Da si malo prste razmigam, saj je, kot je že "plinaš" napisal na forumu vse "mirno", upam da ne gre za zatišje pred . . .
Komarček je napisal/-a:Oj mene pa samo informativno zanima kako je s tem avtoplinom. Sam imam Volva S40, letnik 2008 s prevoženimi 90.000km in ta avto ima Fordovo mašino s 107kW, seveda atmosferec.
Na kratko ne vem že kolkič, predelava na avtoplin ni "Perpetuum mobile", kot tudi ostale oblike pogona niso. Večinoma so uporabniki zadovoljni, seveda se najde tudi kdo, ki ima manj dobre izkušnje.
Lahko pelješ vozilo samo enkrat na predelavo in je vse ok, lahko peljaš na dodatna nastavljanja, enkrat, dvakrat, tudi večkrat, če imaš smolo pri izbiri monterja obstaja možnost, da zadeva nikoli ne bo delovala kot bi morala (posledično ponoriš in prodaš vozilo). Če pri obstoječem vozilu "ni vse v mejah normale", se to na plinu pokaže dosti prej kot na bencinu. In če ti monter ne zna svetovati lahko začneš s testnimi menjavami (svečke, kabli, vžigalna tuljava, lambda, itd). Poceni vožnja ima pač svojo ceno, drugače bi seveda vsi vozili na plin, pa se ne. Zato je izbira monterja še toliko pomembnejša. Na forumu zlahka izluščiš tri ali štiri, preko katerih ni pripomb oz. so reference, da zadeve obvladajo. Torej prej boš začel z branjem, prej se boš prebil skozi 300+ strani po mojem mnenju poučnega čtiva, ki je kar "you have to read" za vsakega ki resno razmišlja o predelavi.
Komarček je napisal/-a:Katero podjetje je najboljše za vgradnjo? Kako je s tem mazanjem ventilov?
Vsako, ki ti napravo vgradi tako, da deluje brezhibno, ne glede na ceno, ki je lahko 300 € ali pa 2000 € in še več.
Komarček je napisal/-a:Kakšni so lahko dodatni stroški, če gre kaj narobe?
"Tricky question", lahko samo redni vzdrževalni servisi, v nekaterih primerih niti to ne, lahko pa . . . spet je vse odvisno od osebe, ki ti je zadevo vgradila, sam ne vem koliko na vse skupaj ne moreš vplivati, razen seveda s slabo izbiro . . .
Mi pa teramo dalje