in Hyundai Accent GLS za Alžirijo, eden najstarejših avtov na trgu:
Zaradi novih predpisov je za ML2014 dobil ABS in zračne blazine. Proizvodnja bo ob zadostnem povpraševanju trajala do 2017. Proizvaja se v Indiji, čeprav tam več ni na voljo (zamenjal ga je Xcent).
Fiat punto EVO facelift za indijski trg.Ga nisem zasledil na forumu zato ga lepim.Spremembe so vidne:sprednje nove luči(s koncepta Fiat Avventura concept),logo višje posajen,spremenjen gril,zadnji in sprednji odbijač spremenjen ter spredaj in zadaj okoli meglenk in vzvratne luči odet v krom...V zadnjih lučeh so LED diode. Motorji 1.2,1.4 in dizel z 1,3L prostornine z dvema razponoma moči.
Infiniti vstopa na kitajski trg. Njihov prvi produkt je manjše presenečenje, gre namreč za preznačkani Nissan Juke pod imenom ESQ. O lokalni proizvodnji ali o prodaji na drugih trgih še ni informacij. ESQ poganja 1,6 litrski turbo bencinar, znan iz Juka, kombiniran z CVT menjalnikom in 4*4 pogonom. Sam Juke sicer na Kitajskem ni naprodaj preko uradne Nissanove prodajne mreže.
Prenovljeni sportage za kitajski trg z markantno kromirano masko:
in nova Honda XR-V. Na kitajskem imajo številne korporacije dva joint-ventures. Na začetku so si JV razdelili trg, eden je ponujal avto nižjega razreda, drugi srednjega in podobno. VW je kot prvi z Lavido in New Boro začel z medsebojnim konkurenco. Poteza se je obrestovala, saj se oba avtomobila odlično prodajata, zato so mu sledili tudi ostali. Med njimi tudi Toyota, ki se je odločila varčevati tako, da je obema partnerjema dala enak, samo oblikovno drugačen izdelek (Corolla in Levin). Enako potezo je naredila Honda, tako je China-only Dongfeng Honda XR-V samo preoblikovani GAC Honda Vezel oz. HR-V.
novi lastnik Volva, kitajski Geely je pričel s proizvodnjo švedskih avtomobilov na Kitajskem. Prvi model je XC90, vendar prva generacija pod imenom XC Classic.