Zaradi proizvodnih in konstrukcijskih felerjev ti tudi "cinkana" karoserija nič ne pomaga... na določenih mestih bo rjavelo pa se lahko lastnik postavi na trepalnice.
Vem, da je vprašanje splošno, ampak ker se že omenja VW. Ni ravno na strani rje varnih! Bi se lahko pri določenih delih že zdavnaj vsaj toliko potrudili, da bi dvojne pločevine zatesnili in se znebili vodovpojne izolacije za katero dobro vedo, da povzroča prezgodnje rjavenje. Včasih se jim zgodi še proizvodna napaka in naknadno odpravljajo rjo nad celotnim zadnjim mosto (npr. Touran).
Če se dotaknem še modela, ki ga vozim.... Servisi imajo navodila za odpravo rje na stiku sprednjega blatnika in praga. Ali ob letnem servisu, med katerega spada tudi pregled karoserije, kdo "poškili" pod kolotečno plastiko in preveri, če se kaj "kuha" na pločevini. Odgovor je ne!
Popravljajo, ko se prikaže rja na samem zunanjem stiku kar je običajno že prepozno za kvalitetno in dolgotrajno saniranje.
Ravno tako so šele pri MK7 spoznali, da bi pa vendarle bilo dobro na prtljažnih vratih pustiti dve drenažni odprtini za prosti odtok kondenza. Ravno tako so končno zaprli pragove.
Imam v glavi še nekaj biserov pa se mi jih ne da več naštevat.
Samo od teh vodovpojnih "gob", ki povzročajo zadrževanje vlage in posledično rjo, se pa kar ne morejo ločiti