Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Firediver Če nov 26, 2015 9:46 am

@uros11:
Hitrost zraka bo zaradi manjšega preseka (mrežica) res večja, pretok pa bo manjši, ker ga mrežica ovira..če drži tvoja o "hitrejšem pretoku", daj cev bistveno manjšega preseka, pa da vidimo ta "večji pretok"...

Da si ravno ti kupil VW nima vpliva name..fascinantno pa se mi zdi, kako se tako umetno "večvredna" znamka in njihovi uporabniki v Sloveniji odzivajo na to afero.

Opažam, da se to zdi fascinantno marsikateremu na forumu tako, da sta dve možnosti: ali potrebujemo pomoč vsi taki ali pa noben. Bo že ustrezna stroka povedala..ti si pa že sam priznal, da si čudak.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a uros11 Če nov 26, 2015 9:50 am

Firediver je napisal/-a:@uros11:
Hitrost zraka bo zaradi manjšega preseka (mrežica) res večja, pretok pa bo manjši, ker ga mrežica ovira..če drži tvoja o "hitrejšem pretoku", daj cev bistveno manjšega preseka, pa da vidimo ta "večji pretok"...
Po moje kar drži. Filter zraka zadaj je bistveno bolj gosta zadeva, pa tole mrežico sem na enem od avtov (vw) že videl. Verjetno pri golf III 1.9 TDI.

V ostalo se ti ne bom spuščal. Sva OT. Ne se obremenjavat z nami, pa bo.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Če nov 26, 2015 9:54 am

Če vgradiš športni filter in mrežico bo lažji pretok zraka kot pa original filter in brez mrežice.
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a abbe Če nov 26, 2015 10:34 am

pskoda je napisal/-a:Ta mrežica ni problem se jo da v 1min odstranit, bolj je problem kaj bodo naredili oz spremenili na SW-ju

edina pomembna zadeva je to!!
sam se vsi raje ukvarjajo s kosom okrogle plastike,ker to nekateri očitno znajo pokomentirat,o sw pa nben nc ne ve,pa se poj ne more debata razvijat še v nadaljnjih 50 strani...
obup je ratl forum.me bl spominja na vse ostalo kot na avtomobilistični forum.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Firediver Če nov 26, 2015 12:13 pm

Ni vse tako slabo na forumu, pač je ta tema tako nehvaležna, da ni tiste strokovnosti v njej, ker ni dostopa do laboratorijev.

In ja, pljuva se po VW-ju...najbrž je kakšna korelacija med tem in kvaliteto foruma, če ne drugega je timing isti...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a abbe Če nov 26, 2015 2:39 pm

Firediver je napisal/-a:Ni vse tako slabo na forumu, pač je ta tema tako nehvaležna, da ni tiste strokovnosti v njej, ker ni dostopa do laboratorijev.

In ja, pljuva se po VW-ju...najbrž je kakšna korelacija med tem in kvaliteto foruma, če ne drugega je timing isti...


eno je če se pluva čez znamko,nj se pač pluva (če je to na mestu oz so to resnice)
drugo je pa k so eni pametni pa delijo "nasvete" lastnikom "okuženih" vozil.
se prou vid ta slovenizem al kako bi reku, ko vsi vtikajo nos v stvari ki se jih ne tičejo in potem še pametujejo,a nimajo nobene povezave z zadevo niti se jih ne dotika v nobenme pogledu, kar je pa najbolj važno je pa to da jim ne gre v škodo,pa so vseen pametni in se jim vn iz postov vid škodoželjnost.

p.s. ne se zj utaknt v to da jm gre v skodo ker je vec rakotovrnih izpustov pa to...ker to nima kle nobene veze.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2180
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a RedBaron Če nov 26, 2015 3:41 pm

abbe je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ta mrežica ni problem se jo da v 1min odstranit, bolj je problem kaj bodo naredili oz spremenili na SW-ju

edina pomembna zadeva je to!!
sam se vsi raje ukvarjajo s kosom okrogle plastike,ker to nekateri očitno znajo pokomentirat,o sw pa nben nc ne ve,pa se poj ne more debata razvijat še v nadaljnjih 50 strani...
obup je ratl forum.me bl spominja na vse ostalo kot na avtomobilistični forum.



Točno tako!

Mrežica je bolj postranska zadeva, S.W. je glavni!!

Jaz sem sedaj zadovoljen z motorjem (2.0 110KM), poraba je nizka, zmogljivosti so takšne kot so (prožen, vleče že od 1000 rpm naprej, sicer mu pri prehitevanjih manjka malenkost ostrine, ampak OK, se odkupi z porabo).... sedaj pa bi oni nekaj šarili po nastavitvah....

Obstaja 2.0 TDI 110 KM EURO6 (ki naj ne bi bil sporen) in bi bilo zanimivo vedeti, v čem se ta motor razlikuje od EURO 5 verzije. Če je res samo S.W. drugačen, potem jim še nakako verjamem... če pa so tam npr. druge šobe in mogoče še kaj, potem pa ne vem....

Kaj sploh vpliva na emisje pri dizlu? So to šobe, S.W., kaj tretjega? - verejtno je to skupek več dejavnikv, ker dvomim, da bi nekdo (SIEMENS; BOSCH; DEPHI...) razvijal komponente, s katerimi se ne bi dalo doseči zahtevanih eko norm.
Konec koncev so tudi drugi proizvajalci motorjev, ki so z (verjetno) nekimi podobnimi komponentami sestavili motor, ki pa zadosti eko normam.
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 3:48 pm

abbe je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Ni vse tako slabo na forumu, pač je ta tema tako nehvaležna, da ni tiste strokovnosti v njej, ker ni dostopa do laboratorijev.

In ja, pljuva se po VW-ju...najbrž je kakšna korelacija med tem in kvaliteto foruma, če ne drugega je timing isti...


eno je če se pluva čez znamko,nj se pač pluva (če je to na mestu oz so to resnice)
drugo je pa k so eni pametni pa delijo "nasvete" lastnikom "okuženih" vozil.
se prou vid ta slovenizem al kako bi reku, ko vsi vtikajo nos v stvari ki se jih ne tičejo in potem še pametujejo,a nimajo nobene povezave z zadevo niti se jih ne dotika v nobenme pogledu, kar je pa najbolj važno je pa to da jim ne gre v škodo,pa so vseen pametni in se jim vn iz postov vid škodoželjnost.

p.s. ne se zj utaknt v to da jm gre v skodo ker je vec rakotovrnih izpustov pa to...ker to nima kle nobene veze.

Tak kot je nekdo do mene takšen sem jaz do njega, enako je v primeru vw.
Glede te mrežce in sw se bo pa v praksi najbolje pokazalo kako se pozna, če se bo kaj poznalo. Če pa vprašam kako se vam to zdi je pa že vse narobe in forum zanič? C'mon.

Če jaz podam nekomu svoje mnenje da naj ne kupi okuženega starega vozila, ker je preveč neznank ni pa nobena škodoželjnost, le previdnost. In za vsako znamko ki ima sporen program bi reku ne kupit.
Na koncu se pa vsak sam odloči.

Eni se preveč ozirate na mnenja drugih in rezultat je da se ob negativnem mnenju odzovete čustveno in začnete obračunavat na osebni ravni.
Zadnjič spremenil Spectre, dne Če nov 26, 2015 3:57 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Če nov 26, 2015 3:49 pm

Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel
Lp
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 3:53 pm

pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel

Mogoče bo rezultat spremembe SW večja poraba in manjši izpusti NOx. Je pa vprašanje zakaj pri 1.6tdi ne morejo narediti isto kot pri 2.0tdi, torej samo z spremembo sw brez filtra in sifona.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Če nov 26, 2015 4:09 pm

Spectre je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel

Mogoče bo rezultat spremembe SW večja poraba in manjši izpusti NOx. Je pa vprašanje zakaj pri 1.6tdi ne morejo narediti isto kot pri 2.0tdi, torej samo z spremembo sw brez filtra in sifona.


Za 1.6 ne vem, mogoče niso dovolj precizne dize ali prenizek pritisk goriva in za povečanje je treba menjat pumpo in dize

Zdaj tole mi ni čisto jasno. Če imaš višjo porabo je logično, da bo več izpustov pri istih vgrajenih komponentah (isti avto) ali se motim?
Zadnjič spremenil pskoda, dne Če nov 26, 2015 4:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 4:13 pm

Ne vem, enkrat sem nekega strokovnjaka poslušal kako kompleksne so to zadeve da ni vse premosorazmerno, da če boš zmanjšal porabo da se bodo tut vsi plini zmanjšal. Nekateri se bodo celo povečal je rekel... Nisem strokovnjak to bi moral kak kemik ali strojnik razložit.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Če nov 26, 2015 4:18 pm

Lp
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 4:24 pm

pskoda je napisal/-a:BMW se tudi brani - http://www.avto-fokus.si/Novice/Afera_z ... _izpustih/

Če bi se izkazalo da so vsi goljufali ne samo vw, bi vw iz afere kot edini ki je takoj priznal, odšel kot zmagovalec. Se pa vsak dan pojavi novica o domnevi ni pa nič dokazano, enkrat za Renault, drugič za Peugeot, tretjič za BMW...
Teste fra vlada glede izpustov je treba jemati z rezervo, ker fra država je lastnik tako v psa kot renaultu. Pa še v psa so lastniki general motors.
Meni je tako vseeno če še koga dobijo ali ne jaz vw ne kupim nikoli več zaradi uvoznika in nekaterih prodajalcev, mehanike imajo pa dobre. Komaj čakam da ga prodam.lp
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Gricko Če nov 26, 2015 6:25 pm

pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel



seveda da je veliko povezano z parametri....predvbrizg, vžig......količina vbrizganega goriva......

in to vse vpliva na odzivnost, porabo, zmogljivost......ponavadi vse to pade, je pa izgorevanje bolj čisto oz obratno.....z tem, ko ni treba skrbeti za "čist" izpuh se lahko igraš z predvžigom, predvbrizgom......in s tem povečaš odzivnost,moč, prožnost....

PS; kaj pa tunerji delajo.....več vbrizga, večji pritisk......zamik vbrizga in avto gre dosti bolje.....euro norme tu niso važne

zdaj bo pa malo detuninga in bo.....

pri 1.6 pa je verjetno samo z parametri to ( norme )še vedno nedosegljivo in bo treba še mehanska sprememba....
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 6:55 pm

Gricko je napisal/-a:
pri 1.6 pa je verjetno samo z parametri to ( norme )še vedno nedosegljivo in bo treba še mehanska sprememba....

Zakaj pa recimo motor z common rail 1.6tdi 2012 ne ustreza normi euro 5, isti motor 1.6 tdi letnika 2014 pa celo ustreza euro 6. Pa noben nima sifona z mrežco notri. Koliko sem pa gledal imata samo kompresijo malo drugačno(verjetno preko sw), na oko mi pa zgledata do šravfa identična.

Pri istem motorju so ponekod lahko z softwarom, ponekod rabijo mrežco. Mogoče se motim ampak to zgleda čudno...
Mogoče je pri novejših modelih drugačen egr ali katalozator ali izpušni sistem, pa jim je plastična cev z dušilcem in posodobitvijo SW najcenejša rešitev za vpoklic.
Vsekakor gledajo na čim manjše stroške vpoklica, glede na več milijonsko okuženost vozil dizlov, poleg tega pa imajo še vpoklice na skoraj vseh bencinskih motorjih zaradi odmične gredi.
Vsak vpoklic je velik strošek, milijonski toliko bolj.
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a virtuoso89 Če nov 26, 2015 7:51 pm

Spectre je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:
pri 1.6 pa je verjetno samo z parametri to ( norme )še vedno nedosegljivo in bo treba še mehanska sprememba....

Zakaj pa recimo motor z common rail 1.6tdi 2012 ne ustreza normi euro 5, isti motor 1.6 tdi letnika 2014 pa celo ustreza euro 6. Pa noben nima sifona z mrežco notri. Koliko sem pa gledal imata samo kompresijo malo drugačno(verjetno preko sw), na oko mi pa zgledata do šravfa identična.

Pri istem motorju so ponekod lahko z softwarom, ponekod rabijo mrežco. Mogoče se motim ampak to zgleda čudno...
Mogoče je pri novejših modelih drugačen egr ali katalozator ali izpušni sistem, pa jim je plastična cev z dušilcem in posodobitvijo SW najcenejša rešitev za vpoklic.
Vsekakor gledajo na čim manjše stroške vpoklica, glede na več milijonsko okuženost vozil dizlov, poleg tega pa imajo še vpoklice na skoraj vseh bencinskih motorjih zaradi odmične gredi.
Vsak vpoklic je velik strošek, milijonski toliko bolj.


Ti res nimaš pojma kaj pišeš. Najprej poglej kaj sploh je kompresija.
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 8:30 pm

Si me citiral samo da si mi povedal da nimam pojma. Sem že sam povedal da ne vem strojnih stvari, jaz sem mislil da se da kompresijo programsko določit, očitno ni tako.
kompresija? Pod kakim tlakom bat stisne mešanco goriva in zraka? To sem mislil da je kompresija. :)

Ko kdo kaj vpraša ste ponavad na forumu tiho, za hibride sem trikrat vprašu nihče ni odgovoril, ko pa kdo pove kaj narobe, se pa takoj oglaste. Povej o kompresiji da vem za drugič,
hotel sem rečit da sta mi po izgledu motorja enaka, ko sem enkrat gledal menjavo nekaterih komponent.
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Če nov 26, 2015 8:49 pm

haha, kompresija je odvisna od geometrije motorja, to ne moreš programsko spreminjat... to je bil tak kiks, kot da bi spraševal kje imaš bat zajle v motorju :)
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 26, 2015 9:15 pm

Js sm pa skoz mislu da se jo da malenkost regulirat. Nimam pojma tko kot ste rekl, se pa učim.
To pomen da npr. 1.6 tdi z x:y kompresijo in 1.6 tdi z i:u kompresijo imata popolnoma drugačno geometrijo.
Ker v rapidih kokr vem imajo še 2015 tdiji ta program notr, golf 7 ga pa nima več. Pol je pa mogoče kompresija problem. :D
Očitno ima pol rapid dizla notr od golfa 6 in niso vsi tdi motorji enaki kot pravjo prodajalci.
Zato pa jaz vedn predn kupim vozilo grem v delavnco po nasvet, ne pa šminkerskim prodajalcem za pult ko še havbe ne znajo odpret.
Tako mi je enkrat povedu mehanik da naj dokupim vlečno kljuko tut če jo ne rabim, ker je močnejši vztrajnik potem notr.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov