Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule To okt 13, 2015 5:44 am

Taki testi kot je tisti zgoraj mi ne povedo nič, ker:
- nikjer ne piše (ne povedo) kolikokrat so izvajali meritve od 0-100 z normalnim stanjem in zgoljufanim stanjem. V takem primeru bi bilo potrebno vsaj nekaj meritev vsakega stanja in potem gledati povprečje. Za 0.1s se zmotiš komot v startu, ali pa veter, ali pa nevem kaj še vse.
- spet ni podane vrednosti NOx v normalnem in prirejenem stanju
- za vsak avto ki je nabildan z elektroniko ni nič čudnega da dela po svoje, če mu blokiraš en par koles.
- sicer pa tudi sami v videu niso sigurni ali je avto v "cheat mode" ali ne. Verjamejo pa :lol:
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4342
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Firediver To okt 13, 2015 6:29 am

Zanimivo branje in še bolj zanimivi odzivi forumašev. Mislim pa, da je škoda živcev za razna razčiščevanja, sploh na forumu. Ukvarjamo se s tistimi zadevami, ki bi jih morali v tovarnah avtomobilov drugače rešiti, pa sploh nismo ne avtomobilski inženirji niti kemiki..nima pomena se prerekati in utemeljevati kaj je prav in kaj ni - imam občutek, kot da je skriti namen te afere, da se skregamo med seboj..

VW mora to nekako urediti s svojim tehničnim sektorjem, ni nam treba vedeti vseh formul in procentov.. Lahko greš v privat tožbo, so tudi druge možnosti, ampak v njihovo delo (VW) se je brezveze mešati. Kaj boš spremenil? JIh greš v Wolfsburg osebno učiti, kaj so zaje*ali? Pa saj to že vedo!

Jaz imam to srečo, da nimam (nisem imel, najbrž tudi ne bom imel, če bodo tako "money for nothing" precenjeni) avta iz VAG grupe. Mogoče pa bodo sedaj s ceno prišli na realnejšo vrednost - ali pa tudi ne.

Vsi tisti, ki ste sedaj z dolgimi nosovi..pa saj ste bili nategneni že ob nakupu (zaradi visoke cene), sedaj ste pa orenk užaljeni (zaradi te afere). Imam občutek, da bo večina kasneje (zaradi prekratkega spomina ali pa zavestne potlačitve te afere v predal "pa saj se ni zgodilo") spet kupila nekaj iz VAG grupe...

Jedem das seine..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda To okt 13, 2015 6:55 am

VW ne bo nič ceneje zaradi te afere. To bodo pač popravili, plačali kazen (upam, da čim višjo) in proizvajali nove avtomobile naprej.
Zaradi mene je lahko cena ista samo naj že enkrat popravijo, ampak res popravijo ne mutijo TSI motorje.

ps.: če bo avto cenejši bo kvaliteta še bolj pala, kar bo za kupca še slabše in posledično še za proizvodnjo
Lp
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz To okt 13, 2015 7:23 am

Mogoče če nebi imel CEO in upravni odbor VW po 30 milijonov plače, bi bili zaslužki na avtomobilih večji. CEO renaulta ima 7 milijonov letne plače..
Izgleda da bo pri VW aferi najebalo par inženirjev, vodstveni kader je pa lepo odstopil z deset milijonskimi odškodninami.. Torej so bili še "nagrajeni" za goljufanje


Dejstvo je, da večina ljudi kupi VW na podlagi stare slave..
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pekidi To okt 13, 2015 10:08 am

EffexZoxStyle je napisal/-a:V par stavkih:

Kvote in takse ogljikovega dioksida niso namenjene za velika podjetja, namenjne so srednjemu sloju prebivalstva in dol.
Kvote ki bi jih moral VW spoštovati so totalno nerealne, se boste vozili kot v kakem fičeku ?
Vsa ostala podjetja itak da ne upoštevajo tega, pač je VW padel na to, ampak je še vprašanje ali nalašč ali nablef.
Razkritje VW je lahko tudi (nalašč) zrežirano da naredijo javni odziv, diskusijo in velik medijski spektakel, tako da potem vzamejo ta odziv in ga prenesejo v njihovo "rešitev" kar pa so večji zakoni in sporazumov glede CO2 davkov. (tej taktiki se reče Problem-Reaction-Solution)
CO2 je življenska substanca tega planeta, če pač hočete da vsa drevesa pocrkajo boste pač pridne ovčke in boste kupili "popravljen" VW ki se bo vozil ko moped, hurray!

Če poznate koga ki je šel ali bo šol na ta servis za nadgradnjo software/zamenjavo elektronike in da je plačal kaki cent je totalna budala, prvič ker zakaj zaboga bi plačevali za napake podjetja ki je napačno tržilo in zavajanje marketinga, drugič ker si greste avto dobesedno POHABIT, kupli ste 300 konjskega recimo 80K eur, boste dali kakih 500-5K evrov da vam ta software zniža na kakih 150 konjev ali manj, FAIL.
Torej če ni znižanja moči za 50% potem itak spet ne upoštevajo tiste prave kvote (nenajdem dokumenta zaj) tako da je spet farsa, in če boste imeli samo kakih 10%-15% izgube moči tako da navadni človek ne opazi in se mu zdi ok ker verjame v COD2 farso, boste lahko iz tega razbrali da je to bilo prirejeno in da so splanirali da bodo šli dol samo 10% ... in to je drug del taktike ki se mu reče Totalitarian Tip Toe, to je namenjenu dresiranju in prilagajanju prebivalstva, če bi šli od A do Z v enem ali dveh korakih tega večina ne bi sprejela, zato pa skozi leta in desetlejta grejo po veliko manjših korakih ki so predstavljeni kot izolirani primeri tako da jih ljudje težje povežejo, zato grejo od A do B, od B do C, od 10% do 20% od 20% do 30% od 30% do 40% in tako se boste čez 10-20 let vozli v majhnih kabinah brez volana, brez zavor, brez kontrole, brez svobode, itd.

Pripovedujem: "Zato ker ni dovol placa moramo znižat dolžino avtomobilov, zato ker to je equality, vsi ki maste dalše avte ste rasisti in si grdo lastite večji plac na cesti, niste inkluzivni v vse sloje prebivalstva, ilegalci majo tudi vse pravice, equality, equality trendy trendy peace peace"

In skozi desetletje se boste privadili vedno manjšim avtomobilom, ne vi, vaši potomci, oni so bili rojeni v tisti sektor Tip-Toe, če ste se vi rodili v sektorju C in ste se privadili do sektorja J več kot J pa se vam ne zdi potrebno, ampak vaši potomci so bili rojeni v sektorju F, in so odzačetka privajeni na F, in nimajo predstave pred F-jem, tako da je njih lažje privaditi na nove sektorje recimo oni bojo šli do sektorja N, zato taktika Totalitarian Tip-Toe deluje zelo dobro ker je dovol počasna, to je zakrinkan napad, kaj če bi se vsi nemški vojaki v drugi svetovni obnašali prijazno in bli oblečeni v pink kiklice in bi skakali okoli in se razširili kot neka šega in navada enih 20 let, infiltrirali bi celo evropo nekega dne pa vas vse zaštihali odzadaj, saj ste se navadli, niste imeli razloga branit hrbta.

Samo par let še imaste da boste sploh smeli "voziti" avto brez računalniškega avtopilota, tako da jih kar raje šparajte in popravljajte kakor se da, vsa ta kompleksnost v elektroniki in vseh teh elektronsko mehanskih sistemih je tudi odvisnost od proizvajalca saj je prezapeleteno za navadne avtomehanike, to pomeni da ste boste pač ostali na kočijah in traktorjih če neboste prosili volkswagen na kolenah. Treba se bo malo organizirat.


Kaduncl je napisal/-a:Če prodam bom izgubil 15% v nekaj mesecih in to ne pride v poštev, pa še nihče ga ne bo hotel kupit.


Ne prodajajte, ko se v marketu, predvsem v navdušencih itd, izve da so nove verzije pohabljene (konjska moč) potem bo šla cena teh "goljufanih" spet gor. Gre dol zaradi percepcije, ki pa podobna realnosti. Edin problem je da lahko veliko ljudi ostane zaspanih glede tega še nekaj časa, več kot organsko, saj bojo hotli to zgodbo potlačit, in če bo to trajalo nekaj let, se lahko to potem izenači ker bo starejši letnik pretehtal slabšo moč v večini publike, prej se bote pozanimali, prej boste kupili in prodajali za denar ki približuje realnosti.


pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla


Ne ni, ker je ogrevanje ozračja nateg, CO2 se zviša potem ko se temperatura zviša, za temperaturne spremembe na globalnem sloju pa sta 2 glavna faktorja. Sonce in Geoengineering (namerna modifikacija vremena). Torej če niso sončni cikli in nihanje v enem od primerov, potem je ogrevanje ozračja človeški pojav, ampak nima nobene veze z CO2, temveč z modifikacijo vremena, namernega ali ne.

Polno je govora o teh "emisijah" kar je ponavadi mišljeno CO2, ampak to je vaš najmanjši problem, večji problem so ostale primesi v nafti, delci, in plini ki se sproščajo zaradi dodanega olja, v to bi moral bit največji interes, da se izbolšajo filtracije, in se doda več-faznih filtrirnih sistemov, ne samo nakoncu v avspuhu neka mreža. (okej ni samo neka mreža, nisem avtonavdušenec, vem kak taki filtri zgledajo drugač, to ziher ne filtrira plinov na molekularni velkosti itd)


EDIT:
To sem napisal en teden nazaj, nisem mogel poslat ker sem prenavlal sobo, računalnik itd.

Poglejte zaj, guardian je pridobil sledi o ostalih znamkah http://www.infowars.com/four-more-carma ... sions-row/

EDIT2:

To je kar smešno kako ste nekateri osebno zaskrbljeni ker bo neko podjetje ki vam krade pravice in vas goljufa na vse druge načine izgubilo miljare (vsi ti novejši avtomobili so veliko manj zanesljivi kot v zgodovini, nisi imel naprednih funkcij ampak delalo je leta in leta), kvečjemu bi jih glede CO2 bilo treba branit saj so smernice te CO2 organizacije debilne, in tudi hudobne saj to je orodje za deindustrializacijo in uničevanje suverenosti mest in držav, in če že neke tožbe, naj bojo za napačni marketing.
Ampak zakaj bi navadni smrtnik šel tožit tako velikansko podjetje ker mu je prodala bolši avto kot bi ga dobil če bi to podjetje upoštevalo banalne direktive evropske komunistične federacije?

EDIT: Vprašajte se raje zakaj se maloprodajne derivatov niso znižale če je Crude padel tako močno,

http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro ... derivatov/

In, zakaj plačujeto to namišljeno "CO2 Takso", plus kaj je to neka "Trošarina", gdo to pobira te grofske dajatve če pa je že gromozanskih 22% DDVja zraven. Če država v uradnem smislu pomeni da predstavlja vse državljane republike, če je to res, zakaj bi potem sami sebi plačevali vse te dajatve? Če je telekom državen kot "v lasti vseh prebivalcev" zakaj za brez veze mešate denar in plačujete položnice samemu sebi? In če ste vsi lastniki, zakaj ne dobi vsak državljan dividende od teh "državnih" podjetij. Nič ni v vaši lasti, denar uhaja iz države zato ker "Slovenija" ni republika, "slovenija" (z malo začetnico) je sektor v evropski federaciji, še v praksi, ampak z TTIP in drugimi pakti bo to tudi na paprijih.



kapo dol, lepo spisano in razloženo, eden najboljših in transparentnih objav kle na forumu
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bajker To okt 13, 2015 11:52 am

Tudi država se je oglasila.
Nič novega, je pa uradno. :)
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Sr okt 14, 2015 12:50 pm

EffexZoxStyle je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla


Ne ni, ker je ogrevanje ozračja nateg [...] za temperaturne spremembe na globalnem sloju pa sta 2 glavna faktorja. Sonce in Geoengineering (namerna modifikacija vremena).


:lol:

Kaj pa če so NOXi tudi nateg, pač ameriška izmišljotina za vojno proti dizlom? ;) Če je pisarjenje po forumih omejeno zgolj z domišljijo, potem lahko pridemo do zanimivih zaključkov. Držimo se torej raje preverljivih dejstev, ne pa raznih Alkalajevih pamfletov.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Marek_ Če okt 15, 2015 5:30 am

 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Milan_48 Če okt 15, 2015 8:33 am

Tudi Alfe lepo kadijo ;)

https://www.facebook.com/milan48/videos/1149183878428518/

Pa še Golf:

https://youtu.be/HhUVz1jqFaI

PS: Nisem resen in se samo hecam! ;)
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
Fenix_
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:05 am
Kraj: Obala

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Fenix_ Če okt 15, 2015 10:17 am

VW: Sum, da je sposoben goljufati tudi euro6 TDI

če jim še to dokažejo, jim res ne bo lahka
http://www.zurnal24.si/vw-sum-da-je-spo ... nek-258246
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Peuggeott Če okt 15, 2015 2:00 pm

Če je to res VW emissions scandal: 2016 diesel euro 6 models may have test cheating software too

in to:

BMW, Daimler, Mercedes Benz, Ford, Jaguar Land Rover, the PSA Group, Volvo, Toyota, Lexus, Fiat Chrysler Automobiles, Honda, Subaru, Kia, Mitsubishi, Vauxhall, Hyundai, Ford, Mazda, and Renault-Nissan have all categorically denied manipulating emissions tests by using software based algorithms or other means.

potem bo vw le še zggodovina.



Slika



Slika
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Če okt 15, 2015 2:38 pm

Zakaj? Če je software res enak ali podoben, ga pač zamenjajo, a na tak način, da to ne bo defeat device. Seveda bo avto v realnosti še vedno kršil emisije, ampak to počnejo tudi znamke, ki kategorično zanikajo manipulacijo.
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Pipita Če okt 15, 2015 2:44 pm

Men to še vedno ni jasno, kako bodo lahko z neko programsko nadgradnjo naredili tako, da bo avto obdržal vse lastnosti (moč, porabo, navor-razen izpustov, ki naj bi bili bolj primerni), kot tisti dan, ko ga je kupec kupil. Za obstoječe avtomobile bodo/bomo lastniki verjetno oškodovani, drugače si ne znam predstavljati te relativno "enostavne" rešitve.

Za nove pa to pomeni le GAME OVER. No, vsaj sam ne bi zdaj kupoval novega avta, dokler se ta zadeva ne razjasni.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a danci1973 Če okt 15, 2015 3:01 pm

bodzolca je napisal/-a:Zakaj? Če je software res enak ali podoben, ga pač zamenjajo, a na tak način, da to ne bo defeat device. Seveda bo avto v realnosti še vedno kršil emisije, ampak to počnejo tudi znamke, ki kategorično zanikajo manipulacijo.

Zgornje meje emisij so določene glede na predpisan testni cikel. Za tega se ve, da ni najbolj realen, ampak je vsaj vedno in za vse enak.

V realnem življenju pa nikoli ne vozimo pod enakimi pogoji in zato tudi ni možno predvideti in predpisati 'realnih' emisij - včasih jih je več kot v testnem ciklu, včasih manj.

Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Če okt 15, 2015 3:34 pm

danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.


In zakaj ne bi bila po spremembi programa ena od teh znamk, ki jim to uspeva, tudi VW? Glede na to, da VW celo v realnih situacij po nekaterih evropskih meritvah izpušča precej manj kot npr. Opel, zakaj je to tako težko verjeti?
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Če okt 15, 2015 5:31 pm

V ZDA bodo z menjavo software lahko rešili le problem pri avtomobilih, ki že imajo vgrajen ADblue .. Pač bo porabil več adblue tekočine.. pri drugih modelih to ni možno, ker če bi šlo bi itak VW že na začetku tako naredil.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a danci1973 Če okt 15, 2015 7:19 pm

bodzolca je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.


In zakaj ne bi bila po spremembi programa ena od teh znamk, ki jim to uspeva, tudi VW? Glede na to, da VW celo v realnih situacij po nekaterih evropskih meritvah izpušča precej manj kot npr. Opel, zakaj je to tako težko verjeti?

Jaz verjamem, da je to možno rešiti samo s spremembo software-a - ampak na račun moči, navora in porabe. Če bodo želeli tudi to ohraniti, bodo morali narediti pa kaj več.

Vprašanje pa je, če se bodo kupci kar tako strinjali z manjšo močjo in večjo porabo - navsezadnje je to najbrž bil tudi eden od kriterijev, zakaj so izbrali točno ta avto in ne kakšnega boljšega. ;)
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Pe okt 16, 2015 2:46 pm

danci1973 je napisal/-a:
bodzolca je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Tako da če vozila drugih znamk na predpisanem testnem ciklu dosežejo ustrezne vrednosti brez 'posebnega programa', potem ne 'kršijo emisij'.


In zakaj ne bi bila po spremembi programa ena od teh znamk, ki jim to uspeva, tudi VW? Glede na to, da VW celo v realnih situacij po nekaterih evropskih meritvah izpušča precej manj kot npr. Opel, zakaj je to tako težko verjeti?

Jaz verjamem, da je to možno rešiti samo s spremembo software-a - ampak na račun moči, navora in porabe.


Okej, tole je malo zašlo, ker je bila iztočnica novica, da imajo tudi modeli 2016 najbrž isti software, zato se je moje vprašanje nanašalo na njih. Kaj je z EA189 je drugo vprašanje. Tudi jaz sem bil skeptičen, da bo SW popravek zadosten (pač zmanjšanje moči itn.), vendar po ogledih nekaterih testov za emisije dopuščam tudi možnost zgolj SW popravka pri nekaterih modelih.

Govorim pa seveda za Evropo, ne ZDA.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mrtwelvetrees So okt 17, 2015 7:21 pm

to bodo dodatne tožbe, ko bo folk ugotovil da avto nima več toliko moči kot prej.... a joj....
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Peuggeott So okt 17, 2015 9:18 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:to bodo dodatne tožbe, ko bo folk ugotovil da avto nima več toliko moči kot prej.... a joj....


Vsi evropski izdelovalci avtov bi moral tožit volkswagen zarad goljufive konkurence.Peugeot bi zaradi slabe prodaje skoraj bankrotiral,če mu francoska vlada in investicijski skladi ne bi pomaggali.Volkswagen je pa prodal vsak četrti avto v evropi in imel monopol,zakaj??Zato ker je goljufal in prodajal nekaj kar nima,čistega dizla. Je to pošteno do konkurence in do kupcev???
Volkswagen je uničil ime evropskim znamkam, nemška vlada bo pa z begunci uničila evropsku unijo,treba je samo počakati 6 mesecev ko bodo maske začele padat ,tako pri vw kot v nemški vladi.Še šivanke več ne kupim nemške.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 144 gostov