Torej, na servisu so mi popravljali elektro servo volan, za kar sem plačal 300€. Čez nekaj časa je stvar zopet crknila in sem spet peljal avto nazaj na servis, so mi zopet delali popravilo. No, po drugem obisku servisa mi je pa stvar po dveh mesecih spet crknila!
Na njihovi strani piše, da dajejo enoletno garancijo na popravilo. Torej lahko spet peljem avto nazaj na servis in upam, da jim bo v tretje uspelo. Ampak to vzame čas, človek pa časa nima. Raje bi avto peljal drugam, kjer bi dejansko znali popraviti napako.
Lahko po Zakonu o varstvu potrošnikov zahtevam vračilo denarja?
Zakon pravi tole:
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.https://zakonodaja.com/zakon/zvpot/37c-clenČe jaz prav razumem, moram, če želim uveljavljati svoje pravice, servis pravilno obvestiti. Mi lahko kdo razloži kaj točno sedaj pomeni pravilno obvestiti?
lp