Stran 85 od 131
Objavljeno: To apr 15, 2008 7:16 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Niti prototipa ni bilo, ampak je šlo zgolj za butasto špekulacijo AutoBilda, ki mu jih nikoli ne zmanjka. Imam doma še vedno tisti izvod iz leta 1994.
Objavljeno: Sr apr 16, 2008 7:09 pm
Napisal/-a martin_krpan
GM ima velike načrte z novimi Oplovimi avtomobili na Kitajskem. Manjši (Corsa in Astra) se bodo prodajali pod Chevroletovo masko, Insignia pa kot prestižni Buick. Fotografi so jo že ujeli z značilno Buickovo masko. Avtomobil bo nasledil Regal (str. 39).
Objavljeno: Sr apr 16, 2008 7:32 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Američanom ni jasno, kako lahko prodajo več Buickov na Kitajskem kot doma...
Objavljeno: Če apr 17, 2008 1:04 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ne vem če smo tole že omenili:
Na Filipinih se je Ssangyong Musso uradno prodajal pod MB značko - Mercedes Benz Musso:
Objavljeno: So apr 19, 2008 6:46 am
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: So apr 19, 2008 12:04 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Zastava 101 se je nekaj časa proizvajala na Poljskem pri FSO-ju pod imenom 1100P:
Posel so kompenzirali s proizvodnjo 125PZ v Kragujevcu.
Na Češkem se je Z101 ravno tako imenovala 1100, vendar brez "P", saj je prihajala neposredno iz Kragujevca.
In pa še prava mala senzacija, na Finskem in v Nemčiji se je Z101 imenovala
Fiat 1100Z , vendar je ohranila vse Zastavine simbole, tako nekako kot mehiški Dodge-Hyundaiji...:
Objavljeno: So apr 19, 2008 8:42 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Ne apr 20, 2008 8:29 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Po apr 21, 2008 3:49 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Po apr 21, 2008 6:50 pm
Napisal/-a martin_krpan
Beijing B40 pod tono plastike skriva Jeepa Cherokee
Huatai (str. 54) pa je kupil pravico za izdelavo Santa Fe, ki so ga že prej sestavljali za Hyundai.
Ker pa motor ni sodil v pogodbena določila, so ga morali kupiti pri SAICu.
Huatai have acquired the rights to make the Hyundai Sante Fe in China from their joint venture partner Hyundai. Huatai have been making the Sante Fe, and the Terracan SUV in China for several years now, and have received permission from Hyundai to rebadge the Terracan, and the Sante Fe as their own vehicles. The trouble is, Huatai didnt get an engine with the deal, and dont have any engines of their own. The solution was simple, go shopping for one! Huatai approached SAIC with regards to dropping the 1.8 Turbo assisted KV6 engine from MG-Rover into the SUV, which will now be known as the Huatai Sante Fe.
We’re not entirely sure if Huatai and Hyundai have any plans to make the latest generation of Sante Fe in China, currently the 2nd generation Sante Fe is imported into China.
The 1.8T Huatai Sante Fe is expected to go on sale for around 150,000rmb later this year.
Objavljeno: To apr 22, 2008 5:42 pm
Napisal/-a martin_krpan
VW Beetle Hot Wheels, omejena serija 240 vozil za mehiški trg, narejena v sodelovanju z Mattelom.
http://www.eldiferencial.com.mx/index.p ... &Itemid=28
Objavljeno: To apr 22, 2008 6:57 pm
Napisal/-a martin_krpan
martin_krpan na strani 74 je napisal/-a:Novi Mitsubishi Lancer je na Tajvanu dobil še dodatno besedo Fortis in povsem drugačen videz:
Tajvanci so predstavili še eno različico - Mitsubishi Lancer IO. Sprednji odbijač je pobarvan po vzoru na mojo Astro, podobni so tudi kromirani okvirji meglenk:
Na prvi fotografiji je sicer avto malce težje najti, a z nekaj truda bo šlo
Drugače mi je IO zelo všeč, lepši je od našega Lancerja.
Na enak način je pripravljen tudi Lancer Fortis 1.8:
Model, prikazan v citatu, je opremljen z dvolitrskim motorjem.
Objavljeno: Sr apr 23, 2008 7:37 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Če apr 24, 2008 1:02 pm
Napisal/-a martin_krpan
martin_krpan na strani 75 je napisal/-a:Pred joint-venture z Dongfengom, je Peugeot na Kitajskem sodeloval s podjetjem Guangzhou. Le ta je proizvajal Peugeota 505 (limuzino in karavan) ter 504 pick-up. Petstopetica je bili poimenovana GUANGZHOU GP 7202, tovornjaček pa GP 7200.
Ko je bilo sodelovanja konec, so se avti preimenovali v Tianyang GP.
Guangzhou danes proizvaja Honde.
Guangzhou Peugeot 505:
Objavljeno: To apr 29, 2008 6:19 pm
Napisal/-a martin_krpan
martin_krpan na strani 73 je napisal/-a:Podobno strategijo kot Evropejci so v Južni Ameriki ubrala tudi USA podjetja. Avtomobili, ki so na domačem trgu že dolgo zasluženo upokojeni, se južneje še veselo štancajo, sicer nališpani, da bi skrili gube.
Tipičen primer je brazilski Blazer in njegova pick-up različica S-10:
Gre za modernizirano drugo generacijo Chevroletove serije S, ki se je v ZDA nehal proizvajati leta 2001 (terenec S-10 Blazer) oz. 2004 (poltovornjak).
Brazilska varianta ima drugačne luči, masko in odbijače, na voljo pa je tudi z dizelskim motorjem.
Osveženi brazilski S-10
Objavljeno: Če maj 01, 2008 10:16 am
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Po maj 05, 2008 5:22 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: To maj 06, 2008 12:08 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ena hardcore zadeva , da si oddahnemo od teh Kitajcev:
Kakih 20 let nazaj je avstralsko podružnico ameriškega Internationala kupil Iveco in nastal je tale križanec, International TurboStar:
Obraten križanec in zato toliko bolj bizaren je bil Iveco serije MP, ameriški tovornjak z italijanskim obrazom:
Objavljeno: Sr maj 07, 2008 2:59 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: Pe maj 09, 2008 6:25 pm
Napisal/-a martin_krpan