Stran 2 od 2

Objavljeno: Po jan 07, 2008 7:12 pm
Napisal/-a cruiser1
nebivedu je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Sama jajčka! Kakšen je to pick up s kesonom na katerega lahko položiš malo večji sendvič :huh: 2.5l motorji so tudi čist smešni. Tudi 3.0 ni nevem kaj. Pa še grdi so še posebi "sangjong", micubiši, toyota in mazda/ford(kao). Pa še to za vleko velikega in težkega tovora je najbolj primeren avtomatski menjalnik. No saj ti tega itak tega ne zmorejo :twisted: !


Ja, potem pa morajo razna mala "jajčka" (recimo samuraj) pomagat velikim(recimo hummerju), da prilezjo iz blata (hummer, ki se je vkopal).


Vse mogoče se lahko zgodi tudi najboljšim. Pa ne mislim hummerja hvalit ker ga še nikoli nisem vozil niti slišal nisem kaj dosti o njih. Vem pa kak mora biti pick up, da je kaj uporaben.

Objavljeno: To jan 08, 2008 7:28 am
Napisal/-a nebivedu
ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.

Objavljeno: To jan 08, 2008 7:04 pm
Napisal/-a cruiser1
nebivedu je napisal/-a:ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.


Jaz mislim, da se je že marsikateri ameriški pick up dokazal o vzdržljivosti in uporabnosti nenazadnje tudi f150, ki mi to dokazuje vsak dan. :P

Objavljeno: Sr jan 09, 2008 8:33 pm
Napisal/-a CST™jerko
jst imam navaro dobra dva meseca... avto se dobr obnese, sicr ga vozim bolj po cestah kot pa po kašnem terenu... Zmogljivosti so za moje pojme dobre glede nato da je terenec... glede pogona in reduktorja je nekdo že pred mano vse povedal... lahko ti še povem o porabi in sicer meni pokuri 11l, taka poraba je konstantna... aja pa keson imam pokrit s tistim pokrovom, ki se znižuje proti koncu avta. ta pokrov ti odsvetujem saj je zelo nepraktičen ravno zaradi tega poševnega dela...
če te še kaj zanima kar vprašaj...
lp jerko

Objavljeno: Sr jan 09, 2008 8:37 pm
Napisal/-a .:Tomaz:.
začetne slike avtov sj so lepi sam mel jih pa nebi,znotraj mi ni tolk dober.

Objavljeno: So feb 02, 2008 8:23 am
Napisal/-a jernej1976
meni je najbolj vsec in tudi to nameravam nekoc imeti je to Toyota Hi-Lux....mi je res hudo ta tazadnja ,,,sam meni je bolj vsec tista osnovna razlicica z malcek podaljsane kabine.....
mistshubisi mi ni vsec L200 k je nakoncu kabine in zacetek kasona cudno narejeno ni lepih linij..
Navara je tudi lepa sam je pa drazje kot Toyota..


lp

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 12:23 am
Napisal/-a zax
Hay!Sem še začetnik na forumu,vendar lahko rečem da ko sem pred leti kupil rabljeno Toyoto HILUX sem se nasankal.Kako je prejšnji lastnik delal z avtom ne vem,kajti meni je po prvoženih 50000km ko je avto imel vsega 150000km odlomilo motorno gred.Zdaj imam drug motor in upam da bom imel vnaprej več sreče.

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 7:55 am
Napisal/-a Evan
Mighi je napisal/-a:Nissan Navara ima reduktor, fotr ima Navaro (prejšnji model 2,5 TD)...ni ga dosti po terenu rabil, kar sem ga jaz vozil je poezija po makadamu divjat, za po cesti pa bolj tko...visoko težišče, še posebej če je mokro, te hitro zadaj odnese-je priporočljivo 4WD vklopit. Osnovni je pogon na zadnji kolesi (mislim, da pri vseh), teren/dež/sneg preklopiš na 4WD-omejitev do 90,100km/h, pri hudih terenih pa reduktor (mislim da do 40km/h).

Aja-tak avto (double cab) je bolj šminka, saj je keson rel. majhen in za npr. dopust ne pride najbolj v poštev (ti lahko kaj ukradejo, dež)...kupli smo ga pa ker je reg. kot tovorno vozilo (s.p.) in si ga je od vedno želel. Gume so pa nove skor 200€ po komadu(Dunlop zimske) :roll:


Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)

Objavljeno: So feb 23, 2008 3:23 pm
Napisal/-a V8@
Evan je napisal/-a:Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)


Navara: 2H, Auto, 4H, LOW

navara nima "Auto"....ima samo 2H, 4H IN 4L, to kar si napisal ima Pathfinder

Objavljeno: So feb 23, 2008 5:50 pm
Napisal/-a jay
nebivedu je napisal/-a:ko bo en amriški pickup zdržal toliko kot stare toyote hillux, potem bom pa trdil, da so ameriški pickupi dobri, do takrat je moje mnenje, da je edini dober pickup stara toyota hilux.

oya pa še kolko jih je, vsaki delovni dan non stop na cestah po usa. Od chevy-a do forda, samo tankaj+olje pregledaj pa vozi.

Objavljeno: Po feb 25, 2008 10:18 am
Napisal/-a Evan
V8@ je napisal/-a:
Evan je napisal/-a:Ja v osnovi je pogon na zadnji par, s tem da ima:

Navara: 2H, Auto, 4H, LOW
Micka: I. verzija: super select -> 2H, 4H, 4Hlock, low
II. verzija: easy select -> 2H, 4H, low
Yota: 2H, 4H, low
Ranger: tak isto

Torej, imata Navara in Micka možnost stalnega štirikolesnega pogona tudi na asfaltu pri + 50 in ne samo na težavnejših terenih kot recimo Yota in Ranger. Pač sredinski diff. z možnostjo blokade je uporabna stvar :D.

VSi pa imajo zadnji LSD diff., s tem da sem pri Micki Super select v nekem neškem pdfju zasledil, da ima celo 100% zaporo zadnjega diffa. (kot recimo Pajero). Zadnja info ni preverjena :roll: ;)


Navara: 2H, Auto, 4H, LOW

navara nima "Auto"....ima samo 2H, 4H IN 4L, to kar si napisal ima Pathfinder


Res je, DRZI, moja napaka, se oproščam. Torej avto nima sredinskega difa.