Stran 361 od 410

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe avg 19, 2016 8:41 pm
Napisal/-a Prins
brs je napisal/-a:Na Češkem je cena vgradnje Prins sistema za motorje s 4 cilindri od 1180 do 1330 evrov.
Tu je link: http://www.greenfuel.cz/eng/cenik.html
Na češkem so seveda plače bistveno višje kot v Srbiji.
Zato menim, da podjetje Prins nikakor nima izgube s ceno 1300 evrov pri nas.
Menim pa, da bi bilo prav, če bi bila cena vgradnje za vse motorje s 4 cilindri 1300 evrov.
Tako bi končno lahko tudi v Sloveniji imeli kvaliteten sistem, kvalitetno vgrajen za primerno ceno.
Na ta način bi se tudi bistveno več ljudi v Sloveniji odločalo za vgradnjo avtoplina in posledično bi lahko tudi Prins pri nas bistveno več prodal.
Upam, da "Principal na Nizozemskem" tudi to bere in da se bo odločil prav.



Na različnih trgih Prins različno nastopa. In na Češkem za omenjeno ceno vgrajujejo sicer Prins sistem, kjer pa so nekatere komponente drugačne.
V Turčiji so cene še nižje, sistem pa sploh ni podoben temu, ki se vgrajuje v Sloveniji.
V Sloveniji in ostalih državah Evrope (kamor štejejo tudi Balkan) se za vgradnjo teh cenejših sistemov Prins ni odločil.
Morda se v naslednjem letu to kaj spremeni, zaenkrat pa ostaja tako kot je.

Glede na odzive, pa se kot rečeno najverjetneje ponudba za zamenjavo sistema umika že s koncem avgusta.
Nikakor pa ni šlo za marketinško akcijo, temveč za poskus pomoči ljudem s težavami.
Očitno napaka.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po avg 29, 2016 1:01 pm
Napisal/-a BaduBadu
Zdravo,

gledam na ebayu za hladilno mazivo za ventile. JLM je 48 EUR + 19 EUR za poštnino, ERC pa dobim za 38 EUR + 13 EUR poštnine.
Na škatlici kamor natočim, mi piše JLM only, sam so mi na plinskem servisu nalil tud ERC enkrat. Je ta ERC tud ok? Kaj mislite? Hvala za pomoč.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So sep 10, 2016 8:45 pm
Napisal/-a evolva
Tipična sLOVENSKA, da ne bo sosed kaj ceneje dobil (prins) <- čeprav je enkrat že plačal 1200 za G-1 sistem :twisted:
lahko podražite na 3000, ovcam akcije niso po godu :lol:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 7:51 am
Napisal/-a japanac
Sam razmišljam bolj v smeri . . . kaj pa ostali, ki jim zadeva ne deluje in niso vgradili pri G1 ali tudi za njih velja ponudba ?

Npr. kupiš vozilo z nedelujočo napravo in za sprejemljivo ceno dobiš PRINS-a, tako bi bilo verjetno marsikomu zanimivo ?

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 1:55 pm
Napisal/-a iziboy
Zakaj že!?
G-1 pač ne obstaja več(postimo ''GEN1'' mutibarenje), dokler pa imaš monterja za svojo napravo pa naj jo popravi, spravi v delujoče stanje ali pa odstrani in vrne denar.
Zgolj moje mišljenje...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 2:02 pm
Napisal/-a danci1973
Zakaj pa ne?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 4:07 pm
Napisal/-a iziboy
Ker so imeli vsi enako možnost izbire, pa so se napačno odločili in sedaj naj bi jim Prins dajal popuste, ker so se pustili nažajfat?
Isto kot da bi šel na dopust na neko žblj destinacijo, tam nisi zadovoljen, potem pa pričakuješ da te hotel s tremi zvezdicami časti s 40% popustom da prideš k njim dopustovat...če je hotel prazen sredi sezone že mogoče, drugače pa naj plačajo polno.
Razumem in podpiram Prinsa pri odločitvi da ponudbo umakne...samo poglej si (milo rečeno čudne) komentarje...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 6:21 pm
Napisal/-a japanac
Glede na to, da smo 11. septembra, . . . kar je dejstvo in ni nikjer bil oziroma ni objavljen "preklic - končanje" omenjene akcije (pravkar sem preveril spletno stran) se nagibam k temu, da gre za marketinško potezo.

In če smo pri marketingu se seveda ne dela v svoj minus (ne glede na nasprotne trditve), potem tudi moje razmišljanje glede ostalih nezadovoljnih lastnikov sistemov niso čisto mimo.

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 10:06 pm
Napisal/-a plinaš
najbolš da se združijo tisti , ki jim naprave drugih proizvajalcev ne delajo v redu pa se pritožijo prins-u.. to pa bo reklamna poteza ja ...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne sep 11, 2016 11:20 pm
Napisal/-a lisko
@ plinaš:
K4J motor je...1.4 16V brez mazanja ventilov....K4M ga baje potrebuje....

Bil na servisu pri RA-CEN in dobil podalšano garancijo z njihove strani...ali je po čigavem spet nateg ali ne...mi je vseeno imam papirno rešeno :)
Sicer pa...tok tok ...nobenih komplikacij in nič in če bi se še enkrat odločal bi se odločil za enakega monterja (čeprav ga več ni :D ). Edina razlika od "pravega" G1 sistema je u tem , da imam sam okrogel kovinski uparjalnik, ki baje ne povzroča težav (upam da tako tudi ostane).
Narjenih 45 tisoč km na plinu in investicija se je že povrnila...

Kot zanimivost pa nekaj (koliko niste brali popravil...). Že dve leti od kar ga imam, 1x na par mescev ni hotel vžgat....ampak potem ko pa le je pa je šel normalno. Par tisoč km pred servisem plina pa je začel z vžigi zabavat redno...Seveda je takoj sum padel na senzor položaja motorja....ampak sem hotel počakat servis. Po servisu je šel avtek 1 teden ok nato spet....No preostalo ni drugega kot da menjam senzor položaja motorja...In sedaj zanimivost...poraba se je zmanjšala... Za šalo sedaj NA BENCINU dosegam porabo 5.9 s plinom pa brez problema nardim 450km (prej 380-400).

Zanimivost 2: tisti z malo znanja o elektroniki boste vedli o čem se gre....Laično nekak velja da v elektroniki velja nič (0) in ena (1) se pravi senzor dela ali pa ne....Tester ni kazal nobenih napak....AMPAK stari senzor je imel 285ohmov....novi pa 240ohmov. Oba v dovoljenih tolerancah....ampak z novim avtek vžiga in ima manjšo porabo...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po sep 12, 2016 6:03 am
Napisal/-a plinaš
o 1.4 oz. K4J ni nihče govoril .. K4M je 1.6 16v ane.. https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K ... K4M_16v.29
za K4M (dodatne oznake v številkah ne vem a je letnik se mi zdi 2006 ) lahko preverjeno rečem , da je bullet proof mašina - o njej se podal v enem postu podatke iz megan 2 ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po sep 12, 2016 3:30 pm
Napisal/-a lisko
plinaš je napisal/-a:o 1.4 oz. K4J ni nihče govoril .. K4M je 1.6 16v ane.. https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K ... K4M_16v.29
za K4M (dodatne oznake v številkah ne vem a je letnik se mi zdi 2006 ) lahko preverjeno rečem , da je bullet proof mašina - o njej se podal v enem postu podatke iz megan 2 ..


Ti si rekel oz. vprašal nekaj postov nazaj če nimam jaz K4M motorja....in se odgovoril da ne in da imam K4J motor. In o tem motorju tudi ni kaj dosti slišat....sta pa sestrski mašini. 98 proti 108KM in 127 proti 142Nm. S čipom gre K4J motor na K4M specifikacije...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po sep 12, 2016 7:56 pm
Napisal/-a plinaš
štekam ... za K4M pa pravi tudi vovk da ne potrebuje mazanja če je le pravilno nastavljen vbrizg plina..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po sep 12, 2016 9:20 pm
Napisal/-a lisko
no na K4J motorju po 40 tisoč še vedno čistih 14 barov kompresije na vseh cilindrih.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr sep 14, 2016 7:13 am
Napisal/-a jurcek85
koliko vas je kaj stal prvi servis. Menjava oveh filtrov, nastavitve, .....

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če sep 15, 2016 11:17 am
Napisal/-a Prins
japanac je napisal/-a:Sam razmišljam bolj v smeri . . . kaj pa ostali, ki jim zadeva ne deluje in niso vgradili pri G1 ali tudi za njih velja ponudba ?

Npr. kupiš vozilo z nedelujočo napravo in za sprejemljivo ceno dobiš PRINS-a, tako bi bilo verjetno marsikomu zanimivo ?

:vrum



Ponudba je bila dana zaradi tega, ker je bilo v tistem obdobju dnevno ogromno klicev kako lahko pomagamo, ker je šel G-1 v stečaj. Osnovni namen pa je bil pomagati tistim, ki imajo težave. Tu se ne bomo "obešali" na to katero napravo ima kdo. Če imajo nerešljive težave jim bomo pomagali, ne glede na to katero napravo imajo. V preteklosti smo imeli tega že veliko, le da je bil takrat strošek za nasmoljene veliko višji. Nikjer in nikdar pa nismo nikjer objavljali katere naprave smo morali menjati, ker niso delovale, čeprav imamo vse dokumentirano. Ravno zato, da ne bo potem kdaj kateri od "najboljših v Sloveniji in na svetu" rekel, da pri njih težav ni. Težave so lahko vedno in povsod. Razlike so le v tem ali vam jih rešijo ali ne.
Naš namen ni blatenje konkurence, temveč pomagati in s tem pokazati ljudem, da se lahko vozite na plin tudi brez težav. Ob tem pa uživate tako v vožnji kot prihrankih. Nekateri to že občutite, drugi žal (še) ne.
Konkurenca je pozitivna stvar, saj te prisili v vedno nova razmišljanja kako se izboljšati in še povečati zadovoljstvo strank. Žal pa se v avtoplinski branži velikokrat nekateri poslužujejo zavajanja. Prvi na svetu to, edini na svetu ono, subvencije (ki so v resnici navadni popusti),...
Medtem, ko so se nekateri ukvarjali z razvojem novih sistemov za nove motorje, so se drugi ukvarjali z vedno novimi marketinškimi triki.
V kratkem lahko pričakujemo, da bo s svetovnega trga izginilo še kakšno ime ali dva.

Skratka, če imate nerešljive težave z avtoplinom vam bomo po svojih najboljših močeh pomagali, ne glede na barvo avtomobila ali ime avtoplinskega sistema.
Kljub temu, da smo se najprej potegnili nazaj, so nas tisti, ki si želijo pomoči prepričali v nasprotno. En, ki si želi pomoči in jo potrebuje je vreden več kot 100 škodoželjnih, nevoščljivih,...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če sep 15, 2016 11:43 am
Napisal/-a iziboy
...no, tko.... :bow

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če sep 15, 2016 1:20 pm
Napisal/-a japanac
Prins je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:Sam razmišljam bolj v smeri . . . kaj pa ostali, ki jim zadeva ne deluje in niso vgradili pri G1 ali tudi za njih velja ponudba ?

Npr. kupiš vozilo z nedelujočo napravo in za sprejemljivo ceno dobiš PRINS-a, tako bi bilo verjetno marsikomu zanimivo ?

:vrum



Ponudba je bila dana zaradi tega, ker je bilo v tistem obdobju dnevno ogromno klicev kako lahko pomagamo, ker je šel G-1 v stečaj. Osnovni namen pa je bil pomagati tistim, ki imajo težave. Tu se ne bomo "obešali" na to katero napravo ima kdo. Če imajo nerešljive težave jim bomo pomagali, ne glede na to katero napravo imajo. V preteklosti smo imeli tega že veliko, le da je bil takrat strošek za nasmoljene veliko višji. Nikjer in nikdar pa nismo nikjer objavljali katere naprave smo morali menjati, ker niso delovale, čeprav imamo vse dokumentirano. Ravno zato, da ne bo potem kdaj kateri od "najboljših v Sloveniji in na svetu" rekel, da pri njih težav ni. Težave so lahko vedno in povsod. Razlike so le v tem ali vam jih rešijo ali ne.
Naš namen ni blatenje konkurence, temveč pomagati in s tem pokazati ljudem, da se lahko vozite na plin tudi brez težav. Ob tem pa uživate tako v vožnji kot prihrankih. Nekateri to že občutite, drugi žal (še) ne.
Konkurenca je pozitivna stvar, saj te prisili v vedno nova razmišljanja kako se izboljšati in še povečati zadovoljstvo strank. Žal pa se v avtoplinski branži velikokrat nekateri poslužujejo zavajanja. Prvi na svetu to, edini na svetu ono, subvencije (ki so v resnici navadni popusti),...
Medtem, ko so se nekateri ukvarjali z razvojem novih sistemov za nove motorje, so se drugi ukvarjali z vedno novimi marketinškimi triki.
V kratkem lahko pričakujemo, da bo s svetovnega trga izginilo še kakšno ime ali dva.

Skratka, če imate nerešljive težave z avtoplinom vam bomo po svojih najboljših močeh pomagali, ne glede na barvo avtomobila ali ime avtoplinskega sistema.
Kljub temu, da smo se najprej potegnili nazaj, so nas tisti, ki si želijo pomoči prepričali v nasprotno. En, ki si želi pomoči in jo potrebuje je vreden več kot 100 škodoželjnih, nevoščljivih,...



Škoda, da že na začetku niste tako zapisali in bi bilo nedvoumno, da velja za vse naprave in ne samo za G1 sisteme.

Pod črto zapisano, ste s to potezo postali cenovno konkurenčni pri vgradnjah v vozila, ki so že bila predelana in iz kakršnegakoli razloga ne delujejo kot bi morala.

Lepa gesta, pozitivno, pohvalno, . . . :bow

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe sep 16, 2016 5:13 am
Napisal/-a plinaš
med vrsticami zapisano pa - če jaz prav razumem - to velja za "čistokrvne nasmoljence" - torej tiste , ki so avto kupili iz druge roke ali pa tiste , ki so direktno vgradili napravo drugega proizvajalca..

globoko pa dvomim , da ta "cena" velja za "stiskače in škrtice" , ki so pridobili ponudbo in se pogajali okoli cene pri Prins-u potem pa zmontirali drugod .. sedaj , ko jim pa ne dela kot bi moralo pa nazaj jokcat kolk so reveži pa popusti ??? nič bonusa za take - demontaža po polni ceni in montaža po polni ceni !
moje osebno mnenje je , da bi bil kakršenkoli popust za take posmeh lojalnim in sedaj že stalnim strankam ...sicer pa vemo koliko kakšno osebno mnenje šteje dandanes ...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe sep 16, 2016 7:17 am
Napisal/-a japanac
plinaš je napisal/-a:med vrsticami zapisano pa - če jaz prav razumem - to velja za "čistokrvne nasmoljence" - torej tiste , ki so avto kupili iz druge roke ali pa tiste , ki so direktno vgradili napravo drugega proizvajalca..

Čistokrvni nasmoljenec ali ne, verjetno je zadeva stvar dogovora, ko vozilo pripelješ na pregled, opišeš težave in se dogovoriš za ceno.

plinaš je napisal/-a:globoko pa dvomim , da ta "cena" velja za "stiskače in škrtice" , ki so pridobili ponudbo in se pogajali okoli cene pri Prins-u potem pa zmontirali drugod .. sedaj , ko jim pa ne dela kot bi moralo pa nazaj jokcat kolk so reveži pa popusti ??? nič bonusa za take - demontaža po polni ceni in montaža po polni ceni !

To nekako ni v duhu spodaj napisanega.

Prins je napisal/-a:Če imajo nerešljive težave jim bomo pomagali, ne glede na to katero napravo imajo.[/b] V preteklosti smo imeli tega že veliko, le da je bil takrat strošek za nasmoljene veliko višji.

Pri vsem je potrebno upoštevati tudi to, da je zadeva še vedno 1100 € + , torej trg ponuja tudi instalacije od 400 € navzgor (ne glede na to ali je že bilo vozilo predelano oz. ni bilo), ki s primerno napravo in dobrim mojstrom, tudi delajo brez težav.

plinaš je napisal/-a:moje osebno mnenje je , da bi bil kakršenkoli popust za take posmeh lojalnim in sedaj že stalnim strankam ...sicer pa vemo koliko kakšno osebno mnenje šteje dandanes ...

Tukaj se celo delno strinjava, vendar "trg" zahteva svoje in to je eden od načinov. Lahko bi sicer objavili 25 % popusta na nove predelave, vendar ne vem kako bi gledali tisti, ki so vozilo predelali kakšen mesec nazaj (no nekaj brezplačnih servisov dobropisa, bi verjetno rešilo zaplet).

:vrum