Stran 1 od 1

Nov motor: 0.5 , 120KM

Objavljeno: Če jul 27, 2023 8:43 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Objavljeno: Če jul 27, 2023 10:15 pm
Napisal/-a boštjan_01
V grobem bi rekel, da zna biti problem z hlajenjem tako stisnjenega motorja. Zagotovo je problem z mazanjem in porabo olja, podobno kot boxer motorji.

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Objavljeno: Pe jul 28, 2023 6:32 am
Napisal/-a srcnik
Po videnem: Veliko nabijanja in bolj malo realnih rezultatov...

Me spomne na nateg stoletja - Nikola tovornjake, ko so ga spustili po klancu dol za posnetek, da je izgledalo, kot da deluje :)

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Objavljeno: Pe jul 28, 2023 7:29 am
Napisal/-a Firediver
Tule v videu je veliko opisovanja zato, da se zakamuflira nekaj velikih nelogičnosti.

Predvsem to, da kako sploh uspe v tako kratkem času okoli spodnjih mrtvih točk obeh batov v eni smeri iz cilindra izprazniti izpušne pline in vsesati nov zrak? Nekaj govori o vakuumu, ampak če že, bi moralo biti to prisilno polnjeno, da v tako kratkem času uspe "sprati" cilinder. Višji obrati, še večji problemi.

Tista grafika glede uporabe tega motorja za 4x4 pogon pa zmaga. Hint: kje je sredinski diferencial, če lahko priklopiš pogon na obeh straneh motorja?

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Objavljeno: Pe jul 28, 2023 8:38 am
Napisal/-a HitriZajcek
Če ste pogledali cel video, so (predvsem v drugem delu) naslovljeni tudi pomisleki, mislim da se je avtor videa zelo potrudil (in s tem ni naredil reklame izumitelju :lol: ). Motor je prisilno polnjen, ima najbrž zelo ozko področje visokega navora, v resnici ni "1-takten", nima nič kaj posebno visoke moči glede na delovno prostornino itd. Je pa relativno lahek, je uravnotežen, lahko deluje v različnih orientacijah (vse to je uporabno za aviacijo), mogoče je na neki točki delovanja bolj učinkovit (potencialno spet uporabno za aviacijo ali pa za "range extender" za hibrida), kljub 2-taktnemu režimu obratovanja ne meša z gorivom in posledično ne kuri olja ter nima ventilov, ki bi se packali zaradi direktnega vbrizga ...

Tisto o spremeljivi kompresiji je tudi zanimiva ideja, samo enega od valovitih diskov je treba zarotirat za kot, ki je manjši od polovice "hoda" (torej za največ 45 stopinj), ampak kaj se potem zgodi z aspiracijo motorja? Odvisno od tega na kateri strani zamakneš se zamakne tudi točka, na kateri se odprtina odpre? :?:

Mene pa bolj zanima kako je dolgoročno s tesnjenjem in z obrabo - koliko delovnih ur bo zdržal, bo to kot Wankli? Kaj ko se enkrat tisti ležaji, ki pritiskajo na valoviti disk, obrabijo - razdreš cel motor in iščeš nova diska in nove "bate"? :roll: