dzuro.na.izi je napisal/-a:Beri
Primerjava Korrosol - iron x - sonax
http://www.cro-detailing.com/index.php/ ... 561.0.html
LP
Definitivno izbacujem IronX iz kolekcije (neću ga više kupovati) jer je s obzirom na ono što pruža, pre skup.
Best buy opcija je kombinacija Sonaxa za felge i Korrosola. Oba su jeftinija a dobro odrade svoj zadatak. Sonax mi je sasvim dovoljan za felge jer se redovito čiste i nema potrebe za jačim. Ako i treba, tu su Dimer i Forlega.
geronimo77 je napisal/-a:Pozdravljeni,
Potrebujem mnenje strokovnjakov detailinga in sicer kaj je boljša zaščita za avto za zimske mesece - vosek ali sealant. Novembra namreč mislim dat na avto zaščito za zimo - imam sealant FK1000p in vosek Britemax vantage. Kaj je boljša zaščita za hladnejše dni?
Sedaj imam gor še FK1000p od maja, sedaj ga mislim zamenjati z voskom Vantage.
lp
dzuro.na.izi je napisal/-a:geronimo77 je napisal/-a:Pozdravljeni,
Potrebujem mnenje strokovnjakov detailinga in sicer kaj je boljša zaščita za avto za zimske mesece - vosek ali sealant. Novembra namreč mislim dat na avto zaščito za zimo - imam sealant FK1000p in vosek Britemax vantage. Kaj je boljša zaščita za hladnejše dni?
Sedaj imam gor še FK1000p od maja, sedaj ga mislim zamenjati z voskom Vantage.
lp
Sej ga ne rabiš zamenjat...sam gor ga nanesi. Pred zimo daš gor komot 2 sloja FK-ja + 2 sloja Britemaxa vsak 1h narazen ali pa kak dan kasneje. Nč ne škodi če sta oba gor, pravzaprav boš dosegu še daljšo obstojnost ! Carnauba lahko sedi na sealantu, obratno pa ne.
dzuro.na.izi je napisal/-a:To je pa že coating. Coating je pa ultimativna zaščita ki se ga najbolj priporoča nanest takoj po poliranju da zaščiti barvo. Zdrži tud ene par let in doda nekje okol 3 mikrone na samo barvo (za primerjavo navaden avto ima barve nekje med 100-150 mikronov). Velik priprave je potrebne za nanos in nekatere lahko nanašajo le certificirani detailerji (Carpro Finest je med njimi).
Second skin ni nč kej drugačen kokr pa Carpro Finest ali pa Optimum opti-coat, Optimum glass-coat, itd. uglavnem vse kar ima na koncu coat je coating. Vse so pa polimeri in nano tehnologija.
Mal poglej kakšne rezultate ma Pavlich z Finest pa ti bo hitr jasn kaj je coating...sicer pa beri
http://www.drbeasleys.com/blog/2014/07/ ... ble-error/
http://www.autogeek.net/how-to-apply-a- ... ating.html
Glej tudi ta kanal pa boš vidu ves postopek ki je potreben za nanos coatinga (starejši videi so Opti coat, novejši Modesta)
https://www.youtube.com/user/k2snowboarder34/videos
Pa da ne boš mel slučajn kakih mokrih sanj po teh videih
Je blo nekje na DW prikazano delo nekega detailerja ki je porabu nevem kolk ur za poliranje merđota, pol je pa na konc kot zaščito nanesu samo 2 sloja carnauba voska kar ni sicer nč narobe ampak če že tolk časa porabiš za poliranje bi pa še ene coating nanesu gor da bi upravičl tistih 40+ ur dela ne pa 2 sloja carnaube.
csf je napisal/-a:
Isti vzorec sem v roku 14dni videl že na treh avtomobili, barva je bila različna in ja z odstranjevlcem zračne rje ne ge dol. Gre pa verjetno za kombinacijo prah->dež->sonce.
Imam poslikano kako zadevo odstraniti, objavim tekom dneva.
dzuro.na.izi je napisal/-a:še ena misel
Nano-coatings are fairly new to the detailing world. It seems that everyone wants ‘permanent’ protection and that’s what nano-coatings portend to offer. Purchasing some nano-coatings is actually difficult as some manufacturer will only sell them to ‘professionals’. This is because they are, in some cases, extremely hard to apply – and the manufacturer does not want to be blamed when the product fails and/or doesn’t look good. Will they survive in the detailing world? I would guess ‘no’. Why? Because those people that like to detail cars actually ‘like’ to detail…if you put a more permanent product on the car then there is not much else to do but wash it. Also, the products are fairly expensive. But, more importantly, they don’t offer ‘permanent’ protection. If the clearcoat suffers from exposure to the elements, I can assure you that a nano-coating will. In the end, think of a nano-coating as a car sealant on steroids. They are expensive, difficult to apply, offer a bit more protection and take away the fun of detailing your car regularly.
dzuro.na.izi je napisal/-a:To je pa že coating. Coating je pa ultimativna zaščita ki se ga najbolj priporoča nanest takoj po poliranju da zaščiti barvo. Zdrži tud ene par let in doda nekje okol 3 mikrone na samo barvo (za primerjavo navaden avto ima barve nekje med 100-150 mikronov). Velik priprave je potrebne za nanos in nekatere lahko nanašajo le certificirani detailerji (Carpro Finest je med njimi).
Second skin ni nč kej drugačen kokr pa Carpro Finest ali pa Optimum opti-coat, Optimum glass-coat, itd. uglavnem vse kar ima na koncu coat je coating. Vse so pa polimeri in nano tehnologija.
Mal poglej kakšne rezultate ma Pavlich z Finest pa ti bo hitr jasn kaj je coating...sicer pa beri
http://www.drbeasleys.com/blog/2014/07/ ... ble-error/
http://www.autogeek.net/how-to-apply-a- ... ating.html
Glej tudi ta kanal pa boš vidu ves postopek ki je potreben za nanos coatinga (starejši videi so Opti coat, novejši Modesta)
https://www.youtube.com/user/k2snowboarder34/videos
Pa da ne boš mel slučajn kakih mokrih sanj po teh videih
Je blo nekje na DW prikazano delo nekega detailerja ki je porabu nevem kolk ur za poliranje merđota, pol je pa na konc kot zaščito nanesu samo 2 sloja carnauba voska kar ni sicer nč narobe ampak če že tolk časa porabiš za poliranje bi pa še ene coating nanesu gor da bi upravičl tistih 40+ ur dela ne pa 2 sloja carnaube.
dzuro.na.izi je napisal/-a:še ena misel
Nano-coatings are fairly new to the detailing world. It seems that everyone wants ‘permanent’ protection and that’s what nano-coatings portend to offer. Purchasing some nano-coatings is actually difficult as some manufacturer will only sell them to ‘professionals’. This is because they are, in some cases, extremely hard to apply – and the manufacturer does not want to be blamed when the product fails and/or doesn’t look good. Will they survive in the detailing world? I would guess ‘no’. Why? Because those people that like to detail cars actually ‘like’ to detail…if you put a more permanent product on the car then there is not much else to do but wash it. Also, the products are fairly expensive. But, more importantly, they don’t offer ‘permanent’ protection. If the clearcoat suffers from exposure to the elements, I can assure you that a nano-coating will. In the end, think of a nano-coating as a car sealant on steroids. They are expensive, difficult to apply, offer a bit more protection and take away the fun of detailing your car regularly.
Cene pa tud niso pretirane. C quartz kit je 50EUR, obstojnost do 2 leti, pa sigurn ne ponucaš vseh 30ml za en avto. Ampak še 1x naj se profiči ukvarjajo z nanašanjem...jst si nebi upu...sploh pa nimam ne znanja, opreme, ali prostora za to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov