EffexZoxStyle je napisal/-a:V par stavkih:
Kvote in takse ogljikovega dioksida niso namenjene za velika podjetja, namenjne so srednjemu sloju prebivalstva in dol.
Kvote ki bi jih moral VW spoštovati so totalno nerealne, se boste vozili kot v kakem fičeku ?
Vsa ostala podjetja itak da ne upoštevajo tega, pač je VW padel na to, ampak je še vprašanje ali nalašč ali nablef.
Razkritje VW je lahko tudi (nalašč) zrežirano da naredijo javni odziv, diskusijo in velik medijski spektakel, tako da potem vzamejo ta odziv in ga prenesejo v njihovo "rešitev" kar pa so večji zakoni in sporazumov glede CO2 davkov. (tej taktiki se reče Problem-Reaction-Solution)
CO2 je življenska substanca tega planeta, če pač hočete da vsa drevesa pocrkajo boste pač pridne ovčke in boste kupili "popravljen" VW ki se bo vozil ko moped, hurray!
Če poznate koga ki je šel ali bo šol na ta servis za nadgradnjo software/zamenjavo elektronike in da je plačal kaki cent je totalna budala, prvič ker zakaj zaboga bi plačevali za napake podjetja ki je napačno tržilo in zavajanje marketinga, drugič ker si greste avto dobesedno POHABIT, kupli ste 300 konjskega recimo 80K eur, boste dali kakih 500-5K evrov da vam ta software zniža na kakih 150 konjev ali manj, FAIL.
Torej če ni znižanja moči za 50% potem itak spet ne upoštevajo tiste prave kvote (nenajdem dokumenta zaj) tako da je spet farsa, in če boste imeli samo kakih 10%-15% izgube moči tako da navadni človek ne opazi in se mu zdi ok ker verjame v COD2 farso, boste lahko iz tega razbrali da je to bilo prirejeno in da so splanirali da bodo šli dol samo 10% ... in to je drug del taktike ki se mu reče Totalitarian Tip Toe, to je namenjenu dresiranju in prilagajanju prebivalstva, če bi šli od A do Z v enem ali dveh korakih tega večina ne bi sprejela, zato pa skozi leta in desetlejta grejo po veliko manjših korakih ki so predstavljeni kot izolirani primeri tako da jih ljudje težje povežejo, zato grejo od A do B, od B do C, od 10% do 20% od 20% do 30% od 30% do 40% in tako se boste čez 10-20 let vozli v majhnih kabinah brez volana, brez zavor, brez kontrole, brez svobode, itd.
Pripovedujem: "Zato ker ni dovol placa moramo znižat dolžino avtomobilov, zato ker to je equality, vsi ki maste dalše avte ste rasisti in si grdo lastite večji plac na cesti, niste inkluzivni v vse sloje prebivalstva, ilegalci majo tudi vse pravice, equality, equality trendy trendy peace peace"
In skozi desetletje se boste privadili vedno manjšim avtomobilom, ne vi, vaši potomci, oni so bili rojeni v tisti sektor Tip-Toe, če ste se vi rodili v sektorju C in ste se privadili do sektorja J več kot J pa se vam ne zdi potrebno, ampak vaši potomci so bili rojeni v sektorju F, in so odzačetka privajeni na F, in nimajo predstave pred F-jem, tako da je njih lažje privaditi na nove sektorje recimo oni bojo šli do sektorja N, zato taktika Totalitarian Tip-Toe deluje zelo dobro ker je dovol počasna, to je zakrinkan napad, kaj če bi se vsi nemški vojaki v drugi svetovni obnašali prijazno in bli oblečeni v pink kiklice in bi skakali okoli in se razširili kot neka šega in navada enih 20 let, infiltrirali bi celo evropo nekega dne pa vas vse zaštihali odzadaj, saj ste se navadli, niste imeli razloga branit hrbta.
Samo par let še imaste da boste sploh smeli "voziti" avto brez računalniškega avtopilota, tako da jih kar raje šparajte in popravljajte kakor se da, vsa ta kompleksnost v elektroniki in vseh teh elektronsko mehanskih sistemih je tudi odvisnost od proizvajalca saj je prezapeleteno za navadne avtomehanike, to pomeni da ste boste pač ostali na kočijah in traktorjih če neboste prosili volkswagen na kolenah. Treba se bo malo organizirat.Kaduncl je napisal/-a:Če prodam bom izgubil 15% v nekaj mesecih in to ne pride v poštev, pa še nihče ga ne bo hotel kupit.
Ne prodajajte, ko se v marketu, predvsem v navdušencih itd, izve da so nove verzije pohabljene (konjska moč) potem bo šla cena teh "goljufanih" spet gor. Gre dol zaradi percepcije, ki pa podobna realnosti. Edin problem je da lahko veliko ljudi ostane zaspanih glede tega še nekaj časa, več kot organsko, saj bojo hotli to zgodbo potlačit, in če bo to trajalo nekaj let, se lahko to potem izenači ker bo starejši letnik pretehtal slabšo moč v večini publike, prej se bote pozanimali, prej boste kupili in prodajali za denar ki približuje realnosti.pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla
Ne ni, ker je ogrevanje ozračja nateg, CO2 se zviša potem ko se temperatura zviša, za temperaturne spremembe na globalnem sloju pa sta 2 glavna faktorja. Sonce in Geoengineering (namerna modifikacija vremena). Torej če niso sončni cikli in nihanje v enem od primerov, potem je ogrevanje ozračja človeški pojav, ampak nima nobene veze z CO2, temveč z modifikacijo vremena, namernega ali ne.
Polno je govora o teh "emisijah" kar je ponavadi mišljeno CO2, ampak to je vaš najmanjši problem, večji problem so ostale primesi v nafti, delci, in plini ki se sproščajo zaradi dodanega olja, v to bi moral bit največji interes, da se izbolšajo filtracije, in se doda več-faznih filtrirnih sistemov, ne samo nakoncu v avspuhu neka mreža. (okej ni samo neka mreža, nisem avtonavdušenec, vem kak taki filtri zgledajo drugač, to ziher ne filtrira plinov na molekularni velkosti itd)
EDIT:
To sem napisal en teden nazaj, nisem mogel poslat ker sem prenavlal sobo, računalnik itd.
Poglejte zaj, guardian je pridobil sledi o ostalih znamkah http://www.infowars.com/four-more-carma ... sions-row/
EDIT2:
To je kar smešno kako ste nekateri osebno zaskrbljeni ker bo neko podjetje ki vam krade pravice in vas goljufa na vse druge načine izgubilo miljare (vsi ti novejši avtomobili so veliko manj zanesljivi kot v zgodovini, nisi imel naprednih funkcij ampak delalo je leta in leta), kvečjemu bi jih glede CO2 bilo treba branit saj so smernice te CO2 organizacije debilne, in tudi hudobne saj to je orodje za deindustrializacijo in uničevanje suverenosti mest in držav, in če že neke tožbe, naj bojo za napačni marketing.
Ampak zakaj bi navadni smrtnik šel tožit tako velikansko podjetje ker mu je prodala bolši avto kot bi ga dobil če bi to podjetje upoštevalo banalne direktive evropske komunistične federacije?
EDIT: Vprašajte se raje zakaj se maloprodajne derivatov niso znižale če je Crude padel tako močno,
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro ... derivatov/
In, zakaj plačujeto to namišljeno "CO2 Takso", plus kaj je to neka "Trošarina", gdo to pobira te grofske dajatve če pa je že gromozanskih 22% DDVja zraven. Če država v uradnem smislu pomeni da predstavlja vse državljane republike, če je to res, zakaj bi potem sami sebi plačevali vse te dajatve? Če je telekom državen kot "v lasti vseh prebivalcev" zakaj za brez veze mešate denar in plačujete položnice samemu sebi? In če ste vsi lastniki, zakaj ne dobi vsak državljan dividende od teh "državnih" podjetij. Nič ni v vaši lasti, denar uhaja iz države zato ker "Slovenija" ni republika, "slovenija" (z malo začetnico) je sektor v evropski federaciji, še v praksi, ampak z TTIP in drugimi pakti bo to tudi na paprijih.
EffexZoxStyle je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla
Ne ni, ker je ogrevanje ozračja nateg [...] za temperaturne spremembe na globalnem sloju pa sta 2 glavna faktorja. Sonce in Geoengineering (namerna modifikacija vremena).
bodzolca je napisal/-a:Zakaj? Če je software res enak ali podoben, ga pač zamenjajo, a na tak način, da to ne bo defeat device. Seveda bo avto v realnosti še vedno kršil emisije, ampak to počnejo tudi znamke, ki kategorično zanikajo manipulacijo.
danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.
bodzolca je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.
In zakaj ne bi bila po spremembi programa ena od teh znamk, ki jim to uspeva, tudi VW? Glede na to, da VW celo v realnih situacij po nekaterih evropskih meritvah izpušča precej manj kot npr. Opel, zakaj je to tako težko verjeti?
danci1973 je napisal/-a:bodzolca je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.
In zakaj ne bi bila po spremembi programa ena od teh znamk, ki jim to uspeva, tudi VW? Glede na to, da VW celo v realnih situacij po nekaterih evropskih meritvah izpušča precej manj kot npr. Opel, zakaj je to tako težko verjeti?
Jaz verjamem, da je to možno rešiti samo s spremembo software-a - ampak na račun moči, navora in porabe.
mrtwelvetrees je napisal/-a:to bodo dodatne tožbe, ko bo folk ugotovil da avto nima več toliko moči kot prej.... a joj....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 144 gostov