Normalen je rekel avto v smeti, tadrug je rekel pa če probamo zrihtat?
Pa smo probal
Zaradi rje v smeti namenjen kangoo, letnik 98, z 1.4 mlinčkom, ki poleg pumpe servo volana poganja tudi kompresor klime, v notranjosti pa premore stikala za električni pomik stekel in ogledal, ter par zračnih blazin, se je tako spremenil v 14 dnevni projekt. Vrjetno bo marsikdo vprašal zakaj sem se ga sploh lotil, pa saj je avtonet poln teh krip. Res je, vendar za ta denar kot je stala obnova ga ni, za stotaka ali dva več, pa dobiš avto v stanju kot je bil ta pred obnovo. Sicer pa avto ni obnovljen ampak porihtan do te mere da bo svojemu namenu še služil leto ali dve, mogoče tudi kaj več. pa še kakšno stvar sem se naučil iz njega
avto, z že odstranjenim blatnikom ki je bil poškodovan:
slike kritičnih mest:
kupilo se je 2 kvadratna metra 1mm pločevine pa se je delo začelo. prvo sem mu nastrigel obrobe, jih "poziklal", odrezal rjavino in pričel z varjenjem:
Napigal pragove in jih dodal zraven:
Na voznikovi strani je bilo potrebno zamenjat še en del podna ki se povezuje z pragom:
Isto sem naredil na drugi strani, vendar je bil tam avto v precej boljšem stanju in se je menjal samo del pragu zadaj in del spredaj:
Spredaj od blatnika navznoter so bili v začetku nakakšni trikotniki, ki jih z delom podna ni bilo več, zato smo malo improvizirali:
potem sem se preselil zadaj v prtljažni del, kjer sem odrezal boke in vezno steno, napigal novo vezno in varil.
prvo notranji del:
sledil mu je zunanji del:
in pa še del podna:
nastrigel sem mu še boke oziroma koloteke, dokončal poden, povaril in vse skupaj zatesnil z tesnilno maso:
Čez vse to sem dobesedno nalil 2k temeljne barve:
Zunaj sem obrobe in pragove samo premazal z temeljem in z kitom skril mesta varjenja:
Vmes sem malo podražil lastnika, ki sicer vozi VW-ja:
Ostanki:
Avto se je prepeljal ven in zaščitil:
Namesto šprickita se je dal avto v temelj, mogoče pa le zdrži kakšen mesec več:
Vmes sem poazabil na poškodovan blatnik katerega sem poravnal in pravtako pobarval z temeljno:
in pa nanešena barva:
ko se je barva dovolj osušila, se je odstranilo zaščito in sledil je manjši šok. na stebričku kjer je bila včasih nalepka z kodo barve je nekdo že praskal in ker se kode ni dalo več prebrat, se je mojstru v mešalnico neslo plastično obrobo okoli meglenke na prednjem odbijaču. seveda so bili odbijači naknadno barvani, pa ni nihče pogledal kako se odtenek ujema z karoserijo. Pa kaj hočemo, je kar je:
Avto se je sestavil, zapeljal ven na sonce, tam se je šele dobro pokazala razlika v odtenku:
Z bodyjem se je na novo pošpricalo pragove in podvozje na mestih kjer je bilo varjeno:
Lastnik mu je privoščil še nove zavore in končnike:
in avto registriral
Če potegnemo črto, avto je bil brezplačen, servisni materijal z zavorami, kitom za menjavo zobatega jermena in končniki je prišel malenkost manj kot 200€, pločevina, kit, tesnilna masa, temelj in body 50€, malenkost več pa še barva in lak. vrjetno sem še kakšno drobnarijo pozabil pa vseeno ni bilo več kot 400€ stroškov.
To je to za ta denar, za razliko od tistih z avtoneta v tem primeru lastnik ve kaj ima in naj mu dobro služi. Komentarji dobrodošli.
lp