Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a danci1973 Pe okt 09, 2015 6:12 pm

Mercedes-Benz, Honda, Mazda and Mitsubishi have been found to be part of the diesel emission scandal... :lol:

http://www.theguardian.com/environment/2015/oct/09/mercedes-honda-mazda-mitsubishi-diesel-emissions-row?CMP=twt_gu

Ah, ti novinarji... :roll: Dejstvo, da imajo avtomobili v realni uporabi več izpustov kot v predpisanem testnem ciklu ni nič novega niti presenetljivega. Nikjer pa ni omenjeno, da bi ti proizvajalci tudi goljufali na testih...
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Pe okt 09, 2015 7:06 pm

danci1973 je napisal/-a:Mercedes-Benz, Honda, Mazda and Mitsubishi have been found to be part of the diesel emission scandal... :lol:

http://www.theguardian.com/environment/2015/oct/09/mercedes-honda-mazda-mitsubishi-diesel-emissions-row?CMP=twt_gu

Ah, ti novinarji... :roll: Dejstvo, da imajo avtomobili v realni uporabi več izpustov kot v predpisanem testnem ciklu ni nič novega niti presenetljivega. Nikjer pa ni omenjeno, da bi ti proizvajalci tudi goljufali na testih...


Nič novega, redko kater avto(posebej dizli) dosegajo zakonske standarde. Upam da se pojavi še kdo razen vw, ki je vgrajeval modificirano nezakonito programsko opremo... Najboljši in najbolj čist dizel na račun programa, v resnici pa na repu lestvice po izpustih je velika prevara in to je Američane najbolj motilo, da so želeli pri VW prodreti na tak način. "Clean diesel"

Prijatelj je dal lepo primerjavo: Če bi svetovna atletska zveza dala normo za tekmovanje v skoku v daljino 8m, in bi to normo dosegla samo dva tekmovalca, bi potem morali dodatno povabili še ostalih najboljših 10, ker drugače tekmovanja ne bi bilo. Isto je z avti, če bi upoštevali zakonsko normo izpustov se ne bi smelo prodajati 3/4 novih. Torej norma izpustov je previsoka in so zato popustljivi in se seveda lahko takšna vozila prodajajo kljub temu da ne dosegajo norme(tako kot lahko skače 10 atletov, ki niso dosegli norme).
Potem se pa na tekmovanju ugotovi da tisti, ki je skočil največ in je bil najboljši skakalec, da je jemal poživila in je seveda diskvalificiran. Ista paralela je zgodba z VWom, ki je uporabil doping(program) da je bil med najboljšimi in je zato diskvalificiran, kar je pravilno. Ostali proizvajalci pa ne dosegajo norme ampak tudi niso jemali poživil(programa). To je vsa poanta afere.
Zadnjič spremenil genus, dne Pe okt 09, 2015 7:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe okt 09, 2015 7:08 pm

haha, kaj bo šele škandal, če bodo now software tok pameten, da če bo ugotovil da se meri moč motorja res prava moč = večja poraba, ko pa se bo avto res premikal pa manjša moč in normalna poraba

to bi bil žebelj v krsto :mrgreen:
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
mark21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To avg 18, 2015 9:17 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mark21 Pe okt 09, 2015 10:54 pm

Influenz je napisal/-a:Zakaj bi pa to naredil? Ze nekaj casa se govori, da avti z odstranjenim DPF ne bodo prisli cez tehnicnega, da se bo zacelo meriti izpuste trdnih delcev ne le vizualno kot do zdaj.



Odstranil bi ga preventivno.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem Pe okt 09, 2015 11:06 pm

Prevencija proti čemu? Morda proti nesrečam - ker ti ne bi podaljšali registracije (zavrnitev na TP)?

In zakaj tuning pred vpoklicem - verjetno predvsem zato, da ga takoj povozijo s "čisto" verzijo programa? In moral bi jim še plačati ali pa vrniti program na original tovarniškega.

Si resen ali samo trolaš idiotizme?
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1272
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mevden So okt 10, 2015 7:19 am

Ali delam napako ce se recimo odlocam za nakup rabljenega vozila z 1.6 tdi motorjem? Ce je avto recimo iz tujine in ga ne peljes na pooblascenega sploh ne bodo vedeli da se vozilo nahaja v slo in ne bom dobil poziva na servis. Kar je v primeru da ljudje ne bodo zadovoljni z posodobitvijo kar prednost.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a danci1973 So okt 10, 2015 8:06 am

mevden je napisal/-a:Ali delam napako ce se recimo odlocam za nakup rabljenega vozila z 1.6 tdi motorjem?

Seveda.

Vsak nakup osebnega vozila z dizelskim motorjem je napaka. :evil:
 
mark21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To avg 18, 2015 9:17 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mark21 So okt 10, 2015 8:10 am

mevden je napisal/-a:Ali delam napako ce se recimo odlocam za nakup rabljenega vozila z 1.6 tdi motorjem? Ce je avto recimo iz tujine in ga ne peljes na pooblascenega sploh ne bodo vedeli da se vozilo nahaja v slo in ne bom dobil poziva na servis. Kar je v primeru da ljudje ne bodo zadovoljni z posodobitvijo kar prednost.



Kaj pa tehnični?
 
mark21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To avg 18, 2015 9:17 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mark21 So okt 10, 2015 8:10 am

esem je napisal/-a:Prevencija proti čemu? Morda proti nesrečam - ker ti ne bi podaljšali registracije (zavrnitev na TP)?

In zakaj tuning pred vpoklicem - verjetno predvsem zato, da ga takoj povozijo s "čisto" verzijo programa? In moral bi jim še plačati ali pa vrniti program na original tovarniškega.

Si resen ali samo trolaš idiotizme?


Da.
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca So okt 10, 2015 1:16 pm

genus je napisal/-a: Ista paralela je zgodba z VWom, ki je uporabil doping(program) da je bil med najboljšimi in je zato diskvalificiran, kar je pravilno. Ostali proizvajalci pa ne dosegajo norme ampak tudi niso jemali poživil(programa). To je vsa poanta afere.


Poanta je prezgodnja. Kakšno leto dni pingponganja med EPA in VW je bilo potrebno, da je VW priznal prirejen program. Pri ostalih znamkah se je razkrivanje šele začelo in bo zanimivo opazovati, kako se bo nadaljevalo.

Poleg tega mi ta doping analogija ni posrečena, saj nižanje norme pri tekmovanjih nima nobenih negativnih eksternalij, emisije jih pa seveda imajo. Seveda, s kazenskega stališča je namera goljufije pomemben znak dejanja, a za naša pljuča ni pomembno, ali so višji izpuhi rezultat namere ali malomarnosti.

[edit] No, bolj ko razmišljam, bolj mi je analogija neposrečena, saj uradno ni nihče zvišal emisijske pragove, ampak jih proizvajalci preprosto kršijo.
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus So okt 10, 2015 2:00 pm

To je res da atleti ne zastrupljajo drugih, bistvo primerjave je da postavljajo neke norme na vseh področjih, ki jih ne dosega skoraj nihče in tudi te norme se preverjajo zelo slabo(tehnični ne meri NOx, zakon o meritvah je iz leta 1997, energijska poraba elektronike....) Če bi bile norme izpustov normalne tudi vw najverjetneje ne bi goljufal, razen če so res tako pohlepni kot se govori. Sedaj ko bodo pri vw zmanjšali odzivnost in moč, na račun manjših izpustov, pa vsi jamrajo da se ne bodo odzvali vpoklica... Do te afere je vsem vključno z mano, viselo za izpuste, sedaj so pa vsi postali okoljevarstveniki in oškodovanci. :roll: Je pa res da to kar je naredil vw ni prav,ker to je goljufija v vseh pogledih.

Tut js nestrpno čakam da še kdo prizna da je to vgrajeval. Mercedes in bmw sta zanikala in po moje nista vgrajevala. Kakšen fiat, opel ali ford bi se znal najti v vw družbi, mogoče celo renault. Vendar je vprašanje če bo EU razkrila rezultate testiranj, da ne naredi še večje škode evropskemu avtomobilizmu...
 
EffexZoxStyle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To mar 17, 2015 2:11 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a EffexZoxStyle So okt 10, 2015 5:52 pm

V par stavkih:

Kvote in takse ogljikovega dioksida niso namenjene za velika podjetja, namenjne so srednjemu sloju prebivalstva in dol.
Kvote ki bi jih moral VW spoštovati so totalno nerealne, se boste vozili kot v kakem fičeku ?
Vsa ostala podjetja itak da ne upoštevajo tega, pač je VW padel na to, ampak je še vprašanje ali nalašč ali nablef.
Razkritje VW je lahko tudi (nalašč) zrežirano da naredijo javni odziv, diskusijo in velik medijski spektakel, tako da potem vzamejo ta odziv in ga prenesejo v njihovo "rešitev" kar pa so večji zakoni in sporazumov glede CO2 davkov. (tej taktiki se reče Problem-Reaction-Solution)
CO2 je življenska substanca tega planeta, če pač hočete da vsa drevesa pocrkajo boste pač pridne ovčke in boste kupili "popravljen" VW ki se bo vozil ko moped, hurray!

Če poznate koga ki je šel ali bo šol na ta servis za nadgradnjo software/zamenjavo elektronike in da je plačal kaki cent je totalna budala, prvič ker zakaj zaboga bi plačevali za napake podjetja ki je napačno tržilo in zavajanje marketinga, drugič ker si greste avto dobesedno POHABIT, kupli ste 300 konjskega recimo 80K eur, boste dali kakih 500-5K evrov da vam ta software zniža na kakih 150 konjev ali manj, FAIL.
Torej če ni znižanja moči za 50% potem itak spet ne upoštevajo tiste prave kvote (nenajdem dokumenta zaj) tako da je spet farsa, in če boste imeli samo kakih 10%-15% izgube moči tako da navadni človek ne opazi in se mu zdi ok ker verjame v COD2 farso, boste lahko iz tega razbrali da je to bilo prirejeno in da so splanirali da bodo šli dol samo 10% ... in to je drug del taktike ki se mu reče Totalitarian Tip Toe, to je namenjenu dresiranju in prilagajanju prebivalstva, če bi šli od A do Z v enem ali dveh korakih tega večina ne bi sprejela, zato pa skozi leta in desetlejta grejo po veliko manjših korakih ki so predstavljeni kot izolirani primeri tako da jih ljudje težje povežejo, zato grejo od A do B, od B do C, od 10% do 20% od 20% do 30% od 30% do 40% in tako se boste čez 10-20 let vozli v majhnih kabinah brez volana, brez zavor, brez kontrole, brez svobode, itd.

Pripovedujem: "Zato ker ni dovol placa moramo znižat dolžino avtomobilov, zato ker to je equality, vsi ki maste dalše avte ste rasisti in si grdo lastite večji plac na cesti, niste inkluzivni v vse sloje prebivalstva, ilegalci majo tudi vse pravice, equality, equality trendy trendy peace peace"

In skozi desetletje se boste privadili vedno manjšim avtomobilom, ne vi, vaši potomci, oni so bili rojeni v tisti sektor Tip-Toe, če ste se vi rodili v sektorju C in ste se privadili do sektorja J več kot J pa se vam ne zdi potrebno, ampak vaši potomci so bili rojeni v sektorju F, in so odzačetka privajeni na F, in nimajo predstave pred F-jem, tako da je njih lažje privaditi na nove sektorje recimo oni bojo šli do sektorja N, zato taktika Totalitarian Tip-Toe deluje zelo dobro ker je dovol počasna, to je zakrinkan napad, kaj če bi se vsi nemški vojaki v drugi svetovni obnašali prijazno in bli oblečeni v pink kiklice in bi skakali okoli in se razširili kot neka šega in navada enih 20 let, infiltrirali bi celo evropo nekega dne pa vas vse zaštihali odzadaj, saj ste se navadli, niste imeli razloga branit hrbta.

Samo par let še imaste da boste sploh smeli "voziti" avto brez računalniškega avtopilota, tako da jih kar raje šparajte in popravljajte kakor se da, vsa ta kompleksnost v elektroniki in vseh teh elektronsko mehanskih sistemih je tudi odvisnost od proizvajalca saj je prezapeleteno za navadne avtomehanike, to pomeni da ste boste pač ostali na kočijah in traktorjih če neboste prosili volkswagen na kolenah. Treba se bo malo organizirat.


Kaduncl je napisal/-a:Če prodam bom izgubil 15% v nekaj mesecih in to ne pride v poštev, pa še nihče ga ne bo hotel kupit.


Ne prodajajte, ko se v marketu, predvsem v navdušencih itd, izve da so nove verzije pohabljene (konjska moč) potem bo šla cena teh "goljufanih" spet gor. Gre dol zaradi percepcije, ki pa podobna realnosti. Edin problem je da lahko veliko ljudi ostane zaspanih glede tega še nekaj časa, več kot organsko, saj bojo hotli to zgodbo potlačit, in če bo to trajalo nekaj let, se lahko to potem izenači ker bo starejši letnik pretehtal slabšo moč v večini publike, prej se bote pozanimali, prej boste kupili in prodajali za denar ki približuje realnosti.


pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla


Ne ni, ker je ogrevanje ozračja nateg, CO2 se zviša potem ko se temperatura zviša, za temperaturne spremembe na globalnem sloju pa sta 2 glavna faktorja. Sonce in Geoengineering (namerna modifikacija vremena). Torej če niso sončni cikli in nihanje v enem od primerov, potem je ogrevanje ozračja človeški pojav, ampak nima nobene veze z CO2, temveč z modifikacijo vremena, namernega ali ne.

Polno je govora o teh "emisijah" kar je ponavadi mišljeno CO2, ampak to je vaš najmanjši problem, večji problem so ostale primesi v nafti, delci, in plini ki se sproščajo zaradi dodanega olja, v to bi moral bit največji interes, da se izbolšajo filtracije, in se doda več-faznih filtrirnih sistemov, ne samo nakoncu v avspuhu neka mreža. (okej ni samo neka mreža, nisem avtonavdušenec, vem kak taki filtri zgledajo drugač, to ziher ne filtrira plinov na molekularni velkosti itd)


EDIT:
To sem napisal en teden nazaj, nisem mogel poslat ker sem prenavlal sobo, računalnik itd.

Poglejte zaj, guardian je pridobil sledi o ostalih znamkah http://www.infowars.com/four-more-carma ... sions-row/

EDIT2:

To je kar smešno kako ste nekateri osebno zaskrbljeni ker bo neko podjetje ki vam krade pravice in vas goljufa na vse druge načine izgubilo miljare (vsi ti novejši avtomobili so veliko manj zanesljivi kot v zgodovini, nisi imel naprednih funkcij ampak delalo je leta in leta), kvečjemu bi jih glede CO2 bilo treba branit saj so smernice te CO2 organizacije debilne, in tudi hudobne saj to je orodje za deindustrializacijo in uničevanje suverenosti mest in držav, in če že neke tožbe, naj bojo za napačni marketing.
Ampak zakaj bi navadni smrtnik šel tožit tako velikansko podjetje ker mu je prodala bolši avto kot bi ga dobil če bi to podjetje upoštevalo banalne direktive evropske komunistične federacije?

EDIT: Vprašajte se raje zakaj se maloprodajne derivatov niso znižale če je Crude padel tako močno,

http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro ... derivatov/

In, zakaj plačujeto to namišljeno "CO2 Takso", plus kaj je to neka "Trošarina", gdo to pobira te grofske dajatve če pa je že gromozanskih 22% DDVja zraven. Če država v uradnem smislu pomeni da predstavlja vse državljane republike, če je to res, zakaj bi potem sami sebi plačevali vse te dajatve? Če je telekom državen kot "v lasti vseh prebivalcev" zakaj za brez veze mešate denar in plačujete položnice samemu sebi? In če ste vsi lastniki, zakaj ne dobi vsak državljan dividende od teh "državnih" podjetij. Nič ni v vaši lasti, denar uhaja iz države zato ker "Slovenija" ni republika, "slovenija" (z malo začetnico) je sektor v evropski federaciji, še v praksi, ampak z TTIP in drugimi pakti bo to tudi na paprijih.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane So okt 10, 2015 6:48 pm

EffexZoxStyle je napisal/-a:V par stavkih:

Kvote in takse ogljikovega dioksida niso namenjene za velika podjetja, namenjne so srednjemu sloju prebivalstva in dol.
Kvote ki bi jih moral VW spoštovati so totalno nerealne, se boste vozili kot v kakem fičeku ?

...


Tule sem nehal brati, pri tej aferi NIMA VEZE CO2, gre se za NOx emisije, ki se jih da lepo znižati na minimum, tudi če ti avto požre 15 l/100 km.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a primozek68 So okt 10, 2015 7:05 pm

Gdo, šol, grofske dajatve,......

Iz teh besed lahko sklepamo, da imamo opravka z intelektualnim presežkom, ki mu ga (oneta namreč) dvigujejo 'conspiracy theories'.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus So okt 10, 2015 7:08 pm

J.McLane je napisal/-a:
EffexZoxStyle je napisal/-a:V par stavkih:

Kvote in takse ogljikovega dioksida niso namenjene za velika podjetja, namenjne so srednjemu sloju prebivalstva in dol.
Kvote ki bi jih moral VW spoštovati so totalno nerealne, se boste vozili kot v kakem fičeku ?

...


Tule sem nehal brati, pri tej aferi NIMA VEZE CO2, gre se za NOx emisije, ki se jih da lepo znižati na minimum, tudi če ti avto požre 15 l/100 km.


Bo treba vsakemu serijsko montirati dodaten rezervoar za sečnino pa bo(vendar brez programa ki bo cikel scalnice izključil kot je delal vw v ZDA).
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane So okt 10, 2015 8:35 pm

Sem bil dober in sem nabijanje o CO2 prestavil v novo temo:
viewtopic.php?f=2&t=104519
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Fenix_
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:05 am
Kraj: Obala

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Fenix_ Po okt 12, 2015 6:37 pm

How Volkswagen Diesels Perform in 'Cheat Mode' | Consumer Reports

https://www.youtube.com/watch?v=zUPnAA_Y3XI
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 12, 2015 8:31 pm

Waw, še eden podoben test, kot tisti prejšnji, kateri ti ne pove nič. :roll:
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a =swen= Po okt 12, 2015 10:06 pm

Kako ti ne pove nič?
Pač iz meritev pospeškov od 0-100km/h lahko vidiš za koliko so avtu pri VW zmanjšali moč (vbrizg goriva), da je pri meritvah izpuhov še ok.Tako lastniki teh avtov vsaj malo dobijo občutek, kako močno so njihovi avti nad 'omejitvami'.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Marek_ To okt 13, 2015 5:28 am

Sam, da je german engineering, vse ostalo je brezpredmetno :bow
Spomnim se oglasa TDI Jette v ZDA, ko so oglaševali, kako so TDIji čisti, oglas pa se zaključi "Thats the power of german engineering."
Zdaj vidimo kaj je bistvo tega slogana, PREVARA... Ko pomislim na VW mi gre prav na kozlanje..
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 32 gostov