Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
teslam2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne jul 27, 2014 9:47 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a teslam2 Če jul 30, 2015 11:45 am

ojnica je napisal/-a:do 2l/serv.interval ni problema.
Da se testirat tud druga olja in poraba bo lahko nižja.
Za katero olje se sploh gre?


avto lahko da bo šel, ampak to vsekakor ni normalno da ti avto mesanco kuri

Primer pri nas je bil daljnega leta 2002 nov Polo 1.4 16v 100km. Od novga naprej je pil olje, vedno več dokler pri 40k km ni prodajalec na garancijo menjal cel motor. Samo tud pri novem motorju ni blo nič boljše in je isto pil olje, na koncu smo ga prodali deset let starega z 150k km, vendar je pil pol litra olja na 3-4 kesle goriva. bognedaj voznja po avtocesti. je delalo skor mesanco ze. uporabnica je bla zenska, voznja v sluzbo, trgovino pa nazaj. poleg sranja z masino smo v teh letih meli sigurno za 3k evrov dodatnih stroskov (alternator, kompresor klime, elektrika, itd itd.) katastrofa od avta v glavnem, 1.2 bi vzeli, ti ki se se zdej vozijo pa bi bil mir... vrjetno :D
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a ven0m Če jul 30, 2015 12:43 pm

pskoda je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Noben zdrav motor ne sme popiti 1l olja na predvideni redni servis drugače je nekje problem puščanje olja, tafloni, obročki, slab olje,...


Offtopic: Nope. Imaš precej visokovrtečih motorjev, ki popijejo tudi večje količine olje. Audijev 4.2 literski V8 FSI motor, ki je bil vgrajen v S/RS4, Q7, Allroad in R8 je imel normalno porabo olja 1l na 4k do 6k km v odvisnosti kako si ga vozil. Ko je bilo kaj od naštetega narobe z motorjem pa je ta poraba olja drastično narastla.


Vsak avto oz motor ki je vgrajen ne sme popiti toliko olja, da ga je treba dodajat med rednim servisom. Se pravi če ima motor predpisan redni servis na 10kkm mora olje zdržat od max do min 10kkm drugače je nekaj narobe z motorjem verjamem pa, da motor z prevoženim 200kkm bo popil več olja kot novejši motor sploh če se vrti v višje obrate kjer je večja obraba vseh premikajočih delov


Joj daj ne kvasi bedarij lepo te prosim. Na svetu je še kaj druga kot pa 4 cilinderski 1.2 do 1.9.

Zgoraj omenjen motor je iz tovarne ven imel takšno porabo olja ali je imel 20kkm ali pa 200kkm (pogovarjamo se o redno vzdrževanih motorjih). V knjigi je navedena poraba olja in tudi navedena potreba po dolivanju. Servisni intervali tega motorja niso na 10kkm ampak so na 30kkm dokler ne preklopi v long-life fazo in so intervali na 15kkm. Poznam par voznikov teh avtov, ki imajo še dandaes 40kkm in jim avto pije isto olja kot moj pri 100kkm ter isto kot prijateljev pri 240kkm.

Imaš motorje, ki imajo predpisane redne servisne intervale na 5kkm, 10kkm, 15kkm, 20kkm, 25kkm, 30kkm.
Imaš voznike, ki motorja nebodo zavrteli čez 2k rpm, imaš voznike, ki bodo avto tišali do 10k rpm.
Imaš različne tipe olja in različne delovne temperature motorjev.
Imaš svašta...

ps: preden boš spet ponovil isto besedno zvezo, akj motor lahko in nesme. Audijevo pojasnilo zakaj so njihovi 4.2l V8 pili olje je bila vaporizacija olja na odmičnih gredeh zaradi ekstremno visoke temperature. Drugače pa si lahko na internetu najdeš mailbox od Audi Ingolstadt in jim pišeš, da vgrajeni motorji nesmejo pit olja med servisnimi intervali 10k km. Peace!
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a 5rG Če jul 30, 2015 3:45 pm

ali se gre za šibkejšo ali močnejšo različico motorja?

Sam imam dobro leto starega 1.4TSI (variant, torej brez izklapljanja valjev) 140PS DSG, 25k km in sem parkrat preveril in mi ne pije olja, tudi drugace ni nobenih tezav. Ima pa kolega 1,4 122PS rocni menjalnik in mu je po 3000km tudi zasvetila lucka, sedaj pa je ok (ima ze cez 30k km).

Kot zanimivost pa imajo pri kolegu passata 2.8 V6 s preko 200k km in ze od novega pije olje, sicer pa brez ene tezave! Bomo vidl kako bo, v preteklosti so bile na TSI tezave z verigo - sedaj je spet jermen, upam da ne bo tezav s porabo olja... mogoce je res v povezavi z vrtljaji, kar se torej pri rocnem lahko hitreje pozna, jaz vozim dokaj umirjeno, dsg salta pri 2-3k rpm...
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a pskoda Če jul 30, 2015 5:40 pm

ven0m je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Noben zdrav motor ne sme popiti 1l olja na predvideni redni servis drugače je nekje problem puščanje olja, tafloni, obročki, slab olje,...


Offtopic: Nope. Imaš precej visokovrtečih motorjev, ki popijejo tudi večje količine olje. Audijev 4.2 literski V8 FSI motor, ki je bil vgrajen v S/RS4, Q7, Allroad in R8 je imel normalno porabo olja 1l na 4k do 6k km v odvisnosti kako si ga vozil. Ko je bilo kaj od naštetega narobe z motorjem pa je ta poraba olja drastično narastla.


Vsak avto oz motor ki je vgrajen ne sme popiti toliko olja, da ga je treba dodajat med rednim servisom. Se pravi če ima motor predpisan redni servis na 10kkm mora olje zdržat od max do min 10kkm drugače je nekaj narobe z motorjem verjamem pa, da motor z prevoženim 200kkm bo popil več olja kot novejši motor sploh če se vrti v višje obrate kjer je večja obraba vseh premikajočih delov


Joj daj ne kvasi bedarij lepo te prosim. Na svetu je še kaj druga kot pa 4 cilinderski 1.2 do 1.9.

Zgoraj omenjen motor je iz tovarne ven imel takšno porabo olja ali je imel 20kkm ali pa 200kkm (pogovarjamo se o redno vzdrževanih motorjih). V knjigi je navedena poraba olja in tudi navedena potreba po dolivanju. Servisni intervali tega motorja niso na 10kkm ampak so na 30kkm dokler ne preklopi v long-life fazo in so intervali na 15kkm. Poznam par voznikov teh avtov, ki imajo še dandaes 40kkm in jim avto pije isto olja kot moj pri 100kkm ter isto kot prijateljev pri 240kkm.

Imaš motorje, ki imajo predpisane redne servisne intervale na 5kkm, 10kkm, 15kkm, 20kkm, 25kkm, 30kkm.
Imaš voznike, ki motorja nebodo zavrteli čez 2k rpm, imaš voznike, ki bodo avto tišali do 10k rpm.
Imaš različne tipe olja in različne delovne temperature motorjev.
Imaš svašta...

ps: preden boš spet ponovil isto besedno zvezo, akj motor lahko in nesme. Audijevo pojasnilo zakaj so njihovi 4.2l V8 pili olje je bila vaporizacija olja na odmičnih gredeh zaradi ekstremno visoke temperature. Drugače pa si lahko na internetu najdeš mailbox od Audi Ingolstadt in jim pišeš, da vgrajeni motorji nesmejo pit olja med servisnimi intervali 10k km. Peace!


Potem pa audi ne zna naredit motor. Od sestrične mož ima Maserati-ja GranTurismo isto 4.2 V8 405hp tudi brez turba in mu ne pije olja oz ga ni nikoli dodal med rednimi servisi. Peace tudi tebi ;)
Lp
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Peuggeott Če jul 30, 2015 7:03 pm

Imam sreče da je v moji firmi ogromno volkswagnovcev.Prejšni teden sma se ravno s sodelavcev pogovarjala, da mu je začel ropotat motor na njegovem 1,5 leta starem Golfu 7 1.2TSI. Sma si ga šla po šihtu pogledat(včasih-30 let nazaj sem tudi sam avte ljubiteljsko popravljal) in res, mašina mu je ropotala "kot bi z žlico po konzervi tolkel" in sem imel prav kaj bi bilo lahko narobe.

Ga ni nič peljal na servis danes mi pa pride in mi reče da je prejel uradno obvestilo domov od VW da mora avto peljat takoj na servis, da se jim pojavlja serijska napaka na zobniku od zobatega jermena. Avto ima pa dobrih 20 tisoč prevoženih :lol:
Vsa sreča da nismo kupili 1.2 tsi. So se nekaj hvalili trgovci da ima golf 7 popolnoma nov motor pa baje ni res, tisto prečno-vdolžno kot trgovci nabijajo nima veze. Nosilce lahko zvariš kot ti paše, motor pa malo modificiraš,pa dobiš isti klump vn :mrgreen: . Dizli TDI imajo serijsko napako z šobami, bencinerji pa z verigo/jermenom.


ŠkodaPS- Maserati je sinonim za vdržjivost...luksuz pri VW ni nič kaj boljši, nisem ziher kateri samo zdi se mi da pravijo za 4.8 da je pri Cayennu navadna smet od motorja.

Gledam ljudi kako so bedasti. En drugi sodelavec ima TDI.ja je bil na začetku več na servis kot pri ljubici :) potem pa njegov sodelavec iz oddelka kupi istega in sedaj jamra sto na uro.Jaz v dveh letih še nisem imel nadomestnega avta pri Peugeotu, tisti novi Volkswagnovci pa stalno čepijo pa jih ljudje kljub temu še vedno kupujejo. Če druga ne jim crkne motorček za šipo v vratih :mrgreen:
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Peuggeott Če jul 30, 2015 7:30 pm

Galaxy je napisal/-a:Pozdravljeni, prosim za nasvet poznavalcev.
Od januarja si lastim novega Golfa 1.4 TSI. Do zdaj sem si lastil vec novih avtomobilov in nikoli med servisi mi ni bilo treba dolivati olja.
Pri 5.000km se mi je vklopila lucka za olje. Nivo olja je bil na min. Prebral sem v navodilih, da se lahko zgodi, da prvih 5.000km vec olja porabi, zato se nisem toliko obremenjeval. Danes, pri 11.000km je spet na min.
A je to za vw normalno, da je treba med servisi dvakrat dolivati olje?


Ta Golf ti pije olja več kot je meni Hyundai Pony 25 let nazaj :) Malo je sicer odvisno od načina vožnje, če ga voziš v visoke obrate,samo občutek imam da nekaj z motorjem ne štima... Jaz bi rekel da za normalno vožnjo je to prepožrešno, ne rečem da bi bil kakšen starejši Fiat ali Alfa. 0,5l na 5000km pri tem motorju bi se mi še zdelo vredu, kar je pa več pa ne.
Zadnjič spremenil Peuggeott, dne Če jul 30, 2015 7:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a MBtouran Če jul 30, 2015 7:33 pm

nic novega za TSI motorje. to se dogaja ze vsaj 5 let, vendar je za vw to stanjentehnike oz se zavarujejons tem da dajo neko toleranco porabe olja, ki je pa zame velika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a sašo5 Če jul 30, 2015 7:45 pm

Peuggeott je napisal/-a:
Ga ni nič peljal na servis danes mi pa pride in mi reče da je prejel uradno obvestilo domov od VW da mora avto peljat takoj na servis, da se jim pojavlja serijska napaka na zobniku od zobatega jermena.

če je star leto in pol kot ti pišeš, potem ima ketno.....

Praviš, da si gledal v motor in včasih si celo "popravljal" avte, pa nisi videl tega, da ni jermena namreč... :roll: :roll: :roll:

Peuggeott je napisal/-a:Ta Golf ti pije olja več kot je meni Hyundai Pony 25 let nazaj :)

Vidiš, meni pa H.Pony ni pil skoraj nič olja oz. od menjave do menjave (na 10.000km) 1/2 litra in to od 0 -175.000 km koliko sem naredil - vozil je pa izključno na RS-a (Castrol Racing 10-60)
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Peuggeott Če jul 30, 2015 7:53 pm

Kako bi videl ketno notri, če je nima :lol: Jaz sem videl da ima jermen notri 100%. Golfi 6 imajo ketno,Golf 7 boš pa težko katerega našel z ketno. ---leto in pol star to ti je 2014 letnik, sedmico pa tako od konca 2012 delajo koliko vem.
Men je pony spil en liter Ljubljana-Munchen-Ljubljana :)
Zadnjič spremenil Peuggeott, dne Če jul 30, 2015 8:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a ven0m Če jul 30, 2015 7:55 pm

pskoda je napisal/-a:Potem pa audi ne zna naredit motor. Od sestrične mož ima Maserati-ja GranTurismo isto 4.2 V8 405hp tudi brez turba in mu ne pije olja oz ga ni nikoli dodal med rednimi servisi. Peace tudi tebi ;)


Omenjen Maserati ima Ferrarijev F136 motor z "wet sump system"-om za olje (klasičen karter s pumpo na najnižji točki) - olje v tem sistemu se ne greje pretirano, slabost pa je, da olje stisne na eno stran motorja v ovinkih. Audijev 4.2 V8 s 420hp ima tako imenovan "dry sump system" (suh karter) - olje se nahaja v komorah in ga regulirajo lopute ter več oljnih črpalk, zato, da je ojnica in odmične gredi vedno enakomerno mazane, ne glede na to ali pospešuješ skozi ovinek, zaviraš ali karkoli. Lopute držijo olje tam kjer mora bit. Posledično je tudi karter nižji in lahko motor namestiš nižje. Slabost tega sistema je višja temp. olja na račun ostalih prednosti. Na normalen poletni dan imam vodo na 70°C, ko pridem do konca ulice, olje pa na 65°C po 2km (na 110°C, ko ga dvakrat stisnem do 8k, na progi uspe prit tudi do 120°C).


Kot sem že v začetku rekel, različni motorji podvrženi različnim pogojem.
Audi (VW) si je zamislil drugač design kot Ferrari (Fiat). Upam, da sem ti s tem uspel razložit, da ni vsak motor enak.

Pardon avtorju za dolg offtopic.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1460
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a For Če jul 30, 2015 8:04 pm

Teme o Golfih so mi zmeraj zanimive :mrgreen:

V vsakem primeru je prevelika poraba. :?

Sem veliko bral da Peugeotov 1.2 VTI precej porabi, pa pri meni ne drži. Spremljam ga že 12.000 km ...stanje normalno.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a ojnica Če jul 30, 2015 9:16 pm

Še moj bivši vag 1.4 16v, ki velja za najslabši motor v zgodovini VAG je spil samo 1l/15000km.
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Peuggeott Če jul 30, 2015 10:59 pm

For je napisal/-a:Teme o Golfih so mi zmeraj zanimive :mrgreen:


Potem bi moral k nam v službo bi se imel med malico veliko za pogovorit. Meni niso več zanimive, ker je skoraj vsak meesec to tema.
Saj sploh ne vem kaj več nisem slišal da bi se popravljalo:Motor, tapete, pozicija vrat, šumenje vetra med vožnjo, tesnilne gume, podvozje, predalčke za drobnarije so menjevali, zadnja vrata so mu podmazovali, pa motorček za šipo je bilo treba menjat.

Me je sodelavec peljal na vlak pa sem ga vprašal kaj ti pa to cvili v podvozju,pa mi reče saj to mi samo ko dežuje. :D

Ko sem bil mlad pa nisem imel denarja sem si kupil dva razbita stojadina pa sem skupaj sestavil v en avto, še varil sem ga in ni nič škripalo.
Ti golfi so postali nek polizdelek, ko sem ga gledal pri vratih so v kitajščini napisane nalepke..neko gumo sem mu popravljal so bili zvari na levi pločevini nareti kot da bi bil robot pijan. Sigurno je zvar 5 mm čez rob štlel in potem se na servisu sprašujejo, zakaj se plastika čez ni hotla usesti...Jaz ne bi kupil golfa če mi ga podariš-ne rabim več hobija,ssivih las pa tudi ne :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a pskoda Če jul 30, 2015 11:00 pm

ven0m je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Potem pa audi ne zna naredit motor. Od sestrične mož ima Maserati-ja GranTurismo isto 4.2 V8 405hp tudi brez turba in mu ne pije olja oz ga ni nikoli dodal med rednimi servisi. Peace tudi tebi ;)


Omenjen Maserati ima Ferrarijev F136 motor z "wet sump system"-om za olje (klasičen karter s pumpo na najnižji točki) - olje v tem sistemu se ne greje pretirano, slabost pa je, da olje stisne na eno stran motorja v ovinkih. Audijev 4.2 V8 s 420hp ima tako imenovan "dry sump system" (suh karter) - olje se nahaja v komorah in ga regulirajo lopute ter več oljnih črpalk, zato, da je ojnica in odmične gredi vedno enakomerno mazane, ne glede na to ali pospešuješ skozi ovinek, zaviraš ali karkoli. Lopute držijo olje tam kjer mora bit. Posledično je tudi karter nižji in lahko motor namestiš nižje. Slabost tega sistema je višja temp. olja na račun ostalih prednosti. Na normalen poletni dan imam vodo na 70°C, ko pridem do konca ulice, olje pa na 65°C po 2km (na 110°C, ko ga dvakrat stisnem do 8k, na progi uspe prit tudi do 120°C).


Kot sem že v začetku rekel, različni motorji podvrženi različnim pogojem.
Audi (VW) si je zamislil drugač design kot Ferrari (Fiat). Upam, da sem ti s tem uspel razložit, da ni vsak motor enak.

Pardon avtorju za dolg offtopic.


Kot prvo hvala za razlago :D
Kot drugo pa če bi osebno kupil nov avto za 100k eur in bi moral imeti v pritljažniku olje kot pri 20 let starim yugotu bi 1 sekundo zahteval denar nazaj in bi kupil nekaj drugega

Se kar ne morem predstavljat, da enemu kravatarju na sredi poti zasveti lučka za olje :huh:
Lp
 
Uporabniški avatar
Galaxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Če maj 14, 2015 5:48 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Galaxy So nov 07, 2015 10:27 am

Torej potem, ko je bil nivo olja pred prvim servisom že dvakrat na min sem se napotil na servis. S serviserjem sva se dogovorila, da se pri prvem servisu tehta olje.
V sredo je bil avto servisiran, čez 1000km ga peljem nazaj na tehtanje olja, da se izračuna poraba olja. Kot rečeno v predhodnih postih je tovarniška poraba 1l/1000km "normalna"...
 
Spectre
 

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Spectre So nov 07, 2015 4:16 pm

Galaxy je napisal/-a:. Kot rečeno v predhodnih postih je tovarniška poraba 1l/1000km "normalna"...


15 litrov olja na en servisni interval(15.000km) da je normalno za VAG? Nisem še vozil takšnega VAG ki bi toliko pil olja niti še nisem slišal, da bi nek povprečen motor katerekoli druge znamke porabil toliko olja(če je z motojem vse ok). Mogoče je pa to kakšna nova VAG tehnologija 1l olja na 1000km, oljna kopel pa to... :D
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a kseb So nov 07, 2015 5:22 pm

Dobro ga lomijo pri VW zadnja leta (TSI motor, vlaga v MQB, TDI afera, mogoče še TSI afera). Še dobro, da nisem kupil Golfa, ker je bil v ožjem izboru.
V glavnem - upam, da boš rešil zadevo.
lp
 
Uporabniški avatar
honeybee
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Če jun 04, 2015 9:38 pm

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a honeybee So nov 07, 2015 5:29 pm

Tudi jaz dvomim, da je 1L/100km nekaj normalnega. Potem pa ja lahko kupiš sode ali komplet cisterno olja in pretakaš iz soda/cisterne v avto.

In če sem iskren - tudi mene zanima kaj bo naredil VW sedaj ko so tudi bencinarji na udaru. Bo potrebno spremljati prodajne številke v Evropi ker me zanima ali bodo prodali manj ali se bo prodaja ohranila.

lp
darkside
 
Spectre
 

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a Spectre So nov 07, 2015 6:13 pm

darkside je napisal/-a:Tudi jaz dvomim, da je 1L/100km nekaj normalnega. Potem pa ja lahko kupiš sode ali komplet cisterno olja in pretakaš iz soda/cisterne v avto.

In če sem iskren - tudi mene zanima kaj bo naredil VW sedaj ko so tudi bencinarji na udaru. Bo potrebno spremljati prodajne številke v Evropi ker me zanima ali bodo prodali manj ali se bo prodaja ohranila.

lp
darkside

Če delajo reorganizacijo podjetja bi se pozitivne zadeve morale v prihodnosti pokazat, je pa spet vprašanje koliko si bodo lahko privoščili vlaganja v razvoj, ker jih bo afera konkretno po žepu udarila.

Ne vem če galaxy govori resnico da so mu to na servisu rekli da je normalno, vendar če je 1L na 1000km za njih normalna poraba, potem lahko imaš skoz kantico olja v prtljažniku in na vsak poln tank goriva(800km prevoženih) doliješ še 8 dcl olja. Do prvega servisa(15.000km) bi potem porabil skoraj 4 kantice olja, če je pakiran po 4l. Res smešno.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Golf VII 1.4 poraba olja

Napisal/-a nejc1 So nov 07, 2015 6:20 pm

1l/1000km je normalno dokler je avto v garanciji ;) Mislim, da tudi piše v navodilih, da se pač tovarna zaščiti in ni potrebno kaj popravljati, vsaj dokler ni že nekaj hudo narobe in pije olja skoraj isto kot bencina... Takoj ko je pa avto izven garancije in lastnik plačuje popravila pa že kak dcl na 1000km ni več normalno in je potrebno avto popravit...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Polo78 in 51 gostov