no-body je napisal/-a:mogoče je treba skalibrirat loputo,potem slab akumulator,senzor vžiga,cinšpula,kabli,svečke,...
hermand je napisal/-a:Ali ste mogoče kaj lambdo sondo tudi že menjali?
LP
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V koliko ima kisikova sonda 4 ali več žic, deluje tudi pri mrzlem motorju ( bele žice so grelec kisikove sonde ).
Se pa strinjam, da bi mehanik/mojster/popoldanec moral stranki razložiti kaj je delal in zakaj računal. Seveda, če je vozilo bilo na servisuv veliko se jih ureja/servisira doma..................................................
Osebno menim, da je zelo vprašljivo delo na vozilu in prisotno znanje mehanike.
Lep pozdrav
Danes zjutraj sem avto vžgal z drugim ključem, vžgal je v 2. poskusu. Po mojem ključ nima vpliva, ima pa ga-tako se meni zdi -zunanja temperatura. Hladnejši kot je avto, več poizkusov je treba za vžig. To so samo moje domneve. Sem se zjutraj peljal nekaj kilometrov, ga ugasnil, počakal...In vžgal je normalno... Glede mehanika se strinjam s tabo. Tega mehanika sem izbral, ker dela blizu moje službe in lahko avto pogleda medtem, ko sem jaz v službi. In ni drag. Drugače pa sem iz okolice Nove Gorice.sparky je napisal/-a:Kolikor jaz vem lambda svojo funkcijo opravlja pri toplem motorju tko, da z vžigom nima veze. Z drugim ključem si probal za hec prižgat? Bencin dobi normalno? Preverite še enkrat loputo za vsak primer. A če se pelješ nekaj kilometrov in ga ugasneš, počakaš minutko in potem ti normalno vžge?
Priporočam ti tudi, da začneš iskati drugega mehanika, ker če si ne more vzet 5 minut za stranko, ki mu plačuje je tud mal neprofesionalno. S katerega konca Slovenije pa si, mogoče ti lahko svetujemo kakšnega dobrega mehanika.
Avta skoraj nikoli ne vozim na uradni servis od Audija, ker sem imel z njim pred leti nekaj zelo slabih izkušenj. Pa ne želim delati negativne reklame nikomur. Tako mi avto rihtajo predvsem majhni avtomehaniki. Oba sedanja delata blizu moje službe. K temu, ki sem ga tu omenjal peljem avto, ko je treba uporabljati tester, sicer pa se poslužujem drugega avtomehanika, ki pa sploh nima testerja, pa mi vseeno večino zadev porihta...Ker rabim avto vsak dan mi ustreza, da mi ga rihtajo medtem, ko delam. Za tega avtomehanika, ki mi ga je nazadnje popravljal, pravijo da naj bi bil dober, vendar ima to hibo, da sprejme preveč vozil v popravilo in potem se posamezni stranki premalo posveti.Ravno zato k njemu avta raje ne peljem...Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V koliko ima kisikova sonda 4 ali več žic, deluje tudi pri mrzlem motorju ( bele žice so grelec kisikove sonde ).
Se pa strinjam, da bi mehanik/mojster/popoldanec moral stranki razložiti kaj je delal in zakaj računal. Seveda, če je vozilo bilo na servisuv veliko se jih ureja/servisira doma..................................................
Osebno menim, da je zelo vprašljivo delo na vozilu in prisotno znanje mehanike.
Lep pozdrav
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 63 gostov