iz vseh strani. Malo zaman se mi je zdela tudi tista slika zapacanega motorja, bog si ga vedi kdaj je ta človek menjal olje, ali pa mu niso pravilno menjali olja vrsto let pa se mu je zato to zgodilo. Še enkrat napišm vsak ima svoj pogled in nekaj je uradno drugo je forumska debata.

Da ne boste jokali, ja že tretjič, sigurno je menjava motornega olja bolje dvakrat kot enkrat v kakšni meri je to bolje pa ne vem. Lahko da je v minimalni.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 9:03 pm
Napisal/-a Blinder
Seveda so najpametnejši, na nivoju vaških mehanikov ali še bolj. Razen če ne verjameš, da ti bo ketna na avtu zdržala dlje, če boš bolj pogosto menjaval olje (saj tista ketna motornega olja ne vidi ane :?: ). Tle bi te še prepričali, da ti bo pogostejša menjava olja zdaljšala življenjsko dobo žarnic.

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Objavljeno: Po okt 20, 2014 9:07 pm
Napisal/-a Daedalus
Sej ne rabi brisat postov. Ti sam povej kolegu, naj menja servis. Ker ti verjetno upajo na večje okvare, hkrati pa so tolk neumni, da ne razumejo, da bo več koristi od 33% več servisov, ker ko bo nekaj dragega šlo v k* je velika šansa, da tega avta oni ne vidijo (ne bo več v garanciji in lastnik ima mešane občutke glede servisa in jih po možnosti obtožuje za nastale okvare - recimo).