domen90 je napisal/-a:Kos se odžaga takrat, ko rja pride skozi. Površinsko rjo se pa pobrusi, premaže s pretvornikom rje, dvokomponentno temeljno barvo, pokrivno barvo in dvokomponentnim brezbarvnim lakom.
domen90 je napisal/-a:Kos se odžaga takrat, ko rja pride skozi. Površinsko rjo se pa pobrusi, premaže s pretvornikom rje, dvokomponentno temeljno barvo, pokrivno barvo in dvokomponentnim brezbarvnim lakom.
f.taunus je napisal/-a:domen90 je napisal/-a:Kos se odžaga takrat, ko rja pride skozi. Površinsko rjo se pa pobrusi, premaže s pretvornikom rje, dvokomponentno temeljno barvo, pokrivno barvo in dvokomponentnim brezbarvnim lakom.
In kje imaš na avtu površinsko rjo? Glede na to, da 99% rje prihaja od znotraj navzven, pri raznih spojih pločevine in dvojnemu plehu ...
DePalmo je napisal/-a:domen90 je napisal/-a:Kos se odžaga takrat, ko rja pride skozi. Površinsko rjo se pa pobrusi, premaže s pretvornikom rje, dvokomponentno temeljno barvo, pokrivno barvo in dvokomponentnim brezbarvnim lakom.
In pri takem postopku rja ne udari ponovno ven čez leto ali dve? Je "permanenta" rešitev?
O tem pretvorniku rje pa nisem zasledil enega pomembnega podatka (ali pa sem ga zgrešil). Rjavino spucaš, namažeš, nato pa še enkrat spucaš do čistega ali se gre direkt z barvo čez?
domen90 je napisal/-a:Ravno ferosan je potrebno brusiti, ker je kislina, ki razžre rjo in verjami, da nočeš barvati preko tistega "dreka", ki nastane, ko ferosan opravi svoje. S tem da ferosan ima drugačno funkcijo, ferosan rjo odstranjuje (čeprav slabo, za kakšno ograjo je dober, za avto pa ne), pretvornik pa preprečuje širjenje/napredovanje in se uporablja zato, da tisto kar ni odstranjeno, ne udari spet ven.
Pretvornikov se ne brusi, ker ustvarijo zaščitni sloj. Je pa priporočljivo vsaj 1x namazat, pobrusit in ponovno namazat ter nato barvat.
domen90 je napisal/-a:Ferosan ni drek, drek je tisti, ki ga ne zna uporabljat. Ima svojo funkcijo in če pričakuješ čudeže je žal problem v tebi in ne v produktu. Za takšno odstranjevanje rje kot ga opisuješ obstaja elektroliza, pogooglaj.
Tisto kar ti naredi v Godešiču je pa preventiva, ne kurativa. Če imaš rjav avto ti bo še vedno rjavelo naprej, krown olje gor ali dol. Naj uganem, potem se boš pizdil, da je tudi krown olje drek?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov