Stran 4 od 4

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: To nov 12, 2013 9:26 am
Napisal/-a ziga_h
Pdgovor reno19:

Pozdravljeni,

glede na prevoženo število kilometrov (13.000km) se ne izplača imeti dizla. Nikakor.
V primeru, da prevozite 40.000km na leto potem se vozite z dizlom, če ga že imate.
Če pa razmišlja o nakupu vozila je najcenejša opcija vožnja na plin, vendar z bencinarjem.
Pri predelavi dizla na plin namreč ta vozi na mešanico nafta-plin.
Zato so prihranki precej manjši pri vozilih z manjšo porabo nafte.
Poleg tega so predelave na plin pri dizelskim motorjih precej dražje kot pri bencinskih.


Lp

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Če dec 19, 2013 9:09 pm
Napisal/-a mtl
Se nikakor ne strinjam s pavšalno trditvijo, da je vožnja na plin najcenejša, če kupuješ avtomobil. Je čisto odvisno od posameznega avtomobila (in njegovih bencinskih in dizelskih motorjev).
Zgolj en primer, ko je vožnja na plin bistveno dražja od vožnje na dizel. Seveda ob upoštevanju vseh stroškov, ne zgolj porabe: http://www.zurnal24.si/brez-servisa-slika-ni-popolna-clanek-209670 Da niti ne začnemo o tem, da so pri stroških na km pri LPG vozilu upoštevali zgolj vožnjo na plin. Ko dodamo zraven bencin za hladen zagon so že samo stroški goriva najmanj enaki stroškom goriva pri dizlu. In ko dodamo pri konkretni primerjavi recimo še navor vidimo, da je Punto LPG popolnoma nesmiselna izbira za dolge relacije v primerjavi z dizlom. Za majhno število prevoženih km letno pa isto izgubi na celi črti proti bencincu in se ti ne splača v nobenem primeru LPGja kupovat. Mi sploh ni jasno zakaj je Fiat ponudil to možnost, saj je popolnoma neracionalna. Razen, če uporabljajo to v ''promocijske'' namene, kako zelena znamka so.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: So jan 25, 2014 6:36 pm
Napisal/-a steel
Pozdravljeni,

zanima me zakaj Petrol v zimskem času vztraja z dodajanjem aditivov plinu? To namreč škoduje novejšim sistemom, ki imajo dodatno mazanje ventilov že vgrajeno. Zapaca filter in aditiv se nabira na injektorjih kar jih uničuje. Dokler bo Petrol vztrajal pri dodajanju aditivov v zimskem času bom tankal drugje. Enako razmišlja kar nekaj somišljenikov.

Hvala za odgovor.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: So jan 25, 2014 6:43 pm
Napisal/-a evilfury
Zanima me kako naj bi bil po standardih plinski tank montiran. Ker mojega držita samo dva vijaka m10 in to zgleda ni zadosti, ker tank med vožnjo vibrira(mislim da tudi skače pomalem) in to se sliši v notranjost. Tudi če ga porukam ni čisto fiksen.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Če feb 06, 2014 5:59 pm
Napisal/-a xyz6
mtl je napisal/-a:Se nikakor ne strinjam s pavšalno trditvijo, da je vožnja na plin najcenejša, če kupuješ avtomobil. Je čisto odvisno od posameznega avtomobila (in njegovih bencinskih in dizelskih motorjev).
Zgolj en primer, ko je vožnja na plin bistveno dražja od vožnje na dizel. Seveda ob upoštevanju vseh stroškov, ne zgolj porabe: http://www.zurnal24.si/brez-servisa-slika-ni-popolna-clanek-209670 Da niti ne začnemo o tem, da so pri stroških na km pri LPG vozilu upoštevali zgolj vožnjo na plin. Ko dodamo zraven bencin za hladen zagon so že samo stroški goriva najmanj enaki stroškom goriva pri dizlu. In ko dodamo pri konkretni primerjavi recimo še navor vidimo, da je Punto LPG popolnoma nesmiselna izbira za dolge relacije v primerjavi z dizlom. Za majhno število prevoženih km letno pa isto izgubi na celi črti proti bencincu in se ti ne splača v nobenem primeru LPGja kupovat. Mi sploh ni jasno zakaj je Fiat ponudil to možnost, saj je popolnoma neracionalna. Razen, če uporabljajo to v ''promocijske'' namene, kako zelena znamka so.


U ti mater......tale Punto more pa met eno res hudo HIGHTECH made by Italy LPG robotiko namontirano, da pride servisiranje slednje v 120k km, pazi to: 786,28 EUR :bonk

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Če feb 06, 2014 10:58 pm
Napisal/-a mtl
xyz6 je napisal/-a:U ti mater......tale Punto more pa met eno res hudo HIGHTECH made by Italy LPG robotiko namontirano, da pride servisiranje slednje v 120k km, pazi to: 786,28 EUR :bonk

Verjetno je v to ceno vključena obnova uparjalnika po 100.000km ali kaj podobnega. Ampak je to nepomembno; dejstvo je, da je potrebno ob nakupu temeljito preverit vse stroške v predvidenem lastniškem obdobju konkretnega avtomobila in tukaj ni prostora za pavšalne trditve.
En tak primer (sicer malo off topic) so bile ''brezplačne'' 17 col gume na C4 par let nazaj. Normalno je bilo ljudem to super ob nakupu, ko so pa pred zimo ugotovili, da bi morali dati 800 EUR za komplet zimskih gum, se je pa pojavilo kup teh platišč na avto.net-u napol zastonj :roll:.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: To feb 25, 2014 6:12 pm
Napisal/-a ziga_h
steel je napisal/-a:Pozdravljeni,

zanima me zakaj Petrol v zimskem času vztraja z dodajanjem aditivov plinu? To namreč škoduje novejšim sistemom, ki imajo dodatno mazanje ventilov že vgrajeno. Zapaca filter in aditiv se nabira na injektorjih kar jih uničuje. Dokler bo Petrol vztrajal pri dodajanju aditivov v zimskem času bom tankal drugje. Enako razmišlja kar nekaj somišljenikov.

Hvala za odgovor.


Spoštovani steel,

Ne vemo od kje vam informacija, da Petrol v zimskem času dodatno aditivira avtoplin. Na naših prodajnih mestih je kot dodatna ponudba na voljo olje za mazanje, ki je namenjen tistim, ki ga zaradi starosti in potreb motorja potrebujejo. Odločitev o nakupu je vsekakor odločitev kupca.

Vaša informacija je torej netočna, zato tudi ne drži vaše sklepanje, da naj bi aditiv v Petrolovem Avtoplinu povzročal težave nekaterim vozilom. Kakovost Avtoplina, ki ga Petrol prodaja pod svojo blagovno znamko "Q Max LPG" ustreza vsem zahtevam evropskega standarda za utekočinjen naftni plin, ki je namenjen pogonu motorjev (EN 589 oziroma v Slo SIST EN589). Petrol kakovost svojih goriv redno preverja in to na vseh ključnih točkah svoje nabavne in prodajne verige. To nam med drugim omogoča lasten akreditiran naftni laboratorij (edini v Sloveniji).

Vaša informacija torej ni točna in pričakujemo, da boste ta "popravek" podelili tudi z ostalimi uporabniki plina. Seveda smo vam na voljo, če bi želeli še več podatkov o naših gorivih.

Lep pozdrav, z

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: So mar 01, 2014 3:17 pm
Napisal/-a steel
Pozdravljeni,

Podajam samo informacije, ki sem jih dobil direktno od vgrajevalca, ki mi je montiral sistem v avto. Pri več uporabnikih se pojavljajo težave s Petrolovim plinom čez zimo. V Sloveniji je na splošno manj kvaliteten plin kot recimo na Nizozemskem, Avstriji, Nemčiji, Veliki Britaniji. V Veliki Britaniji ima Prinsov sistem VSI 2 servisni interval na 30.000 milj pri nas pa na 30.000 km in to zaradi slabega plina. S tem ne ciljam samo na Petrol ampak na vse prodajalce LPG-ja. Nisem hotel pljuvati po Petrolovem gorivu, ker bencin še vedno tankam na Petrolu. Ampak me pa čudi, da dobim tak odgovor s strani nekoga ki mogoče ima možnost, da se spremeni kvaliteta plina. Bilo bi dobro za stranke in mogoče bi tudi stranke opazile, da ima Petrol bolj kvaliteten plin kot ostali ter bi raje potem tankale na Petrolu in ne pri konkurenci.

LP

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Sr apr 23, 2014 9:37 pm
Napisal/-a uporabnik2
Osebek Jurij Koprivnikar iz Plineksa je prerasel iz preprodajalca tihotapljenih živali v
svetovalca za avtoplin. Odsvetujem vsako sodelovanje, vse kaj pove ima samo eden cilj:
kako vzeti denar. Verjemite da to zdaj dela zelo dobro.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Sr apr 23, 2014 10:14 pm
Napisal/-a xxl
uporabnik2 je napisal/-a:Osebek Jurij Koprivnikar iz Plineksa je prerasel iz preprodajalca tihotapljenih živali v
svetovalca za avtoplin. Odsvetujem vsako sodelovanje, vse kaj pove ima samo eden cilj:
kako vzeti denar. Verjemite da to zdaj dela zelo dobro.

Tukaj ne dajemo preveč pomena kritikam ali opozorilom uporabnikov,ki se prijave s prvim in navadno edinim postom prav s tem namenom,in potem več ne sodelujejo na forumu.Obstaja velika verjetnost,da je namen tega,negativna kampanja,blatenje konkurence,čeprav niste povedali nič novega o Plineksu

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Pe jun 13, 2014 11:16 am
Napisal/-a hribovc06
Živjo,

sem tik pred nakupom rabljenega C-maxa in malo kolebam med standardno izbiro 1.6 dizlom in 1.6. ecoboost s predelavo na plin. Porba na dizlu bi bila nekje med 6-6,5, po moji oceni pa bi bila poraba plina cca 8-8,5l, kar bi pomenilo, da je plin ugodnejša izbira.

Ker bom z avtomobilom delal letno več kot 30.000 km in ker ga želim imeti do konca (beri 10 let+) mi je poraba goriva bistveni element. Ker se bojim, da bo Evropa postopoma pričela spodbujati bencinske motorje zaradi težav dizlov z izpuhom in da se bo to direktno kazalo v ceni dizla, sem vedno bolj naklonjen plinu.

Zanima me kako je s predelavo ecoboost motorja na plin. Zasledil sem, da se izvede predelava v vbrizgom goriva v tekoči fazi. Zasledil pa sem tudi, da so Fordovi motorji občutljivi na predelavo. Zanima me, ali ima kdo izkušnje s predelavo? Kako je tudi s ceno te predelave? Ali je to standardna cena kot za ostale bencinarje ali je ta sistem dražji?

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Pe jun 13, 2014 12:26 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz sploh ne vidim point avta predelati na plin, ker sama vožnja je res mogoče cenejša, ampak ko je treba servisirat ali pa celo nastanejo nepredvidljivi stroški na plinski napeljavi ali bog ne daj na motorju (se pogosto dogaja) hitro presežejo vzdrževanje dizla.

Osebno imam tako politiko, če bi delal dolge ture obvezno dizla, če kratke ture in občasno kakšno dolgo pa hibrida.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: So jun 14, 2014 11:32 am
Napisal/-a steel
hribovc06 je napisal/-a:Živjo,

sem tik pred nakupom rabljenega C-maxa in malo kolebam med standardno izbiro 1.6 dizlom in 1.6. ecoboost s predelavo na plin. Porba na dizlu bi bila nekje med 6-6,5, po moji oceni pa bi bila poraba plina cca 8-8,5l, kar bi pomenilo, da je plin ugodnejša izbira.

Ker bom z avtomobilom delal letno več kot 30.000 km in ker ga želim imeti do konca (beri 10 let+) mi je poraba goriva bistveni element. Ker se bojim, da bo Evropa postopoma pričela spodbujati bencinske motorje zaradi težav dizlov z izpuhom in da se bo to direktno kazalo v ceni dizla, sem vedno bolj naklonjen plinu.

Zanima me kako je s predelavo ecoboost motorja na plin. Zasledil sem, da se izvede predelava v vbrizgom goriva v tekoči fazi. Zasledil pa sem tudi, da so Fordovi motorji občutljivi na predelavo. Zanima me, ali ima kdo izkušnje s predelavo? Kako je tudi s ceno te predelave? Ali je to standardna cena kot za ostale bencinarje ali je ta sistem dražji?


Glede same predelave, če bo narejena kvalitetno ne pričakuj nobenih težav. Na začetku bo nekaj uravnavanja in finih nastavitev na plinski napravi. Kasneje boš pa tankal in vozil. Vgradi pa kvalitetno plinsko napravo, ki pa zna biti dražja. Sam ti priporočam plinsko napravo Prins, je res dražja ampak se splača. Tudi odnos mehanika lahko samo pohvalim. Cena predelave te bo stalo se mi zdi, da čez 2000 evrov, vendar ti ne bo žal. Glede samega komentarja uporabnika pskoda pa ima delno prav, kadar gre za nestrokovno predelavo. Imej v mislih, da gre to za poseg v samo vozilo in je kakovostna vgradnja izjemno pomembna. Za Prinsov sistem ti lahko iz prve roke povem, da je kvaliteten za ostale sem pa slišal slabe in dobre stvari. Glede porabe je pa tako, pričakuj do 30 % višjo porabo, ker ko se poceni voziš si manj prizanesljiv do stopalke za plin :). Če te še kaj zanima kar vprašaj.

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Po jun 16, 2014 4:09 pm
Napisal/-a hribovc06
Se pravi je cena za napravo za vbrizg goriva v tekoči fazi dražja kot standardne ali je višja cena samo zaradi kvalitetnejšega ponudnika?

@steel: Morda voziš avto z direktnim vbrizgom in predelavo na plin? Podatek o 30% večji porabi se mi zdi malo visok, pa me zanima je to pri napravah za direktni vbrizg ali je to samo pri tebi zaradi težje noge? Sam se tega ne bojim, ker hitreje kot trenutno vozim nimam ne potrebe ne želje, ko pridejo otroci pa postane noa še lažja :D

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Objavljeno: Po jun 16, 2014 9:16 pm
Napisal/-a steel
Cena je običajno odvisna od ponudnika. Prins je med vsemi najdražji, nekateri govorijo da je tudi najboljši. Sam si tega ne upam trditi, vendar pa se pojavlja bistveno manj težav pri sistemih Prins kot pa pri drugih. V bistvu še nisem slišal za težave pri Prinsovih sistemih in upam da se ne pojavijo pri meni :P Vozim Hondo Civic letnik 2011 (8. generacija), motor 1.8 140 PS. Glede porabe imam pa res težko nogo in je res posledica moje negospodarne vožnje :) Drugače je ob enakem načinu vožnje kot pri bencinu poraba višja za 10 max 15 %. Bolj se pozna na avtocesti pri hitrostih višjih od 130 km/h. Ker pri visokih hitrostih avto porablja občutno več plina kot je to pri vožnji na bencin. Če si umirjen voznik in imaš lahko nogo boš imel investicijo hitro pokrito. Vendar vseeno računaj na cca 50.000 km prevoženih, da boš imel vložena sredstva res nazaj. Ker pri izračunu redko kdo upošteva še dodatne servise, mazilo in samo porabo bencina, ki pa je zanemarljiva.