Vožnja po brezpotjih, tekmovanja, vse o offroad in cestnih terencih...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po jan 07, 2008 7:12 pm

nebivedu je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Sama jajčka! Kakšen je to pick up s kesonom na katerega lahko položiš malo večji sendvič :huh: 2.5l motorji so tudi čist smešni. Tudi 3.0 ni nevem kaj. Pa še grdi so še posebi "sangjong", micubiši, toyota in mazda/ford(kao). Pa še to za vleko velikega in težkega tovora je najbolj primeren avtomatski menjalnik. No saj ti tega itak tega ne zmorejo :twisted: !


Ja, potem pa morajo razna mala "jajčka" (recimo samuraj) pomagat velikim(recimo hummerju), da prilezjo iz blata (hummer, ki se je vkopal).


Vse mogoče se lahko zgodi tudi najboljšim. Pa ne mislim hummerja hvalit ker ga še nikoli nisem vozil niti slišal nisem kaj dosti o njih. Vem pa kak mora biti pick up, da je kaj uporaben.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 08, 2008 7:28 am

ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jan 08, 2008 7:04 pm

nebivedu je napisal/-a:ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.


Jaz mislim, da se je že marsikateri ameriški pick up dokazal o vzdržljivosti in uporabnosti nenazadnje tudi f150, ki mi to dokazuje vsak dan. :P
 
CST™jerko
El prezidente CST™
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr nov 17, 2004 12:49 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a CST™jerko Sr jan 09, 2008 8:33 pm

jst imam navaro dobra dva meseca... avto se dobr obnese, sicr ga vozim bolj po cestah kot pa po kašnem terenu... Zmogljivosti so za moje pojme dobre glede nato da je terenec... glede pogona in reduktorja je nekdo že pred mano vse povedal... lahko ti še povem o porabi in sicer meni pokuri 11l, taka poraba je konstantna... aja pa keson imam pokrit s tistim pokrovom, ki se znižuje proti koncu avta. ta pokrov ti odsvetujem saj je zelo nepraktičen ravno zaradi tega poševnega dela...
če te še kaj zanima kar vprašaj...
lp jerko
 
Uporabniški avatar
.:Tomaz:.
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Po jun 18, 2007 6:53 am
Kraj: Slo

Napisal/-a .:Tomaz:. Sr jan 09, 2008 8:37 pm

začetne slike avtov sj so lepi sam mel jih pa nebi,znotraj mi ni tolk dober.
Nice day!!!
 
Uporabniški avatar
jernej1976
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če jan 12, 2006 5:24 pm
Kraj: lj - turjak

Napisal/-a jernej1976 So feb 02, 2008 8:23 am

meni je najbolj vsec in tudi to nameravam nekoc imeti je to Toyota Hi-Lux....mi je res hudo ta tazadnja ,,,sam meni je bolj vsec tista osnovna razlicica z malcek podaljsane kabine.....
mistshubisi mi ni vsec L200 k je nakoncu kabine in zacetek kasona cudno narejeno ni lepih linij..
Navara je tudi lepa sam je pa drazje kot Toyota..


lp
 
zax
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So feb 09, 2008 12:33 am
Kraj: gorenjska

Napisal/-a zax Pe feb 15, 2008 12:23 am

Hay!Sem še začetnik na forumu,vendar lahko rečem da ko sem pred leti kupil rabljeno Toyoto HILUX sem se nasankal.Kako je prejšnji lastnik delal z avtom ne vem,kajti meni je po prvoženih 50000km ko je avto imel vsega 150000km odlomilo motorno gred.Zdaj imam drug motor in upam da bom imel vnaprej več sreče.
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Pe feb 22, 2008 7:55 am

Mighi je napisal/-a:Nissan Navara ima reduktor, fotr ima Navaro (prejšnji model 2,5 TD)...ni ga dosti po terenu rabil, kar sem ga jaz vozil je poezija po makadamu divjat, za po cesti pa bolj tko...visoko težišče, še posebej če je mokro, te hitro zadaj odnese-je priporočljivo 4WD vklopit. Osnovni je pogon na zadnji kolesi (mislim, da pri vseh), teren/dež/sneg preklopiš na 4WD-omejitev do 90,100km/h, pri hudih terenih pa reduktor (mislim da do 40km/h).

Aja-tak avto (double cab) je bolj šminka, saj je keson rel. majhen in za npr. dopust ne pride najbolj v poštev (ti lahko kaj ukradejo, dež)...kupli smo ga pa ker je reg. kot tovorno vozilo (s.p.) in si ga je od vedno želel. Gume so pa nove skor 200€ po komadu(Dunlop zimske) :roll:


Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)
 
V8@
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe dec 10, 2004 5:40 pm

Napisal/-a V8@ So feb 23, 2008 3:23 pm

Evan je napisal/-a:Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)


Navara: 2H, Auto, 4H, LOW

navara nima "Auto"....ima samo 2H, 4H IN 4L, to kar si napisal ima Pathfinder
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So feb 23, 2008 5:50 pm

nebivedu je napisal/-a:ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.

oya pa še kolko jih je, vsaki delovni dan non stop na cestah po usa. Od chevy-a do forda, samo tankaj+olje pregledaj pa vozi.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Po feb 25, 2008 10:18 am

V8@ je napisal/-a:
Evan je napisal/-a:Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)


Navara: 2H, Auto, 4H, LOW

navara nima "Auto"....ima samo 2H, 4H IN 4L, to kar si napisal ima Pathfinder


Res je, DRZI, moja napaka, se oproščam. Torej avto nima sredinskega difa.
Vrni se na Offroad in cestni terenci

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov