_furby_ je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=Wtq0J1rL7JE
tole sem nasu, res da star posnetek ampak teleban pa je se vedno
~toMmy~ je napisal/-a:Za začetek citata o vožnji po avtocesti iz Motorevije:
"Vključimo se po priključku, ki nato preide v pospeševalni pas. Ta je namenjen temu, da dosežemo hitrost, potrebno za varno vključitev na vozni (desni) prometni pas avtoceste. Kaj storiti, če zaradi gostote prometa v tem trenutku ne moremo zapeljati na vozni pas? Ustaviti ali nadaljevati vožnjo po odstavnem pasu? Niti eno, niti drugo ni dovoljeno, vendar pa bi bila ustavitev na koncu pospeševalnega pasu tako zelo nevarna (pomislimo na vozila, ki se vključujejo na avtocesto in pospešujejo za nami, ob tem pa bi se morali na vozni pas, po katerem lahko teče promet tudi s 130 km/h vključiti iz 0 km/h), da nam v takem primeru ostane le nadaljevanje vožnje po odstavnem pasu, seveda le na nujno potrebni razdalji, da se lahko vključimo na vozni pas."
In kaj se dogaja v praksi? Voziš za nekom po priključku na avtocesto in ko zapeljeta na pospeševalni pas, še vedno vozi recimo največ 80 km/h in se skoraj takoj vključi na vozni pas! Kaj storiti v takšnem primeru? Karkoli narediš, je narobe, ker po pospeševalnem ne smeš prehitet, vključevanje takoj za njim brez predhodnega pospeševanje je skregano z osnovnimi navodili za vožnjo, na prehitevalni pas ne moreš takoj in tudi ni varno zaradi njegove majhne hitrosti... Pospeševalni pas ni namenjen zbijanju povprečne porabe in na koncu ponavadi ni brezna, da bi treba čim prej iz njega!
"Ko zapuščamo avtocesto, ne smemo zavirati na prometnem pasu, ampak moramo, seveda potem, ko smo se prepričali, da lahko to varno naredimo in smo namero nakazali z desno smerno utripalko, z nezmanjšano hitrostjo in brez sunkovitih premikov volana zapeljati na začetek zaviralnega pasu, na katerem potem zaviramo in zmanjšamo hitrost toliko, da lahko varno zapeljemo na priključek in zapustimo avtocesto. In ne pozabimo, zaviralni pas je del vozišča, zato naj ostane smerna utripalka, s katero nakažemo dva premika – premik na zaviralni pas in zavijanje v desno – vklopljena dokler z zaviralnega pasu ne zapeljemo na priključek. Zlasti ponoči bo zaradi tega drugim voznikom, ki jim je znak s smerno utripalko namenjen, bolj jasno, kaj se dogaja."
Pri zapuščanju je tudi podobna logika, najprej zapelješ stran, potem upočasniš. Koliko vas to oboje dela pravilno?
Vir: http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=40&L2_ID=684 (predlagam, da si preberete vse, marsikaj hitro pozabimo)
NejcZ je napisal/-a:Danes spet en rešilček.. na "nujni vožnji". Sicer ga mam posnetega iz kamere v avtu in vse, ampak nebom tega objavljal. Šel sem za njim ker ga večkrat vidim divjat kot fukjenega, uglavnem do 150 sm potegnu po navadni cesti, pa mi je še vedno krepko uhajal. Nato sem ga dohitel z normalno vožnjo ker so bili spredaj drugi avti. Tiste spet vsakega posebej prehitevat, žmigovcev takaltak ne, potem se je pa nujna vožnja zaključila na bencinski. Svaka čast res.
NejcZ je napisal/-a:Danes spet en rešilček.. na "nujni vožnji". Sicer ga mam posnetega iz kamere v avtu in vse, ampak nebom tega objavljal. Šel sem za njim ker ga večkrat vidim divjat kot fukjenega, uglavnem do 150 sm potegnu po navadni cesti, pa mi je še vedno krepko uhajal. Nato sem ga dohitel z normalno vožnjo ker so bili spredaj drugi avti. Tiste spet vsakega posebej prehitevat, žmigovcev takaltak ne, potem se je pa nujna vožnja zaključila na bencinski. Svaka čast res.
~toMmy~ je napisal/-a:Pri zapuščanju je tudi podobna logika, najprej zapelješ stran, potem upočasniš. Koliko vas to oboje dela pravilno?
Polo78 je napisal/-a:Zadnjič sem prevozil več kot 250 km po Italiji (AC) in bil prav pozitivno presenečen, kako tam nihče ne "kampira" na prehitevalnem pasu. Takoj ko prehitijo počasnejše vozilo se vrnejo na vozni pas, četudi nimajo nikogar za sabo in čeprav bodo morali čez slabe pol minute ponoviti manever, se pravi se bodo morali spet vključiti na prehitevalnega in po istem principu dalje... Čim pa prečkaš mejo in prideš nazaj v SLO pa spet stara pesem. Spet ogromno kamperjev (naših seveda), ki za vsako ceno vztrajajo na prehitevalnem pasu pa če koga prehitevajo ali ne. Potem te pa še kdo grdo pogleda ali celo žuga, če mu poblendaš, ker se pač noče umakniti (sicer pred tem vedno uporabim levi smernik, ampak tovrstni vozniki itak ne uporabljajo ogledal, zato sledi blenda). Kdaj bo folku na sončni strani Alp jasen pomen voznega in prehitevalnega pasa na AC se sprašujem?! A je res tako luštno vozit stalno po prehitevalnem pasu, je to morda manjvrednostni kompleks ali celo fetiš tovrstnih telebanov, ki jih je pri nas res ogrooomno?!
tadej92 je napisal/-a:el_diablo, za take kot si ti bi mogli na vsake tolk let nardit kako izpitno uro:))
NejcZ je napisal/-a:Danes spet en rešilček.. na "nujni vožnji". Sicer ga mam posnetega iz kamere v avtu in vse, ampak nebom tega objavljal. Šel sem za njim ker ga večkrat vidim divjat kot fukjenega, uglavnem do 150 sm potegnu po navadni cesti, pa mi je še vedno krepko uhajal. Nato sem ga dohitel z normalno vožnjo ker so bili spredaj drugi avti. Tiste spet vsakega posebej prehitevat, žmigovcev takaltak ne, potem se je pa nujna vožnja zaključila na bencinski. Svaka čast res.
_furby_ je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=Wtq0J1rL7JE
tole sem nasu, res da star posnetek ampak teleban pa je se vedno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov