Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
cyruss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če sep 13, 2007 6:45 am

Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a cyruss Če apr 24, 2014 12:11 am

Normalen je rekel avto v smeti, tadrug je rekel pa če probamo zrihtat? :roll: Pa smo probal :)
Zaradi rje v smeti namenjen kangoo, letnik 98, z 1.4 mlinčkom, ki poleg pumpe servo volana poganja tudi kompresor klime, v notranjosti pa premore stikala za električni pomik stekel in ogledal, ter par zračnih blazin, se je tako spremenil v 14 dnevni projekt. Vrjetno bo marsikdo vprašal zakaj sem se ga sploh lotil, pa saj je avtonet poln teh krip. Res je, vendar za ta denar kot je stala obnova ga ni, za stotaka ali dva več, pa dobiš avto v stanju kot je bil ta pred obnovo. Sicer pa avto ni obnovljen ampak porihtan do te mere da bo svojemu namenu še služil leto ali dve, mogoče tudi kaj več. pa še kakšno stvar sem se naučil iz njega :D

avto, z že odstranjenim blatnikom ki je bil poškodovan:
Slika

slike kritičnih mest:
Slika
Slika
Slika

kupilo se je 2 kvadratna metra 1mm pločevine pa se je delo začelo. prvo sem mu nastrigel obrobe, jih "poziklal", odrezal rjavino in pričel z varjenjem:
Slika

Napigal pragove in jih dodal zraven:
Slika
Slika

Na voznikovi strani je bilo potrebno zamenjat še en del podna ki se povezuje z pragom:
Slika

Isto sem naredil na drugi strani, vendar je bil tam avto v precej boljšem stanju in se je menjal samo del pragu zadaj in del spredaj:
Slika

Spredaj od blatnika navznoter so bili v začetku nakakšni trikotniki, ki jih z delom podna ni bilo več, zato smo malo improvizirali:
Slika

potem sem se preselil zadaj v prtljažni del, kjer sem odrezal boke in vezno steno, napigal novo vezno in varil.
prvo notranji del:
Slika
Slika

sledil mu je zunanji del:
Slika

in pa še del podna:
Slika

nastrigel sem mu še boke oziroma koloteke, dokončal poden, povaril in vse skupaj zatesnil z tesnilno maso:
Slika
Slika

Čez vse to sem dobesedno nalil 2k temeljne barve:
Slika
Slika

Zunaj sem obrobe in pragove samo premazal z temeljem in z kitom skril mesta varjenja:
Slika
Slika

Vmes sem malo podražil lastnika, ki sicer vozi VW-ja:
Slika

Ostanki:
Slika
Slika

Avto se je prepeljal ven in zaščitil:
Slika
Slika

Namesto šprickita se je dal avto v temelj, mogoče pa le zdrži kakšen mesec več:
Slika

Vmes sem poazabil na poškodovan blatnik katerega sem poravnal in pravtako pobarval z temeljno:
Slika

in pa nanešena barva:
Slika
Slika

ko se je barva dovolj osušila, se je odstranilo zaščito in sledil je manjši šok. na stebričku kjer je bila včasih nalepka z kodo barve je nekdo že praskal in ker se kode ni dalo več prebrat, se je mojstru v mešalnico neslo plastično obrobo okoli meglenke na prednjem odbijaču. seveda so bili odbijači naknadno barvani, pa ni nihče pogledal kako se odtenek ujema z karoserijo. Pa kaj hočemo, je kar je:
Slika
Slika
Slika

Avto se je sestavil, zapeljal ven na sonce, tam se je šele dobro pokazala razlika v odtenku:
Slika
Slika

Z bodyjem se je na novo pošpricalo pragove in podvozje na mestih kjer je bilo varjeno:
Slika
Slika

Lastnik mu je privoščil še nove zavore in končnike:
Slika

in avto registriral :D

Če potegnemo črto, avto je bil brezplačen, servisni materijal z zavorami, kitom za menjavo zobatega jermena in končniki je prišel malenkost manj kot 200€, pločevina, kit, tesnilna masa, temelj in body 50€, malenkost več pa še barva in lak. vrjetno sem še kakšno drobnarijo pozabil pa vseeno ni bilo več kot 400€ stroškov.
To je to za ta denar, za razliko od tistih z avtoneta v tem primeru lastnik ve kaj ima in naj mu dobro služi. Komentarji dobrodošli.
lp
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a opelboy Če apr 24, 2014 8:57 am

Kenguru lives another day :) Konec koncev je avto verjetno mišljen kot delovno vozilo, tako da se tista razlika v odtenku lažje požre :)

Tako kot si napisal..če bi šel zdaj gledat poceni primerke na netu jih je verjetno 80% slabših.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2184
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a RedBaron Če apr 24, 2014 5:06 pm

Lepo si (Ste) porihtali, svaka čast :pivo


Koliko pa je strošek takšnega posega? komplet material z delom vred?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a lisko Če apr 24, 2014 5:35 pm

No tak se dela :) Me veseli , da nisem edini norec na tem forumo :D

Za barvo pa....ma pač trivremenski taft :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a nejc1 Če apr 24, 2014 6:49 pm

Super... Takšni projekti so mi všeč, ne pa da se avto ko je malo slabši že vleče na odpad ali pa proda po delih... Dandanes so starejši avtomobili že prepoceni, zato pa malokdo popravlja takšne avte in raje za drobiž kupi nekaj drugega in zvozi v par letih, pa potem spet tako naprej...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a zlica22 Če apr 24, 2014 9:46 pm

Delo pohvalno... Priprava na delo pa........ :? Mogoče sem kaj spregledal, ampak avto postavit na sod in ploh je poizkus samomora;)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a Daedalus Če apr 24, 2014 10:50 pm

Več koristi glede ekologije kot marsikatera direktiva od "tam gor". ;) Lepo. Ni "v nulo", ma za 2 leta tudi ne rabi bit oz. bi bilo škoda časa in denarja za pretravanje. :)
 
cyruss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če sep 13, 2007 6:45 am

Re: Renault Kangoo 1.4 RT

Napisal/-a cyruss Če apr 24, 2014 11:01 pm

opelboy je napisal/-a:Kenguru lives another day :) Konec koncev je avto verjetno mišljen kot delovno vozilo, tako da se tista razlika v odtenku lažje požre :)

Tako kot si napisal..če bi šel zdaj gledat poceni primerke na netu jih je verjetno 80% slabših.


Avto je mišljen nekako vmes med delovnim in osebnim avtom, bo pa na cesti vsak dan :) Kar se pa odtenka tiče pa pravi lastnik da se bo z njim vozil in ne gledal kakšne barve je :D

RedBaron je napisal/-a:Lepo si (Ste) porihtali, svaka čast :pivo


Koliko pa je strošek takšnega posega? komplet material z delom vred?


Hvala :) Strošek materijala imaš napisan pod slikami, kar se pa dela tiče pa ne morem rečt ker sem avto rihtal v službi in je cena vrjetno drugačna kot bi bila sicer.

lisko je napisal/-a:No tak se dela :) Me veseli , da nisem edini norec na tem forumo :D

Za barvo pa....ma pač trivremenski taft :D


Hvala :) nič bat, nisi edini norec, se večkrat lotim kakšne take, za normalne ljudi totalne bedarije, samo je premalo časa za vse slikat in objavljat :) pri temu mi je vmes nekako uspelo glavnino poslikat pa sem objavil :D za barvo pa kot rečeno, lastnik ga bo imel za vozit in ne za gledat :)

nejc1 je napisal/-a:Super... Takšni projekti so mi všeč, ne pa da se avto ko je malo slabši že vleče na odpad ali pa proda po delih... Dandanes so starejši avtomobili že prepoceni, zato pa malokdo popravlja takšne avte in raje za drobiž kupi nekaj drugega in zvozi v par letih, pa potem spet tako naprej...


hvala :) sicer je tako, če bi avto imel jaz ga niti pod točko Ž ne bi šel obnavljat ker mi že znamka ne potegne, ampak bi ga dal v dele. Ampak take so bile želje šefov pa se je zrihtalo :) sicer tudi ta ne bo večno, ampak za par let se ga je pa sigurno rešilo gotove smrti :) sem pa tudi sam take vrste, kupim avto za par stotakov, registriran celo leto, ga zvozim in dam v dele. par let pa že vztrajam na enem starodobniku in pa še na dveh ostalih, zaenkrat še projektih ki pa bosta ostala pri hiši dokler ju rja ne požre :)

zlica22 je napisal/-a:Delo pohvalno... Priprava na delo pa........ :? Mogoče sem kaj spregledal, ampak avto postavit na sod in ploh je poizkus samomora;)


Hvala :) nič nisi spregledal, res je avto spredaj na dveh sodih in pa zadaj na enemu :) ja tudi sam sem prvič malce z strahom hodil okrog avta, še bolj z strahom pod avtom. potem pa ko še en hodi oziroma skače v avtu in razbija pa vidiš da bo zdržalo tistih par urc. so pa bile za vsak slučaj vseeno ob strani malce nižje roke dvigala če bi slučajno kaj popustilo. Na dvigalu je bilo pragove pač nemogoče menjat in sem si spomagal z prvo stvarjo ki sem jo zagledal, in to so bili sodi :D
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov