Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če apr 28, 2016 4:58 pm

danci1973 je napisal/-a:Pri meni je razlika med 'normalno vožnjo' in 'tiščanjem do konca' ene 15-25 l/100km... Ampak najbrž malo drugače razumeva 'tiščanje do konca' :D


Verjetno po potovalnem računalniku, ali pa pri ekstremni konjenici . . . sam sem že malo prestar za te zadeve in sem imel v mladosti dovolj zabave s BMW-jem 535M Alpino (po lokalnih cestah sta delovali samo 2 naprej in 3 nazaj pri športnem menjalniku). Pa še tam naganjanje od semaforja do semaforja max. poraba okoli 16 litrov (seveda pri znatno nižjih cenah bencina napram danes).

danci1973 je napisal/-a:Ler po hribih navzdol ni (vedno) najvarčnejša varianta... Če je hrib dovolj strm, je bolje zavirati z motorjem, saj se potem ne porabi nič goriva, v ler-u pa vseeno mora vzdrževati prosti tek.


Se strinjam, sam sem imel v mislih staro cesto Maribor - Ljutomer, kjer lepo nese iz hriba npr. pri Šikerju, Elblov klanec, pred Ščavnico in proti odcepu Apače, pri nobenem ni potrebno zavirati. Tu sem imel na povratni vožnji porabo 6,6 l plina / 100 km.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Boris97
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So maj 07, 2016 8:58 pm

Vgradnja avtoplina v BiH

Napisal/-a Boris97 To maj 17, 2016 7:05 pm

Heloo,
že 2-3 meseca iščem avto, pa gledam diesel in tudi bencinerje. Videl sem nekaj BMW-jev 3 iz 2000-2005 bencin ki so ceneji in imajo manj prevoženih km od dizla. Če bi vzel BMW bencinerja vgradil bom mu plin.Ker sem iz Bosne, vsak 1-2 meseca grem dol, tako da bom to dol naredil, ker je tudi zelo ceneje kot v Sloveniji. Zdaj pa me zanima, ali je to sploh mogoče in kaj rabim vse od dokumentov za homologacijo v Sloveniji? Vprašal sem enega mojstra dol in je cena vgradnje okol 350€ in atest 90€ (tovarniške ateste,ter njegovo garancijo 3leta),atest pa velja 7let. Pišite vse kaj veste :D :D
Hvala za vnaprej :D :D :D
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Vgradnja avtoplina v BiH

Napisal/-a japanac Sr maj 18, 2016 9:34 am

Boris97 je napisal/-a:Heloo,
že 2-3 meseca iščem avto, pa gledam diesel in tudi bencinerje. Videl sem nekaj BMW-jev 3 iz 2000-2005 bencin ki so ceneji in imajo manj prevoženih km od dizla. Če bi vzel BMW bencinerja vgradil bom mu plin.Ker sem iz Bosne, vsak 1-2 meseca grem dol, tako da bom to dol naredil, ker je tudi zelo ceneje kot v Sloveniji. Zdaj pa me zanima, ali je to sploh mogoče in kaj rabim vse od dokumentov za homologacijo v Sloveniji? Vprašal sem enega mojstra dol in je cena vgradnje okol 350€ in atest 90€ (tovarniške ateste,ter njegovo garancijo 3leta),atest pa velja 7let. Pišite vse kaj veste :D :D
Hvala za vnaprej :D :D :D



Imaš mislim, da na straneh 340 in 341, lepo opisano iz strani uporabnika "zzitop"-a :bow

Torej naredi domača nalogo in se "poglobi" v forum, :bere kot je naredila večina.

Ni bližnjice, saj je na koncu tvoja odločitev, tvoj denar in seveda tvoji živci.

Želim ti "trezno" odločitev.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po maj 23, 2016 9:43 pm

@japanac, celo strani si si zapomnil... :bow :rofl

@Boris97, ker sem takoj našel, pa še dobre volje sem, bom tukaj Copy/paste-al moj prispevek, iz katerega se vse vidi:

plinaš je napisal/-a:- papir monterja o plinotesnosti naprave ne velja tako da moraš pridobiti potrdilo slovenskega monterja , ki ti opravi pregled plinotesnosti
Bluzenje.


Papir o plinotesnosti je veljal. Še posebej sva vprašala osebje na tehničnih in človek se je seveda nasmejal, povprašal, od kod pa take neumnosti. Na homologaciji ni bilo niti ene same, samcate težave. Oddalo se je papirje, prišel človek, zapeljal vozilo not, poslikal nekaj stvari. Kmalu smo lahko šli plačati homologacijo - 45€

Celoten proces je trajal slabih 30 minut.

dodam še prejšnji prispevek:

zzitop je napisal/-a:
5cenic je napisal/-a:Je kdo na tem forumu naredil predelavo v tujini (Srbija)?

Kako je nato z ponastavitvijo plinske naprave po cca 5k km, ki je kolikor slišim skoraj vedno potrebna, servisi plinske naprave, reklamacijami itd. Za vse potrebno hoditi v Srbijo ali ima kakšno podjetje iz Srbije tudi v Slo podružnico, ki poskrbi za to.

Hvala za odgovore.


Ni se šlo za moje vozilo, pač pa za sosedovo. Skupaj sva šla vgraditi avtoplinski sistem STAG v avtoservis Dora:
http://autogas.rs/

Cena bi bila točno taka, kot je že pred tem gospod Zoran Doroslavac - Dora omenil preko email-a: 450€. Vgradnja vsebuje toroidni rezervoar in računalnik Stag 4 Plus. Z "bojlerjem" bi bilo ceneje. S sosedom se nisva zanimala, točno koliko ceneje.
VENDAR se je sosed na licu mesta premislil, ko je videl STAG Q-box PLUS računalnik. Doplačilo pa 15€, torej skupaj 465€.
Dora je sicer odsvetoval Stag Qbox Plus v stilu, da se s takim računalnikom in na dotičnem vozilu nebi praktično nič pridobilo. Ampak za tako ugodno cenovno razliko se je sosed vseeno odločil za novejši, zmogljivejši računalnik.

Cestnina je prišla 38€ v obe smeri. Koliko goriva se porabi za teh 516km (od LJ), si zna pa vsak sam izračunati. Dobra stvar je, da se gre proti domu že s plinom, zato je strošek nižji, kot bi bil sicer.

Dajatve (Carina + DDV...) so že plačane, naneslo je 171€. Treba je narediti samo še homologacijo in to bo potem vse. Torej cena 450€ + 171€ + 38€ + gorivo = 659€ + gorivo. Tukaj manjka še homologacija. Z dajatvami ni bilo problema, v četrtek se je na Letališko 16 prineslo papirje, katere je Dora izročil (račun itd,...), v petek zjutraj pa so že poslali račun na email ----> samo še plačilo ----> fertik.
Kako bo s homologacijo, še sporočim.

Sama vgradnja pa izgleda tako:
- Za pot se potrebuje cca 5h. Torej, kreniti bi bilo potrebno ob 3:00 zjutraj, da se pride ob 8:00 tja. Dora sicer začne delati ob 9:00, ampak da se vozilo do 9h že malo ohladi, je dobro priti vsaj pol ure prej. Mi smo krenili še dobre pol ure prej, da smo lahko vozili zmerneje, beri počasneje... :D
- Gospodu Dori izročili vozilo, se za cel dan porazgubili v Novem Sadu (tržnica, čevapi, ogled mesta, malce oddiha v parku)
- Poleg Dore sta na vozilu delala še dva zaposlena
- Malo pred 16:30 nam je tora preko SMS sporočil, da je vozilo fertik, da bi moral eden od nas z njimi na vožnjo zaradi nastavitev sistema + kalibracije. Menda da je tam prepovedano voziti tuje vozilo, če voznik ni prisoten. Napolnilo se je rezervoar, nato med vožnjo po avtocesti uredilo vse kar je bilo software-sko potrebno.
- Pripeljalo vozilo nazaj, se preverilo tesnost sistema + končni pregled vsega skupaj.
- Ne znam reči, kdaj točno je bilo vse zaključeno, recimo med 17:30 in 18:00, ker smo rekli še kar nekaj besed izven LPG-ja. Torej, kako je tam, kaj počnemo, kako pri nas itd... Skratka bla bla bla.. :lol:
- Kupili smo nekaj kompletov filtrov (filter tekoče + plinaste faze skupaj staneta 3€), ker je menjava enostavna, na koncu se samo preveri tesnost s peno ali milnico.
- Nazaj na pot in ob 24:00 smo bili doma.
- Med potjo se je sosed čudil, koliko mirneje in bolj gladko motor deluje. Vidno je bil zadovoljen, ker res lepo prede, ne cuka itd...

Že nekaj dni se vozi s tem avtom v službo in pravi, da še vedno deluje kot je treba, da še ni zaznal nobene nevšečnost, cukanja, light showow oranžne lučke in podobnih simptomov.

Glede okvar itd:
- Dele lahko Gospod Dora pošlje po pošti, če se eventuelno kaj zgodi.
- Pri njemu se za cca 30 - 40€ lahko kupi tudi original STAG USB kabel, preko katerega se lahko vse spremlja, prečita mape, pošlje mape gospodu Dori na email. On lahko iz teh map marsikaj vidi in če sem prav razumel, lahko pošlje tudi prirejene mape, katere se preko linka naloži nazaj.
- Verjetno bi se dalo tudi dogovoriti, da se Dora na daljavo priključi na rač in pregleda + uredi vse, kar je software-sko potrebno.
- Ali je po 5.000 km res potrebno pri tem sistemu izvesti rekalibracijo ali ne, žal ne vem.
- Kakorkoli, rekalibracija ne bi smela biti problematična, saj so na uradni STAG strani navodila, kako se to izvrši. Ali so potrebne takrat še kake nastavitve, ne vem.
- Dobra lastnost STAG sistema je, da ima pravzaprav standardiziran priklop ---> Beri, da v resnici ni potreben kak poseben kabel ali protokol, pač pa samo čisto navaden USB ---> RS232 pretvornik. TX priključiš na RX, RX pa na TX. Maso na maso:
https://www.electronicsblog.net/how-to- ... ial-cable/
https://cbc.rs/threads/45245-LPG-AC-Sta ... -Uradi-Sam
Cena takega kabla pa je zanemarljiva.


Aja, filtre naj bi se menjalo na 15.000 km na naš plin. Morda celo več, pravi Dora, ker ima dobro mnenje o plinu v SLO. Tukaj je morda njegovo mnenje irelevantno, saj najbrž našega plina ni mogel testirati na dolgi rok. :D

Zagotovo javim, če bodo nastopile kake težave in kako se bodo rešile. Tudi, kakšni bodo filtri po 15.000 km.


In imamo celotno zgodbo in vse stroške:
659€ + gorivo + 45€ homolgacija

Homologacija je pri nekaterih naših vgrajevalcih že zajeta, pri drugih pač ne.

Zaključek ocenjujem kot - ZELO se splača na pot do Novega Sada... ;)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To maj 24, 2016 8:06 am

Zahteva za slovensko potrdilo o plinostesnosti ni bluzenje! Še do pred kratkim so ga zahtevali! Tako da ''gospod ki se je nasmehnil'' je pač nov v poslu, ali pa je ''pozabil'' da je bilo potrdilo še do pred kratkim potrebno.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To maj 24, 2016 11:41 am

Nope, :ne ni nič pozabil, isto informacijo sem dobil tudi na tehničnih njim konkurenčnega podjetja. Ne bom imenoval firme, a gotovo večina ve, za katero gre.
Glede potrdila je situacija taka, da ga srbski, ne vem za bosanske, vgrajevalci NE dajejo njihovim strankam. Tam je za to potrdilo potrebno na njihove tehnične preglede, kjer to preverijo, in če je vse v redu, izdajo potrdilo. Torej, ker izjava o tesnjenju s strani vgrajevalca v Srbiji ne velja, oni smatrajo, da ga je nesmiselno dajati. A ne vedo, da je v Sloveniji drugače, tukaj pa to potrdilo izda ravno VGRAJEVALEC. Iz tega naslova oni tega potrdila ne izdajo niti slovenskim strankam.
In ko taka stranka pride na homologacijo, potrebuje točno to potrdilo. In kje ga potem opravi?

Rešitev torej preprosta: srbskemu vgrajevalcu se izrecno pove, naj s sondo preveri komplet inštalacijo, če kaj pušča, zatesni, in nato napiše izjavo, katera izgleda nekako takole (po mojem spominu):
Na tesnjenje preverjena kompletna LPG inštalacija, zlasti ta in ta mesta (občutljiva), s to in to sondo (naveden model in serijska številka). Izjavljam, da na podlagi meritev kompletna inštalacija 100% tesni.
Podpis, datum + žig. :pivo
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr maj 25, 2016 5:23 am

Kateri del stavka ''do pred kratkim'' nisi razumel??
Lepo sem napisal, da je bilo tako pred časom, niti ne tako dolgo nazaj, sedaj pa je možno da sprejemajo tudi tuja potrdila. Bilo je tako da si pri uvozu plinske naprave ali avta z že vgrajeno plinsko napravo, moral pridobiti potrdilo o plinotesnosti. Pregled in potrdilo je opravil in izdal pooblaščeni monter plinskih naprav. Ker se je pod potrdilo podpisal, je za tesnost tudi ogovarjal!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če maj 26, 2016 12:17 am

Ne vem, kdaj je to "pred kratkim", ker tega nisi definiral.

Lahko pa potrdim, da aprila 2013 tega potrdila za homologacijo nisem potreboval pri iz Italije uvoženem vozilu z LPG napravo.
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a McBobo Če maj 26, 2016 6:40 am

Glede na to, da je šel Avtoplin center na Rudniku v stečaj, me zanima, kam sedaj peljati avto na servis plinske inštalacije Emmegas?
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Sr jun 01, 2016 9:27 am

No da napišem svoj razplet zgodbe.

V juliju 2015 sem v svoje vozilo Kia ceed vgradil plinski sistem Versus gas pri Avto plin Primatea d.o.o. Dober mesec po montaži se mi je začela prižigati lučka za motor. Vse od takrat do februarja 2016 sem neprestano vozil vozilo na servis, ker to za mene ni normalno, da se lučka prižiga ko voziš na plin. Pri vožnji na bencin pa je lučka samodejno ugasnila, zanimivo, kljub temu da je serviser rekel, da je to normalno in se pogosto dogaja na vozilih, da se prižigajo lučke in da na nekaterih vozilih to neprestano gori. Ne se hecat, da to normalno. Za mene ni! Pogosto se dogaja, če ne znaš nastaviti plinskega računalnika! Zamenjani so bili injktorji in nič bolje, na koncu je bil vgrajen nek emulataro, čemu je služil in zakaj bil vgrajen nimam pojma. Rečeno mi je bilo, da je to to kar še morajo narediti in bo 100000% OK. Seveda da ni bilo. To je bila zadnja stvar, ki so mi jo tudi vgradili. Nato sem zahteval odstranitev komplet sistema in povrnitev stroškov montaže. Kar sem dejansko tudi dosegel. Cena sistema je bila 750€.

Kasneje sem se odločil, da ponovno vgradim plinski sistem v vozilo. Odločil sem se za Zavoli, vgradnjo pa izvedli v PAA Global d.o.o. na Ptuju. Naj povem, da je bila vgradnja izvedena tako kot treba. Med samo vgradnjo sem se nenapovedano oglasil na servisu, da preverim delo in res delali na vozilu in na nastavitvah. Imajo samo eno osebo, ki se ukvarja izključno samo z vgradnjo plinskega sistema.
cena 1390€

Verjetno sem eden redkih, ki je v svojem vozilu imel dva različna sistema in tako primerjal obojno delovanje.
Versusgas preklop po dobrih 3-4km, (pozimi še včasih dlje) tako da to zagotovo ni primereno za kakšno mestno vožnjo. Opazno je bilo tudi zmanjšanje moči na vozilu. ................

Zavoli - preklop po cca 500m, ne opazim zmanjšanje moči motorja. Avto bistveno lepše teče. Do sedaj prevozil prevozil dobrih 4000km in nobenih težav. Po dveh rezervoarjih bil na finih nastavitvah in to to.

Če ne veš kako drugi sistemi delajo si misliš uff Versusgas super že ima takšne tolerance in odstopanje. Vendar pa, daleč od boljših in najboljših sistemov. Splača se, dati več za zadevo in imaš mir.
Pravijo da osel gre samo enkrat na led :lol:

lp
 
MMATA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jun 01, 2016 11:57 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MMATA Sr jun 01, 2016 12:04 pm

super da si rešil na takšen način in denar dobil povrnjen... mi smo imeli enak problem pri PLINEKSU slabi dve leti nazaj in žal denarja nismo dobili nazaj, čeprav vozilo sploh ni delovalo na plin, njihovo obnašanje je katastrofalno.

smo se nato še vedno odločili za drugi sistem ki smo ga ravno vgradili pri avto plin primatea d.o.o in zaenrkat deluje vse normalno.

gre pa za renault megana 1.6, tako da mi smo zaenrkat zadovoljni tudi s ceno glede na prejšnjo predelavo.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če jun 02, 2016 11:00 am

Sam sem mnenja da so vsi plinski sistemi podobi, pa naj bo to poljski, italijanski ali vse preveč opevani Prins.
Vse je odvisno od monterja in njegovega znanja ter nenazadnje dragocenih izkušenj ki jih ima z vgradnjo in reševanjem težav. Ker problemi so vedno, zopet je pa odvisno kako dober majster je da jih zna rešiti. Sam bi tu pohvalil Primoža in Dolenjske in Aljaža iz Dola, za katera vem da obvladata zadevo, vsaj pri meni se je izkazalo tako, sistem je pa poljski. Trenutno prevoženih čez 50.000km na LPG.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jun 02, 2016 1:21 pm

Se strinjam "pameten" monter si izbere sistem, ki ima dobro podporo pri dobavitelju in v praksi z njim ni večjih težav.

Smo pa v veliki meri krivi "uporabniki" sami, ker večina misli, da lahko cuka, ugaša, izgublja moč, svetijo lučke in podobno, vse zato, ker se vozimo ceneje, potem pa so tukaj še seveda taki, ki si ne priznajo, da nekaj ni ok in pa tudi taki, ki jim je nerodno, ker so se "nasankali" in te izkušnje ne želijo deliti.

Sami še vedno nimamo nobenih težav povezanih s plinom (hvala Primož :bow ), smo pa iz objektivnih razlogov zmanjšali število predelanih vozil iz 5 na 2 (Octavia, Peugeot 807).

Moj škodilak dela tako kot prvi dan, poraba enaka kot na začetku, bližam se 80k prevoženim km po nakupu in seveda takoj takrat tudi predelavi ter preden se ga "odrečem" bo moral zdržati še vsaj 120k km (dobra 4 leta).

So se pa glede na moje zadnje informacije, malo bolj zganile tudi službe, ki imajo pristojnost ukrepati (inšpekcija), verjetno je kdo od njih ali njim bližnjih "nasedel" pri kakšnem "kvazi" mojstru za plinske sisteme in ima osebni interes malo "razburkati" to področje.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Če jun 02, 2016 4:53 pm

Zdravo :)

Versus gas = avtoplin primatea.d.o.o. Vidva (@jurček85 in bernikm) se dejansko pogovarjata o istem vgrajevalcu, pri katerem sem tudi jaz vgradil plin.
Meni zadeva dela zadovoljivo. Sumljivo mi je to mazanje ventilov na vakum. Nisem točno prepričan če to opravlja nalogo, kot bi jo moralo. Dejansko sem napravo polovično že pokril, ko jo bom 100% bom avto prodal, kupil od mame Senica z mašino 1.6 16V (K4M) in peljal k Dori v BIH.

Meni naprava Versus-gas deluje zadovoljivo, kot sem zgoraj zapisal. Prva stvar, ki me moti je čuden vonj, ki se pojavi ob čakanju na križišču. Sumim na to olje za mazanje ventilov, ki očitno nekje najde pot iz izpušnega sistema. Drugo je prikazovalnik nivoja plina, ki se mu včasih zmeša. Baje je enako pri sistemu G1 in Plinex. Tretja stvar pa je samo en rahel "cuk", ki se zgodi v 3 in 4 prestavi, če stopalko za plin iz 70% pohodiš do konca.

Povprečna poraba plina je cca 8L + nekaj bencina, prej mi je avto pil 6.5L bencina. Z napravo sem zadovoljen, bi pa vseeno svetoval vsem, naj komplicirajo za vsako malenkost kolikor se da, ker konec koncev ta plinska zadeva ni tako poceni, kot jo vsi prikazujejo.

Morate vedeti, da so komponente vseh teh OH IN SPLOH naprav relativno poceni (od 350-450€) in, da imajo vgrajevalci kar dober profit od tega, če poleg pokasirajo še kako subvencijo. Da za en dan dela nekateri dajo v žep 400€ in več se meni ne zdi ravno normalno. Pojdite malo na ebay in boste kaj hitro ugotovili, da so vse naprave v rangu od 250-400€ temu prišteješ še 100€ za rezervoar in je to to. Dejansko bi cene pri nas morale biti nekje 20% več kot v BIH in bi se ljudje veliko bolj odločali za plin kot pa za dizle. Programi, ki pridejo poleg naprav pa avto praktično skalibrirajo sami. Če mi ne verjamete da je temu tako, pojdite na youtube kjer so inštalacije in kalibracije naprav opisane do potankosti.

Me je kar malo ujezilo, ko sem po parih mesecih od sestrinega fanta slišal, da mu kolega v BMW-ja 3 zmontira STAG4 zadevo za 500€, pa se ta vseeno ni odločil za inštalacijo, češ da je predrago. No takrat sem zavil na ebay in uvidel kako zelo poceni so te zadeve, poleg pa so takšna navodila, da je še otroku iz osnovne šole jasno kam kaj paše.

Vem, da se bo sedaj name vsul kup kritik, kako rabijo monterji opremo, orodje in da vsak s.p. za sabo prinese marsikatere stroške in odgovornpsti..
Pa vendar, vsem plinašem nam je na prvem mestu cenejši prevoz od točke A do B in s tem je povezana tudi cena vgradnje, ki je vsaj za moje pojme pri nas v Sloveniji občutno predraga.

Lp 8)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jun 02, 2016 6:08 pm

kemykos je napisal/-a: . . . Drugo je prikazovalnik nivoja plina, ki se mu včasih zmeša. Baje je enako pri sistemu G1 in Plinex . . .


Redko kateri prikazovalnik plina kaže natančno, zato se je najboljše zanašat na prevožene kilometre. Sam sem si uspel (po velikih mukah) nastaviti, da z zadnjima dvema lučkama (zeleno in pa rdečo) vedno prevozim z vsako okoli 100 - 120 km. Prva zelena pa mi kljub nastavitvam ugasne nekje med 250 - 300 km, druga in tretja pa v zelo kratkem času (s tankom prevozim cca 550 km).


kemykos je napisal/-a:Me je kar malo ujezilo, ko sem po parih mesecih od sestrinega fanta slišal, da mu kolega v BMW-ja 3 zmontira STAG4 zadevo za 500€, pa se ta vseeno ni odločil za inštalacijo, češ da je predrago.


Za marsikoga je še 100 € preveč, verjetno je za to več razlogov, so primerki, ki si sploh ne računajo porabe, prav tako nekateri prevozijo malo kilometrov ali pa so nagnjeni k menjavanju avtomobilov. Tudi sam poznam kar nekaj takih, ki so v času, ko sem sam prevozil 50k km, sami prevozili 2x več, pa še vedno odlašajo, čeprav bi se jim investicija 3x povrnila. To je nekako tako, če "cincaš" na začetku, boš to vedno počel, tudi drugje ne le pri plinu.


kemykos je napisal/-a:Pa vendar, vsem plinašem nam je na prvem mestu cenejši prevoz od točke A do B in s tem je povezana tudi cena vgradnje, ki je vsaj za moje pojme pri nas v Sloveniji občutno predraga.


Pri večini vgrajevalcev se da dogovorit za razne popuste, tako da cene ki jih oglašujejo ne vzdržijo, to je nekako tako, kot če pridem s predračunom do znatno dražjega prodajalca in mi bo v 90% naredil enako ali malo ugodnejšo ponudbo. Če pa niti ne vprašaš za ceno, pač plačaš, saj očitno ni problem denar.

Seveda pa je osnovna težava, ker se kot sem že večkrat omenil najprej kupi vozilo in potem bi malo probali s cenejšo vožnjo, čeprav to ni bilo predvideno in potem imamo, no ja to kar imamo - štalo.

Naše zlato pravilo, če razmišljate o predelavi, naredite "domačo nalogo" pred nakupom vozila in izberite vozilo z neproblematičnim motorjem, ki ne potrebuje mazanja. Informacij glede tega je na raznih forumih več kot dovolj, prav tako podatkov o različnih sistemih in monterjih ter njihovih referencah. S tem ste naredili vse, kar je v Vaši moči, ostalo je odvisno od odločitve za monterja in njegovih sposobnosti.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Če jun 02, 2016 9:16 pm

Se popolnoma strinjam z vsem, zato pa grem naslednje leto na Scenica, ki ne rabi mazanja. Težko je avto kar tak menjati po tem, ko pol leta presediš na avtonetu, da najdeš nekaj pametnega :) Prej namreč nisem nikoli niti pomislil na plin. Zdaj pa ne vem, če bom še kdaj vozil kaj drugega kot plin. Mogoče v prihodnosti električni avto ampak do takrat je še dolga pot. :)

Za ceno se da zmenit, saj sem se tudi jaz, samo vseeno v Bosno se splača it, sploh ker je očitno kvaliteta napeljave boljša kot marsikatera pri nas. Glede indikatorja pa ja itak, saj tudi jaz vem, da lahko z 51 litri naredim 620-630 km, zato si pa ob vsakem polnjenju zbijem števec na nulo. :) Je pa smešno ker včasih mi ostane še za 400 km noter pa že zadnja rdeča lučka utripa kot, da bo vsak čas zmanjkalo :D
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če jun 02, 2016 10:18 pm

kemykos je napisal/-a:Zdravo :)

in peljal k Dori v BIH.

Morate vedeti, da so komponente vseh teh OH IN SPLOH naprav relativno poceni (od 350-450€) in, da imajo vgrajevalci kar dober profit od tega, če poleg pokasirajo še kako subvencijo. Da za en dan dela nekateri dajo v žep 400€ in več se meni ne zdi ravno normalno. Pojdite malo na ebay in boste kaj hitro ugotovili, da so vse naprave v rangu od 250-400€ temu prišteješ še 100€ za rezervoar in je to to. Dejansko bi cene pri nas morale biti nekje 20% več kot v BIH in bi se ljudje veliko bolj odločali za plin kot pa za dizle. Programi, ki pridejo poleg naprav pa avto praktično skalibrirajo sami. Če mi ne verjamete da je temu tako, pojdite na youtube kjer so inštalacije in kalibracije naprav opisane do potankosti.


Pa vendar, vsem plinašem nam je na prvem mestu cenejši prevoz od točke A do B in s tem je povezana tudi cena vgradnje, ki je vsaj za moje pojme pri nas v Sloveniji občutno predraga.

Lp 8)


dora v bih?? :shock:

a imaš kakšen dokaz za kakršnokoli državno subvencijo , ki jo lahko pokasira vgrajevalec avtoplinskih naprav v sloveniji?močno namreč dvomim v tvoje besede..

kar se tiče primerjave slo - bih : glede na povprečne plače je razlika +134% .. to pomeni , da naprava , ki stane v bih 500e stane po tem faktorju v sloveniji 1170e ...

primerjava plač slo-bih za jesen 2015 : http://isr.si/povprecne-place-v-regiji- ... #more-3011
V Sloveniji je bila avgusta povprečna plača 995,85 evrov in je padla za 12,25 evrov v primerjavi z marcem. Povprečna plača v Srbiji je septembra znašala 365,20 evrov in je bila 10,95 evrov nižja kot aprila, ko je znašala 376,15 evrov. Na Hrvaškem se je povprečna plača avgusta v primerjavi z marcem znižala za 5,68 evrov. Znašala je 749,14 evrov. V BiH je bila plača marca plača 3,10 evrov višja kot v avgustu in je znašala 425,40 evrov. Za en evro se je septembra v primerjavi z aprilom znižala tudi plača v Črni gori. Znašala 477 evrov. Povprečna plača v Makedoniji je marca znašala 350,99 evrov, julija pa je bila 11,38 evrov višja.

kar se tiče avtokalibracije poznamo geena iz celja , kamor hodi folk na ponovno nastavljanje plinske naprave - večkrat ..toliko o avtokalibraciji ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če jun 02, 2016 10:26 pm

japanac@ ti si iz G1? Kajti namreč do potankosti enak sestavek mi je prodajalec povedal na začetku pri G1 glede domače naloge...

Za prikazovalnik je pa že bilo povedano, da pač rezervar nima prekatov in potem se plin pretaka sem ter tja in s tem seveda tudi premika plovec...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Pe jun 03, 2016 12:51 am

1. Brezpredmetno je dokazovanje kakšna je višina plač v drugih državah. Niti ne vem kako ste prišli na to? Takšni arogantni odgovori oziroma samo čakanje, da se bo nekdo zatipkal oziroma "napačno" izrazil svoje mnenje, so res nepotrebni. Obstajajo druge stvari kjer se lahko sprosti stres kot pa forum, ki je namenjen pomoči voznikom avtomobilov.

Jaz osebno sem mišljenja, da je vgradnja plina pri nas vsaj 20-30% predraga, zato se samo peščica ljudi odloča za vgradnjo. Subvencija se dobi oz. se je dobila iz nekega sklada, se ne spomnim, je že leto in pol nazaj. Subvencije so lahko dobili VSI, seveda od potrošnikov to ni vedel nihče.

2. Vzamimo naprimer mehanika, ki gre menjat tesnilo glave. Delo je zahtevno, umazano, nepredvidljivo in v večini časa traja več kot en dan. Zaslužek 100-150€, če je dražje se hitro razve in mehanik izgubi stranke. Na drugi strani vsi vgrajevalci plinskih naprav zadevo vgradijo v enem dnevu, dela ne morem soditi, zaslužka pa tudi ne. Sklepam, pa da je najmanj dvakratnik prej omenjenega.

Nisem nastrojen proti vgrajevalcem samo pokasirati 1300€ ali celo več, za plinsko napravo, katere komponente so 300-500€ je naravnost bolano in nesramno. Zato sem sam mnenja, da pri nas plin ne bo zaživel v takšni meri kot naprimer na Poljskem ali kje drugje. Plače pri tem nimajo nobene veze, kot tudi ne bdp ali zlate rezerve vsakega posameznika. Na Poljskem je industrija kot tudi sama država v razmahu, pa cene niso preko 500€.

Mogoče je pri nas premalo konkurence oz. se ljudje še vedno bojijo, da bo kaj razneslo ali pa prisegajo na "čistejše" dizel avtomobile.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe jun 03, 2016 5:27 am

Kemykos...kot piše pod tvojim nickom: novinec...

1. v naši državi NIKOLI ni bilo nobenih subvencij za vgradnjo avtoplina iz nobenega sklada s strani države. Preveri prvo temeljito, potem postavljaj trditve.
2. cene naprav ki jih gledaš na tujih internetnih straneh, niso enake kot nabavne cene za slovenske monterje.
3. cena ko jo postavi monter za napravo je njegova pravica, če bo predrag, pač ne bo prodal, dokler pa ne poznaš konstrukcije stroškov, ki so v ozadju, ne moreš pametovati o končni ceni...
4. na področju vgrajevanja plinskih naprav pri nas, vlada popolni kaos, zato je, kot je...
5. primerjava mesečnih prihodkov v različnih državah, je osnova za razumevanje končnih cen dobrin
6. očitno je tebi pomembna samo cena, saj si že v prvi avto vgradil najcenejšo opcijo, in tudi za drugega se imaš namen peljati 500+ km da bo ceneje...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov