peroRS je napisal/-a:Eni ste takoj občutljivi če se napiše francoz.
Noben ni rekel, da HDI in DCI pijejo dosti. Recimo 1.6hdi 92km je zelo varčen in dolgotrajno povprečje na nekaj tisoč kilometrov na bc je dovolj natančno realni porabi. Je pa nerealno, da ti po več urni guzvi po Ljubljani bc kaže porabo 4-5 litrov, kar enostavno ni res.
~toMmy~ je napisal/-a:hahehihoh je napisal/-a:5cenic je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Zakaj potem tega ne prišteva k porabljenemu gorivu? Sem bil pozoren pri Meganu 2 in po računalniku v gužvi ni porabil niti deci goriva, povprečna je bila pa temu primerno nerealno nizka.
Nevem kako je pri Meganu 2 vendar meni se pri Scenicu 3 v ene 7 tankih ni zmotil za več kot 0.1 litra. Nenormalno natačno.
Tudi jaz lahko potrdim, da napisano ni res. Vozim novega Citroena in starega Peugeota veliko po mestu, oba imata zelo natančen BC.
.
Poglej, lahko pišete kar hočete, pač kao ni res... Mam dovolj izkušenj, da vem, kdaj ga računalnik sere in ravno pri Renojih mam takšne izkušnje in če niso prikriti hibridi, enostavno podani podatki ne štimajo!
Edino, kar bi lahko vplivalo, je sama voda na cesti in povečan upor zaradi pumpanja vode skozi profil. Sam dež nima veze. Ponavadi je ob dežju tudi večja gužva, si ziher da ni to vzrok?For je napisal/-a:Zanimivo mi je kakšna razlika je v porabi če dežuje.
Ker se vsak dan vozim v službo je pač vsak dan enako, razen vremena.
Zjutraj, 5°C, dežuje, hladen motor, par kilometrov do AC, dosežem 106 km na uro, kliknem tempomat in vozim se 26 km. Poraba 5,8
En drug dan, vse enako razen to da je 2°C in suha cesta. Poraba 4,4
Peugeot 1.6 THP
Kako to strokovno pojasniti? Zakaj takšna razlika?
Štirivaljni bencinski motor, štirje ventili na valj. Gibna prostornina 1598 ccm, največja moč 92 kW (125 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor 200 Nm pri 1400 vrt./min. Pogon spredaj, menjalnik ročni šeststopenjski, pnevmatike 205/55 R16, zavore: spredaj kolutni, zadaj kolutni. Masa praznega vozila 1090 kg. Dolžina 4253 mm, širina 1804 mm, višina 1457 mm, medosna razdalja 2620 mm, prostornina prtljažnika 420 litrov, prostornina posode za gorivo 53 l. Največja hitrost 202 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 8,9 s, poraba goriva (EU) 7,9 / 4,6 / 5,8 l/100 km (poraba na testu: 6,5 l/100 km), izpust CO2 134 g/km.
blaz2013 je napisal/-a:For se je za porabo 4.4 vozil zihr po avtocesti maximalno 90km/h.
rogacp je napisal/-a:Pozdravljeni,
super ideja, da se pogleda CELOTNE stroške vožnje in ne le tiste s črpalke.
Moj primer: 1998 VW Golf GTI 1.8T
12.2007 01.2015
155.000km
13857l bencina
poraba 8,94 l/100km
Stroški za bencin 17.487€
Vsi stroški z bencinom, dodelavami (original xenon, radio, senzor za dež ...), popravili, servisi, registracijo in kaznimi ter izgubo vrednosti (5100€): 40.401€
To znese 26,39€ na 100km, pa se peleš z GTIjem:D
Predvsem pa stroški goriva ne predstavljajo niti polovice. Če bi bil avto novejši, bi bila izguba vrednosti še toliko večja.
Lp
rogacp je napisal/-a:Pozdravljeni,
super ideja, da se pogleda CELOTNE stroške vožnje in ne le tiste s črpalke.
Moj primer: 1998 VW Golf GTI 1.8T
12.2007 01.2015
155.000km
13857l bencina
poraba 8,94 l/100km
Stroški za bencin 17.487€
Vsi stroški z bencinom, dodelavami (original xenon, radio, senzor za dež ...), popravili, servisi, registracijo in kaznimi ter izgubo vrednosti (5100€): 40.401€
To znese 26,39€ na 100km, pa se peleš z GTIjem:D
Predvsem pa stroški goriva ne predstavljajo niti polovice. Če bi bil avto novejši, bi bila izguba vrednosti še toliko večja.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov