Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Pe apr 24, 2015 4:55 pm

@lisko

Drži. Pedal je vedno enako trd ne glede od hitrosti potiska le tega in noga najbolj trpi kadar je treba držati sklopko v vmesni poziciji (na primer počasno premikanje v koloni).
 
popotnik11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po maj 30, 2016 9:05 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a popotnik11 Po maj 30, 2016 9:12 am

Ali si rešil zadevo in kako?
Imam namreč isti problem na dve leti starem Citroen Picassotu.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To maj 31, 2016 12:03 am

Žal nismo uspeli popraviti, malo smo (ampak samo malo) zmanjšali silo, ki je potrebna za pritisk sklopke, tako da je sedaj cca 12 kil, zamenjani pa so bili vsi elementi od voznika do menjalnika: Pedal sklopke (skupaj z zavornim pedalom), glavni valj sklopke, cev med glavnim valjem in hidravličnim ležajem, potisna plošča, lamela, uporabili smo nizko viskozno zavorno olje, ki dejansko nekoliko omehča povratek pedala sklopke.
Kaže da bo treba sedaj zamenjati še voznika (trenutno sem edini saj se ostali izogibajo vožnje avta s preveč trdim pedalom sklopke).

Samo za primerjavo naj povem, da imata ostala dva avta (Kuga, Fiesta) potrebno skoraj pol manj sile, da pritisneš pedal sklopke do konca. Enako velja tudi za večino avtov, ki sem jih preiskusil, se pa najdejo tudi kakšni, kjer je pedal še trši, ampak domnevam da gre tam za posledico splošne obrabe sklopke, medtem ko moja Zafira (sploh sedaj po menjavi vseh elementtov sklopke) nima še prav veliko prevoženih km..

Razmišljal sem da bi na staremu kompletu pedal (sklopka zavora) dal vgraditi močnejšo vzmet, kajti le ta od določene pozicije pedala naprej (cca polovice hoda) bistveno pomaga pri pritisku navzdol (se pravi da je nato mehkejša ob povratku pedala), vendar mi je mojster za vzmeti iz Dragomlja rekel da nima močnejšega materiala kot je že vgrajen in me napotil v tovarno vzmeti na Ptuj. Tja nisem šel (še).

Vem da bi rešil težavo s trdoto pedala, če bi lahko dobil glavni valj sklopke z drugačnim notranjim premerom. Sedaj mislim da imam notranji premer 5/8". Ampak kaj ko še nisem našel mojstra, ki bi se upal lotiti tega
Upam da vseeno obstaja kak mojster ki bere ta forum in se spozna na hidravliko in bi seveda ob poštenem plačilu popravil to zadevo?
 
popotnik11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po maj 30, 2016 9:05 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a popotnik11 To maj 31, 2016 10:38 am

Hvala za odgovor!
Jaz sicer vseskozi opažam tršo sklopko, vendar pa sem bil presenečen, ko sem imel nadomestni avtomobil ter videl kako lahkotnejši je bil pritisk na pedal. Avto je še v garanciji, vendar sem bil prejle pri mehaniku, ki pravi, da je to normalno, ker ima avto že nekaj kilometrov (52 000). Glede na to, da sem vozil že precej avtomobilov vem, da nekaj ne štima. Povratni hod tudi ni gladek in nekaj rahlo škriplje v motornem prostoru. Sklopka pa je z novejšim sistemom, ki kompenzira obrabo sklopke tako, da spreminja naslon diafragme in posledično tudi izenačuje potrebno silo za izklop.
Mislim, da bo tole še mukotrpno opravilo.
S čim ste pa opravili meritev pritiska na pedal?
 
popotnik11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po maj 30, 2016 9:05 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a popotnik11 To maj 31, 2016 10:40 am

Aja
Pozabil sem še napisati, da se ti bo s povečanjem premera cilindra zmanjšal hod vilic pri sklopki. To pa ne vem če je v redu.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To maj 31, 2016 12:37 pm

Meritev sile na pedal naj bi se opravila s testerjem sile - na primer http://www.loadstarsensors.com/pedal-force-testing.html
Žal noben od servisov, ki sem jih kontaktiral, vključno z uradnimi te naprave ni imel, vsi so preiskušali kar z nogo, nekaj na občutek in njihovi zaključki so bili, da saj ni tako hudo in da je to v mejah normale.... Vendar ko se vsedeš v drug avto in ko pritisneš na sklopko z enako silo kot je potrebno pritisniti v mojem avtu, opaziš da temu ni tako. Konec koncev se zgovarjamo o vozilih, ki še nimajo 5 let in ki jih vozijo tudi tisti ki niso ravno bodybuilderji.

Ker noben od specialistov ni imel naprave s katero bi izmerili pritisk sile, sem improviziral s tehtnico, podobno tej
http://www.houzz.com/photos/6148704/Sal ... hen-scales ki sem jo namestil na pedal sklopke. Tehtnica ki sem jo uporabljal pokaže do 12kg. Zavedam se da je meritev dokaj netočna, vendar v Kugi in Fiesti pokaže skoraj pol manj, kot pa v Zafiri.

Vsekakor nisem noben strokovnjak da bi sodil o vaših težavah, vendar če bi se sam soočil z enakimi simptomi kot jih opisujete, bi najprej posumil na hidravlični potisni ležaj, ki je mogoče malenkostno napačno nastavljen, ali deformiran ter posledično nenekomerno drsi po gredi, ali pa celo na gred samo.
Zadnjič spremenil Novinec1968, dne To maj 31, 2016 12:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To maj 31, 2016 12:54 pm

popotnik11 je napisal/-a:Aja
Pozabil sem še napisati, da se ti bo s povečanjem premera cilindra zmanjšal hod vilic pri sklopki. To pa ne vem če je v redu.


S povečanjem premera cilindra bo pedal še trši saj bom moral istočasno skozi potisniti še več hidravlične tekočine.
Sedajnji premer 5/8 cole, bi zmanjšal na 1/2 cole. šlo bi za cca12,5% manjši pretok zavorne tekočine ob enakem hodu cilindra, s tem da bi potreboval za enako pot pedala manj sile. Prepričan sem da bi bilo to OK za vilice, samo sklopko pa bi moral pohoditi do konca, kar pa jo že itak, čeprav mi sedaj zadostuje da jo pohodim samo do polovice in lahko enostavno prestavljam. Problem je pravilno dozirati silo pritska na pedal da bi jo lahko pohodil samo do polovice in je bistveno lažje da pedal potisneš do dna. Največja muka pri meni pa je počasno cijazenje v koloni, ko moraš konstantno dodajati ali odvzemati sklopko, takrat velikokrat j....em vsem specialistom ki pametujejo, rešitve pa ne najdejo, najbolj pa Oplu vse po seznamu in prav privoščil bi jim to mukotrpno opravilo.
 
popotnik11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po maj 30, 2016 9:05 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a popotnik11 So jun 18, 2016 10:04 pm

Jaz še nisem rešil zadeve, sem pa precej raziskoval po netu o tej težavi. Ne vem kakšen tip sklopke imaš sedaj vgrajen. Meni je pri 25 000 nekaj rahlo pokalo v sklopki in mi jo je mehanik zamenjal. Prej in sedaj imam vgrajeno samonastavljivo sklopko( sistem SAC ali SAT ), ki pa je sedaj trda. Danes sem zasledil naslednji video o menjavi takih sklopk https://www.youtube.com/watch?v=cqxn67x_rgU , pri kateri je potrebno uporabiti posebno orodje za montažo. Po komentarju nekega Ivana Vujice ( četrti po vrsti od zgoraj), je v primeru neuporabe tega orodja sklopka trda.
Bojim se, da moj mehanik mogoče ni uporabil tega orodja pri montaži in so zato težave.
V ponedeljek ga pokličem in malo povprašam.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 31 gostov