Meritev sile na pedal naj bi se opravila s testerjem sile - na primer
http://www.loadstarsensors.com/pedal-force-testing.htmlŽal noben od servisov, ki sem jih kontaktiral, vključno z uradnimi te naprave ni imel, vsi so preiskušali kar z nogo, nekaj na občutek in njihovi zaključki so bili, da saj ni tako hudo in da je to v mejah normale.... Vendar ko se vsedeš v drug avto in ko pritisneš na sklopko z enako silo kot je potrebno pritisniti v mojem avtu, opaziš da temu ni tako. Konec koncev se zgovarjamo o vozilih, ki še nimajo 5 let in ki jih vozijo tudi tisti ki niso ravno bodybuilderji.
Ker noben od specialistov ni imel naprave s katero bi izmerili pritisk sile, sem improviziral s tehtnico, podobno tej
http://www.houzz.com/photos/6148704/Sal ... hen-scales ki sem jo namestil na pedal sklopke. Tehtnica ki sem jo uporabljal pokaže do 12kg. Zavedam se da je meritev dokaj netočna, vendar v Kugi in Fiesti pokaže skoraj pol manj, kot pa v Zafiri.
Vsekakor nisem noben strokovnjak da bi sodil o vaših težavah, vendar če bi se sam soočil z enakimi simptomi kot jih opisujete, bi najprej posumil na hidravlični potisni ležaj, ki je mogoče malenkostno napačno nastavljen, ali deformiran ter posledično nenekomerno drsi po gredi, ali pa celo na gred samo.