Stran 7 od 11
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 9:13 am
Napisal/-a adis
Energetik81 je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Sem prebral link - dve stvari sta mi čudni - pri preveliki razliki v tlaku da crkne senzor in da je pri menjavi treba ta senzor kalibrirati. Noter ima dva piezo senzorja tlaka in par nalotanih elementov - nič od nič od elektronike. Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
Potem pa prosim ne hodi s tem avtom v LJ, ker nočem vdihavati dodatnih prašnih delcev samo zato, ker se tebi ne da zamenjati DPF z novim. Če delaš take relacije, da se ti DPF paca, nabavi bencinarja, ali pa to vzemi v zakup in ob odpovedi nabavi nov DPF.
Filter trdnih delcev je tam z razlogom, in sicer da zadrži delce, ki so nevarni za dihala in potencialno rakotvorni.
kaj vse danes ni "rakotvorno"?
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 9:27 am
Napisal/-a Luky
Alkohol je tudi rakotvoren
Koliko let so proizvajali vozila brez DPF. In nikjer nisem zasledil neke študije ki bi pokazala večji delež ljudi ki obolevajo za rakom zato ker se vozijo oz živijo v okolici kjer se nekdo vozi z vozilom brez DPF.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 11:18 am
Napisal/-a Energetik81
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exh ... th_effectsReference imaš naštete spodaj.
adis je napisal/-a:kaj vse danes ni "rakotvorno"?
Kako kaj vse? A ker se gibljemo v onesnaženem okolju naj se kar sprijaznimo z vsem in vase vnašamo še dodatne strupe? Vsak dan, ko grem peš iz službe, moram vdihavati izpuhe, na kakšnem večjem krišišču je praktično neznosno, ker me sili na kašelj. Ja, predvsem zaradi starih dizlov brez DPF. No, tudi novi ne dišijo ravno.
Medtem ko ogretega bencinarja praktično težko zavohaš.
Vpičil sem se pa predvsem zato, ker je DPF ena taka zadeva, ki direktno in močno vpliva na kakovost zraka ob cestah. Če niste zmožni vzdrževati sodobnega dizla oziroma imate za tak tip mašine neprimerne relacije, pač nabavite bencinarja ali turbobencinarja.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 11:37 am
Napisal/-a Imbecilus
PARDON za off-topic odgovor Energetiku81
Energetik81,
ko boš naslednjič kašljal ob kakšnem hudo prometnem križišču, si lahko postaviš sledeča vprašanja:
1.) Koliko bencinarjev ki jih gledam, je brez katalizatorja?
2.) Kaj, če bi šel obiskat pulmologa/alergologa?
3.) Kaj, ko bi šel kupit kaj takega?
4.) Koliko rakotvornih E-jev vsak dan vneseš v svoje telo v raznih juhicah, omakicah ipd...
To, da nekdo odstrani DPF filter iz svojega vozila, ti ne bo povzročilo rakca razen če ga njuhaš 24/7/365 direkt iz avspuha
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 11:44 am
Napisal/-a esem
Imbecilus - pravi nadimek imaš!
Lani proti koncu leta (ali že letos?) je izšla najnovejša študija (ki še ni zajeta na Wiki-jevi strani?), ki ugotavlja, da je potencialna rakotvornost delcev bistveno večja, kot so ugotavljali do takrat.
Taki gornji komentarji seveda ne povedo nič o nevarnosti, povedo pa marsikaj o izobrazbi, kulturi, odnosu do zdravja in še čem nekaterih avtorjev.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 1:18 pm
Napisal/-a Energetik81
Imbecilus je napisal/-a:3.) Kaj, ko bi šel kupit kaj takega?
Sem že razmišljal, ja, o kakšni maski. Fasade na Slovenski cesti so bile 2 leti po obnovi že temno sive. Raje ne pomislim, kako se to nabira v pljučih.
Imbecilus je napisal/-a:4.) Koliko rakotvornih E-jev vsak dan vneseš v svoje telo v raznih juhicah, omakicah ipd...
Nič, ker takih reči ne jem. Hrano si kuham sam iz osnovnih sestavin.
Imbecilus je napisal/-a:To, da nekdo odstrani DPF filter iz svojega vozila, ti ne bo povzročilo rakca razen če ga njuhaš 24/7/365 direkt iz avspuha
In to ti veš kar tako, iz glave? Baje lahko že eno malo azbestno vlakno povzroči bolezen, podobno je tudi pri mikrodelcih, zato je dobro držati nivo mikrodelcev v zraku na čim nižji ravni. Kaj pa ko jih bo pa DPF odstranilo 1000?
Sploh pa kaj ima vse to veze z osnovno temo? Jaz sem samo opozoril, da je odstranitev DPF (ker ga ne moreš vzdrževati) dejanje, ki škodi ostalim ljudem.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 2:38 pm
Napisal/-a Imbecilus
Spoštovana esem in Energetik81, zgrešila sta bistvo ki sem ga želel izpostaviti ob ideji avtorja teme, dovolita da objasnim podrobneje;
v Ljubljani je mnogo, mnogo več zdravju nevarnih dogodkov in snovi, ki vama vsak dan potencialno bolj škodita kot Filter trdih delcev na osebnem avtomobilu uporabnika foruma.
Gledata kdaj dizelsko lokomotivo ko sopiha po tračnicah okoli Ljubljane? Mislita, da ima DPF?
Avtobusi?
Smetarski tovornjaki?
Ljudje, ki se grejejo s kurilcem?
Toplarna in zanimivi fenomeni, ki so vidni na avtomobilih v okolici?
Strinjam se z vama v skrbi za zdravje, vendar vama priporočam, da v želji po boljšem zraku posežeta po rešitvah v večjem obsegu. Šele takrat bodo vidni rezultati, tudi na fasadah našega glavnega mesta pa tudi v njegovi širši okolici.
Riba smrdi pri glavi in tako je nažalost tudi pri tej.
To z masko sem čisto resno mislil.
Metropole, ki sem jih imel čast obiskati, so polne ljudi z njimi.
Ob vse gostejšem prometu je to vidik, na katerega še nismo navajeni, prav tako tudi vse manjša kupna moč posameznikov in podjetij, ki bo posledično vsak mesec bolj obremenjevala okolje v katerem živimo.
To bo od nas bolj zahtevalo prilagajanje kot pa modrovanje, žaljenje in obsojanje na prvo žogo.
Z lepimi pozdravi
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 3:35 pm
Napisal/-a sašo5
lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....
Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 9:14 pm
Napisal/-a abbe
Imbecilus je napisal/-a:Spoštovana esem in Energetik81, zgrešila sta bistvo ki sem ga želel izpostaviti ob ideji avtorja teme, dovolita da objasnim podrobneje;
v Ljubljani je mnogo, mnogo več zdravju nevarnih dogodkov in snovi, ki vama vsak dan potencialno bolj škodita kot Filter trdih delcev na osebnem avtomobilu uporabnika foruma.
Gledata kdaj dizelsko lokomotivo ko sopiha po tračnicah okoli Ljubljane? Mislita, da ima DPF?
Avtobusi?
Smetarski tovornjaki?
Ljudje, ki se grejejo s kurilcem?
Toplarna in zanimivi fenomeni, ki so vidni na avtomobilih v okolici?
Strinjam se z vama v skrbi za zdravje, vendar vama priporočam, da v želji po boljšem zraku posežeta po rešitvah v večjem obsegu. Šele takrat bodo vidni rezultati, tudi na fasadah našega glavnega mesta pa tudi v njegovi širši okolici.
Riba smrdi pri glavi in tako je nažalost tudi pri tej.
To z masko sem čisto resno mislil.
Metropole, ki sem jih imel čast obiskati, so polne ljudi z njimi.
Ob vse gostejšem prometu je to vidik, na katerega še nismo navajeni, prav tako tudi vse manjša kupna moč posameznikov in podjetij, ki bo posledično vsak mesec bolj obremenjevala okolje v katerem živimo.
To bo od nas bolj zahtevalo prilagajanje kot pa modrovanje, žaljenje in obsojanje na prvo žogo.
Z lepimi pozdravi
točno tko. avtomobili so še najmanj problematični. to,kar pa dela avtomobilska industrija za "eko norme2 pa na konc samo še bolj škoduje vsemu skupaj. Zato ker niso sposobni narest bolj čistega izgorevanaj so si izmislili egr-je pa dpf-je pa nevem kaj še vse.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: To feb 26, 2013 10:33 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....
Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....
Tudi jaz mu dam za prav...pa tebi tudi
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 8:58 am
Napisal/-a Energetik81
sašo5 je napisal/-a:lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....
Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....
Kaj imajo s prašnimi delci z Al Gorom in plačevanjem CO2 odpustkov veš očitno samo ti...
V LJ je glavni onesnaževalec promet. TE-TOL ima elektrostatične in vrečaste filtre, ki odstranijo praktično vse delce iz dima.
Jasno da je problem tudi LPP (vsaj starejši busi), kar pa ne pomeni, da je potem vseeno, če se tudi osebni dizli vozijo brez DPF.
No, jaz sem napisal, kar sem mislil, O tistih, ki dajo odstranit katalizator, DPF ali blindirajo EGR, si pa mislim svoje.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 10:00 am
Napisal/-a INFINITI
No OK če se držimo DPF v osebnih avtomobilih teme, bi sam rekel da so te EU norme prisilile proizvajalce v te DPF filtre - tega se niso spomnili sami za dobro vseh. Poleg tega so zadevo lapo anredili tako, da na koncu vseeno plačamo mi - končni uporabniki. Se pravi od nakupa avta naprej oz po izteku garancije je DPF in ekologija samo in le tvoj problem.
Iskreno se mu tukaj poštena zdi le Mazda, ki je ubrala pot dobrega razvoja in tehnologije na tak način, da ni potrebno DPF filtrov in scaline v nihovih Skyactive dizlih, pa so vseeno po EU6 normi
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 12:18 pm
Napisal/-a jeronimo
Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 2:05 pm
Napisal/-a Energetik81
jeronimo je napisal/-a:Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve
Je tako. Težava je v tem, da je učinkovitost motorja (in s tem poraba) sorazmerna s kompresijskih razmerjem, prav tako količina emisij. Obstajajo torej nasprotujoči si interesi - ali narediti učinkovit motor, ali pa takega z majhnimi emisijami NOx in mikro delcev.
Oboje se lahko doseže le z naknadnimi filtri/katalizatorji.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 2:58 pm
Napisal/-a DiF0r
Kako se pa kaj obnese čiščenje filtrov pri podjetjih, ki so za to specializirana? Npr.
Strajnar? Ima kdo kakšne izkušnje? Cene so še kar sprejemljive, tam okoli 200€
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 3:07 pm
Napisal/-a INFINITI
Energetik81 je napisal/-a:jeronimo je napisal/-a:Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve
Je tako. Težava je v tem, da je učinkovitost motorja (in s tem poraba) sorazmerna s kompresijskih razmerjem, prav tako količina emisij. Obstajajo torej nasprotujoči si interesi - ali narediti učinkovit motor, ali pa takega z majhnimi emisijami NOx in mikro delcev.
Oboje se lahko doseže le z naknadnimi filtri/katalizatorji.
Ampak Mazdi je pa vseeno uspelo. TOle je zapisal autobild:
Der 6er Kombi bringt schlanke 1490 Kilo auf die Waage, wiegt damit immerhin 240 Kilo weniger als etwa der Opel. Und so etwas schlägt sich natürlich in einem leichtfüßigeren Fahrverhalten nieder. Auch der entspannte 2,2-Liter-Diesel mit 150 PS tritt im Vergleich überzeugend auf, läuft harmonisch und sparsam. Der Kombi beweist Sportgeist.
Se pravi inteligentna, lahka gradnja iz vrhunskega jekla ter dobro načrtovanje, da je 6 Kombi kar 240 Kg lažji od Insignije. Še posebej so pohvalili ta motor, da teče lepo harmonično uglajeno in varčno hkrati pa navduši z svojim "nastopom" in močjo 150 konjičev.
Na velikem primerjalnem testu je Mazda 6 celo imela najnižjo porabo med vsemi - 5,4 litra. Ravno tako japonska Toyota je imela 6,7 litra povprečje
http://www.autobild.de/bilder/fuenf-mit ... 98826.html-Torej da se če se hoče oz zna - pomoje je torej treba kot kupec dizla v tej klasi izbrati takšno vozilo a ne?
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 4:07 pm
Napisal/-a uros11
DiF0r je napisal/-a:Kako se pa kaj obnese čiščenje filtrov pri podjetjih, ki so za to specializirana? Npr.
Strajnar? Ima kdo kakšne izkušnje? Cene so še kar sprejemljive, tam okoli 200€
Za 500 EUR menda dobiš novega z inštalacijo - vsaj tako mi je majster rekel, da bi prišlo, če bi menjal.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Sr feb 27, 2013 9:15 pm
Napisal/-a nooblette
Ali obstaja kakšna tema namenjena posebaj za odstranitev dpf/fap filtrov. Bi prosil za kakšen link, hvala.
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Če okt 17, 2013 12:35 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Re: DPF in regeneracija
Objavljeno: Če okt 17, 2013 7:30 pm
Napisal/-a jaqckoo
super prispevek